Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου 2010

Νέα Παγκόσμια πρώτη-Μια λέξη μια ιστορία-Μην το χάσετε

Αγαπητοί φίλοι
Προσδεθείτε καλά γιατί το σημερινό θέμα είναι ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ
Ξέρω ότι χρωστώ τα του Οδυσσέα αλλά είπαμε ως την Κυριακή θα πρέπει να περιμένετε. Εν τω μεταξύ θα σας παρουσιάσω ένα κομμάτι από το νέο μου βιβλίο, μια πραγματεία στα "Ησιόδεια" κείμενα.
Ο Ησίοδος έζησε γύρω στο 12500 πχ στην Ανατολική ακτή των σημερινών ΗΠΑ κάπου κοντά στα Νότια της πολιτεία της Ν.Υόρκης(το ακριβές σημείο στο βιβλίο). Πολύ πιθανόν να είναι δύο πρόσωπα που ταυτίστηκαν τα έργα τους αλλά αυτό θα είναι μια άλλη ανάρτηση.
Αυτό για το οποίο σήμερα θα μιλήσουμε είναι για ένα επιμέρους θέμα: "Τι "έτρωγαν" οι θεοί".
Φαντάζομαι ότι "όλοι ξέρουμε" ότι οι θεοί έτρωγαν αμβροσία και έπιναν νέκταρ. Σωστά;
ΛΑΘΟΣ.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή αν και ελπίζω ότι τα παρακάτω έγιναν συνείδηση στους αναγνώστες μου καιρό πριν.
Εν αρχή ήταν ένας πολιτισμός που μεταφέρθηκε εδώ στην Γη πριν από εκατομμύρια χρόνια.
Η αποίκηση όμως του πλανήτη, με όσα ξέρουμε τουλάχιστον έγινε πριν από μερικές χιλιάδες χρόνια τουλάχιστον σε δυο περιόδους.
Στην τελευταία περίοδο είχαμε τον μεγάλο παγκόσμιο πόλεμο που γνωρίζουμε ως Τρωικό Πόλεμο. Ακολουθεί μια ακόμη ταραγμένη περίοδος που αφορά τα των Ατλάντων και συνεχίζεται με μια ακόμη αποικιστική ή ιμπεριαλιστική προσπάθεια ατόμων από ένα άλλο σύστημα, αυτό του Μ.Κυνός που βέβαια ακολούθησαν σφαγές καταστροφές και λεηλασίες.
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά και γύρω στο 11000πχ έχουμε ένα ασυνήθιστο γεγονός, ίσως φυσικό, που δεν ήταν άλλο από την ανατροπή των πόλων της Γης, έλεγαν οι Κέλτες άλλωστε ότι φοβούνται μόνο μην τους πέσει ο Ουρανός στο κεφάλι, που έγινε μέσα σε λίγες στιγμές, γι' αυτό και επέζησαν από την καταστροφή αυτή αρκετά άτομα(θυμηθείτε το παιχνίδι που παίζαμε όταν αναποδογυρίζαμε με ταχύτητα ποτήρι γεμάτο με νερό).
Λογικό μετά από όλα αυτά και την περίοδο παγετώνων που ακολούθησε να έχει χαθεί ένα μεγάλο μέρος της γνώσης. Ακόμη λέξεις και έννοιες έχασαν, λόγω άγνοιας το νόημά τους και είτε αντικαταστάθηκαν από φαντασιώσεις είτε από τις "αρμονικές" τους που ήταν μερικές .
Ένα ακόμη αποτέλεσμα ήταν η απόκρυψη από μεριάς των επιστημόνων ένα μεγάλο μέρος της γνώσης προσπαθώντας να αποφύγουν νέες καταστροφές. Γι' αυτό άλλωστε ο πολιτισμός της τελευταίας τουλάχιστον προχριστιανικής χιλιετίας ενώ μπορούσε δεν ήταν τεχνικός αλλά θεωρητικός. Γνωστό παράδειγμα οι Πυθαγόριοι.
Έτσι δημιουργήθηκαν γνωρίζοντες και μη και γνώσεις που χάθηκαν όταν τα μαύρα κοράκια του εβραϊκού ιμπεριαλισμού ολοκλήρωσαν την καταστροφή.
Μείναμε λοιπόν με λίγα κείμενα και πολλά λάθη.
Ένα από αυτά τα λάθη είναι οι αποκαλούμενοι θεοί και φυσικά η υποτιθέμενη τροφή τους.
Για να ανασυντάξουμε το παρελθόν έχουμε ένα μόνο δρόμο. Να μελετήσουμε τα κείμενα έχοντας πάντα στο μυαλό μας ότι η ελληνική γλώσσα, ένα από τα τελευταία προστατευμένα αρχεία, δεν είναι ένα "ανθρώπινο" δημιούργημα αλλά υπολογιστών. Έτσι υπάρχει πάντα το γιατί ή όπως σωστά το τοποθέτησε ο Αριστοτέλης "αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις".
Ας μπούμε λοιπόν στην ετυμολογία μετά την,αρκετά μεγάλη αλλά αναγκαία, εισαγωγή.
ΑΜΒΡΟΣΙΑ λοιπόν. Πως μας προέκυψε η λέξη αυτή;
Υπήρξε στα αρχαία κείμενα, που ειρρήσθω εν παρόδω, είναι παραπλανητικά κατά μια έννοια, και οι αγνοούντες την μετέφεραν στην δική τους πραγματικότητα. Την έκαναν φαγητό γιατί δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι έλεγαν.
Θα μου πείτε δικαιολογημένα πως το γνωρίζω εγώ. Είναι απλό φίλοι μου. Ακολούθησα δύο κανόνες:
α) Ποτέ δεν προβάλω την δική μου πραγματικότητα αλλά ακολουθώ πιστά το κείμενο ότι και να λέει και
β)Τα ίδια λεκτικά θέματα έχουν την ίδια ακριβώς έννοια. Δεν μπορεί για παράδειγμα να χρησιμοποιώ το ρήμα ΛΕΓΩ και να μην ξέρω αν σημαίνει ΞΑΠΛΩΝΩ,ΚΡΥΒΟΜΑΙ ή ΜΙΛΑΩ. Εκεί μας οδηγεί η παράνοια των κατά τα άλλα ειδικών.
Ας δούμε λοιπόν πρώτα την λέξη και ας την εντάξουμε στην συνέχεια σαν έννοια σε ένα αρχαίο κείμενο, στην πραγματικότητα σε πολλά, για να δούμε αν ταιριάζει.
Η λέξη αμβροσία ή άμβροτος όπως κανονικά είναι αποτελείτε από τρία μέρη:
το ΑΜ, το ΒΡΟ και το ΤΟΣ, ΑΜ-ΒΡΟ-ΤΟΣ.
Το ΑΜ σύμφωνα με τα λεξικά το βρίσκουμε σε λέξεις όπως το ΑΜβλύνω, ΑΜβωνας, κλπ. Δεν αναφέρομαι στις λέξεις όπου το -Α- είναι στερητικό όπως Α-μεσα=χωρίς ενδιάμεσο, Α-μισθος κλπ ή από προθέσεις όπως το ΑΜΦΙ-Αμφιβάλλω κλπ.
Το ΑΜ λοιπόν σύμφωνα με το LIDELL-SCOTT σημαίνει ΑΝΑ αλλά διαβάζοντας προσεχτικότερα βλέπει κανείς ότι αυτό δεν είναι και πολύ σίγουρο μια και η εξήγηση που δίνουν "μπάζει νερά". Εκείνο βέβαια που είναι άξιο παρατήρησης και σωστό είναι η μετατροπή του Ν πριν το Β σε Μ.
Κάνοντας λοιπόν την δική μου έρευνα κατέληξα στο ότι το ΑΜ προέρχεται από το επίρρημα ΑΝΩ. Ας το τοποθετήσουμε τώρα αυτό στις λέξεις για να δούμε αν είναι σωστό.
Ο ΑΜΒΩΝΑΣ είναι το σημείο που για να το φτάσουμε πρέπει να ανεβούμε-ΑΝΩ-ΒΑΙΝΩ-ΝΑΙΩ. "ΕΠΑΝΩ ΠΗΓΑΙΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΩ". Το ΑΝΕΒΑΙΝΩ παράγεται από το ίδιο ρήμα-ΑΜΒΑΙΝΩ- όταν αναφερόμαστε σε παρελθοντικούς χρόνους και παίρνει το δεύτερο συνθετικό την αύξηση του -Ε-.
Το ΑΜΒΛΥΝΩ -ΑΜΒΛΕΙΑ είναι το έτερο επίπεδο του ιερουργήματος, κοινώς τρυπήματος. Η μικρή τρύπα είναι η ΟΞΕΙΑ και αυτή που ανοίγει προς τα επάνω το σημείο επαφής λέγεται ΑΜΒΛΕΙΑ. Έτσι μια κλειστή γωνία είναι οξεία ενώ μια ανοιχτή, ΑΝΩ από 90 μοίρες είναι ΑΜΒΛΕΙΑ.
ΑΜ-ΠΩΤΗΣ=η κίνηση του νερού προς τα επάνω.
ΑΜ-ΠΥΓΑ=το δέσιμο στο κεφάλι του αλόγου(το άνω μέρος του αλόγου)
ΑΜΠΗΔΗΣΕ=ΑΝΩ πηδησε,ενώ αναπηδώ είναι ξαναπηδώ.
ΑΜ-ΟΡΓΟ(ΑΜΕΡΓΩ-ΑΡΜΕΓΩ)=ΑΝΩ ΕΡΓΩ=εργάζομαι με τα χέρια ψηλά κλπ
Πάμε τώρα στο δεύτερο μέρος στο ΒΡΟ.
Έχουμε την λέξη ΒΡΟΤΟΣ που όλοι την μεταφράζουν ως ΑΝΘΡΩΠΟΣ όμως αν δώσουμε αυτήν την έννοια τότε στα ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ για παράδειγμα του Ορφέα που κάποιοι αναφέρονται ως ΒΡΟΤΟΙ και κάποιοι όχι τι σημαίνει ότι άλλοι είναι άνθρωποι και οι υπόλοιποι τι;
Τώρα αν το ΒΡΟ-ΤΟΙ σημαίνει άνθρωποι το ΒΡΟ-ΧΗ που έχει το ίδιο πρώτο συνθετικό τι σημαίνει ότι βρέχει ανθρώπους; Η ΒΡΩΣΙΣ ότι τρώνε ανθρώπους; Η ΒΡΩΜΗ πάλι ότι τι κάνουν οι άνθρωποι;
Φυσικά όλα αυτά είναι ανοησίες μια και οι "Έλληνες" μεταφράζουν τα κείμενα των "ξένων", για να δουν τι λένε τα αρχαία ελληνικά κείμενα, που τα ελληνικά τους είναι φυσικά ελλειπή.
Το θέμα ΒΡΟ-από το ΒΡΕΩ-σημαίνει την δύναμη, μια δύναμη όχι στατική και στιγμιαία αλλά συνεχόμενη και μεταφερόμενη-προωθητική, μια και εμπεριέχει το ΡΕΩ.
Έτσι η ΒΡΟΧΗ είναι η ΔΥΝΑΜΗ που χαίεται-χύνεται, ΒΡΩ-ΣΙΣ η ενέργεια που εισέρχεται, η ΒΡΩ-ΜΗ η ενέργεια που μπορεί να εξαχθεί, η βρώμη άλλωστε είναι από τα πιο ενεργειακά φυτά. Ακόμη ρήματα όπως το ΒΡΥΩ είναι η ενέργεια που είναι κλεισμένη σε κοίλο χώρο εξού και η ΒΡΥΣΗ, απόληξη υδραγωγείου, η ΒΡΑΣΗ κλπ.
ΒΡΟΤΟΣ λοιπόν ο δυνατός και όχι ο άνθρωπος.
Αν βάλουμε τώρα όλα τα μέρη μαζί θα δούμε ότι άμβροτος είναι η άνω-δύναμη-ενός κάποιου ή κάτι.
Αυτό σε πρώτη ανάγνωση ίσως να μην σας βγάζει και πολύ νόημα αλλά ας το εντάξουμε σε μια φράση για να καταλάβουμε καλύτερα.
Ησίοδος λοιπόν στίχος 43 "αι δ' άμβροτον όσσα ιείσαι".
Στην φράση αυτή αναγνωρίζουμε το ΙΕΙΣΑΙ που σημαίνει ΠΕΤΑΝΕ ή πιο ακριβέστερα εκσφενδονίζονται όπως τα βελη, το ΟΣΣΑ που σημαίνει η ώθηση η προώθηση, το ΑΙ που σημαίνει αυτές. Ακόμη βλέπουμε ότι συντακτικά το ΑΜΒΡΟΤΟΝ αναφέρεται στο ΟΣΣΑ. Έχουμε λοιπόν ΑΜΒΡΟΤΟΝ ΟΣΣΑ.....ΙΕΙΣΑΙ.
Ας βάλουμε πόλλα όλα τα στοιχεία μαζί και έχουμε:
ΑΥΤΕΣ (οι μούσες δηλαδή) ΔΕ ΜΕ ΑΝΥΨΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΠΕΤΑΞΑΝ(απογειώθηκαν).
Καλημέρα σας
Υ.Γ. Υπάρχουν και άλλες φράσεις αλλά σκοπός μου είναι να σας κινήσω το ενδιαφέρον κι να σας δώσω τα πρώτα στοιχεία. Τις υπόλοιπες αντικαταστάσεις μπορείτε να τις κάνετε μόνοι σας.
Υ.Γ.2. Τα στοιχεία αυτά αποτελούν πνευματική μου ιδιοκτησία και δεν μπορεί να τα οικειοποιηθεί κανείς.
Υ.Γ.3. Αν αυτά δεν αξίζουν της προσοχής σας έστω κύριε περιώνυμε καθηγητά της προϊστορίας τότε μάλλον βρίσκεστε σε λάθος θέση.

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Και οι κρίνοντες κρίνονται

Αγαπητοί φίλοι
Με αφορμή το θέμα του Οδυσσέα, που ως την Κυριακή θα το αναρτήσω, βλέπω τα κροκοδείλια δάκρυα των υπερασπιστών των αρχαίων Ελλήνων για την υποτίμησή τους από τα πανεπιστήμια κλπ. Δυστυχώς και οι ίδιοι κάνουν το ίδιο ακριβώς. Έχοντας μια αναγνωρίσιμη θέση στο αρχαιοελληνικό στερέωμα κλείνουν τα μάτια και τ' αυτιά τους σε κάθε έναν που δυνητικά θα απειλούσε την μονοκρατορία τους.
Αν νομίζετε ότι υπερβάλλω στείλτε τους κάποιο e-mail με κάποιο εντυπωσιακό πρωτότυπο θέμα, μπορείτε να βρείτε στο μπλοκ μου ή και σε άλλα και ζητείστε την άποψή τους και την βοήθεια τους να το αναδείξετε. "Άκρα του τάφου σιωπή" θα ακολουθήσει της ενέργειά σας για λόγους που όλοι καταλαβαίνεται.
Αν θέλουμε λοιπόν να αλλάξει κάτι και σε αυτόν τον τομέα, θα πρέπει να αλλάξουμε όλοι μας βάζοντας το ΕΓΩ λίγο στην άκρη(βάζω και τον εαυτό μου όπως βλέπετε μέσα). Τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους.

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Το παλάτι του οδυσσέα 2

Επανέρχομαι φίλοι μου στο θέμα του Οδυσσέα μια και όπως σημείωσε η φίλη ΡΙΑ στο σχόλιό της ο λόγος του εν λόγω ζεύγους ήταν πειστικός μια και αναφέρονταν και τμήματα από την Οδύσσεια για την απόδειξη των λεγομένων τους.
Οι αντιρρήσεις μου είναι γνωστές και δεν επανέρχομαι απλά θέλω να θέσω ξανά ένα προς σκέψη και έλεγχο πιθανό και βέβαιο όσον αφορά εμένα γεγονός.
Όπως ξέρετε ανά τον κόσμο υπάρχουν αντίγραφα κτιρίων όπως ο παρθενώνας ή οι πυραμίδες αλλά και νεωτέρων αρχιτεκτονημάτων.
Αν για παράδειγμα παρατηρήσετε σπίτια στην Αθήνα ή και σε άλλες πόλεις της Ελλάδος που χτίστηκαν στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, και όχι μόνον, θα διαπιστώσετε ότι είναι αντίγραφα σπιτιών της Ευρώπης, κυρίως, αλλά και όχι μόνο, που χτίζονταν την περίοδο εκείνη. Οι λόγοι γνωστοί και κατανοητοί.
Μπαίνοντας σε κάποιο από τα αντίγραφα και ξεχνώντας τον περιβάλλοντα χώρο δεν μπορείς να μαντέψεις σε πιο μέρος του κόσμου είσαι. Ο περιβάλλοντας χώρος είναι που δίνει το στίγμα του τόπου και όχι το κτίσμα. Έτσι και τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν είναι συμπτωματικά και μόνο μια και αφορούν ένα αντίγραφο του πραγματικού παλατιού.
Όσο λοιπόν δεν μπορούν να ταυτίσουν τον χώρο τόσο θα τους αμφισβητούν, πλην εμού, οι συνάδελφοί τους.
Θέλω να κλείσω λέγοντας σας ότι έψαξα να βρω τον κύριο Παπαδόπουλο αλλά το email του από το πανεπιστήμιο δεν λειτουργεί και δεν έχω άλλον τρόπο επικοινωνίας μαζί του. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ή τον ίδιο θα ήθελα να με ενημερώσει για το πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί του.
Επίσης ακόμη είμαι εγκλωβισμένος στην ζώνη του "τίποτα" του ελληνικού δημοσίου μια και κανείς δεν γνωρίζει το τι πρέπει να κάνω και ως εκ τούτου μένω εγκλωβισμένος μακριά από τον υπολογιστή μου και γι' αυτό και δεν έχω να προσφέρω πολλά ακόμη στην εν λόγω συζήτηση.Μόλις βγω από την ζώνη του Λυκόφωτος θα δημοσιεύσω φωτογραφίες από την πραγματική Ιθάκη και αν είμαι τυχερός και από το παλάτι του Οδυσσέα.
Μέχρι τότε υπομονή.
Υ.Γ
Καλωσορίζω τους νέους φίλους και ελπίζω ότι θα με τιμήσουν με τα σχόλια τους.

Παρασκευή 27 Αυγούστου 2010

Το παλάτι του Οδυσσέα

Αγαπητοί φίλοι
βρίσκομαι σε αναγκαστικές διακοπές λόγω ανοησίας του ελληνικού κράτους και γι' αυτό και δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε ακόμη.
Εντούτοις θα ήθελα να σας πω ότι σχετικά με το παλάτι του Οδυσσέα που υποτίθεται ότι ανακάλυψαν οι δ΄υο αυτοί καθηγητές, σημαντικό εύρημα κατά τα άλλα, έχει τόσο σχέση με τον Οδυσσέα όσο "ο φάντης με το ρετσινόλαδο".
Ίσως ένα κοινό στοιχείο, και μοναδικό, είναι ότι και τα δύο υπήρξαν σε τόπους που με διαφορά κάποιων χιλιάδων ετών ονομάστηκαν Ιθάκη.
Ειλικρινά θα ήθελα να μπορούσα να τους προκαλέσω να μας αποδείξουν τα λεγόμενά τους γιατί με συμπτωματικά στοιχεία θα μπορούσα να ονομάσω παλάτι του Οδυσσσέα ακόμη και το ....σπίτι σου.
καλημέρα
Υ.Γ Μόλις επανέλθω μαζί με τα χαρακτηριστικά του παλατιού του Οδυσσέα θα σας έχω πολλά και συνταρακτικά στοιχεία.

Παρασκευή 16 Ιουλίου 2010

Το σαπούνι και ο Όμηρος

Αγαπητοί φίλοι
Βρήκα καιρό για μια μικρή ανάρτηση πριν τις διακοπές του καλοκαιριού που ελπίζω να σας ικανοποιήσει και να σας διδάξει όχι τόσο γεγονότα, αυτά αν κοιτάξετε γύρω σας θα τα ανακαλύψετε όσο τρόπο σκέψης. Μην μένετε στο "όλοι ξέρουν". Ερευνήστε τα πάντα και θα δείτε ότι πολλά από αυτά που όλοι ξέρουν είναι λάθος.
Ας πάμε λοιπόν στο λάδι που χρησιμοποιείται εδώ και χιλιάδες χρόνια και όχι μόνο στον πλανήτη μας αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα.
Ξέρουμε λοιπόν όλοι, από τα κείμενα που έχουμε, όπως η Ιλιάδα αλλά και η Οδύσσεια ότι οι αρχαίοι μας πρόγονοι εκτός από το φαγητό τους χρησιμοποιούσαν το λάδι και στο σώμα τους και αλείφονταν με λάδι. Σωστά;
ΛΑΘΟΣ
Ποτέ και κανένας τους δεν αλείφτηκε με λάδι, πλην των ιατρικών λόγων, όπως της επούλωσης πληγών.
Σίγουρα θα αναρωτηθείτε και με το δίκιο σας πως μπορώ να ισχυρίζομαι κάτι τέτοιο όταν έχουμε δεκάδες αναφορές για το αντίθετο. Λοιπόν δεν υπάρχει ούτε μία αναφορά για το συγκεκριμένο θέμα. Μάλλον για να είμαι ακριβής υπάρχουν αναφορές αλλά άλλα γράφουν και άλλα καταλαβαίνουμε μια και όλοι ξέρουμε ότι οι αρχαίοι Έλληνες έβαζαν λάδι στο σώμα τους.
Θα κρατήσω λίγο ακόμη την απόδειξη για να σας θυμίσω κάτι που οι 40 ετών και άνω θυμούνται μια χαρά. Πριν από μερικά χρόνια τα προϊόντα του λαδιού περιελάμβαναν και .... τα σαπούνια. Έτσι όταν αναφερόμασταν σε αυτά τα αναφέραμε ως προϊόντα λαδιού και η παραγωγή τους είχε να κάνει όχι με τις χημικές βιομηχανίες αλλά με τους ελαιοπαραγωγούς και μόνο. Την αξία τους μάλιστα σήμερα, μετά την περίοδο του νεοπλουτισμού, έχουμε αρχίσει να την αντιλαμβανόμαστε και κάποιοι να την αναζητάμε.
Το αγνό αυτό σαπούνι που έβγαινε από το λάδι ήταν που ανέφερε ο Όμηρος στα κείμενά του και που αναζητούσαν οι τότε Έλληνες για να συμπληρώσουν την προσωπική τους υγιεινή.
Τώρα η μεγάλη στιγμή. Που και πως το γνωρίζω αυτό.
Το πως φίλοι μου έχει να κάνει από την μια στην εσωτερική φωνή που με σπρώχνει να ψάχνω φαινομενικά άσχετα θέματα αλλά και στο ότι, όπως λέω και σε εσάς, δεν αποδέχομαι τα δεδομένα αν δεν τα ψάξω. Δείτε λοιπόν την περίφημη αυτή αποκάλυψη που κάνει ο, περίεργος ειλικρινά, Όμηρος την στιγμή που έχουν βρει τον Οδυσσέα οι κόρες των Φαιάκων στην ακροθαλασσιά:
"δῶκαν δὲ χρυσέῃ ἐν ληκύθῳ ὑγρὸν ἔλαιον,
ἤνωγον δ᾽ ἄρα μιν λοῦσθαι ποταμοῖο ῥοῇσιν."
Προσέξτε σε αυτό το κομμάτι ότι λέει ότι του δίνουν "ὑγρὸν ἔλαιον". Τι άλλο από υγρό είναι το λάδι; και γιατί μπορεί με αυτό να λουστεί στο ποτάμι όπως λέει παρακάτω;
Συνεχίζει δε ο Οδυσσέας στους πιο κάτω στίχους:
"ἀμφίπολοι, στῆθ᾽ οὕτω ἀπόπροθεν, ὄφρ᾽ ἐγὼ αὐτὸς
ἅλμην ὤμοιιν ἀπολούσομαι, ἀμφὶ δ᾽ ἐλαίῳ χρίσομαι· ἦ γὰρ δηρὸν ἀπὸ χροός ἐστιν ἀλοιφή."
Δείτε τι λέει ο Οδυσσέας:
"Συνοδοί, καθίστε μακριά μου γιατί εγώ θα είμαι αυτός που την αλμύρα από τους ώμους μου θα λούσω και από την άλλη δε "λάδι" θα αλείψω το σώμα μου, γιατί ήταν(έπρεπε) από μακρόν από το δέρμα μου να είναι(γίνει) καθαρό".
Η αλοιφή δεν είναι η ουσία που απλά επικαλύπτει κάτι αλλά ο καθαρισμός μέσω αυτής γιαυτό έχουμε και λέξεις όπως το απαλείφω που σημαίνει εξαφανίζω.
Προσέξτε ότι το πλύσιμο και η λέξη λάδι πάνε μαζί πάντα και φυσικά συνδυάζονται με την καθαριότητα και μόνο του δέρματος και όχι άλλες ιδιότητες.
Ας δούμε όμως και την αποκάλυψη πιο κάτω:
"αὐτὰρ ἐπεὶ δὴ πάντα λοέσσατο καὶ λίπ᾽ ἄλειψεν,"
"Μετά επειδή τα πάντα(όλο το σώμα) και με λίπος το καθάρισε"
Εδώ ο Όμηρος αντικαθιστά την λέξη "έλαια" με την λέξη "λίπη" όπου μας φανερώνει ότι αυτό για το οποίο μας μιλάει δεν είναι το λάδι φαγητού αλλά ένα είδος "λίπους" που παράγεται από αυτό και που δεν είναι άλλο από το γνωστό μας σαπούνι. Μάλιστα συνδυάζοντας το με το πρώτο κομμάτι βλέπουμε ότι το σαπούνι τους αυτό ήταν υγρό κάτι που ο πολιτισμός μας μόλις πριν λίγα χρόνια πέτυχε.
Καλό καλοκαίρι
Y.Γ Προφανώς το κόμπλεξ όλων αυτών που προσπαθούν για ίδιον όφελος να πατρονάρουν την αντίστοιχη θεματολογία είναι τεράστιο και γι' αυτό το ιστολόγιό μου είναι "απαγορευμένο" και δεν αναφέρεται από κανέναν τους. Ας είναι. Εγώ θα συνεχίσω να σας δίνω νέα και συγκλονιστικά στοιχεία πάντα μοναδικά και πρωτότυπα και αυτοί να αναμασάνε τα ίδια και ίδια κολακεύοντας ο ένας τον άλλον για το πόσο μεγάλοι είναι. Ειδικά κάτι περιοδικά με βαρύγδουπα ονόματα.
καλό καλοκαίρι και συγνώμη για τον προσωπικό τόνο αλλά κάπου πρέπει να πω και εγώ τα του "αιώνος" μου.
(σ.σ αιών= η ψυχή έτσι για να κοκκινίζουν κάποιοι με την αμάθειά τους)

Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Μια λέξη μια ιστορία ή Μαθήματα γλωσσολογίας προς γλωσσοτέτοιους

Αγαπητοί φίλοι
Η γλώσσα μας ταλαιπωρήθηκε αφάνταστα στο πέρασμα των αιώνων όχι από τους εχθρούς της αλλά από τους "φίλους" της. Δεκάδες άσχετοι που με μόνο εφόδιο τις καλές γνωριμίες δηλώσαν ειδικοί και τσαλαβούτησαν στην γλώσσα την ακρωτηρίασαν όπου και όπως μπορούσαν και γενικά έκαναν τα πάντα ώστε αυτό που έβγαινε από τα χέρια τους να είναι αγνώριστο. Τελευταίο φρούτο οι δημοτικιστές, πολλοί από αυτούς στημένοι, αλλά και σημερινοί στο σβέρκο μας καθιζόμενοι γλωσσολόγοι και λοιποί ειδικοί σπουδαγμένοι, όχι εις Εσπερίαν αλλά κατά βορρά μεριά.
Όλοι αυτοί οι τύποι και πολλοί άλλοι προσπάθησαν να μετατρέψουν το ζωντανό αυτό εργαλείο που επέζησε δεκάδες χιλιάδες χρόνια και ταξίδεψε στα πέρατα του Γαλαξία μας, ίσως και παραπέρα, σε μια νεκρή αποστεωμένη γλώσσα.
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή και να κάνουμε με μια και μόνη λέξη ένα ταξίδι στο χρόνο όπως πάντα γιατί η γλώσσα είναι το όχημα που μπορεί να σε μεταφέρει στιγμιαία χιλιάδες χρόνια πίσω.
Όπως είπαμε σήμερα θα μιλήσουμε για το λέγω το τι σημαίνει αλλά και με βάση αυτό θα λύσουμε ιστορικές απορίες όπως ποιος έχτισε τι πυραμίδες για παράδειγμα αλλά και τι σχέση έχει το ρήμα αυτό με τις εφτά(7) "χαμένες" πόλεις μια και μόνο η γλώσσα και αυτό ίσως φοβούνται μπορεί να αποκαλύψει τα πάντα.
Οι βασικές αρχές που πρέπει να διέπουν την γλωσσολογία και κάθε αντίστοιχη έρευνα για να μπορέσεις να ερευνήσεις μια γλώσσα είναι ή πρέπει να είναι δύο και μόνο:
α)Η γλώσσα πρέπει να αναπτύσσεται λογικά, να έχει δηλαδή συνέπεια και συνέχεια και
β)Εσύ να μην παρεμβαίνεις στα συμπεράσματα με κανέναν τρόπο.
Το δεύτερο δυστυχώς συμβαίνει κατά κόρον από όλους είτε από άγνοια αυτού που εξετάζουν, είναι σαν να προσπαθώ να αναλύσω τα Γιαπωνέζικα που αγνοώ ως γλώσσα, είτε μέσα στην μεγαλομανία τους για να επιβεβαιώσουν την υποτιθέμενη γνωστική τους επάρκεια.
Η πρώτη αρχή είναι αυτή που κατακρεουργείτε ακόμη περισσότερο μια και η άγνοια καλύπτεται από γελοιότητες και ακροβασίες που όσο πιο προφανή είναι για το μέγεθος της ανοησίας τόσο και πιο αποδεκτά γίνονται από την λεγόμενη επιστημονική κοινότητα. παραδείγματα έχω δώσει παλαιότερα και δεν θα επανέλθω.
Ήδη έχω ξαναπεί, με βάση το πρώτο κριτήριο, ότι στην ελληνική γλώσσα, αλλά ίσως και σε καμιά από τις χιλιάδες διαλέκτους της δεν πρέπει να υπάρχει δυσαρμονία. Δεν μπορεί δηλαδή ομοειδή θέματα να δίνουν άλλες έννοιες. Δεν μπορεί δηλαδή, για να μπούμε στο ρήμα μας να υπάρχουν τρία (3) διαφορετικά λέγω στα λεξικά. Αν δείτε στο LIDDELL & SCOTT που είναι το καλύτερο όλων θα βρείτε ένα λέγω που σημαίνει ξαπλώνω, ένα λέγω που σημαίνει μαζεύω και ένα λέγω που σημαίνει μιλάω . Τρία ΛΕΓΩ με φυσικά ίδιο θέμα ίδια κλίση και διαφορετικά νοήματα. Όταν λοιπόν λέω λέγω θα πρέπει να περιμένω και όλη την υπόλοιπη φράση για να καταλάβω τι σημαίνει κάτι που δείχνει γλώσσα με μικρό βαθμό ανάπτυξης. Αυτό φυσικά συμβαίνει κατά κόρον και σε πολλά άλλα ρήματα.
Φυσικά παραβιάζει την πρώτη αρχή που είπαμε της φυσικής εξέλιξης και αρμονίας και συμβαίνει για δύο λόγους:
α) Δυστυχώς οι των κλασσικών χρόνων φιλόλογοι και συγγραφείς, είτε κάνοντας λάθη λόγω άγνοιας από την χρονική απόσταση είτε γιατί δεν εξήγησαν με συγγράμματα περί των λέξεων είτε γιατί τα μαύρα κοράκια του χριστιανισμού τα βιβλία τους τα έκαψαν, δεν μας άφησαν εξηγήσεις αρκετές περί ετοιμολογίας των λέξεων.
β) Οι βασικοί μελετητές της ελληνικής είναι ξένοι και δη Γερμανοί που βέβαια η γνώση των ελληνικών(αρχαίων και νέων) ήταν περιορισμένη.
Έτσι επινοήθηκαν τα πολλαπλής έννοιας όμοια ρήματα.
Ας αναστήσουμε όμως μαζί μια υποτυπώδη έρευνα για να βγάλετε και μόνοι σας συμπεράσματα.
Αρχικά βλέπουμε ότι ως ρήμα έχει τρία διαφορετικά θέματα:
α)το ΛΕΓω-ΛΕΞω κλπ β) το ΕΡω και γ) το είπα. Κανένας λογικός γλωσσοπλάστης δεν θα έδινε σε ένα ρήμα τρία θέματα, ούτε καν δύο μια και ένα θέμα είναι ικανό να καλύψει όλες τις ανάγκες. Το συγκεκριμένο όμως, όπως και αρκετά άλλα το ονομάσαμε ανώμαλο ρήμα και ησυχάσαμε ως δια μαγείας από την παραπέρα έρευνα.
Παρ' όλα ταύτα όπως προείπαμε έχει και τρεις έννοιες που τις αποκρύπτουμε τεχνηέντως μήπως κανείς αμφισβητήσει την άγνοιά μας. Είπαμε αρχαία μόνο οι εκλεκτοί που θα είναι πειθήνια όργανα.
Ένα δεύτερο σημείο που θα επαναλάβω είναι ο αριθμός εφτά και η τεράστια σημασία του και στην γλώσσα. Το εφτά λοιπόν όπως και στην μουσική, με το συμπληρωματικό του πρώτου το όγδοο σημείο είναι πάντα η βάση.
Πόσα φωνήεντα έχουμε; ΕΦΤΑ
Πόσα σύμφωνα έχουμε; Μα φυσικά ΕΦΤΑ.
Όσοι μάθατε ΔΕΚΑ ΕΦΤΑ σας τα έμαθα λάθος. Τα σύμφωνα είναι εφτά και οι εκφάνσεις τους δεκαεφτά.
Έχουμε τα τριπλής εκφάνσεως:
1)ΠΒΦ
2)ΤΔΘ
3)ΚΓΧ
και τα διπλά
4)ΛΡ
5)ΣΖ
6)ΜΝ
7)ΞΨ
Το σύνολο εφτά όσες και οι λεγόμενες χαμένες πόλεις ή οι ακτίνες της δημιουργίας ή οι ημέρες της εβδομάδος ή οι νότες της μουσικής κλπ
Έτσι λοιπόν το ΛΕΓΩ μπορεί να γίνει ΛΕΞΩ (ΛΕΚΣΩ) με προσθήκη του Σ για να εκφράσει τους μη παροντικούς χρόνους ή ΛΕΧΩ ή ΛΕΚΩ. Ακόμη με αντικατάσταση του Ε μπορεί να γίνει ΛΗΓΩ-ΛΗΞΩ κλπ ΛΟΓω-ΛΟΞω κλπ ΛΙΓω-ΛΙΞω κλπ
Όπως βλέπετε σχημάτισα ήδη τα θέματα από δεκάδες άλλα ρήματα παίρνοντας σαν δεδομένο ότι έχει ένα, όπως είναι λογικό, θέμα.
Από τα θέματα αυτά θα προκύψουν οι λέξεις: Λόγχη και λόχμη, Λέχος,Λεχώνα, Λέκτρο(το κρεββάτι), Λόγος, Λογική,Λέξη, Λήγω,λίγο και πολλές πολλές άλλες.
Βέβαια το ζητούμενο είναι να αποδείξουμε πως οι λέξεις αυτές συνδέονται μεταξύ τους. Οι αρχαίοι μας λοιπόν πρόγονοι έκαναν την εξής έξυπνη δημιουργική κίνηση. Υπήρχε η πρώτη η κύρια έννοια, η απόλυτη κυριολεξία και στην συνέχεια δημιουργούνταν οι λογικές της νοητικές προεκτάσεις κάθε είδους χρησιμοποιώντας την προηγούμενη τεχνική με βάση βέβαια κανόνες. Έτσι κάθε τι που παράγονταν από μια βασική έννοια είχε ένα κοινής καταγωγής θέμα δημιουργώντας με αυτόν το τρόπο μεγάλες οικογένειες λέξεων, όπως λέμε σήμερα, που πολλές φορές έμοιαζαν να μην έχουν λογική σχέση. Έτσι με λίγες σχετικά αρχικές λέξεις δημιουργούσαν χιλιάδες άλλες και το "αρχή σοφίας ονομάτων επίσκεψις" έβρισκε την απόλυτη εφαρμογή του.
Στην περίπτωσή μας το ρήμα ΛΕΓ-Ω σημαίνει τοποθετώ απόλυτα σωστά το ένα δίπλα στο άλλο. Έτσι η σωστή τοποθέτηση των γραμμάτων έδωσε την λέξη και η σωστή τοποθέτηση των λέξεων έδωσε τον Λόγο, προφορικό ή γραπτό και η σωστή τοποθέτηση εννοιών και γεγονότων έδωσε την λογική. Η χρήση του Η σταματούσε την τοποθέτηση αυτή και γι' αυτό συνέβαινε η ΛΗΞΗ. Η χρήση του Ι έδειχνε την αλλαγή-υποχώρηση του επιπέδου προς τα κάτω και αυτό γινόταν ΛΙΓΟ. Σκεφτείτε άλλωστε την λέξη για παράδειγμα εκ-ΛΕΓΩ που σημαίνει βάζω κάποιων σε μια σωστή σειρά σε σχέση με τους υπόλοιπους ώστε να είναι μέσα στους νικητές-εκλεγμένους. Μπορείτε να βρείτε δεκάδες σύνθετες λέξεις και να "παίξετε" με την κυριολεξία τους.
Τώρα όσον αφορά την άλλη κατηγορία των παραγομένων λέξεων όπως το ΛΕΧΟΣ,ΛΕΧΩΝΑ, ΛΟΧΜΗ, ΛΕΚΤΡΟ,ΛΟΓΧΗ κλπ εδώ το ΛΕΓ-Ω ενώνεται με το ΕΧ-Ω και το ΟΣ. ΛΕΧΟΣ λοιπόν είναι αυτό-αυτός που κατασκευάστηκε έχοντας τοποθετημένα μέρη σε σωστή σειρά μεταξύ τους. Τα μόνα κατασκευάσματα που μπορούσαν να ονομαστούν ως τέτοια, γι' αυτό άλλωστε και η λέξη αυτή έπαψε να χρησιμοποιείται ήταν οι μεγαλιθικές κατασκευές όπως οι Πυραμίδες, τα Δρακόσπιτα της Εύβοιας, τα Κυκλώπεια τείχη κλπ με την άριστη τοποθέτηση των επεξεργασμένων ογκόλιθων χωρίς συνδετική ουσία. Μάλιστα τις Πυραμίδες τις ονόμαζαν πάντα ως "ιερό λέχος" που σημαίνει μυτερή κατασκευή.
Μάλιστα φίλοι μου. Κατασκευαστές των Πυραμίδων ήταν αυτοί οι πρώτοι κάτοικοι του πλανήτη μας οι "ΘΕΟΙ".
Γνωρίζοντας μάλιστα τις ενεργειακές ιδιαιτερότητες αυτών των κτισμάτων τοποθετούσαν σε τέτοιες κατασκευές τις γυναίκες μετά την γέννα για να βρίσκονται σε αποστειρωμένο περιβάλλον εξ ου και ονομάστηκαν ΛΕΧ-ΩΝΕΣ που ξάπλωναν στα ΛΕΚ-ΤΡΑ. Το κλειστό και κρυφό για τους εντός του σχήματος έδωσε την έννοια της ΛΟΧ-ΜΗΣ (ΛΕΓΩ+ΜΑΙΩ) αλλά και το επίπεδό της ΛΟΓ-ΧΗΣ(ΛΕΓΩ+ΧΕΩ).Υπάρχουν ακόμη λέξεις όπως ο ΕΝΔΕΛΕΧΗΣ(ΕΝΔΟΝ+ΛΕΧΟΣ) ή το ΣΤΕΛΕΧΟΣ(ΙΣΤΑΜΑΙ+ΛΕΧΟΣ) και πολλές άλλες.(βρείτε και σεις μην τα περιμένετε όλα από εμένα!)
Έτσι λοιπόν βλέπουμε ότι σημαίνον και σημαινόμενο ταυτίζονται κύριε ψευτοκαθηγητά και επίσης ότι τα μεγαλιθικά μνημεία τα ΛΕΧΗ κατασκευάστηκαν από αυτούς που τα ονομάτισαν και όχι τους μετέπειτα κατοίκους τους.
Τέλος οι εφτά χαμένες πόλεις, φίλε Αριστοτέλη, είναι εφτά περιοχές με Πυραμίδες πάνω σε αυτήν την ΓΗ.
Καλό καλοκαίρι.
ΥΓ Ίσως είναι η τελευταία μέχρι τον Σεπτέμβριο.
ΥΓ 2 Λόγω όγκου δεν έδωσα τμήματα από κείμενα αλλά αν πάτε στο Liddell-Scott θα βρείτε στο λήμμα αυτό πολλά που αν θελήσετε να το τεστάρετε θα μάθετε πολλά περισσότερα.
Καλό καλοκαίρι και πάλι.
ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ

Συμπλήρωση της 8/7/2010
ΥΓ 3 Για όσους αναρωτηθούν γιατί το εφτά είναι τόσο σημαντικός αριθμός οφείλω να εξηγήσω ότι:
Το Εφτά στην Γη δεν έχει καμία πρακτική αξία αλλά είναι σπουδαιότατο στο διάστημα. Αυτό έγκειται στο ότι όταν θέλεις να ορίσεις ένα ταξίδι στον χώρο χρειάζεσαι έξι σημεία που ορίζονται από τις έδρες ενός φανταστικού κύβου που εντός του βρίσκεται το σημείο που θέλεις να πας και ένα έβδομο που δηλώνει το σημείο απ' όπου ξεκίνησες. Έτσι όταν αφίχθηκαν εδώ οι πρώτοι εκείνοι κάτοικοι έστησαν εφτά σημεία πάνω στην γη που αναπαριστούν τα εφτά σημεία που εξηγήσαμε προηγουμένως και φυσικά η σηματοδότησή τους έγινε με τις Πυραμίδες(Πυραμίδα=η φωτιά που μετακινείται). Τώρα το αν αυτός ο Γαλαξιακός χάρτης είναι άφιξης ή φυγής δεν ξέρω πάντως χάρτης είναι.
Ελπίζω μέχρι το Σεπτέμβριο να έχουμε κάπως ξεκαθαρίσει το θέμα και να έχουμε κάτι να πούμε περισσότερο.
ΥΓ4. Για τους φίλους του 2012 να μην προσμένουν καταστροφές ή τι άλλο. Η αλλαγή που θα συντελεστεί το 2012 έχει ήδη αρχίσει.
Καλές Διακοπές, όσο γίνεται.

Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

ΕΤ3 ανιχνεύσεις-Να γελάσεις ή να κλάψεις άραγε;Νο 2

Αγαπητοί φίλοι
Αν και έχω ένα κάποιο πρόβλημα με όλους αυτούς τους ανεκδιήγητους που δηλώνουν ειδικοί και καθηγητές παρ' όλα αυτά και αυτοί δεν μ' αφήνουν να ησυχάσω."Αγαπούσε η νύφη τον χορό βρήκε και άντρα γκάιντατζη" που λένε και στο χωριό μου. Η αφορμή πάλι από την ΕΤ3 και την γνωστή εκπομπή "ανιχνεύσεις" της προηγούμενης εβδομάδος που θα πρέπει να την δουν όλοι για να καταλάβουν τι παίζεται τελικά.
Προσκεκλημένοι αυτήν την φορά μια άλλη ομάδα "ειδικών", βοήθειά μας, που βιβλία τους έχω διαβάσει και τώρα μετανιώνω για τον χαμένο χρόνο, γλωσσολόγων και λοιπών παρεπιδημούντων περί των πανεπιστημίων. Το τι είπε το στόμα τους δεν λέγεται. Σαράντα μέρες και σαράντα νύχτες να γράφω πάλι δεν θα τελειώσω. Θα επιλέξω όμως από το πλήθος των μαργαριταριών δύο ενδεικτικά για να ψάξετε να βρείτε την εν λόγω εκπομπή.
Οι καλεσμένοι λοιπόν αυτοί είπαν το εξής αμίμητο: "Η αρχαία ελληνική είναι μια νεκρή γλώσσα και γι' αυτό δεν χρειάζεται να κουράζουμε τα παιδιά να την μαθαίνουν" αλλά ταυτόχρονα "την αρχαία ελληνική πρέπει να την διδάσκουμε σε λίγα σχολεία και να την μαθαίνουν λίγα μόνο παιδιά ....ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ".
Αυτοί συμβουλεύουν τους εκάστοτε υπουργούς παιδείας και ειδικά η τωρινή είναι εκστασιασμένη με όλους αυτούς τους....Γι' αυτό η παιδεία βουλιάζει στα σκατά(συγνώμη για το λεξιλόγιο αλλά με βγάζουν από τα ρούχα μου)
Το επόμενο σημείο ήταν πιο κραυγαλέο. Έγινε μια ερώτηση σ' έναν περιώνυμο καθηγητή για το αν υπάρχει σχέση στην ελληνική γλώσσα μεταξύ σημαίνον και σημαινόμενου, ένα θέμα που παρεμπιπτόντως ο τελευταίος μεγάλος που το απήντησε και υποστήριξε την άποψη αυτή ήταν ο Αριστοτέλης, αλλά ο εν λόγω τύπος απήντησε ότι δεν υπάρχει καμιά και ότι όλα είναι συμβάσεις και μόνο. Ήθελε να μας πείσει δηλαδή ότι πρώτον ξέρει καλύτερα ελληνικά από τον Αριστοτέλη και ότι η Ελληνική δεν είναι και κάτι το σπουδαίο μια και τα όποια ονόματα δόθηκαν τυχαία επειδή κάποιος τότε έτσι ήθελε να το ονομάσει.
Έχω ακούσει "πατάτες" , για να μην πω κάτι άλλο αλλά τόσο μεγάλες ειλικρινά δεν είχα ξανακούσει.
Επειδή λοιπόν ο εν λόγω κύριος που το παίζει γλωσσολόγος δεν θα μπορέσει ποτέ να καταλάβει τι είναι η αρχαία ελληνική γλώσσα θα του προσφέρω ένα δωρεάν μάθημα γλωσσολογίας μπας και ξεστραβωθεί και βγάλει τα γράσα από τα μάτια και τ' αυτιά.
Αρχίζω λοιπόν με μια ρητορική ερώτηση απλή και συνάμα δύσκολη:
Τι σημαίνει το ρήμα λέγω.
Η απάντηση στο επόμενο