Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

ΑΙΘΕΡΑΣ-Ένας μύθος και μια αλήθεια. Παγκόσμια πρώτη.

Αγαπητοί φίλοι
Είναι αστείο να διαβάζεις τις αντιπαραθέσεις των διαφόρων ομάδων που έχουν δημιουργηθεί σε σχέση με την αρχαία ιστορία και την ορθότητά της ή όχι.
Είναι οι αρνητές 100%. Είναι οι αρνητές του 50%. Είναι οι φανατικοί του κάθε φανταστικού. Είναι οι μετανοούντες των προηγούμενων τάσεων και γενικά υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία αντιδράσεων, φυσιολογική ως προς έναν βαθμό όταν υπάρχει κινητικότητα μετά από μια συζήτηση με επιχειρήματα. Δυστυχώς όπως γνωρίζεται επιχειρήματα δεν υπάρχουν από καμιά πλευρά ισχυρά μια και οι αρνητές στηρίζοντες στις γνώμες και τις σοφιστίες των...Κουργκανών και οι υπόλοιποι σμίγουν ενδείξεις με φαντασίες βάζουν και λίγη λογική και φυσικά η μερική κατάρριψη είναι κάτι το εύκολο ως γεγονός.
Σήμερα λοιπόν θα μιλήσουμε για τον ΑΙΘΕΡΑ και θα αποκαλύψω τι ακριβώς είναι έτσι για να αναδεικνύουμε τις γελοιότητες απ' όλες τις πλευρές.
Εγώ ξεκινώντας να πω απλά, για άλλη μια φορά,ότι είμαι ένας μόνο ερευνητής, χωρίς δόγματα, με ανοιχτά μάτια και αυτιά έχοντας έναν και μόνο κανόνα. Τίποτε δεν είναι γνωστό αν πρώτα δεν ερευνηθεί και ταυτοποιηθεί. Για να σας δώσω ένα παράδειγμα του πως δουλεύω θα πω το εξής, προειδοποιητικό για το τι θα ακολουθήσει στο μέλλον:
Στην πρόταση "χρυσόμαλλο δέρας" ψάχνω και το "δέρας" και το "μαλλί" και το "χρυσό". Τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Όλα προς έλεγχο.
Ας επανέλθω λοιπόν στο σημερινό μας θέμα τον αιθέρα. Το τι έχουν πει γι' αυτόν φαντάζομαι όλοι το γνωρίζεται. Θα το παρακάμψω. Εκείνο που ίσως δεν γνωρίζετε είναι ότι αυτός που έδωσε τον ορισμό του, τουλάχιστον αυτόν που έφτασε ως εμάς είναι ο Ορφέας.
Ο Ορφέας λοιπόν, ίσως σαν προάγγελος των πολλών χιλιετηρίδων αργότερα πυθαγορίων, κατέγραψε μ' έναν ελαφρά κεκαλυμμένο τρόπο χιλιάδες πληροφορίες μέσα στα κείμενά του είτε γιατί δεν ήθελε να γίνουν εύκολο κτήμα των πολλών είτε γιατί ήθελε να καλλιεργήσει έναν μυστικισμό γύρω από το όνομά του και τις γνώσεις του. Πάντως δεν έμεινε μόνο στις προφορικές διδασκαλίες ξεχασμένων και εκείνη την μακρινή εποχή γνώσεων αλλά τις έγραψε κιόλας με την βοήθεια του βοηθού του όπως γίνεται αντιληπτό.
Μια πληροφορία για τους κυρίους και τις κυρίες που ζεσταίνουν αναιτίως τις καρέκλες στα Πανεπιστήμια. Μουσαίος δεν είναι όνομα κ.κ ειδικοί αλλά σημαίνει βοηθός στα ελληνικά που ίσως κάποτε να μάθετε.
Ο φίλος μας λοιπόν ο Ορφέας θέλησε λοιπόν να κληροδοτήσει τις γνώσεις του αλλά τις πήραν οι ειδικοί, κάτι φανατικοί, κάτι παπάδες διαφόρων εποχών και φυσικά όλοι οι άσχετοι και πρόσθεσαν κάτι λιβάνια, κάτι μυρωδικά, είπανε και δυο τσιτάτα βγήκαν και το βράδυ με πανσέληνο και να η θρησκεία πως φτιάχνεται από το πουθενά. Έτσι όταν ήρθαν τα νέα τα κοράκια τον εξοβέλισαν πρώτο-πρώτο.
Φυσικά όλα αυτά, όπως απέδειξα και με τους Κενταύρους ήταν απλά ανοησίες. Ας δούμε λοιπόν τι λέει για τον ΑΙΘΕΡΑ:
"Ω Διός υψιμέλαθρον έχων κράτος αιέν ατειρές,
άστρων ηελίου τε σεληναίης τε μέρισμα,
πανδαμάτωρ, πυρίπνου, πάσι ζωοίσιν έναυσμα,
υψιφανής Αιθήρ, κόσμου στοιχείον άριστον,
αγλαόν ώ βλάστημα, σελασφόρον, αστεροφεγγές,
κικλήσκων λίτομαί σε κεκραμένον εύδιον είναι."
Στον παραπάνω λοιπόν θαυμάσιο "ύμνο" υπάρχει ο ορισμός του τι είναι αιθέρας έτσι όπως τον εννοούσαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι. Υπ' όψιν ότι δεν αναφέρομαι σε τίποτε άλλο πέρα από αυτό μια και το τι υπάρχει γύρω μας μάλλον θέλει χρόνο για να το μάθουμε.
Αυτά λοιπόν τα προηγούμενα δεν είναι παρακλήσεις προς κάποια άγνωστη θεότητα με την σημερινή έννοια αλλά χαρακτηριστικά του Αιθέρα. Αν δεν τα έχετε ακόμη εντοπίσει θα σας δώσω ένα δυο παραδείγματα μια και τα υπόλοιπα ξέρω ότι τα ψάχνετε.Ρία για σένα το λέω.
Τι μας λέει ότι είναι ο ΑΙΘΕΡΑΣ:
1)πυρίπνοος
2)πάσι ζωοίσιν έναυσμα
3)κόσμου στοιχείον άριστον
Εδώ θα πρέπει όλοι όσοι γνωρίζετε χημεία να το έχετε ήδη βρει. Για τους υπόλοιπους συνεχίζω:
4)Σελασφόρον
Επειδή σίγουρα θα αναρωτιέστε τι σημαίνουν όλα αυτά εξηγώ αμέσως.
Ο Αιθήρ ή Αιθέρας είναι:
1)αυτός που πνέει την φωτιά
2)αυτός που δίνει την ζωή
3)Το στοιχείο το πιο σημαντικό(για την ζωή)
4)Αυτός που φέρνει το Σέλας.
Αν ακόμη σας διαφεύγει δείτε τι λέει για το Σέλας η σύγχρονη επιστήμη:
"Με την εξέλιξη όμως των επιστημών και των μέσων έρευνας η δεσπόζουσα θεωρία που αποδείχθηκε και πειραματικά είναι ότι γενεσιουργός αιτία καθίσταται ο βομβαρδισμός των υψηλών ατμοσφαιρικών στρωμάτων από ηλεκτρόνια που προέρχονται από ρεύματα φορτισμένων σωματίων από τον Ήλιο (παλαιότερα ηλιακός κονιορτός). Αυτά τα ρεύματα που καλούνται σήμερα ηλιακός άνεμος ή μαγνητική καταιγίδαείναι ανάλογα ισχυρά με τη δραστηριότητα του Ήλιου. Τα δε φορτισμένα αυτά σωμάτια (που αποτελούνται κυρίως από πυρήνες Υδρογόνου και ηλεκτρόνια) εκτρέπονται από το μαγνητικό πεδίο της Γης έτσι ώστε τα μεν ηλεκτρόνια να εγκλωβίζονται γύρω από τους μαγνητικούς πόλους, οι δε πυρήνες του Υδρογόνου να διεισδύουν μέσα στην ατμόσφαιρα, κοντά στους μαγνητικούς πόλους, φθάνοντας ακόμη και μέχρι το έδαφος αν και εφόσον έχουν αρκετή ενέργεια από τον Ήλιο. Ταυτόχρονα όμως τα ηλεκτρόνια που διεισδύουν στα υψηλά στρώματα διεγείρουν τα άτομα του Οξυγόνου και του Αζώτου που υπάρχουν σ΄ εκείνα τα ύψη. Η διέγερση αυτή γίνεται με την μετατόπιση των ηλεκτρονίων αυτών των ατόμων που όμως όταν επανέλθουν στην αρχική τους κατάσταση εκπέμπουν πλέον φως που είναι χαρακτηριστικό σε κάθε αέριο και που βρέθηκε έτσι ότι το φαινόμενο αυτό εμφανίζεται κυρίως σε ύψος από 100 χλμ. από το έδαφος μέχρι μερικές εκατοντάδες χιλιομέτρων υπεράνω αυτού με αποτέλεσμα το θέαμα του φαινομένου να γίνεται πιο φαντασμαγορικό." Από την βικιπαίδεια.
Το Σέλας δημιουργείτε από την σύγκρουση ιονισμένων πυρήνων υδρογόνου με το ΟΞΥΓΟΝΟ σε ύψος 100 χλμ.(υψιπετής λέει ο Ορφέας). Διότι το ΟΞΥΓΟΝΟ τροφοδοτεί την φωτιά (πυρίπνοος). Το ΟΞΥΓΟΝΟ είναι η αρχή κάθε ζωής μια και μόνο με αυτό γίνονται καύσεις. Τέλος το ΟΞΥΓΟΝΟ ακριβώς λόγω της σπουδαιότητάς του είναι το "άριστο" στοιχείο.
Αλλά ακόμη και να μην είχαμε τίποτε από όλα αυτά πάλι έπρεπε να πούμε αμέσως και χωρίς περιστροφή ότι είναι το ΟΞΥΓΟΝΟ ο ΑΙΘΗΡ μια και το όνομά του σημαίνει "ο αέρας που καίγεται" μια και το ΑΙΘ-ΟΣ σημαίνει αυτός(ΟΣ) που καίγεται. Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι δεν θα είχαμε γενική σύναξη ανικάνων στα πανεπιστήμιά μας.
Υ.Γ Επειδή θα υπάρξουν και κάποιοι κακοπροαίρετοι να πω ότι θα βρείτε εδώ τον νόμο για τα πνευματικά δικαιώματα.

Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Ο Κένταυρος και τα ανύπαρκτα άλογα.Παγκόσμια πρώτη


Αγαπητοί φίλοι
Ακόμη μια παγκόσμια αποκλειστικότητα μια και σ' εμένα έλαχε ο κλήρος να σπάσω τους κρυμμένους κώδικες και να βγάλω στο φως την αλήθεια που χιλιάδες χρόνια τώρα μπλα-μπλα-μπλα-μπλα.(Αυτά για να μην παίρνουν τα μυαλά μου αέρα)
Μην ακούτε αυτά που λέω για κρυμμένους κώδικες. Δεν υπάρχουν. Απλά υπάρχει το λάθος που κάποτε κάποιος έκανε και που από εκεί και μετά κανένας μα κανένας δεν σκέφτηκε ότι μπορεί να είναι λάθος, βρε αδερφέ, και να αποφασίσει να το αμφισβητήσει και να το ψάξει. Έστω και αν χάσει τελικά τον καιρό του. Αλλά βλέπετε πίσω από κάθε τέτοια αλήθεια που όλοι ξέραμε υπέγραφαν "ονόματα τεράστια" και άντε τώρα για κάποιον που θέλει να ανέβει στην ιεραρχία να αποφασίσει να σκεφτεί ενάντια σ' αυτούς. Μόνο αν ήταν τρελός θα το έκανε. Μετά δεν τον ξέπλενε ούτε ο Πηνειός ποταμός. Μετά είναι και το γνωστό αντιερευνητικό παραμύθι της παραπομπής. Για να γίνει ένα κείμενο δεκτό πρέπει να παραπέμπει σε κείμενα άλλων αλλά έτσι πέρα από μια γραμμική και εκ των προτέρων προσδιορισμένη αργή εξέλιξη δεν υπάρχει περίπτωση να κουνηθεί φύλο. Συγνώμη που ξεφεύγω αλλά κάποιος πρέπει να τους τα πει .
Συνεχίζω λοιπόν. Αν και κανείς δεν έψαχνε το τι είχε συμβεί εντούτοις όλοι συντηρούσαν ένα παράλογο παραμύθι ίσως και γιατί έτσι βόλευε κάποιους να απαξιώνουν την ελληνική βιβλιογραφία μια και "αφού ένα είναι παράλογο άρα όλα είναι παράλογα" θα σκέφτονταν οι πολλοί.
Ήρθε λοιπόν η ώρα να θρυμματίσουμε ένα ακόμη κατασκεύασμα και να επαναφέρουμε την απλή πραγματικότητα και αλήθεια στην επιφάνεια.
Όλοι λοιπόν ξέρουμε τους Κενταύρους και φυσικά τον γνωστότερο όλων τον Χείρωνα.
Αν ρωτήσουμε και ένα μικρό παιδί σε όλα τα μήκη και πλάτη αυτής της Γης για το ποιοι ήταν οι Κένταυροι θα μας πει για την ιδιοτροπία αυτή του παράξενου πλάσματος να είναι ο μισός άλογο και ο μισός άνθρωπος.
Ευτυχώς γι' αυτόν το κάτω μέρος ήταν αλογήσιο και το πάνω ανθρώπινο γιατί αν σε περίπτωση που ήταν αντίθετα θα υπήρχε τεράστιο πρόβλημα(αστείο).
Στην περίπτωση λοιπών των Κενταύρων γράφτηκαν και ειπώθηκαν τόσα όσα ίσως σε καμιά άλλη ιστορία. Κάτι το περίεργο του θέματος κάτι τα σεξουαλικά υπονοούμενα το συντηρούσαν και το συντηρούν στην κορυφή της κάθε μορφής τέχνης. Μάλιστα κάποιοι δημιούργησαν και ψυχολογικά πρότυπα αλλά κανείς δεν σκέφτηκε ότι όλα αυτά ίσως δεν ήταν τίποτα περισσότερο από ένα λάθος που έκανε κάποιος κάποτε όταν προσπάθησε να διαβάσει τα κατά πολύ αρχαιότερά του κείμενα.
Ακόμη δεν είχαν ούτε την παραμικρή περιέργεια για να προβληματιστούν έστω του πως ένα τέτοιο πλάσμα τόσο παράξενο δεν είχε ένα ταιριαστό γι' αυτόν όνομα όταν όλοι οι υπόλοιποι αποκτούσαν ονόματα αντίστοιχα των χαρακτηριστικών τους και τι χαρακτηριστικότερο του να είσαι μισός άλογο.
Θα μπορούσαν να τους έλεγαν Ιππανθρώπους ή Ιπποειδής ή ημίιππους ή τέλος πάντων κάτι που να προσδιορίζει την πραγματικότητα. Αλλά Κενταύρους γιατί και από που; Τι σχέση είχαν με τους Ταύρους; (δίνω στοιχεία τώρα). Ήταν μήπως οι μισοί ταύροι και για λόγους αισθητικούς τους ζωγράφιζαν ως άλογα. Αυτό το γεγονός του αταίριαστου ονόματός τους με παραξένεψε και ως παιδί όταν έμαθα γι' αυτούς. Αυτήν όμως την παιδική περιέργεια δεν την είχε κανείς από όλους αυτούς τους μεγαλοσχήμονες ειδικούς του κωλ...ου. Οι στέρεες γνώσεις τους δεν επέτρεπαν αμφιβολίες. Ας δούμε όμως την αρχή του όλου μπερδέματος και γιατί η σωστή γνώση των ελληνικών είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να σκεφτείς και μόνο να διαβάσεις αρχαίο κείμενο.
Το πρώτο λοιπόν και παλαιότερο κείμενο που αναφέρονταν σε αυτούς και μάλλον το μοναδικό σωσμένο από την εποχή εκείνη, που τους δίνει την αυθεντική τους διάσταση, ήταν και είναι "τα αργοναυτικά" του Ορφέα. Κάτι κακέκτυπα του μεγάλου παραμυθά Απολλώνιου που δικαίως οι σύγχρονοί του τον έκαναν...Ρόδιο αλλά και άλλων δεν αξίζουν παρά μόνο ως παραμύθια. Σε εκείνον τον τομέα είναι πολύ καλά. Αυτά λοιπόν τα αυθεντικά "Αργοναυτικά" διάβασαν όλοι και φαντάστηκαν μισά άλογα και μάλιστα ...πράσινα.
Ας δούμε όμως το επίμαχο και μοναδικό κομμάτι και τότε θα καταλάβετε το γελοίο του όλου θέματος. Είναι η στιγμή που οι "Αργοναύτες" μπαίνουν μέσα στο σπήλαιό του και τον βλέπουν να κάθετε και... στίχοι 395-396
"κείτο μέγας Κένταυρος, απηρήρειστο δέ πέτρη
ιππείαισιν οπλαίσι τανυσσάμενος θοά κώλα."
η μετάφραση του κομματιού γίνεται περίπου σε όλους ως εξής:
"καθόταν ο μεγάλος Κένταυρος ξεκουραζόταν με τεντωμένα μέλη και ακουμπούσε τα αλογίσια πόδια του στον βράχο"
Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα θα συμπλήρωνα σε πλήρη αρμονία με τα ρηθέντα. Που βρέθηκαν όλα αυτά θα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει γιατί όσο και αν έκανα φιλότιμες προσπάθειες να βρω κάτι ειλικρινά δεν το κατάφερα αλλά όλοι οι φιλόλογοι τα έβλεπαν. Να γιατί πάει έτσι σκατά η παιδεία.
Ας δούμε όμως τι λέει για να γίνει η αποκάλυψη και να δείτε και μια σχετική φωτογραφία, αληθινή του τι συνέβαινε ώστε να την συγκρίνετε με όσα ξέρατε μέχρι πριν λίγο και φυσικά αντιστοιχούσαν στην πρώτη φωτογραφία.( Απομακρύνεται τα παιδιά και τους καρδιακούς από την οθόνη)
Για να καταλάβουμε τι λέει ο Ορφέας πρέπει να γνωρίζουμε στοιχειωδώς ελληνικά.
α) Τανυσσάμενος= τεντώνοντάς το
β) Θοά= πετώντας
γ)Κώλα=μεμβράνη
δ)απηρήρειστο= ακατέργαστη
ε)μέγας=ογκώδης
Όλα μαζί λοιπόν:
"καθόταν ο ογκώδης Κένταυρος και σε ακατέργαστη πέτρα
αλόγων πέταλα τεντώνοντας πετούσε με μεμβράνη"
Αφήστε πέντε (5) λεπτά στον εαυτό σας να το συνειδητοποιήσει και ξαναδέστετο:
"καθόταν ο ογκώδης Κένταυρος και σε ακατέργαστη πέτρα
αλόγων πέταλα τεντώνοντας πετούσε με μεμβράνη"
Ο άνθρωπος με χέρια και με πόδια περνούσε τον καιρό του παίζοντας ένα παιχνίδι, που συνεχίζει να υπάρχει ως σήμερα, με τα πέταλα των αλόγων. Ούτε μισό άλογο ήταν ούτε τίποτα. Μάλλον οι μεταφραστές είναι μισοηλίθιοι και προβάλουν τον εαυτό τους επάνω του. φανταστείτε αν στο παιχνίδι αυτό χρειαζόταν να παίζουν ταυτόχρονα και με πόδια γουρουνίσια. Τότε θα τους έκαναν 1/3 γουρούνια, 1/3 άλογα και 1/3 ανθρώπους.
Αυτός λοιπόν ο περίφημος μύθος των Κενταύρων που ποτέ δεν ήταν άλογα. Γιατί εδώ μαθαίνεται μόνο πρωτότυπα και άγνωστα γεγονότα.
Η επόμενη φωτογραφία με το τι έκανε, περίπου ο χείρωνας, είναι ένα δώρο προς τους μεταφραστές και φιλολόγους που γεμίζουν τις αίθουσες των πανεπιστημίων με την άγνοιά τους.

















Συμπλήρωση 4/10/2010
Δείτε λοιπόν εδώ προηγούμενο άρθρο μου με φωτογραφίες από την πραγματική σπηλιά του Χείρωνα

Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

Παγκόσμια πρώτη. Αποκλειστικό.Είστε σίγουροι ότι γνωρίζετε και μιλάτε Ελληνικά;

Αγαπητοί φίλοι
Η σημερινή δημοσιοποίηση μέρους από τις εργασίες μου έχει να κάνει με την γλώσσα μας και την εκφορά της μια και σοβαρές ενδείξεις, γιατί για αποδείξεις θα μπορούσα να μιλήσω αν άκουγα τους τότε να μιλάνε, δείχνουν ότι πολλά από αυτά που θεωρούμε αυτονόητα και μάλιστα διδάσκονται με τ' επιτάσεως στα σχολεία είναι λάθος, τουλάχιστον ως προς ένα μέρος τους αν όχι το σύνολο τους.
Αναφέρομαι συγκεκριμένα στα λεγόμενα σήμερα δίψηφα φωνήεντα: ΟΙ , ΑΙ , ΕΙ και ίσως ΟΥ. Όχι όμως στο παλαιό ΥΙ μια και αυτό ποτέ δεν το θεωρήσαμε και δεν το προφέραμε ως ένα ήχο.
Αν μάλιστα διατρέξετε στις άλλες αρμονικές εκφάνσεις της αρχαίας "ελληνικής" όπως οι λεγόμενες λατινογενείς γλώσσες, κάτι που βέβαια, το λατινογενές εννοώ, είναι ανιστόρητο, θα δείτε ότι τα δίψηφα αυτά ή δίφθογγοι όπως τα λέγαμε παλαιά δεν υπάρχουν αν και υπάρχουν επιμέρους άλλα.
Είναι μια δύσκολη και χρονοβόρα έρευνα αλλά εδώ θα ήθελα να σας αναφέρω τα πρώτα συμπεράσματά μου δίνοντας σας υλικό για σκέψη και έρευνα ατομική.
Αρχικά να θυμίσω ότι όπως προκύπτει από την ιστορική αναδρομή που έχουμε κατά καιρούς κάνει υπάρχει μια μεγάλη περίοδος όπου ο πολιτισμός βρίσκεται σε ύφεση, αν όχι σε χειμερία νάρκη, λόγω των συνθηκών που δημιουργήθηκαν μετά την ανατροπή των πόλων.
Αυτήν την περίοδο λοιπόν η γραφή δεν είναι ισχυρός τρόπος επικοινωνίας και όλα στηρίζονται στον προφορικό λόγο. Είναι η περίοδος που άρχισε η μεγάλη γλωσσική διαφοροποίηση μεταξύ των απομονωμένων πια ομάδων.
Στο τέλος της μακρόχρονης αυτής περιόδου, που δεν ήταν ίδια για όλους μια και για παράδειγμα οι ζώνες του ισημερινού απηλλάγησαν γρηγορότερα και είχαμε έτσι την γνωστή ανάπτυξη, οι κάτοικοι της σημερινής Ελλάδος κλήθηκαν να ανασυντάξουν ένα παρελθόν μια και αποτελούσαν τους παγκόσμιους αρχειοθέτες αυτού.
Είναι λογικό λοιπόν να έγιναν λάθη, όπως και έγιναν, τόσο νοηματικά, όπως τόσες φορές έχω αποδείξει σε προηγούμενες αναρτήσεις όσο και εκφώνησης μια και βρέθηκαν μπροστά σε φαινόμενα γραμματικά που είχαν όμως αλλοιωθεί στον προφορικό λόγο.
Τότε δημιουργήθηκαν τα δίψηφα φωνήεντα για να καλύψουν το κενό της άγνοιας.
Θα σας δώσω ένα-δυο χαρακτηριστικά παραδείγματα και ελπίζω ότι θα διασκεδάσετε ψάχνοντας πολλά-πολλά παρόμοια.
Παράδειγμα Πρώτο
Όλοι γνωρίζουμε την λέξη "οίκος" το σπίτι αλλά είναι λάθος. Το σωστό είναι ό-ικος που σημαίνει το σημείο που ερχόμαστε, την βάση μας δηλαδή.
Παράδειγμα δεύτερο
Προηγουμένως χρησιμοποίησα την λέξη "παρόμοια". Αν πιστεύετε ότι αποτελείται από τις λέξεις ΠΑΡΑ + ΟΜΟΙΑ κάνετε λάθος μια και αποτελείται από τις λέξεις ΠΑΡΑ+ΟΜΟΥ+ΙΑ που σημαίνει τα Βέλη(ΙΑ) που είναι μαζί(ΟΜΟΥ) πιο πίσω(ΠΑΡΑ) προφανώς στην φαρέτρα. Επειδή λοιπόν όλα τα βέλη ενός πολεμιστή ήταν ίδια δημιουργήθηκε η έννοια του, σημερινού, "παρόμοιος-παρόμοια-παρόμοιο" ενώ το σωστό είναι το "παρ-ομό-ιο".
Αυτά για σήμερα και καλή έρευνα.

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Ινδοευρωπαίοι-Οι φαντασιώσεις που έγιναν κρατούσα θεωρία

Αγαπητοί φίλοι
Ψάχνοντας βρίσκεις θησαυρούς και σήμερα είχα μια διάθεση να ξεφύγω από το συγκεκριμένο θεματολόγιο αλλά βλέπετε είναι δύσκολο μια και θέλοντας και μη γυρίζω πάλι εκεί.
Σήμερα λοιπόν εγώ ο μη σοβαρός ερευνητής με τις αίολες αποδείξεις θα σας δείξω τι κάνουν οι πραγματικοί ερευνητές. Οι βράχοι της διανόησης και της έρευνας.
Ξέρετε ποιοι είναι οι Κουργκανοί;
Δεν το ξέρετε! Ούτε και οι ίδιοι το ξέρουν γιατί δεν υπήρξαν ποτέ!!!! Όμως αυτοί οι Κουργκανοί, ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΤΕ, είναι οι πρώτοι ινδοευρωπαίοι που μεταλαμπάδευσαν τα φώτα τους σε όλον τον κόσμο και τον έμαθαν να μιλάει. Πριν συνεχίσω να μεταφέρω εδώ ένα κομμάτι από άρθρο της WIKIPEDIA για το τι είναι αρχαιολογία, έτσι για να γελάσει κάθε πικραμένος. Δείτε λοιπόν πως οι έντιμοι αυτοί αρχαιολόγοι αυτοχαρακτηρίζονται εξοβελίζοντας όλους εμάς τους άσχετους:

Ψευδοαρχαιολογία

Ενίοτε αποκαλείται από τους υποστηρικτές της και απαγορευμένη αρχαιολογία. Πρόκειται για ένα ευρύ φάσμα ασύνδετων θεμάτων και προσεγγίσεων που ερμηνεύουν με μη επιστημονικό τρόπο ή κατά το δοκούν τις αρχαιολογικές μαρτυρίες. Ανάμεσα στα θέματα με τα οποία ασχολείται είναι ο εντοπισμός της Ατλαντίδας, η ιδέα ότι αστροναύτες από άλλους κόσμους επισκέφθηκαν τη γη στο παρελθόν ή η ύπαρξηενεργειακών συνδέσεων ανάμεσα σε αρχαιολογικούς τόπους, οι γραμμές "λέι" κ.λπ. Αν και εξοβελισμένη από την ακαδημαϊκή κοινότητα η απαγορευμένη αρχαιολογία πολλές φορές ασχολείται με ζητήματα ερμηνείας υπαρκτού αρχαιολογικού υλικού, για τα οποία η αρχαιολογία δεν έχει ή δεν μπορεί να δώσει ερμηνείες, αυτοπεριοριζόμενη στο αυστηρό εννοιολογικό της πλαίσιο.

(η υποσημείωση δική μου)

Όπως βλέπετε λοιπόν οι κύριοι και οι κυρίες αυτές έχουν ένα αυστηρό πλαίσιο που το άτιμο αυτό το πλαίσιο δεν τους επέτρεψε και δεν τους επιτρέπει να δουν άλλα και να κάνουν συμβιβασμούς πέρα από την σκληρή και μοναδική αλήθεια που προκύπτει... και ύστερα σκουπιστήκανε, που έλεγε και ο Χάρρυ Κλιν, όταν ήταν αστείος και γελάσαν όλοι μαζί και πήγαν για ύπνο ευχαριστημένοι με τον εαυτό τους.

Αυτά λοιπόν αναμασούν οι διάφοροι περίεργοι τύποι που το παίζουν ειδικοί αλλά όλα αυτά τα φούμαρα είναι μόνο για τους τύπους έτσι ώστε να διώχνουν όσους τους χαλάνε την άγευστη σούπα που σερβίρουν.

Ας επανέλθουμε όμως στους ανύπαρκτους Κουργκανούς. Στην περιοχή λοιπόν που λέγεται Κουργκάν, της σημερινής Ουκρανίας, κάποιοι τύποι πεθαίνοντας είχαν την φαεινή ιδέα να κάνουν τάφους. Προφανώς οι τάφοι ως τεχνική είχαν μια ομοιότητα μεταξύ τους αλλά βέβαια δεν μπορούσαν να ξεφεύγουν και με το παγκόσμιο πρότυπο, κάτι που συμβαίνει και σήμερα βέβαια, της δημιουργίας ταφικών μνημείων, θολωτοί, προσθέτοντας και κάποια τοπικά χαρακτηριστικά. Αν κάποιοι αναρωτηθούν για το αν μπορούσε να υπάρχει παγκόσμιο πρότυπο τότε δεν έχουν διαβάσει άλλες αναρτήσεις μου και παρακαλούνται να το κάνουν άμεσα.

Αυτό βέβαια μέχρι εδώ δεν είναι περίεργο θα μου πείτε. Όχι γιατί οι νεκροί τώρα αυτοί δεν ήξεραν ότι δίπλα τους θα κατοικήσει μια κυρία, μάλλον γνωστής καταγωγής που θα ονειρευτεί ότι η περιοχή της ήταν κοιτίδα ολόκληρου του παγκόσμιου πολιτισμού; Που να το ξέρουν άλλωστε. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Μετά τον Β΄Παγκόσμιο πόλεμο του 20 αιώνα, συγκεκριμένες ομάδες ανθρώπων από την πρώην ΕΣΣΔ μετακόμισαν στις ΗΠΑ για να "φωτίσουν" την παγκόσμια κοινότητα με τις γνώσεις και δεξιότητες τους όπως ο φίλος μας ο Αϊνστάιν για παράδειγμα. Έτσι και μια κυρία ονόματι Μαρίγια ΓΚΙΜΠΟΥΤΑΣ 28 ετών αποδήμησε, όχι εις κύριον αλλά κατά Αμερική μεριά την εποχή που ήδη μάλλον είχε αρχίσει να εκδίδει τις φαντασιώσεις της σε βιβλίο.

Τι είπε η κυρία αυτή.

Μια μικρή ομάδα ανθρώπων, φαντάζομαι με την βοήθεια του πανάγαθου και επιλεκτικού πάντα θεού, όχι ρε και εδώ διακρίσεις, είδε το φως το αληθινό και έλαβε πνεύμα επουράνιο και συνέθεσε εκ του μηδενός όχι την ενάτη του Μπετόβεν, αυτό θα ήταν εύκολο αλλά μια ολόκληρη και τέλεια γλώσσα. Μόλις τελείωσαν το έργο τους αυτό οι πεισμώνος ανύπαρκτοι Κουργκανοί σκέφτηκαν ως άλλοι απόστολοι, σημείωση ο απόστολος των αποστόλων και ο Απόστολος των Απόστολων γιατί μ' έχουν πρήξει στα τηλεοπτικά παράθυρα, να το μεταλαμπαδεύσουν. Έτσι τα μάζεψαν και φύγανε από τον τόπο τους και περιόδευσαν σε ολόκληρη της Ευρώπη φέρνοντας στους μουγκούς προφανώς μέχρι τότε ανθρώπους την "θεία χάρη" της γλώσσας και μάλιστα μιας τέλειας γλώσσας. Όσοι τους άκουγαν και προφανώς πάλι με "θεία χάρη" τους καταλάβαιναν γιατί σύμφωνα με το κουραστικό αυτό σύνθετο, βαθύ, δυσνόητο, φωτισμένο και δεν ξέρω τι άλλο κείμενο, δεν μιλούσαν την ίδια γλώσσα, οι Κουργκανοί ήταν πεντέ-έξι για κατάκτηση δεν μιλάμε, μια και πως να σε κατακτήσει ένας ανύπαρκτος εκτός αν λόγω ανυπαρξίας και ως πνεύματα κατελάμβαναν τα σώματά τους και τότε έτσι όλα παίρνουν νόημα, I CAN SEE ! I CAN SEE!!!, αμέσως λοιπόν ασπάζονταν την χαρά της ανακάλυψης και της θείας χάρης για να μην ξεχνιόμαστε αποστήθιζαν άμεσα την νέα γραμματική και το τεράστιο λεξιλόγιο και επιδίδονταν, όχι σε αχαλίνωτο σεξ, αλλά σε αχαλίνωτες συζητήσεις και αποστολικά έργα μεταλαμπάδευσης έτσι ώστε σε σύντομο χρονικό διάστημα όλος ο κόσμος μιλούσε την νέα γλώσσα.

Βέβαια σε σύντομο χρονικό διάστημα βρέθηκαν μερικοί περίεργοι σαν και μένα και άρχισαν να κατακρίνουν την ξενομανία αυτή. Δεν μπορούσαν όμως να μην αποδεχτούν την ανωτερότητα του Κουργκανικού δημιουργήματος, ήταν και η θεία χάρη στη μέση και θέλησαν να διαφοροποιήσουν την νέα γλώσσα κάνοντας την πιο προσωπική ας πούμε. Έτσι μέσα σε χίλια (1000) χρόνια !!!καταπληκτικό? μπόρεσαν τα Κουργκανικά φαντάσματα να συνθέσουν την νέα γλώσσα να την μιλήσουν μεταξύ τους στην χώρα των Ουρανών να την φέρουν στην Γη και να την μεταδώσουν σε όλον τον κόσμο, να την αμφισβητήσουν και να την αλλοιώσουν οι άλλοι λαοί και να δημιουργήσουν τις δικές τους γλώσσες. Όχι δεν είναι καταπληκτικό!!!! Τώρα αν υπάρχουν παλαιότερα ευρήματα γλωσσικά της αυτής γλώσσας, αν όλα αυτά είναι ανοησίες, αν είναι αδύνατον να συμβούν όλες αυτές οι απορίες ξεφεύγουν από το αυστηρό επιστημονικό πλαίσιο που δέχεται όλα τα προηγούμενα ως αληθή.

Έτσι η εν λόγω κυρία έγινε καθηγήτρια πανεπιστημίου στις ΗΠΑ και έτσι η θεωρία των Ινδοευρωπαίων έγινε η κρατούσα. Γιατί στηρίζεται σε τόσο επιστημονικές και στέρεες βάσεις.

Ξέχασα να πω ότι όλα αυτά άρχισαν, σύμφωνα με την θεωρία το 4000 πχ και τελείωσαν με την δημιουργία των γλωσσών το 3000 πχ. και μετά 1000 χρόνια όπως ξέρετε άρχισαν και οι Έλληνες να μιλάνε ελληνικά.

Μετά από όλα αυτά θέλει κανείς να τον φωνάζουν καθηγητή πανεπιστημίου!! Δεν νομίζω.

Ερώτηση: Αυτό το άλλο τέρας της διανόησης τον Αλβέρτο που ότι είπε αποδείχθηκε λανθασμένο πότε θα τον συχτιρίσουν;

Καλημέρα σας

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Ελληνική γλώσσα-Μια λέξη μια ιστορία-Παγκόσμια πρώτη όπως πάντα

Αγαπητοί φίλοι
Αφήνω για λίγο το ψάξιμο του παλατιού του Οδυσσέα και των χαρακτηριστικών του και σας "χαρίζω" μια ανακάλυψη-αποκάλυψη έτσι για να την τρίψετε στην μούρη ορισμένων-ορισμένων μήπως και καταλάβουν επιτέλους ότι "στραβά αρμενίζουνε".
Έχω βέβαια και το κομμάτι το γλωσσικό με μια λέξη που πολλοί ακόμη και σήμερα χρησιμοποιούμε αυτούσια ή όλοι ως σύνθετη.
Ας δούμε όμως πρώτα το ΔΩΡΟ.
Αν σας ρωτούσα για το που έμεναν οι ΘΕΟΙ, προσέξτε λέω οι ΘΕΟΙ, τι θα μου απαντούσατε;
Προφανώς στον Όλυμπο. Μην φοβάστε δεν θα ρωτήσω σε ποιον Όλυμπο γιατί αυτό δεν το ξέρουν ούτε οι προχωρημένοι.
Αν τώρα τύχαινε και ήσασταν ένας από τους ΘΕΟΥΣ αυτούς, ευκαιρία να διαλέξετε όποιον ή όποια θέλετε, ειδικά δε αν σας λέγαν και ΔΙΑ τότε το σίγουρο είναι ότι θα γνωρίζατε αν είσαστε ΘΕΟΣ και βέβαια που μένετε. ΣΩΣΤΑ;
Λίγο περίεργα όλα αυτά! Κάντε λίγο υπομονή.
Επαναλαμβάνω για να γίνω πλήρως κατανοητός. Αν σας έλεγαν ΔΙΑ θα γνωρίζατε τουλάχιστον αν ήσασταν ΘΕΟΣ και που μένετε. Αυτό λοιπόν είναι το αυτονόητο θα μου πείτε. Εδώ είναι το πρόβλημα.Το αυτονόητο δεν γίνεται αντιληπτό από αυτούς που υποτίθεται θα έπρεπε πρώτοι να το εντοπίσουν, για να μην πω ότι έχουν την υποχρέωση να το κάνουν. Εννοώ πάντα τους "ειδικούς". Αν λοιπόν όλα τα προηγούμενα είναι αυτονόητα και δεν χρειάζονται επιπλέον επεξήγηση κοιτάξτε τι λέει ο ΔΙΑΣ για το ποιοι είναι οι ΘΕΟΙ και που μένουν.Υποσημείωση:μην ξεχνάτε ότι έμενε στον Όλυμπο.

"ὃς περὶ μὲν νόον ἐστὶ βροτῶν, περὶ δ᾽ ἱρὰ θεοῖσιν
ἀθανάτοισιν ἔδωκε, τοὶ οὐρανὸν εὐρὺν ἔχουσιν;"

Το είδατε;
Για όσους δεν τους βοηθούν τα αρχαία τους λέει ο ΔΙΑΣ στην Ραψωδία Α΄στίχοι 66-67 της Οδύσσειας:
"Ο οποίος ως προς το μυαλό(κατά λέξη -γύρω από το μυαλό- το γύρω εδώ σηκώνει σελίδες) είναι δυνατός (άλλη μια ταλαίπωρη λέξη που σημαίνει δυνατός και την έκαναν άνθρωπος οι "ειδικοί" αλλά ας το προσπεράσουμε) "περὶ δ᾽ ἱρὰ" (ασχολίαστο για αργότερα) ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΘΑΝΑΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ, ΑΥΤΟΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΟΝ ΕΥΡΥ ΕΙΝΑΙ(υπάρχουν)

Ο Δίας λοιπόν αναφέρεται στους ΘΕΟΥΣ σε τρίτο πρόσωπο, γιατί δεν μιλά για τον εαυτό του εκτός αν πρόκειται για σχιζοφρενική προσωπικότητα αλλά επίσης λέει με τον πιο κατηγορηματικό και επίσημο τρόπο ότι οι ΘΕΟΙ βρίσκονται στον Ουρανό και δεν αφορούν τον ίδιο και την συντροφιά του που ναι μεν θεοί και οι ίδιοι κάποιες φορές, μια και θεός είναι απλά ο ευρισκόμενος ψηλά αλλά μόνιμα ΘΕΟΙ και αθάνατοι, μια και ως σήμερα ευτυχώς για εμάς συνεχίζουν και υπάρχουν. Είναι αυτοί που έχουν-κατέχουν, οι έχοντες και κατέχοντες όπως θα λέγαμε για να μην ξεχνάμε και τα χάλια μας σήμερα, τον Ουρανό ΚΑΙ ΜΟΝΟ.
Ο Όμηρος, μιλώντας καλύτερα ελληνικά από όλους τους σημερινούς τους λέει μερικές απλές αλήθειες. Απλές και λογικές. Αλήθειες που οι "ειδικοί" διαστρέβλωσαν απλά και μόνο για να εγκαθιδρύσουν ένα μαύρο απ' όλες τις πλευρές θρησκειολογικό καθεστώς.
Αυτή η ανατροπή δεν είναι φυσικά η πρώτη ούτε και η τελευταία που συμβαίνει μέσα στον Όμηρο και που οφείλετε στην λάθος, εσκεμμένη κατά την γνώμη μου, απόδοση.
Το ποιοι είναι αυτοί οι θεοί είναι τόσο εντυπωσιακό που θα το κρατήσω για το δεύτερο βιβλίο που ετοιμάζω. Να έχετε και κάτι να διαβάζετε όταν κάποτε εκδοθεί.
Ας δούμε τώρα την λέξη μας για σήμερα αν και τώρα διαπιστώνω ότι θα έπρεπε να βάλω την λέξη Βροτός. Πάντως μπορείτε να το ψάξετε και να την αντικαταστήσετε μέσα στα κείμενα με την σωστή έννοια και τότε ω! του θαύματος οι προτάσεις θα πάρουν άλλο νόημα.
Απλά για να βοηθήσω να σας πω ότι η ΒΡΟ-ΧΗ προέρχεται από το ΒΡΟ+ΧΕΩ=Με δύναμη χέεται(χύνεται)(το νερό). Αυτά και καλή δουλειά με το ΒΡΟΤΟΣ.
Η λέξη λοιπόν αυτή, άλλο ένα θύμα τους θα το γιορτάσω όταν βρω κάποια μη κακοποιημένη, είναι το ρήμα ΡΕΖΩ που σημαίνει κινούμαι και όχι βέβαια θυσιάζω όπως θέλουν οι "ειδικοί".
Αν η λέξη σας φαίνεται αδιάφορη έχετε άδικο γιατί από αυτήν προέρχονται λέξεις όπως το ρίγος, η ρίγα, ο Ρήγας, το ρήγμα, η ρήξη, το ρίχνω, το τρέχω κλπ.
Ελπίζω να κέντρισα λίγο το ενδιαφέρον σας.
Μάλιστα για να μοιραστώ το συναίσθημα της έξαψης που νιώθω κάθε φορά που ερευνώ κάτι θα σας δώσω δύο ωραία παραδείγματα που έχουν σχέση με την λέξη μας.
Το γράμμα "Ι" αναφέρεται πάντα , στην αρχαιοελληνική γραμματεία και όχι του....., σε ευθύγραμμες κάθετες κινήσεις ή αντικείμενα. Γιαυτό και λέμε ΡΙΖΑ=κινούμαι προς τα κάτω.
Το Η πάλι αφορά το τέλος κάποιας ενέργειας. Το ΡΗΓΜΑ λοιπόν είναι ΡΗΖΩ+ΜΑΙΩ=Η εξωτερίκευση(ΜΑΙΩ=βγάζω έξω εξού και η ΜΑΙΑ) και το τελείωμα μιας κίνησης και φυσικά η ετοιμολόγησή του μας δίνει το ακριβές νόημα του τι σημαίνει ΡΗΓΜΑ(το Ζ πριν το Μ γίνεται Γ).
Να και μερικά αποσπάσματα από την Οδύσσεια απλά και μόνο για να μην σκεφτεί κανείς ότι την ετοιμολόγηση αυτήν την φαντάστηκα.
Οδ.Β' 70-73
"σχέσθε, φίλοι, καί μ᾽ οἶον ἐάσατε πένθεϊ λυγρῷ
τείρεσθ᾽, εἰ μή πού τι πατὴρ ἐμὸς ἐσθλὸς Ὀδυσσεὺς
δυσμενέων κάκ᾽ ἔρεξεν ἐυκνήμιδας Ἀχαιούς,
τῶν μ᾽ ἀποτινύμενοι κακὰ ῥέζετε δυσμενέοντες,"
Εδώ φαίνεται καθαρά ότι το ρέζω σημαίνει κάνω.
Οδ. Θ΄146-149
"ἔοικε δέ σ᾽ ἴδμεν ἀέθλους·
οὐ μὲν γὰρ μεῖζον κλέος ἀνέρος ὄφρα κ᾽ ἔῃσιν,
ἤ ὅ τι ποσσίν τε ῥέξῃ καὶ χερσὶν ἑῇσιν.
ἀλλ᾽ ἄγε πείρησαι, σκέδασον δ᾽ ἀπὸ κήδεα θυμοῦ."
Απόδοση:
"Εάν τελικά τα πόδια σου να κινηθούν και τα χέρια σου αφήσεις"
Οδ. Υ΄313-314
"χαλεπὸν γὰρ ἐρυκακέειν ἕνα πολλούς.
ἀλλ᾽ ἄγε μηκέτι μοι κακὰ ῥέζετε δυσμενέοντες·"
Απόδοση
"Δύσκολο γιατί να μαλώνει ένας με πολλούς
αλλά πήγαινε μήπως και σ' εμένα κακά κινήσετε θυμώνοντας".
Όλα αυτά που κατά καιρούς σας γράφω τα έχουν διαβάσει εκατομμύρια μάτια αλλά σαν μαγεμένοι άλλα διάβαζαν και άλλα καταλάβαιναν.
Υπάρχουν πολλά ακόμη αποσπάσματα που μπορείτε να ψάξετε μόνοι σας ζώντας την μαγεία της ανακάλυψης.

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Το παλάτι του Οδυσσέα Β΄ Οι πρώτες αντιφάσεις

Ας αρχίσουμε λοιπόν την συστηματική αποδόμηση της "ανακάλυψης" του παλατιού του Οδυσσέα και το γιατί είναι λανθασμένη.
Αρχικά θέλω να πω ότι αν και είναι νωρίς ακόμη η επιστημονική κοινότητα δεν πρόκειται να το αναγνωρίσει ως τέτοιο για λόγους που έχουν να κάνουν από την μια με τα προσωπικά τους κόμπλεξ αλλά από την άλλη με την ουσία του θέματος μια και δεν υπάρχουν τα στοιχεία για να πείσουν. Ο μόνος που θα πεισθεί είναι ο δήμαρχος της Ιθάκης και όλοι καταλαβαίνουμε το γιατί. Άλλωστε στα τελευταία 16 χρόνια της ανασκαφής θα μπορούσαν να το έχουν πιστοποιήσει και όχι τώρα που βγαίνουν στην σύνταξη.
Ας δούμε όμως και ουσιαστικά που αντιφάσκει. Σήμερα θα προσεγγίσουμε μόνο λίγες λεπτομέρειες μια και η έρευνα απαιτεί πολύ χρόνο.
Ένα βασικό στοιχείο που αναφέρεται είναι μια επιγραφή με τμήμα της Οδύσσειας. Αν περάσουν, από σήμερα που μιλάμε, χίλια χρόνια και σκάψουν στο σημείο που είναι το σπίτι μου, στην βιβλιοθήκη μου συγκεκριμένα θα βρουν σπαράγματα, προφανώς, από βιβλία.Αυτό με κάνει Οδυσσέα, Αριστοτέλη, Πλάτωνα; Είναι σαν το γνωστό ανέκδοτο με τον γάιδαρο όπου κάποιος συναντά έναν φίλο του μετά από καιρό και του εύχεται περαστικά. Ο φίλος του απορημένος τον διαβεβαιώνει ότι ποτέ δεν ήταν καλύτερα στην υγεία του και τον ρωτάει να μάθει ποιος διαδίδει τέτοιες κακοήθειες εις βάρος του. Τότε ο πρώτος του λέει ότι περνώντας έξω από το νοσοκομείο είδε το γάιδαρό του και υπέθεσε ότι ήταν άρρωστος και έρχεται η "πληρωμένη απάντηση" "Δηλαδή αν τον έβλεπες έξω από το νεκροταφείο θα πει ότι είμαι νεκρός;".
Τα κινητά στοιχεία φίλοι μου έχουν την αξία τους για άλλου είδους συμπεράσματα και όχι για το ονοματεπώνυμο του κατόχου τους.
Στην συνέχεια αναφέρονται σε στυλ οικοδόμησης μια και το εν λόγω κτίριο μοιάζει με αυτά που συλλήβδην ονόμασαν Μυκηναϊκά.
Τέτοιου είδους χτίσματα υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα, για να μην πω σε όλον τον κόσμο. Αν πάτε στο Περού το Μάτσου-Πίτσου για παράδειγμα είναι τέτοιο. Αυτό τι σημαίνει ότι παντού υπάρχει και μια Ιθάκη;
Αν μιλάμε για λογοτεχνία ΝΑΙ αλλά για αρχαιολογία λίγο "χλωμό" το βλέπω.
Μέσα στο οικιστικό στυλ τοποθετώ και τις αναφορές για την στέρνα κλπ.
Για το κρεββάτι του Οδυσσέα για να γίνει μια σύγκριση θα πρέπει να έχω τα πλήρη στοιχεία κάτι που δεν έχω και γι' αυτό δεν θα αναφερθώ ειδικά αλλά θα υπενθυμίσω κάτι που ακροθιγώς αναφέρω και ποιο πάνω. Πάντοτε οι κατοπινοί αντιγράφουν κάποιες ενδιαφέροντες λεπτομέρειες των προηγουμένων με σκοπό να σηματοδοτήσουν κάτι.
Μην ξεχνάτε για παράδειγμα ότι όλα τα σημαντικά δημόσια κτίρια του περασμένου και προπερασμένου αιώνα προσπαθούσαν να αντιγράψουν στις προσόψεις τους τα κλασσικά ελληνικά κτίρια όπως αυτό του Παρθενώνα κλπ. Αυτό όμως δεν τα κάνει αυθεντικά, άλλωστε ούτε οι ίδιοι το επεδίωκαν πλην σκοπιανών, αλλά δηλώνει την τάση τους για συνέχιση ενός έργου κλπ.
Αυτό κατά την γνώμη μου σηματοδοτεί η αντιγραφή του κρεβατιού του Οδυσσέα.
Όσον αφορά το ότι όλα όσα εγώ προσπαθώ να ανασκευάσω βρίσκονται στην Ιθάκη αυτό ανατρέπεται εύκολα αν μπορέσετε να απαντήσετε στο αν η (Νέα) Σμύρνη στην Αθήνα μετά από χίλια χρόνια και όχι πολλές χιλιάδες, θα ξεχωρίζεται από την Σμύρνη στην σημερινή Τουρκία ή Φιλαδέλφεια ή η Χαλκηδόνα ή..ή...ή. Άλλωστε στις ΗΠΑ σήμερα βρίσκονται 52 Αθήνες.
Το όνομα όπως βλέπετε δεν είναι κάτι το σίγουρο για να μπορεί να πιστοποιήσει κανείς την θέση ενός τόπου.
Υπ' όψιν ότι το επιχείρημα ότι η χρονολόγησή τους έδειξε 1300 πχ δεν το αναφέρω καθόλου όχι γιατί δεν ξέρω τι να απαντήσω μια και τα ίδια τα Ομηρικά κείμενα με τα αστρονομικά στοιχεία που παρουσιάζουν, πχ η Μ. Άρκτος στο κέντρο του ουρανού του Β.Πόλου(Οδύσσεια-οδηγίες Κίρκης, Αργοναυτικά Ορφέα-συνάντηση με Θερμόδωντα ποταμό) κ.ά. τοποθετούν την δράση στο 15500 πχ, αλλά γιατί μπορώ να αποκρούσω τα υπόλοιπα χωρίς την χρήση αυτού του στοιχείου.
Συνεχίζω λοιπόν με το βασικό λάθος, εσκεμμένο ή όχι, που είναι η εκλογή του τόπου.
Ξέρουμε όλοι ότι η Ιθάκη ήταν το κέντρο ενός σχετικά ισχυρού βασιλείου που αποτελούνταν από τρία νησιά την Ιθάκη την Σάμη και την Ζάκυνθο. Έστειλε 12 καράβια στον πόλεμο με 1200-1500 στρατιώτες. Άρα μιλάμε για ένα πληθυσμό στα τρία αυτά νησιά που ίσως έφτανε και το 1 εκατομμύριο ή και λίγο περισσότερο αν σκεφτούμε τις σημερινές αναλογίες εκστρατευτικών σωμάτων και το ότι πολλοί και Ιθακήσιοι, αλλά φαντάζομαι και από τα άλλα νησιά, δεν πήγαν όπως διαπιστώνουμε από την Οδύσσεια.
Η πρωτεύουσα λοιπόν αυτού του μικρού κράτους δεν μπορούσε να αριθμεί παρά μερικές χιλιάδες. Άλλωστε οι πόλεις όπως έχει δειχθεί πολλές φορές αριθμούσαν γύρω στις 30000-40000 κόσμο. Μα ακόμη και αν ήταν μια μικρή πόλη πάλι θα είχε μερικές χιλιάδες κατοίκους κάτι που στο σημείο που προτείνεται(στην ΕΞΩΓΗ) δεν θα μπορούσε να συμβεί όπως και δεν συνέβηκε ούτε τα σύγχρονα χρόνια, παρ' όλο που πάντοτε πάνω από τις αρχαίες πόλεις χτίζονται οι νεώτερες.
Ακόμη ένα ενδεικτικό στοιχείο είναι ότι η πόλη της Ομηρικής Ιθάκης έχει τα εξής χαρακτηριστικά:
α) Είναι παραθαλάσσια. Αυτό φαίνεται και από το σημείο στην ραψωδία Β΄όπου ο Τηλέμαχος μετά την συνομιλία στην αγορά πάει στην θάλασσα να πλύνει τα χέρια του και από το ότι το πλοίο που ρίχνεται στην θάλασσα από τους συντρόφους του το τοποθετούν στο τέλος του λιμανιού αν και απόγευμα προς νύχτα, προφανώς για να μην το δουν από την πόλη.
Την ίδια εντύπωση δίνει και όταν οι σύντροφοι επιστρέφουν το καράβι στην Ιθάκη χωρίς τον Τηλέμαχο και πάνε να ενημερώσουν την Πηνελόπη για τον γυρισμό.
Πουθενά δεν βγαίνει το συμπέρασμα, πως άλλωστε ότι χρειάζεται να διανύσουν γύρω στα 2-3 χιλιόμετρα για να φτάσουν στην πόλη.
β) Η πόλη της Ιθάκης εκτός από παραθαλάσσια είναι και "αμφίαλη". Δηλαδή έχει όχι μόνο δυο λιμάνια αλλά βρίσκεται πάνω σε λωρίδα ξηράς με λιμάνια εκατέρωθεν. Είναι δηλαδή σε μια μικρή χερσόνησο επάνω. Το συγκεκριμένο μέρος αν και χερσόνησο έχει τέτοια διαμόρφωση εδαφική, που αν σκεφτούμε ότι η στάθμη της θάλασσας ανέβηκε το κάνει χειρότερο, που στο συγκεκριμένο σημείο μόνο για παρατηρητήριο μπορείς να πεις ότι κάνει.
Επίσης το συγκεκριμένο σημείο δεν έχει λιμάνια. Οι δύο μικροί αβαθής κολπίσκοι μπορούν να προσεγγισθούν σήμερα μόνο από βάρκες και επίσης, όπως προείπα, αν κατέβει η στάθμη κατά 50 περίπου μέτρα που ήταν η διαφορά, όπως υπολογίζω, τότε θα πάψουν αν υπάρχουν. Το λιμάνι όμως της Ιθάκης το ένα τουλάχιστον είναι βαθύ, μια και αναφέρεται ως πόντος και μεγάλο μια και στο "έσχατο" σημείο του κρύφτηκε το καράβι του Τηλέμαχου. Κάτι που ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ στο εν λόγω σημείο.
γ) Κοντά στην, ομηρική, Ιθάκη υπάρχει και ακόμη ένα φυσικό λιμάνι μια και εκεί έδεσε, όπως ισχυρίσθηκε, η Αθηνά, μεταμορφωμένη ως Μέντης βασιλιάς των Ταφίων. Αυτό το τρίτο φυσικό λιμάνι δεν υπάρχει ούτε στην φαντασία τους.
Για όσους θελήσουν μια έρευνα στο GOOGLE-EARTH στην θέση Εξωγή θα λύσει όλες τις απορίες και θα πιστοποιήσει το άτοπο της ανακοίνωσης.
Εγώ θα συνεχίσω και θα ολοκληρώσω την συνέχεια αυτή και με ένα τρίτο μέρος, μάλλον αργότερα, μια και θα ήθελα να σας παραθέσω περισσότερα στοιχεία για το πως θα μπορέσετε να αναγνωρίσετε την πραγματική Ιθάκη και με φωτογραφίες.
Καλημέρα σας.




Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου 2010

Το παλάτι του Οδυσσέα μέρος Α΄

Η φωτογραφία αυτή είναι η πρώτη που δημοσιεύω από το παλάτι του Οδυσσέα.
Δυστυχώς η επεξεργασία των στοιχείων δεν έχει τελειώσει και γι' αυτό και δεν έχω παρουσιάσει ακόμη το κείμενο με τα συγκεντρωτικά στοιχεία για το πως θα πρέπει να είναι η γύρω περιοχή από το παλάτι ώστε να είμαστε βέβαιοι για το τελικό αποτέλεσμα.
Για να είμαι ακριβής αυτή η φωτογραφία είναι από το σημείο που πίστευα ότι είναι το παλάτι και τα ευρήματα (άλλων) με δικαίωσαν. Άλλωστε εγώ αρχαιολόγος δεν είμαι αλλά αφήνω τα κείμενα να με οδηγήσουν και ΠΑΝΤΟΤΕ τα ευρήματα είναι με το μέρος των κειμένων.
Πάντως δεν μένω σε αυτό αλλά θα σας δώσω όλα τα στοιχεία ώστε κανείς να μην μπορεί ψευδώς να ισχυριστεί ότι θέλει.