Αγαπητοί φίλοι
Θα ξεκινήσω από το ότι από τα τέλη του Σεπτέμβρη και μετά θα μπορώ να είμαι συχνότερα μαζί σας. Μπαίνω τώρα στο σημερινό μου θέμα.
Οι παλαιότεροι θυμάστε ότι πρώτος εγώ παγκοσμίως, το λέω για να σκάσουν ορισμένοι, χα χα χα, σας είχα παρουσιάσει ότι η ασθένεια των Αχαιών δεν είναι τίποτε άλλο από μια ουσία που ακόμη και σήμερα χρησιμοποιείται σε ΡΒΧΠ. Είχε μείνει μια όμως εκρεμότητα μια και δεν αναφερθήκαμε στο ποιος την έριξε.
Μέχρι τώρα ο υπέυθυνος αυτού θεωρούνταν ο Απόλλωνας που εισάκουσε τις παρακλήσεις του Χρύση και τιμώρησε τους Αχαιούς αλλά είναι έτσι;
Πριν προχωρήσουμε σε κρίσεις ας δούμε το αρχαίο κείμενο σκεφτόμενοι πάντα ότι ήταν γραμμένα με κεφαλαία και ότι τα πνεύματα και τα σημεία στίξης μπήκαν από τους Αλεξανδρινούς.
Λέει λοιπόν στον Απόλλωνα στην Ιλιάδα Α στίχοι 37-45
ΚΛΥΘΙ ΜΕΥ ΑΡΓΥΡΟΤΟΞ ΟΣ ΧΡΥΣΗΝ ΑΜΦΙΒΕΒΗΚΑΣ
ΚΙΛΛΑΝ ΤΕ ΖΑΘΕΗΝ ΤΕΝΕΔΟΙΟ ΤΕ ΙΦΙ ΑΝΑΣΣΕΙΣ
ΣΜΙΝΘΕΥ ΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΙ ΧΑΡΙΕΝΤ ΕΠΙ ΝΗΟΝ ΕΡΕΨΑ
Η ΕΙ ΔΗ ΠΟΤΕ ΤΟΙ ΚΑΤΑ ΠΙΟΝΑ ΜΗΡΙ ΕΚΗΑ
ΤΑΥΡΩΝ ΗΔ ΑΙΓΩΝ ΤΟ ΔΕ ΜΟΙ ΚΡΗΗΝΟΝ ΕΕΛΔΩΡ
ΤΙΣΕΙΑΝ ΔΑΝΑΟΙ ΕΜΑ ΔΑΚΡΥΑ ΣΟΙΣΙ ΒΕΛΕΣΣΙΝ
Στο πρώτο αυτό κομμάτι ο Χρύσης φαίνεται να "συνομιλεί" με τον Απόλλωνα κάνοντας μια παράκληση. Όπως είπα όμως φαίνεται μια και πουθενά δεν φαίνεται η ανταπόκριση σε διάλογο από την μεριά του Απόλλωνα.
Οι όποιες διαφορετικές γνώμες καταρρίπτονται από ένα και μόνο γεγονός τόσο εκνευριστικό και τόσο προφανές που αναρωτιέσαι για όλους τους ειδικούς.
όλοι μεταφράζουν το
"ΟΣ ΧΡΥΣΗΝ ΑΜΦΙΒΕΒΗΚΑΣ
ΚΙΛΛΑΝ ΤΕ ΖΑΘΕΗΝ ΤΕΝΕΔΟΙΟ ΤΕ ΙΦΙ ΑΝΑΣΣΕΙΣ"
Ως:
ότι ο Απόλλωνας κυβερνά τρία νησιά την ΧΡΥΣΑ, την ΚΙΛΛΑ και την ΤΕΝΕΔΟ.
Κούνια που τους κούναγε τους ειδικούς. Ενώ δεν έχουν ιδέα το τι γράφει ο Όμηρος δεν βλέπουν και τα αυτονόητα.
Το ΟΣ ΧΡΥΣΗΝ αναφέρεται στον εαυτό του. Τυχαίνει να τον λένε ΧΡΥΣΗ ξέρετε. Αυτός πηγαίνει στα δύο κοντινά αυτά νησιά. Στον Απόλλωνα αναφέρεται το ΑΝΑΣΣΕΙΣ χωρίς να ξέρουμε τι ακριβώς σημαίνει αυτό.
Συνεχίζω λοιπόν.
ΩΣ ΕΦΑΤ ΕΥΧΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥ Δ ΕΚΛΥΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ
ΒΗ ΔΕ ΚΑΤ ΟΥΛΥΜΠΟΙΟ ΚΑΡΗΝΩΝ ΧΩΟΜΕΝΟΣ ΚΗΡ
ΤΟΞ ΩΜΟΙΣΙΝ ΕΧΩΝ ΑΜΦΗΡΕΦΕΑ ΤΕ ΦΑΡΕΤΡΗΝ
Εδώ το μυστικό είναι στο ΕΥΧΟΜΕΝΟΣ. Αυτό σημαίνει πιστεύω-υποστηρίζω και όχι εύχομαι με την σημερινή έννοια.
Αν είχαμε αποκωδικοποιήσει την ομηρική θα μπορούσαμε να δούμε και το τι ακριβώς σημαίνει αυτό το ΤΟΥ Δ ΕΚΛΥΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ μια και ο ΑΠΟΛΛΩΝ, για το ΦΟΙΒΟΣ δεν γνωρίζω τι ακριβώς σημαίνει, όπως και κανένας άλλος, είναι ένα υπαρκτό μόνιμο φαινόμενο, όπως άλλωστε και η "μητέρα του, στην γήινη ατμόσφαιρα, δίδυμο μάλιστα εξού και η Άρτεμις αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να σας διαφωτίσω περισσότερο. Το σίγουρο είναι ότι το φαινόμενο αυτό επηρεάζει το μαγνητικό πεδίο και αυτό με την σειρά του τον ανθρώπινο εγκέφαλο κυρίως στο θέμα της ικανότητας κίνησης. Μπορούμε άραγε να υποθέσουμε ότι όλο αυτό δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια πιο λογοτεχνική προσέγγιση της πιθανής εσωτερικής συζήτησης του ΧΡΥΣΗ ότι χρειάζεται να έχει δύναμη στα χέρια και τα πόδια για να εκτελέσει το σύνολο των πράξεων που θεωρησε απαραίτητες. Ίσως και να είναι αλλά μέχρι την πλήρη κατανόηση αυτό θα είναι άλλη μια θεωρία.
Ας επιστρέψουμε όμως στην κατάρριψη της επίσημης θεωρίας-παραμυθολογίας για το τι είπε ο ΧΡΥΣΗΣ
Το νόημα λοιπόν που προκύπτει είναι:
Όταν τα είπε ο Χρύσης πιστεύοντας ότι τον "άκουσε" ο Απόλλωνας
πήγε προς τις κορυφές του ΟΥΛΥΜΠΟΥ κλπ.
Ο Χρύσης πήγε λοιπόν προς τις κορυφές του ΟΥΛΥΜΠΟΥ και όχι βέβαια του ΟΛΥΜΠΟΥ. Ο Όμηρος γνώριζε πολύ καλά τον Όλυμπο για να αγνοεί το όνομά του κάποιες φορές και να το γράφει λάθος. Άλλωστε εκεί χρειάζονταν να πάει μια και οι Αχαιοί ιδρεύονται από ποτάμι και αυτό πηγάζει από βουνό. Έτσι και δεν θα διακινδύνευε μια παρουσία του κοντά στο στρατόπεδο μετά την προειδοποίηση του Αγαμέμνονα και κανείς δεν θα μπορούσε να τον κατηγορήσει.
Την ίδια άλλωστε τεχνική, της "θεουργίας" με τα νερά, χρησιμοποίησαν κατα κόρον και κάποιοι άλλοι "απεσταλμένοι του Θεού" χαρίζοντας με τον ίδιο ακριβώς τρόπο την 'ευλογία" του.
Αυτά λοιπόν είναι τα πραγματικά γεγονότα και βέβαια ο καθένας σας μπορεί να τα συγκρίνει και να τα μελετήσει μια και σήμερα υπάρχουν στο διαδίκτυο τα κατάλληλα εργαλεία.
Καλή συνέχεια στις διακοπές σας.
Φιλικά Παυσανίας
Θα ξεκινήσω από το ότι από τα τέλη του Σεπτέμβρη και μετά θα μπορώ να είμαι συχνότερα μαζί σας. Μπαίνω τώρα στο σημερινό μου θέμα.
Οι παλαιότεροι θυμάστε ότι πρώτος εγώ παγκοσμίως, το λέω για να σκάσουν ορισμένοι, χα χα χα, σας είχα παρουσιάσει ότι η ασθένεια των Αχαιών δεν είναι τίποτε άλλο από μια ουσία που ακόμη και σήμερα χρησιμοποιείται σε ΡΒΧΠ. Είχε μείνει μια όμως εκρεμότητα μια και δεν αναφερθήκαμε στο ποιος την έριξε.
Μέχρι τώρα ο υπέυθυνος αυτού θεωρούνταν ο Απόλλωνας που εισάκουσε τις παρακλήσεις του Χρύση και τιμώρησε τους Αχαιούς αλλά είναι έτσι;
Πριν προχωρήσουμε σε κρίσεις ας δούμε το αρχαίο κείμενο σκεφτόμενοι πάντα ότι ήταν γραμμένα με κεφαλαία και ότι τα πνεύματα και τα σημεία στίξης μπήκαν από τους Αλεξανδρινούς.
Λέει λοιπόν στον Απόλλωνα στην Ιλιάδα Α στίχοι 37-45
ΚΛΥΘΙ ΜΕΥ ΑΡΓΥΡΟΤΟΞ ΟΣ ΧΡΥΣΗΝ ΑΜΦΙΒΕΒΗΚΑΣ
ΚΙΛΛΑΝ ΤΕ ΖΑΘΕΗΝ ΤΕΝΕΔΟΙΟ ΤΕ ΙΦΙ ΑΝΑΣΣΕΙΣ
ΣΜΙΝΘΕΥ ΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟΙ ΧΑΡΙΕΝΤ ΕΠΙ ΝΗΟΝ ΕΡΕΨΑ
Η ΕΙ ΔΗ ΠΟΤΕ ΤΟΙ ΚΑΤΑ ΠΙΟΝΑ ΜΗΡΙ ΕΚΗΑ
ΤΑΥΡΩΝ ΗΔ ΑΙΓΩΝ ΤΟ ΔΕ ΜΟΙ ΚΡΗΗΝΟΝ ΕΕΛΔΩΡ
ΤΙΣΕΙΑΝ ΔΑΝΑΟΙ ΕΜΑ ΔΑΚΡΥΑ ΣΟΙΣΙ ΒΕΛΕΣΣΙΝ
Στο πρώτο αυτό κομμάτι ο Χρύσης φαίνεται να "συνομιλεί" με τον Απόλλωνα κάνοντας μια παράκληση. Όπως είπα όμως φαίνεται μια και πουθενά δεν φαίνεται η ανταπόκριση σε διάλογο από την μεριά του Απόλλωνα.
Οι όποιες διαφορετικές γνώμες καταρρίπτονται από ένα και μόνο γεγονός τόσο εκνευριστικό και τόσο προφανές που αναρωτιέσαι για όλους τους ειδικούς.
όλοι μεταφράζουν το
"ΟΣ ΧΡΥΣΗΝ ΑΜΦΙΒΕΒΗΚΑΣ
ΚΙΛΛΑΝ ΤΕ ΖΑΘΕΗΝ ΤΕΝΕΔΟΙΟ ΤΕ ΙΦΙ ΑΝΑΣΣΕΙΣ"
Ως:
ότι ο Απόλλωνας κυβερνά τρία νησιά την ΧΡΥΣΑ, την ΚΙΛΛΑ και την ΤΕΝΕΔΟ.
Κούνια που τους κούναγε τους ειδικούς. Ενώ δεν έχουν ιδέα το τι γράφει ο Όμηρος δεν βλέπουν και τα αυτονόητα.
Το ΟΣ ΧΡΥΣΗΝ αναφέρεται στον εαυτό του. Τυχαίνει να τον λένε ΧΡΥΣΗ ξέρετε. Αυτός πηγαίνει στα δύο κοντινά αυτά νησιά. Στον Απόλλωνα αναφέρεται το ΑΝΑΣΣΕΙΣ χωρίς να ξέρουμε τι ακριβώς σημαίνει αυτό.
Συνεχίζω λοιπόν.
ΩΣ ΕΦΑΤ ΕΥΧΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥ Δ ΕΚΛΥΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ
ΒΗ ΔΕ ΚΑΤ ΟΥΛΥΜΠΟΙΟ ΚΑΡΗΝΩΝ ΧΩΟΜΕΝΟΣ ΚΗΡ
ΤΟΞ ΩΜΟΙΣΙΝ ΕΧΩΝ ΑΜΦΗΡΕΦΕΑ ΤΕ ΦΑΡΕΤΡΗΝ
Εδώ το μυστικό είναι στο ΕΥΧΟΜΕΝΟΣ. Αυτό σημαίνει πιστεύω-υποστηρίζω και όχι εύχομαι με την σημερινή έννοια.
Αν είχαμε αποκωδικοποιήσει την ομηρική θα μπορούσαμε να δούμε και το τι ακριβώς σημαίνει αυτό το ΤΟΥ Δ ΕΚΛΥΕ ΦΟΙΒΟΣ ΑΠΟΛΛΩΝ μια και ο ΑΠΟΛΛΩΝ, για το ΦΟΙΒΟΣ δεν γνωρίζω τι ακριβώς σημαίνει, όπως και κανένας άλλος, είναι ένα υπαρκτό μόνιμο φαινόμενο, όπως άλλωστε και η "μητέρα του, στην γήινη ατμόσφαιρα, δίδυμο μάλιστα εξού και η Άρτεμις αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να σας διαφωτίσω περισσότερο. Το σίγουρο είναι ότι το φαινόμενο αυτό επηρεάζει το μαγνητικό πεδίο και αυτό με την σειρά του τον ανθρώπινο εγκέφαλο κυρίως στο θέμα της ικανότητας κίνησης. Μπορούμε άραγε να υποθέσουμε ότι όλο αυτό δεν είναι τίποτα περισσότερο από μια πιο λογοτεχνική προσέγγιση της πιθανής εσωτερικής συζήτησης του ΧΡΥΣΗ ότι χρειάζεται να έχει δύναμη στα χέρια και τα πόδια για να εκτελέσει το σύνολο των πράξεων που θεωρησε απαραίτητες. Ίσως και να είναι αλλά μέχρι την πλήρη κατανόηση αυτό θα είναι άλλη μια θεωρία.
Ας επιστρέψουμε όμως στην κατάρριψη της επίσημης θεωρίας-παραμυθολογίας για το τι είπε ο ΧΡΥΣΗΣ
Το νόημα λοιπόν που προκύπτει είναι:
Όταν τα είπε ο Χρύσης πιστεύοντας ότι τον "άκουσε" ο Απόλλωνας
πήγε προς τις κορυφές του ΟΥΛΥΜΠΟΥ κλπ.
Ο Χρύσης πήγε λοιπόν προς τις κορυφές του ΟΥΛΥΜΠΟΥ και όχι βέβαια του ΟΛΥΜΠΟΥ. Ο Όμηρος γνώριζε πολύ καλά τον Όλυμπο για να αγνοεί το όνομά του κάποιες φορές και να το γράφει λάθος. Άλλωστε εκεί χρειάζονταν να πάει μια και οι Αχαιοί ιδρεύονται από ποτάμι και αυτό πηγάζει από βουνό. Έτσι και δεν θα διακινδύνευε μια παρουσία του κοντά στο στρατόπεδο μετά την προειδοποίηση του Αγαμέμνονα και κανείς δεν θα μπορούσε να τον κατηγορήσει.
Την ίδια άλλωστε τεχνική, της "θεουργίας" με τα νερά, χρησιμοποίησαν κατα κόρον και κάποιοι άλλοι "απεσταλμένοι του Θεού" χαρίζοντας με τον ίδιο ακριβώς τρόπο την 'ευλογία" του.
Αυτά λοιπόν είναι τα πραγματικά γεγονότα και βέβαια ο καθένας σας μπορεί να τα συγκρίνει και να τα μελετήσει μια και σήμερα υπάρχουν στο διαδίκτυο τα κατάλληλα εργαλεία.
Καλή συνέχεια στις διακοπές σας.
Φιλικά Παυσανίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου