Αγαπητοί φίλοι
Είναι πολύ δύσκολο για όποιον δεν έχει εντρυφήσει σε κάποιο θέμα να μπορέσει να αντιληφθεί τι ακριβώς συμβαίνει. Έτσι αφήνεται στην δήθεν γνώση των δήθεν ειδικών που δεν είναι άλλοι από τους εκάστοτε μαϊντανούς του εκάστοτε συστήματος. Στην προκειμένη περίπτωση μιλάμε για την συνομοταξία των ομηριστών που η γνώση τους περιορίζεται στην παπαγάλιση τμημάτων των αρχαίων κειμένων χωρίς να γνωρίζουν ΤΙΠΟΤΑ επιπλέον. Όλα όσα κατά καιρούς έχουν με φανφάρες ανακοινώσει είναι θεωρίες αστήρικτες και χωρίς έστω στοιχειωδώς σύνδεση με τα κείμενα. Είναι έτσι γιατί αυτοί απλά ελέγχουν την πληροφορία. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να μην έχουν βρεί ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ τόπο που να συνάδει με τις ομηρικές περιγραφές και γι αυτό έχουν επιδοθεί στις γνωστές και εξίσου ανυπόστατες γραμματολογικές έρευνες και στον δήθεν 15/σύλλαβο που εμφανίζεται μόνο στα όνειρά τους.
Φαντάζομαι ότι πολλοί από εσάς θα έχετε ήδη εκνευριστεί και θα φωνάζετε αλλά αν πραγματικά θέλετε να μάθετε κάτι για την ομηρική εποχή μην αφήνεται το θυμικό να σας καθοδηγεί αλλά χρησιμοποιήστε την λογική σας. Στο σημείωμά μου αυτό θα δείτε μια άγνωστη σε όλους σας πλευρά του Τρωικού πολέμου που δεν είναι άλλη από την χρήση βιολογικών όπλων. Μην γελάσετε ακόμη. Θα γελάσουμε στο τέλος όλοι μαζί.
Θα πρέπει να ξέρετε ότι ο Όμηρος χρησιμοποιεί μια συγκεκαλυμμένη γραφή. Προσπαθεί δηλαδή να μεταδώσει γνώση μόνο όμως σε μυημένους. Παρ' όλα αυτά κατηγορήθηκε από τον Πλάτωνα και όχι μόνο ότι ήταν πολύ αναλυτικός και αποκαλυπτικός. Έτσω όμως και έτσι υπήρχε αδυναμία από τους περισσότερους να προσσεγίσουν τις πληροφορίες αυτές. Μία από τις πολύ σημαντικές, λόγω των επιπτώσεων που έχει είναι και η χρήση βιολογικών όπλων. Εγώ θα αναφερθώ σε αυτό μια και είναι ήδη γνωστό, ως βιολογικό όπλο και άρα δεν παραβιάζω κάποιον κανόνα μυστικότητας.
Η Χρησηίδα
Ο Χρήσης πηγαίνει να ζητήση την κόρη του από τον Αγαμέμνονα έχοντας πλούσια ανταλλάγματα. Ο Αγαμέμνων όμως τον αποδιώχνει με τον χειρότερο τρόπο.
Εδώ ας κάνουμε μία στάση. Ο Χρήσης είναι ιερέας του Απόλλωνα. Το τι είναι ο Απόλλωνας δεν θα σας το πω. Άλλωστε μια αποκάλυψη είναι αρκετή για σήμερα. Όμως σίγουρα δεν έχει σχέση με αυτό που εμείς θεωρούμε ως θεό μια και ο Αγαμέμνων δεν νοιάστηκε καθόλου για το τι επιπτώσεις θα είχε η ανυπακοή στον αντιπρόσωπο του θεού. Θέλω να πω ότι οι άνθρωποι της εποχής εκείνης δεν είχαν θεούς όπως σήμερα πιστεύουμε, τουλάχιστον όχι με την σημερινή έννοια. Αυτά είναι παραμύθια που πρόσθεσαν αργότερα και ασπάσθηκαν φυσικά οι χριστιανοί για να δημιουργήσουν το αντίπαλο δέος.
Με την φυγή του Χρήση έχουμε μια σειρά από γεγονότα. Έχουμε 1) τον Χρήση να "συνομιλεί" με τον "θεό", 2) έχουμε την ασθένεια που σκορπίζεται στο στρατόπεδο, και 3) φυσικά την παρέμβαση του Αχιλλέα που είναι εκπαιδευμένος ιατρός, όπως βλέπουμε σε πολλά χωρία κάτι που φυσικά σπούδασε δίπλα στον Χείρωνα, και φυσικά 4) τα υγειονομικά μέτρα που παίρνονται τελικά πέραν της επιστροφής της Χρησηίδας για να σταματήσουν την γενεσιουργή αιτία.
Για το πρώτο ξέρουμε τα εξής:
"Ὣς
ἔφατ’·
ἔδεισεν
δ’
ὁ
γέρων
καὶ
ἐπείθετο
μύθῳ·
βῆ
δ’
ἀκέων
παρὰ
θῖνα
πολυφλοίσβοιο θαλάσσης·
πολλὰ
δ’
ἔπειτ’
ἀπάνευθε
κιὼν
ἠρᾶθ’
ὁ
γεραιὸς"
Πάει λοιπόν φοβισμένος στην άκρη της θάλασσας μακριά από το στρατόπεδο
"Ὣς ἔφατ’ εὐχόμενος, τοῦ δ’ ἔκλυε Φοῖβος Ἀπόλλων"
Μας λέει ο Όμηρος ότι μιλούσε πιστεύοντας ότι τον άκουσε ο Απόλλων. Όχι το αντίθετο. Ανοίξτε ένα λεξικο όσοι έχετ αντιρρήσεις.
"βῆ
δὲ
κατ’
Οὐλύμποιο
καρήνων χωόμενος κῆρ,
τόξ’
ὤμοισιν
ἔχων
ἀμφηρεφέα
τε φαρέτρην·"
Πήγε λοιπόν, ο Χρήσης και όχι ο Απόλλωνας, διότι οι άνθρωποι ήταν αρχαίοι όχι ηλίθιοι, προς την κορυφή κάποιου υψώματος έχοντας στον ώμο του φαρέτρα. Εδώ παρατηρούμε ότι αφού δεν είχε πριν την φαρέτρα άρα πήγε και την πήρε άρα έκανε προετοιμασίες και απλά ο Όμηρος το παραλείπει για να μην κάνει ίσως "κοιλιά" το κείμενό του.
Η φαρέτρα αυτή είναι αμφηρέφεα δηλαδή με πολύ πυκνή ραφή γιατί κουβαλάει κάποιο βάρος. Πώς το ξέρουμε αυτό;
"ἔκλαγξαν δ’ ἄρ’ ὀιστοὶ ἐπ’ὤμων χωομένοιο, αὐτοῦ κινηθέντος"
Όταν περπατούσε αυτά που κουβαλούσε κάναν θόρυβο. Αυτό σημαίνει ότι ήταν αντικείμενα αντίστοιχα με τα σημερινά γυάλινα μπουκάλια που όμως μέσα δεν είχαν κάποιο υγρό αλλά αέριο. Αν είχαν υγρό από την μια δεν θα κάναν τόσο θόρυβο και από την άλλη δεν θα μπορούσε να τα πετάξει προς το στρατόπεδο όπως θα δούμε. Αν ήταν άδεια δεν θα είχε κάποιο νόημα να το κάνει.
"δ’ ἤιε νυκτὶ ἐοικώς·"
Βλέπουμε ότι αυτός φοράει μαύρα ρούχα, άρα είναι ήδη νύχτα και από την ώρα που έφυγε από το στρατόπεδο, που ήταν λογικά πρωί, αποφασίζει να δράσει την νύχτα για ευνότους λόγους. Ένας θεός δεν χρειάζεται τίποτα από όλα αυτά αν υπήρχε.
"ἕζετ’ ἔπειτ’ ἀπάνευθε νεῶν"
Κάθισε λοιπόν σε σημείο που να είναι μακριά από τα πλοία. Προσέξτε τώρα τις λεπτομέρειες που εκτυλίσσονται μπροστά μας. Στα πλοία και γύρω από αυτά βρίσκονται οι στρατιώτες. Άρα ότι ρίξει ή ρήξει εκεί θα το ακούσουν. Επίσης αυτός σημαδεύει τα ζώα που προφανώς βρίσκονται μαζεμένα κάπου παράμερα και φυσικά δεν μπορούν να μιλήσουν.
"μετὰ δ’ ἰὸν ἕηκε· δεινὴ δὲ κλαγγὴ γένετ’ ἀργυρέοιο βιοῖο·"
Ρίχνει λοιπόν τον ΙΟ και όχι ΟΙΣΤΟ που βγήκε από την φιάλη που έσπασε με θόρυβο.
"οὐρῆας μὲν πρῶτον ἐπῴχετο καὶ κύνας ἀργούς"
Ο ιός χτυπάει πρώτα τα μουλάρια και μετά τους σκύλους.
"Ἐννῆμαρ μὲν ἀνὰ στρατὸν ᾤχετο κῆλα θεοῖο,
τῇ δεκάτῃ δ' ἀγορὴν δὲ καλέσσατο λαὸν Ἀχιλλεύς·"
Εννιά ημέρες συνέχιζε το έργο του και την δέκατη ο Αχιλλέας κατάλαβε ότι κάτι επικίνδυνο συμβαίνει και κάλεσε γενική συνέλευση.Αργότερα στον διάλογο με την μητέρα του της λέει:
"οἳ δέ νυ λαοὶ
θνῇσκον ἐπασσύτεροι, τὰ δ' ἐπῴχετο κῆλα θεοῖο
πάντῃ ἀνὰ στρατὸν εὐρὺν Ἀχαιῶν"
ότι από αυτήν την δραστηριότητα πέθαναν πολλοί.
Ας δούμε τώρα τι κουβαλούσε ο Χρήσης και έριχνε στο στρατόπεδο των Αχαιών.
Από την σελίδα του ΚΕΕΛ που αργότερα έγινε ΚΕΛΠΝΟ
Μάλη - Πληροφορίες για το κοινό 08/06/2004
Γενικές πληροφορίες
• Η μάλη είναι μια λοιμώδης νόσος η οποία προσβάλει κυρίως τα άλογα, τους όνους (γαϊδούρια) και τους ημιόνους (μουλάρια). Ωστόσο, και άλλα ζώα μπορεί να προσβληθούν από τη νόσο, όπως σκύλοι, γάτες, κατσίκες κλπ.
• Η προσβολή ανθρώπων παρατηρείται πάρα πολύ σπάνια, και κυρίως συμβαίνει μετά παρατεταμένη επαφή με άρρωστα ζώα όπως πχ. σε επαγγελματική έκθεση κτηνοτρόφων, κτηνιάτρων ή σε προσωπικό μικροβιολογικών εργαστηρίων που δουλεύει με τα μικρόβια αυτά.
• Στην περίπτωση βιοτρομοκρατικών ενεργειών τα βακτήρια που προκαλούν τη μάλη μπορεί να μετατραπούν σε αερόλυμα (αεροζόλ) με σκοπό την μόλυνση του αναπνευστικού συστήματος των ανθρώπων.
• Η μάλη πολύ σπάνια μεταδίδεται από άνθρωπο σε άνθρωπο (δηλαδή από ένα άρρωστο άτομο σε ένα υγιές). Συνήθως, απαιτείται είτε επαφή με μολυσμένο ζώο είτε εισπνοή αερολύματος (αεροζόλ) το οποίο περιέχει το συγκεκριμένο μικρόβιο.(Γι αυτό καλεί σε γενική συνέλευση αφού γνωρίζει ότι δεν μολύνει ο ένας τον άλλο)
Η Ασθένεια
• Η μάλη παρουσιάζεται με διαφορετικές κλινικές μορφές, που συνήθως ταξινομούνται ως εξής: σηψαιμική , πνευμονική, τοπική και χρόνια.
• Ο χρόνος επώασης (δηλαδή, ο χρόνος που μεσολαβεί από τη στιγμή της επαφής με το μικρόβιο μέχρι την εμφάνιση των πρώτων συμπτωμάτων) είναι περίπου 10 με 14 ημέρες.
• Στη σηψαιμική μορφή (δηλαδή «μόλυνση του αίματος») ο ασθενής έχει υψηλό πυρετό, ρίγη, αδυναμία, ταχυκαρδία και εξάνθημα και εάν δε χορηγηθούν αντιβιοτικά γρήγορα, η κατάστασή του προχωρεί σε σοκ (shock) με χαμηλή αρτηριακή πίεση και τελικά στο θάνατο.
• Στη πνευμονική μορφή εκτός από τον πυρετό, τα ρίγη και τους πόνους στους μυς οι ασθενείς έχουν βήχα, δύσπνοια και πόνο στο στήθος λόγω της πνευμονίας. Μπορεί επίσης να εμφανιστούν αποστήματα στους πνεύμονες. Η μορφή αυτή είναι θανατηφόρα, εάν δεν αρχίσει η θεραπεία με αντιβιοτικά άμεσα.
• Η τοπική μορφή (εντοπισμένη) συνοδεύεται και αυτή από γενικά συμπτώματα όπως πυρετό, ρίγη, αδυναμία και πόνους στους μυς, αλλά επιπλέον, στο σημείο της μόλυνσης, παρατηρείται έντονη φλεγμονή, σχηματισμός έλκους (πληγής) και μερικές φορές αποστήματος. Οι λεμφαδένες της περιοχής μπορεί να είναι διογκωμένοι .
• Τέλος, στη χρόνια μορφή εμφανίζονται πολλαπλά αποστήματα στο δέρμα, στους μυς, και σπανιότερα στο ήπαρ (συκώτι) και τον σπλήνα.
Κίνδυνοι και η θεραπεία
• Δεν υπάρχει ειδικό εμβόλιο για την μάλη. Σε περίπτωση έκθεσης στο μικρόβιο μπορούν να δοθούν αντιβιοτικά με σκοπό την προφύλαξη από την ασθένεια.
• Η μάλη θεραπεύεται αρκετά δύσκολα. Ωστόσο, έγκαιρη διάγνωση και θεραπεία με αντιβιοτικά των ατόμων με συμπτώματα μάλης, μειώνει σημαντικά την πιθανότητα σοβαρών επιπλοκών και τη θνητότητα.
Φαντάζομαι ότι όλοι αντιληφθήκατε την ταυτότητα των δύο ασθενειών. Όμως επειδή ίσως υπάρχουν και άπιστοι να σας πω ότι το μικρόβιο αυτό προέρχεται από τα κόπρανα των βοοειδών φυσικά με επεξεργασία και ένα τελευταίο ότι οι ιερείς της εποχής εκείνης είχαν άμεση σχέση με την σφαγή των ζώων. Περισσότερες λεπτομέρειες απλά θα σας κουράσουν.
Τώρα λοιπόν μπορούμε να γελάσουμε μαζί για το τι ξέρατε και κυρίως τι ξέρουν οι "ειδικοί ομηριστές".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου