Αν κάτι κινδυνεύει από τους πρόσφυγες είναι η ανθρωπιά μας

Σάββατο, 3 Μαρτίου 2018

Όταν τα κείμενα λένε την αλήθεια

 Αγαπητοί φίλοι
Έχω βαρεθεί όλα αυτά τα 10 χρόνια να παλεύω όχι μόνο με τους κάθε λογής ηλιθίους που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν το άσπρο με το μαύρο άσχετα αν πρόκειται για κοινούς ηλιθίους ή για κάθε είδους "ειδικούς" ή ειδικούς. Έχω παρουσιάσει χιλιάδες στοιχεία όλα αυτά τα χρόνια αλλά του κάκου. Κανείς δεν ασχολήθηκε αλλά παρέμειναν μακάριοι στο βολικό ψέμα τους. Έμεινα λοιπόν ως "γραφικός" να υπερασπίζομαι μόνος μου την αλήθεια και το βάρος αυτό είναι πολύ μεγάλο.
Στο σημερινό άρθρο θα ασχοληθώ με μια ακόμη αποκάλυψη που πέρασε και περνάει απαρατήρητη από όλους, ηθελημένα και μη, σε ένα κείμενο χιλιοδιαβασμένο. Είναι μια απλή φράση που όμως καταδεικνύει όλο το μέγεθος της άγνοιάς τους. Πάμε λοιπόν.
Ανοίγω τον Τίμαιο του Πλάτωνα. Στο αρχαίο κείμενο που έχω μπροστά μου το τμήμα αυτό αναφέρεται ως 24b. Εκεί λοιπόν υπάρχει το εξής απόσπασμα: "οἷς ἡμεῖς πρῶτοι τῶν περὶ τὴν Ἀσίαν ὡπλίσμεθα".
Θέλω να το δείτε ξανά και να σκεφτείτε τι δεν πάει καλά με την απάντηση του γέρου ιερέα προς τον Σόλωνα! Το είδατε; Όχι; Ας το αποκαλύψουμε λοιπόν. Ο γέρο-ιερέας θεωρεί τον εαυτό του Ασιάτη! Όχι Λίβυο, όπως ονομάζονταν η Β. Αφρική τότε αλλά Ασιάτη. Αυτό δεν θα είχε καμιά μα καμιά λογική ΑΝ δεν είχαν αρχαία κείμενα, δικά τους οι Αιγύπτιοι, που να τους απέδιδαν  αυτόν τον χαρακτηρισμό. Γιατί δεν μπορώ να φανταστώ πως ένας πολυμαθής ιερέας που εμφανίζεται να έχει εντρυφήσει σε πολλά αρχαία κείμενα,προφανέστατα επισταμένως, να αγνοεί ότι δεν είναι Ασιάτης. Ας επιστρέψουμε όμως στα κείμενά τους.
Αν όλα όσα λέει φαίνονται περίεργα ώς απίθανα, μια και η επίσημη άποψη δεν περιέχει ούτε ένα κατακλυσμιαίο φαινόμενο από το 9000 πχ ως σήμερα που να δικαιολογεί τον χαρακτηρισμό του προς τους Έλληνες ως μικρά παιδιά, αφού κανένα φαινόμενο, ούτε η άνοδος της στάθμης της θάλασσας, κατέστρεψε ποτέ ολοκληρωτικά τον Ελλαδικό χώρο, ούτε καν η τελευταία περίοδος των παγετώνων επισκεύτηκε τον προνομιούχο αυτό τόπο, εντούτοις αυτός, όπως δηλώνει τα διαβάζει αυτά στα χειρόγραφά τους. Εννοείται ότι δεν μπορώ να αποδεχτώ ότι κάποιος γράφει ψευδή κείμενα και μάλιστα επίσημα, και τα καταχωρεί με σκοπό να κοροϊδέψει τις επόμενες γενιές. Αφού λοιπόν ο ιερέας δεν λέει ψέμματα και οι συγγραφείς των κειμένων δεν γράφουν επίτηδες ψέμματα αυτά που διαβάζει και ξέρει αναφέρονται σε τόπο και εποχή που περιέχει τέτοιες αλλαγές.
Στα κείμενα αυτά οι πρόγονοί του αναφέρονται ως Ασιάτες και πιθανά ο γέρος ιερέας χωρίς και αυτός να το πολυεπεξεργαστεί το αποδέχεται. Πώς όμως ο ιερέας αναφέρεται σε κάτι που ακόμη δεν υπάρχει; Είναι αδύνατο να θεωρεί ως Ασία αυτό που εννοούμε και εμείς σήμερα γιατί ακόμη δεν υπάρχει επίσημα ως όρος. Ξαναλέω. Η περιοχή που σήμερα γνωρίζουμε ως Ασία ή ακόμη και Μικρά Ασία τότε ακόμη δεν υπάρχει στον συγκεκριμένο χώρο. Οι ιστορικοί αποδέχονται ότι ο πρώτος που καθιέρωσε τον όρο συσχετίζοντας τον με τον συγκεκριμένο χώρο ήταν ο Ρωμαίος Γάιος Πλίνιος γύρω στον 1ο αιώνα μ.χ ενώ τον όρο Μ.Ασία τον συναντάμε γύω στο 400 μχ. Άρα ο γέρο-ιερέας δεν είχε αυτό στο νού του αλλά τον χαρακτηρισμό που έδιναν τα κείμενά τους και μόνο.
Πότε όμως οι Αιγύπτιοι είχαν σχέση με την Ασία; Πότε λοιπόν ήταν Ασιάτες; Μα φυσικά τον καιρό του Τρωικού πολέμου.  Στην κανονική γεωγραφία της Τροίας, αυτής που την τοποθετεί στην περιοχή του σημερινού Καναδά η γύρω περιοχή ονομάζεται Ασία και βέβαια ο σημερινός ποταμός Mackenzie  ο ποταμός Αίγυπτος. Λιβύη στην εποχή εκείνη είναι η περιοχή της Αλάσκας. Έτσι η αναφορά "Αιγύπτω  Λιβύη" αφορά το δέλτα του Mackenzie ποταμού που τότε ονομάζονταν και Αιγύπτιος όπως μας λέει και ο Όμηρος.
Μόνο εκεί λοιπόν όλα αυτά που λέει ο ιερέας έχουν νόημα. Μια περιοχή που και πλημμύρισε αρκετές φορές, όπως αναφέρει και ο Όμηρος και πλήγηκε από τους παγετώνες. Άλλωστε ο ιερέας κάνει αναφορά στην Αθήνα, που αυθαίρετα ταυτίζει με όλους τους Έλληνες, που όπως μπορείτε να δείτε στα βιβλία μου βρίσκονταν σε εκείνες τις περιοχές, πριν την μετακόμιση στην σημερινή γνωστή θέση.
Ακόμη όμως και αν κανένας δεν ήξερε όλες τις προηγούμενες πληροφορίες θα έπρεπε τουλάχιστον να αναρωτηθεί "τι ήθελε να πει ο ποιητής με το Ασιάτες". Αλλά γιατί να ξεβολευτούμε; Αφού ακόμη και ως φελοί επιπλέουμε!
Ευχαριστώ
Παυσανίας
Υ.Γ. Παππού ξέρει ο μπαμπάς της ότι όλα αυτά τα κάνεις για την πιτσιρίκα;
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: