Αν και έχω ένα κάποιο πρόβλημα με όλους αυτούς τους ανεκδιήγητους που δηλώνουν ειδικοί και καθηγητές παρ' όλα αυτά και αυτοί δεν μ' αφήνουν να ησυχάσω."Αγαπούσε η νύφη τον χορό βρήκε και άντρα γκάιντατζη" που λένε και στο χωριό μου. Η αφορμή πάλι από την ΕΤ3 και την γνωστή εκπομπή "ανιχνεύσεις" της προηγούμενης εβδομάδος που θα πρέπει να την δουν όλοι για να καταλάβουν τι παίζεται τελικά.
Προσκεκλημένοι αυτήν την φορά μια άλλη ομάδα "ειδικών", βοήθειά μας, που βιβλία τους έχω διαβάσει και τώρα μετανιώνω για τον χαμένο χρόνο, γλωσσολόγων και λοιπών παρεπιδημούντων περί των πανεπιστημίων. Το τι είπε το στόμα τους δεν λέγεται. Σαράντα μέρες και σαράντα νύχτες να γράφω πάλι δεν θα τελειώσω. Θα επιλέξω όμως από το πλήθος των μαργαριταριών δύο ενδεικτικά για να ψάξετε να βρείτε την εν λόγω εκπομπή.
Οι καλεσμένοι λοιπόν αυτοί είπαν το εξής αμίμητο: "Η αρχαία ελληνική είναι μια νεκρή γλώσσα και γι' αυτό δεν χρειάζεται να κουράζουμε τα παιδιά να την μαθαίνουν" αλλά ταυτόχρονα "την αρχαία ελληνική πρέπει να την διδάσκουμε σε λίγα σχολεία και να την μαθαίνουν λίγα μόνο παιδιά ....ΟΙ ΕΚΛΕΚΤΟΙ".
Αυτοί συμβουλεύουν τους εκάστοτε υπουργούς παιδείας και ειδικά η τωρινή είναι εκστασιασμένη με όλους αυτούς τους....Γι' αυτό η παιδεία βουλιάζει στα σκατά(συγνώμη για το λεξιλόγιο αλλά με βγάζουν από τα ρούχα μου)
Το επόμενο σημείο ήταν πιο κραυγαλέο. Έγινε μια ερώτηση σ' έναν περιώνυμο καθηγητή για το αν υπάρχει σχέση στην ελληνική γλώσσα μεταξύ σημαίνον και σημαινόμενου, ένα θέμα που παρεμπιπτόντως ο τελευταίος μεγάλος που το απήντησε και υποστήριξε την άποψη αυτή ήταν ο Αριστοτέλης, αλλά ο εν λόγω τύπος απήντησε ότι δεν υπάρχει καμιά και ότι όλα είναι συμβάσεις και μόνο. Ήθελε να μας πείσει δηλαδή ότι πρώτον ξέρει καλύτερα ελληνικά από τον Αριστοτέλη και ότι η Ελληνική δεν είναι και κάτι το σπουδαίο μια και τα όποια ονόματα δόθηκαν τυχαία επειδή κάποιος τότε έτσι ήθελε να το ονομάσει.
Έχω ακούσει "πατάτες" , για να μην πω κάτι άλλο αλλά τόσο μεγάλες ειλικρινά δεν είχα ξανακούσει.
Επειδή λοιπόν ο εν λόγω κύριος που το παίζει γλωσσολόγος δεν θα μπορέσει ποτέ να καταλάβει τι είναι η αρχαία ελληνική γλώσσα θα του προσφέρω ένα δωρεάν μάθημα γλωσσολογίας μπας και ξεστραβωθεί και βγάλει τα γράσα από τα μάτια και τ' αυτιά.
Αρχίζω λοιπόν με μια ρητορική ερώτηση απλή και συνάμα δύσκολη:
Τι σημαίνει το ρήμα λέγω.
Η απάντηση στο επόμενο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου