Αγαπητοί φίλοι
Αν και κατά καιρούς έχω γράψει για τα μεγάλα μυστηρια των αρχαίων κειμένων εν τούτοις αυτό νομίζω ότι είναι το μεγαλύτερο μυστήριο απ' όλα. Όχι ο ίδιος ο Όμηρος αλλά το γιατί των έργων του.
Όταν όλα πια θα αποκαλυφθούν θα διαπιστώσετε διαβάζοντας τον Όμηρο ότι χρησιμοποιεί μια σειρά από περίεργες τεχνικές κατά την γραφή των έργων του. Το πραγματικό έργο είναι καλά κρυμένο κάτω από το επιφανειακό. Σαν έναν πίνακα που καλύφθηκε από κάποιον άλλο. Η κάλυψη όμως που έχει γίνει είναι τέτοια που να μην γίνεται εμφανής. Ο Όμηρος δεν ήθελε να καταλάβουν τι έλεγε. Αυτοί που έπρεπε να καταλάβουν ήταν συγκεκριμένοι. Έτσι έγραψε ένα ή καλύτερα δύο έργα βασιζόμενος σε μια πολύ παλιά ιστορία, χιλιάδες χρόνια από την εποχή του έτσι ώστε να μην είναι γνωστές οι λεπτομέρειες και την χρησιμοποίησε ως κάλυψη για να πει αυτά που από πριν είχε αποφασίσει ότι θα πει.
Λίγα πράγματα είναι γνωστά για την ζωή του αν και πιθανότατα περνάει κάποια χρόνια της ζωής του σ' ένα νησί απέναντι από το Σούνιο, την Χίο. Εκείνο όμως που πρέπει να θεωρήσουμε σαν δεδομένο είναι ότι είναι κάτοχος γνώσεων τόσο γεωγραφικών αλλά όσο και σε άλλα επιστημονικά πεδία. Αυτές τι γνώσεις του θέλει να τις μεταδώσει στους κατάλληλους ανθρώπους αλλά δεν μπορεί. Η εποχή του είναι λίγο περίεργη. Ο πολιτισμός έτσι όπως υπήρξε παλαιότερα έχει αλλάξει. Είναι πια υπό κατοχή και οι ελευθερίες είναι περιορισμένες. Όλα δεν έχουν κριθεί αλλά το τέλος προδιαγράφεται ήδη. Αυτό το τέλος προσπαθεί να αλλάξει ο Όμηρος με την συμμετοχή. Ο ίδιος όμως είναι και αυτός όμηρος, άλλωστε το όμηρος είναι χαρακτηρισμός ομάδας και όχι ατόμου. Ονόματα άλλωστε με την σημερινή έννοια δεν υπάρχουν.
Το δημιουργικό μυαλό του τότε γενάει μια ιδέα. Θα μιλήσει για τα νέα οπλικά συστήματα που θα βοηθήσουν να νικήσουν τον εχθρό αλλά και για το πως και που μέσα από τα έργα του. Αυτή είναι η αφορμή του να γράψει.
Δεν γνωρίζουμε το σύνολο του έργου του και αυτό μας δυσκολεύει αλλά τα δύο έργα του η Ιλιάδα και η Οδύσσεια είναι ένα τεράστιο παζλ εικόνων που ενωμένο δείχνει κάτι άλλο. Σαν να φτιάξατε μια εικόνα με χρωματιστά κουτάκια μα το κάθε ένα από αυτά έχει μέσα του κρυμμένο και ένα διαφορετικό μήνυμα.
Ξέρω ότι όλα αυτά φαίνονται κάπως και βέβαια πολλοί θα τα αμφισβητήσουν αλλά θα ήταν καλύτερα κρατώντας τις επιφυλάξεις τους να περιμένουν την ημέρα που θα γίνουν όλα αυτά γνωστά. Συνεχίζω λοιπόν.
Ο κόσμος την εποχή του Ομήρου είναι διαφορετικός από την εποχή του Τρωικού πολέμου. Παλιά ονόματα ξεχάστηκαν όπως και οι συγγένειες έτσι ο Όμηρος αναλαμβάνει να υπενθυμίσει και τους δεσμούς όπως και τις συμμαχίες τις παλιές αλλά και την κοινή καταγωγή τελικά των προηγούμενων κατοίκων. Εκείνο όμως που είναι επιτακτική ανάγκη είναι να μεταδώσει τις γνώσεις τόσο όσον αφορά την παγκόσμια γεωγραφία και το πως θα καταφέρουν να προσεγγίσουν τον εχθρό από διάφορες πλευρές όσο και πως θα τον καταστρέψουν. Ακόμη τους υποδεικνύει μέρη που υπήρχαν μυστικά εργαστήρια, όπως αυτό της Καλυψώς(παράκληση μην συνχέεται τα όσα λέω με μυθοπλασίες που κυκλοφορούν).
Η Οδύσσεια από την μεριά της είναι το περιηγητικό κομμάτι της υπόθεσης. Που θα πρέπει να πάνε, από που, τι θα βρουν εκεί κλπ.
Φυσικά όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να δοθούν ανοιχτά. Είπαμε είναι όμηρος. Έτσι χρησιμοποιεί την μέθοδο των της μεταφοράς. Όχι αυτής που έχουμε μάθει στο σχολείο αλλά αυτής που πρέπει να βρεις στην φράση το κλειδί που θα την ξεκλειδώσει.
Τίποτα απ όσα λέει δεν είναι τυχαίο και φυσικά δεν υπάρχουν ούτε δράκοι ούτε μυθικά τέρατα.Ούτε οι "θεοί" κάνουν βόλτες στην Γη ανάμεσα στους θρησκόληπτους ιθαγενείς. Κάθε λέξη κάθε "ΚΑΙ" είναι τοποθετημένο κατάλληλα.
Εκείνο που είναι καταπληκτικό όμως δεν είναι ότι είπε όλα αυτά που είπε με τρόπο που κανείς από τους φύλακές του δεν κατάλαβε τίποτα αλλά ότι δημιούργησε κείμενα που έθελγαν τον ακροατή και αυτό πιθανών έγινε όχι τυχαία μια και η επιτυχία της προσπάθειάς του αυτής δεν ήρθε στην εποχή του αλλά τουλάχιστον 2000 χρόνια μετά. Μέχρι τότε όμως τα κείμενά του, που πέρασαν προφανώς στις ελεύθερες περιοχές αυτούσια αγαπήθηκαν διαβάστηκαν και τελικά κατανοήθηκαν ως τα κείμενα ενός ομήρου που κάτι σημαντικό είχε να πει.
Θέλω να κλείσω με μια μικρή αλλά σημαντική λεπτομέρεια. Ο Όμηρος δίνει μόνο μοναδικές διαδρομές για να μην υπάρχει σύνχιση. Έτσι οι ήρωές του περνάνε από διαφορετικά μέρη και ποτέ από τα ίδια ακόμη και αν αυτά είναι κοντινά. Κάνει όμως ακόμη ένα μεγάλο κόλπο. Ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής που θέλει να υποδείξει την έχει καταγράψει ο Ορφέας στα Αργοναυτικά του. Ο Όμηρος φυσικά και τα γνωρίζει αλλά όπως φαίνεται και από τον Ησίοδο β΄δεν τα γνωρίζουν οι κατακτητές έτσι αφού συνδέει γεωγραφικά τα δύο κείμενα επιστρέφει ο ήρωάς του και αυτός βάζει την Κίρκη να του υπενθυμίσει μέσα από μια μικρή αδιόρατη φράση ότι το νησί της είναι το σημείο σύνδεσης με τον δρόμο που υποδεικνύει εκείνο το ταξίδι. Έτσι μέσα από την Οδύσσεια δίνει όλες τις εναλλακτικές διαδρομές για το πως κανείς μπορεί να διασχίσει τις θάλασσες όλου του κόσμου.
Αν και κατά καιρούς έχω γράψει για τα μεγάλα μυστηρια των αρχαίων κειμένων εν τούτοις αυτό νομίζω ότι είναι το μεγαλύτερο μυστήριο απ' όλα. Όχι ο ίδιος ο Όμηρος αλλά το γιατί των έργων του.
Όταν όλα πια θα αποκαλυφθούν θα διαπιστώσετε διαβάζοντας τον Όμηρο ότι χρησιμοποιεί μια σειρά από περίεργες τεχνικές κατά την γραφή των έργων του. Το πραγματικό έργο είναι καλά κρυμένο κάτω από το επιφανειακό. Σαν έναν πίνακα που καλύφθηκε από κάποιον άλλο. Η κάλυψη όμως που έχει γίνει είναι τέτοια που να μην γίνεται εμφανής. Ο Όμηρος δεν ήθελε να καταλάβουν τι έλεγε. Αυτοί που έπρεπε να καταλάβουν ήταν συγκεκριμένοι. Έτσι έγραψε ένα ή καλύτερα δύο έργα βασιζόμενος σε μια πολύ παλιά ιστορία, χιλιάδες χρόνια από την εποχή του έτσι ώστε να μην είναι γνωστές οι λεπτομέρειες και την χρησιμοποίησε ως κάλυψη για να πει αυτά που από πριν είχε αποφασίσει ότι θα πει.
Λίγα πράγματα είναι γνωστά για την ζωή του αν και πιθανότατα περνάει κάποια χρόνια της ζωής του σ' ένα νησί απέναντι από το Σούνιο, την Χίο. Εκείνο όμως που πρέπει να θεωρήσουμε σαν δεδομένο είναι ότι είναι κάτοχος γνώσεων τόσο γεωγραφικών αλλά όσο και σε άλλα επιστημονικά πεδία. Αυτές τι γνώσεις του θέλει να τις μεταδώσει στους κατάλληλους ανθρώπους αλλά δεν μπορεί. Η εποχή του είναι λίγο περίεργη. Ο πολιτισμός έτσι όπως υπήρξε παλαιότερα έχει αλλάξει. Είναι πια υπό κατοχή και οι ελευθερίες είναι περιορισμένες. Όλα δεν έχουν κριθεί αλλά το τέλος προδιαγράφεται ήδη. Αυτό το τέλος προσπαθεί να αλλάξει ο Όμηρος με την συμμετοχή. Ο ίδιος όμως είναι και αυτός όμηρος, άλλωστε το όμηρος είναι χαρακτηρισμός ομάδας και όχι ατόμου. Ονόματα άλλωστε με την σημερινή έννοια δεν υπάρχουν.
Το δημιουργικό μυαλό του τότε γενάει μια ιδέα. Θα μιλήσει για τα νέα οπλικά συστήματα που θα βοηθήσουν να νικήσουν τον εχθρό αλλά και για το πως και που μέσα από τα έργα του. Αυτή είναι η αφορμή του να γράψει.
Δεν γνωρίζουμε το σύνολο του έργου του και αυτό μας δυσκολεύει αλλά τα δύο έργα του η Ιλιάδα και η Οδύσσεια είναι ένα τεράστιο παζλ εικόνων που ενωμένο δείχνει κάτι άλλο. Σαν να φτιάξατε μια εικόνα με χρωματιστά κουτάκια μα το κάθε ένα από αυτά έχει μέσα του κρυμμένο και ένα διαφορετικό μήνυμα.
Ξέρω ότι όλα αυτά φαίνονται κάπως και βέβαια πολλοί θα τα αμφισβητήσουν αλλά θα ήταν καλύτερα κρατώντας τις επιφυλάξεις τους να περιμένουν την ημέρα που θα γίνουν όλα αυτά γνωστά. Συνεχίζω λοιπόν.
Ο κόσμος την εποχή του Ομήρου είναι διαφορετικός από την εποχή του Τρωικού πολέμου. Παλιά ονόματα ξεχάστηκαν όπως και οι συγγένειες έτσι ο Όμηρος αναλαμβάνει να υπενθυμίσει και τους δεσμούς όπως και τις συμμαχίες τις παλιές αλλά και την κοινή καταγωγή τελικά των προηγούμενων κατοίκων. Εκείνο όμως που είναι επιτακτική ανάγκη είναι να μεταδώσει τις γνώσεις τόσο όσον αφορά την παγκόσμια γεωγραφία και το πως θα καταφέρουν να προσεγγίσουν τον εχθρό από διάφορες πλευρές όσο και πως θα τον καταστρέψουν. Ακόμη τους υποδεικνύει μέρη που υπήρχαν μυστικά εργαστήρια, όπως αυτό της Καλυψώς(παράκληση μην συνχέεται τα όσα λέω με μυθοπλασίες που κυκλοφορούν).
Η Οδύσσεια από την μεριά της είναι το περιηγητικό κομμάτι της υπόθεσης. Που θα πρέπει να πάνε, από που, τι θα βρουν εκεί κλπ.
Φυσικά όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να δοθούν ανοιχτά. Είπαμε είναι όμηρος. Έτσι χρησιμοποιεί την μέθοδο των της μεταφοράς. Όχι αυτής που έχουμε μάθει στο σχολείο αλλά αυτής που πρέπει να βρεις στην φράση το κλειδί που θα την ξεκλειδώσει.
Τίποτα απ όσα λέει δεν είναι τυχαίο και φυσικά δεν υπάρχουν ούτε δράκοι ούτε μυθικά τέρατα.Ούτε οι "θεοί" κάνουν βόλτες στην Γη ανάμεσα στους θρησκόληπτους ιθαγενείς. Κάθε λέξη κάθε "ΚΑΙ" είναι τοποθετημένο κατάλληλα.
Εκείνο που είναι καταπληκτικό όμως δεν είναι ότι είπε όλα αυτά που είπε με τρόπο που κανείς από τους φύλακές του δεν κατάλαβε τίποτα αλλά ότι δημιούργησε κείμενα που έθελγαν τον ακροατή και αυτό πιθανών έγινε όχι τυχαία μια και η επιτυχία της προσπάθειάς του αυτής δεν ήρθε στην εποχή του αλλά τουλάχιστον 2000 χρόνια μετά. Μέχρι τότε όμως τα κείμενά του, που πέρασαν προφανώς στις ελεύθερες περιοχές αυτούσια αγαπήθηκαν διαβάστηκαν και τελικά κατανοήθηκαν ως τα κείμενα ενός ομήρου που κάτι σημαντικό είχε να πει.
Θέλω να κλείσω με μια μικρή αλλά σημαντική λεπτομέρεια. Ο Όμηρος δίνει μόνο μοναδικές διαδρομές για να μην υπάρχει σύνχιση. Έτσι οι ήρωές του περνάνε από διαφορετικά μέρη και ποτέ από τα ίδια ακόμη και αν αυτά είναι κοντινά. Κάνει όμως ακόμη ένα μεγάλο κόλπο. Ένα μεγάλο μέρος της διαδρομής που θέλει να υποδείξει την έχει καταγράψει ο Ορφέας στα Αργοναυτικά του. Ο Όμηρος φυσικά και τα γνωρίζει αλλά όπως φαίνεται και από τον Ησίοδο β΄δεν τα γνωρίζουν οι κατακτητές έτσι αφού συνδέει γεωγραφικά τα δύο κείμενα επιστρέφει ο ήρωάς του και αυτός βάζει την Κίρκη να του υπενθυμίσει μέσα από μια μικρή αδιόρατη φράση ότι το νησί της είναι το σημείο σύνδεσης με τον δρόμο που υποδεικνύει εκείνο το ταξίδι. Έτσι μέσα από την Οδύσσεια δίνει όλες τις εναλλακτικές διαδρομές για το πως κανείς μπορεί να διασχίσει τις θάλασσες όλου του κόσμου.
35 σχόλια:
Τελικά την αλήθεια γνωρίζετε μόνο εσύ και η οραματίστρια ΑΑΑ ( Αγία Αθανασία του Αιγάλεω).
Τέτοιο παραλήρημα δεν γίνεται από ληγμένα χάπια, πες μας τι σιρόπι πίνεις.
Φούφουτος
Όπως φανερώνεται η εικόνα σιγά - σιγά , σε ένα πάζλ που προσπαθείς να ενώσεις , χωρίς όμως να έχεις έτοιμη την προσχεδιασμένη εικόνα , έτσι καθημερινά φανερώνεται κομμάτι - κομμάτι η εικόνα που μας έχει μετεφέρθη !! τόσο έντεχνα , μέσω των Αρχαίων Κλασσικών . Αυτήν την εικόνα θα μπορούμε να την δούμε και να την κατανοήσουμε , μόνο όταν είμαστε εντελώς έτοιμοι .
Και αυτό που διαφαίνεται είναι ότι ακόμα , υπάρχουν πολλοί που ζουν στον ύπνο τους.
Όπως ο Κύριος Φούφουτος ( τα ονόματα φανερώνουν και χαρακτήρες ) που παραδέχεται εμμέσως , ότι γνωρίζει το παραλήρημα που δημιουργούν τα ληγμένα χάπια , οπότε σίγουρα γνωρίζει και τις παρενέργειες τους . Τον συμβουλεύω να τα κόψει όσο είναι καιρός ,, μήπως και ξυπνήσει !!! και δει !!! και αυτός τι εμφανίζεται σιγά - σιγά στο Πάζλ .
Αν έχει αντίθετα επιχειρήματα ας τα καταθέσει εδώ , για να μπορέσει να λειτουργήσει ο μηχανισμός της σκέψης , αλλιώς ας μας κάνει την χάρη να πάει σε άλλα στέκια και να μας αφήσει στην αναζήτηση μας .
Με εκτίμηση
Μ.Χ
θα τρίζουν τα κόκκλα του Ομηρου με τον κάθε τρόμπα που "ερμηνεύει" τα έργα του. Μυστικά νοήματα, μυστικά "υπερόπλα", κρυφά μυναματα, δυνάμεις κατοχής (η μπότα του κατακτητή;)
Από τότε που δημιοθργήθηκαν τα blogs έχει γεμίσει κυριπολεκτικά ο κόσμος από ερευνητες του καναπέ και της ανοησίας. Σημεία των καιρών;
Προς Ανώνυμο (3 Σεπτεμβρίου 2011 12:51 μ.μ.):φίλε μου,το κακό με όλους αυτούς τους "ερευνητές" είναι ότι έχουν σχηματίσει κάτι σαν άτυπη κλίκα απλωμένη σε χιλιάδες blogs και forum,όπου κάθε άποψη του κάθε ανειδίκευτου ειδικού και ανήξερου ξερόλα γίνεται δεκτή χωρίς δεύτερη κουβέντα. Αναστροφή των πόλων,αρχαία ελικόπτερα και λέιζερ,κεραίες στο βυθό,Ατλαντίδα,Έλληνες και ελληνική γλώσσα στην Κίνα και το Περού;Όλα δεκτά στην "κλίκα".Αρκεί να νομίζει κανείς ότι το είδε γραμμένο κάπου κάποτε σε κάποιον αρχαίο.Στην "κλίκα" η άποψη της επιστήμης τίθεται εκ των προτέρων off με το "επιχείρημα" ότι όλοι αυτοί στα πανεπιστήμια είναι είτε Εβραίοι,είτε βολεμένοι,είτε χρηματοδοτούνται για να κρύψουν την αλήθεια. Η κοινωνία μας επέτρεψε στην κλίκα των άσχετων να διαμορφώνουν την άποψη του κόσμου για τους αρχαίους.Τι κρίμα.Πραγματικά, σημεία των καιρών...
Λύσανδρος
βρε... Παυσανία, σταμάτα να γράφεις ανώνυμα σχόλια σαν Μ.Χ., ξεχωρίζει σαν την μύγα μέσα στο γάλα ο τρόπος που εκφράζεσαι. Καλύτερα προετοιμάσου να δεχθείς την μεγάλη αλήθεια γιατί μόλις ενώσεις τα κομμάτια του Παζλ θα φανεί ο ζουρλομανδύας.
Αντε και άμα είσαι καλό παιδί θα σου δώσω το DNA του όμηρου Ομηρου να δεις αν ταιριάζει με το δικό σου.
Ηρακλής
Για όλους τους Ανώνυμους φίλους που επικρίνουν και ειρωνεύονται τον Παυσανία και τους φίλους τού ιστολογίου του.
Κατ’ αρχάς συγχωρείστε μου το μεγάλο σχόλιο, αλλά η ανοησία και η κακεντρέχεια που άρχισε να κυκλοφορεί τελευταία στο ιστολόγιο αυτό (και όχι μόνο) είναι απείρως μεγαλύτερη!
Πιστεύω ότι τίποτα από αυτά που λέει ο Παυσανίας δεν είναι απίθανα. Όλα είναι πιθανά. Νομίζω δε ότι όποιος ερευνά κάτι δεν έχει το δικαίωμα να αντιμετωπίζει με υπεροψία κάτι το οποίο συζητείται… Και όλ’ αυτά που λέει συζητούνται. Από Ατλανίδες και υπερόπλα, έως αναστροφή των πόλων, αρχαία ελικόπτερα, λέϊζερ και κεραίες στο βυθό της θάλασσας! Θα μου επιτρέψετε, επομένως, να επιμείνω σε αυτή την άποψή μου «ότι όντως τίποτα δεν είναι απίθανο».
Η κριτική σας, λοιπόν, ΔΕΝ θα πρέπει να κινείται μέσα στα εύλογα περιθώρια της συμβατικότητας που δομεί και ορθώνει το εξουσιαστικό σύστημα γνώσης που μας περιβάλλει. Τι θέλω να πω με αυτό; Προφανώς ένας έγκριτος επιστήμονας είναι ένας έγκριτος επιστήμονας και οφείλουμε να ακούσουμε με μεγάλη προσοχή τα ζητήματα που εγείρει. Αυτά καθαρά ως προς το πρώτο επίπεδο δόμησης της κρι¬τικής σκέψης. Το να κινηθούμε όμως από αυτό το αφετη¬ριακό σημείο μέχρι του να λέμε «ότι ο άνθρωπος αυτός δεν δικαιούται να ομιλεί με εγκυρότητα επειδή δεν είναι επιστήμονας», νομίζω ότι δεν είναι ούτε κάτι το απλά γραφικό, ούτε καν κάτι το υπερβολικό. Θα έλεγα ότι μπορεί να εξελιχθεί σε άκρως επικίνδυνο και αντικοινωνικό.
Οι τελευταίες κοινωνικές επαναστάσεις και εξεγέρσεις του περασμένου αιώνα, οι αναρχικοί του Μάη του 1968, αλλά και το Αμερικάνικο Κίνημα, έθεσαν επί τάπητος την αναγκαιότητα της κοινωνικής ανατροπής. Αυτό έγινε επειδή ο κύριος λόγος της κοινωνικής ακινησίας και πνιγηρότητας προερχόταν από την εξουσία των ειδικών: Μία καταξιωμένη από τον εαυτό της (ΚΑΙ ΜΟΝΟ) κάστα παροχής επιστημονικών υπηρεσιών στο εκάστοτε σύστημα, η οποία απαγόρευε στους μη ειδικούς την συμ¬μετοχή στο μοίρασμα της άποψης!
Άλλωστε, οι απόψεις αυτές γίνονται ιδιαίτερα επίκαιρες, τώρα που μία πολύ επικίνδυνη αόρατη δικτατορία των ειδικών επιστημόνων-γραφειοκρατών της διαχείρισης της εξουσίας αρχίζει να τυποποιεί¬ται στην Ευρώπη,.
Δομικά, θεσμικά, ηθικά, πολιτικά και πνευματικά είμαι απολύτως αντίθετος σε αυτήν την δόμηση της εξουσίας της γνώσης.
Η ιδέα της «αυθεντίας» σε κάποιον τομέα δεν είναι προφανώς μία Ελληνική ιδέα. Εμφανίζεται στις πρώτες αγροτικές κοι¬νωνίες της Ανατολής και συνδέεται με την πρακτική μαγεία και το μαγικό ιερατείο (όπως για παράδειγμα η ταύτιση μάγου και ιερέα στον Ζωροαστρισμό). Έτσι, για παράδειγμα, την έχουμε στους Αιγυπτίους και στους Βαβυλωνίους, αλλά ως κορύφωση εμφανίζεται στο ιερατείο των Χαλδαίων μάγων.
Η «αυθεντία» είναι μία ιδέα που αντικρούει στο ερευνητικό πνεύμα των Ελλήνων, όπου ο πολίτης είναι ελεύθερος να διατυπώνει την γνώμη του για όλα τα ζητήματα και ακόμα και ένας απαίδευτος δούλος μπορεί να φιλοσοφεί (Αίσωπος ή Ανάχαρσις).
(συνεχίζεται)
(συνέχεια 1 από το προηγούμενο σχόλιό μου)
Με όλα αυτά δεν θέλω να πω ότι ο ειδικός είναι άχρηστος. Κάθε άλλο. Η ζωή μας χωρίς ειδικούς και χωρίς εξειδικευμένους θα ήταν σαφώς πιο δύσκολη. Όπως και η έρευνα.
Ωστόσο ο ειδικός είναι απαραίτητος στις λεπτομέρειες. Στο να εκπαιδεύσει, ας πούμε, ένα άγριο άλογο, στο να φτιάξει ένα καρμπυρατέρ που δεν έχει ανταλλα¬κτικά, στο να προτείνει μία μαθηματική κοσμολογική εξί¬σωση που βελτιώνει μία φυσική θεωρία, στο να αναγνω¬ρίσει την ταυτότητα του DNA ενός Βουσμάνου, στο να κατατάξει κάποια νομίσματα από ένα αρχαιολογικό ταφικό εύρημα. Εκεί σταματά ο ρόλος του ειδικού.
Από εκεί, όμως, και μέχρι να μονοπωλήσει το δικαίωμα στην ορθότητα μιας ευρύτερης άποψης, ο δρόμος είναι στρωμένος μόνο με μία κολλώδη και ολισθηρή άσφαλτο, που η εξουσιαστική δομή της κοινωνίας του έστρωσε μαγι¬κά!
Να σας θυμίσω εδώ τον Κορνήλιο Καστοριάδη, ψυχαναλυτή, φιλόσοφο και αντιεξουσιαστή, μη ειδικό στην ιστορία της αρχαίας ελληνικής δημοκρατίας. Στο πρωτοποριακό επιστημονικό βιβλίο του «Η αρχαία Αθηναϊκή Δημοκρατία και η σημασία της για μας σήμερα», τονίζει ότι τη θέση των ειδικών, των εκπαιδευτών (ανθρώπων και ζώων) και των «μάνατζερς» στην Αθη¬ναϊκή κοινωνία την είχαν συνήθως οι σκλάβοι, αφού η εξειδίκευση που είχαν τους περιόριζε στην ανάπτυξη ενός πολιτικού-φιλοσοφικού λόγου!
Σας διαβεβαιώνω ότι η ατραπός που οδηγεί τον ειδικό στην σύλληψη πτυχών της πραγματικότητας δεν είναι καθόλου διαφορετική από εκείνη που οδηγεί τον μη ειδι¬κό στην σύλληψη αυτή. Μπορεί βέβαια η μεθοδολογία του ειδικού να είναι εγκυρότερη, όμως του είναι και πιο περιοριστική.
Είμαι σίγουρος ότι στην βιβλιοθήκη αρκετών από εσάς (όσων τέλος πάντων έχουν βιβλιοθήκη) υπάρχουν βιβλία μη ειδικών που εκφράζουν τολμηρές θεωρίες που επιβεβαιώθηκαν εκ των υστέρων, ενώ θα γνωρίζετε επίσης βιβλία μεγάλων και καταξιωμένων ειδικών, που τελικά έσβησαν μέσα στην ανυπαρξία των επιχειρημάτων τους.
Αυτός είναι και ο λόγος που δεν διστάζω να χρησιμοποιήσω μη ειδικούς ερευνητές ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που χρησιμοποιώ και τους ειδικούς, αρκεί να κατανοώ την μεγαλύτερη αλήθεια στον ερευνητικό λόγο του ανθρώπου που ομιλεί. Αυτό είναι μία συνειδητή επιλογή.
Για ένα θέμα, όμως, που απαιτεί ειδικές γνώσεις, βιβλιογραφικά θα απευθυνθώ στον άνθρωπο που έχει ειδικές γνώσεις. Δεν θα ρωτήσω για την δομή του DNA ενός ελέφαντα έναν σπουδαίο υδραυλικό, ούτε για τα απο-χετευτικό σύστημα του Βυζαντίου έναν κορυφαίο μάγειρο. Θα απευθυνθώ σε ειδικούς. Μπορώ όμως να ρωτήσω και τους τέσσερις να μου πουν την γνώμη τους για την σχέση των Ελλήνων με την εξουσία (και να μην σας πω συνήθως ποιανού απάντηση θα είναι η καλύτερη).
(συνεχίζεται)
(συνέχεια 2 από τα προηγούμενα σχόλιά μου)
Μη ρωτάτε κάθε τόσο γιατί ο Παυσανίας «μάχομαι το αυταπόδεικτο». Όταν τα βάζεις με το προφανώς αληθές, το μόνο, που μπορείς να πετύχεις είναι να αποκομίσεις «κό¬στος». Δεν διαφωνώ. Θεωρώ ό¬μως πολύ πληκτικό να προσκυνούμε όλοι το αυτονόητο. Ιδίως όταν αποτελεί «τη γνώ¬μη των πολλών». Κάποιος πρέπει να διαφωνεί! Και να αποδέχεται και το «κόστος», άμα λάχει…
Ποτέ δεν τα είχα καλά με τους πολλούς, από την ώρα που ήρθα σε επα¬φή με την πλατωνική σκέψη. Εκείνο το «δει τινά μη έπε¬σθαι τη των πολλών γνώμη αλλά τη του ενός, του επαΐοντος…» σφραγίσθηκε στο μυαλό μου με πυρωμένο σί¬δερο. Καθώς, μάλιστα, με το πέρασμα των χρόνων συνει-δητοποίησα ότι οι πολλοί έ¬χουν σχεδόν πάντα ΑΔΙΚΟ. Ή τουλάχιστον, δεν έχουν τί¬ποτα να προσθέσουν στα ή¬δη υπάρχοντα. Αυτό μόνο οι επαΐοντες, οι ξεχωριστοί, το αναλαμβάνουν για κάθε γε¬νιά. Δεν χρειάζεται ανάλυση αυτό. Αν όλοι έβλεπαν, ά¬κουγαν και διάβαζαν τις πα¬τσαβούρες που προτιμά ο «μέσος άνθρωπος», από πού θα έβγαινε το κάτι παραπά¬νω, που ορίζει την «πρόοδο»;
Καταμαρτυρούν στον Παυσανία ότι μά¬χεται αυτονόητες αλήθειες. Ωραία. Αφού ομιλούμε για «αυτονόητα» πράγματα, αναγνωρίστε του ότι… τα ξέρει κι αυτός όπως κι εγώ όπως κι εσείς ως αυτονόητα! Και πάμε στο παρακάτω. Διότι το παρακάτω εί¬ναι εκείνο, είπαμε, που απο¬τελεί πρόοδο.
Το παρακάτω είναι το εξής υπεραπλουστευμένο, για να το καταλαβαίνει κι ένας τετράχρονος μπόμπιρας. ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΓΚΑΒΑ ΣΑΣ, «ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ»! Και μη μας απασχολείται άλλο μ’ έναν κόσμο που δεν υπάρχει! Απλά, νομίζετε πως υπάρχει ή ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ να υπήρχε!!!
Φίλοι Ανώνυμοι, αν δεν σας αρέσει αυτό το παιχνίδι πηγαίνετε σε άλλη γειτονιά να παίξετε!
ρε Αθηναίε μπας και είσαι βάζελος στενοχωρημένος από τον ευρωπαϊκό αποκλεισμό ή μήπως ξάδερφος του ;
Γιατί όταν λέει ο ένας πως Χείρων σημαίνει με 4 χέρια και ο άλλος με 5 αυτό δεν είναι έρευνα, η κολοκυθιά είναι. Πήγαινε και συ να προετοιμασθείς για την μεγάλη αλήθεια που θα σχηματίσει το Παζλ και μην κουράζεσαι τσάμπα: τις ίδιες ασυναρτησίες που γράφεις σε 3 σχόλια θα μπορούσες να τις πεις με 3 λέξεις ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ
Ορφέας
Παυσανία κάνεις ένα μικρό λάθος ο Ομηρος δεν ήταν όμηρος απλά είχε ένα πολύ χοντρό μπούτι και τον φωνάζανε ο μηρός και έτσι βγήκε το Όμηρος.
Αυτά στα γράφει αυτός που πηδάει την Εφη δηλαδή ο Εφη- άλτης
Εφιάλτης
Ρε Ορφέα, αντιλαμβάνεσαι ότι όταν κάποιος κάνει μια προσπάθεια έρευνας ή αντιπαρατίθεσαι ή σιωπάς; Σε υποχρέωσε κανείς να δεχθείς ότι ο Κένταυρος είχε 4 χέρια; Και σε ερωτώ: Τον είχες δει τον Κένταυρο και ξέρεις πως ήταν; Υποθέσεις κάνουν όλοι. Και μην αναφερθείς σε παραστάσεις σε αγγεία και αγάλματα, γιατί τότε θα πρέπει να δεχθείς ότι υπήρχαν στην αρχαιότητα και τα ελικόπτερα και τα λέιζερ, και τα υπερόπλα, ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΘΕΟΙ, άρα ο Χριστιανισμός είναι ένα ψέμα!
Αν δέχεσαι ότι υπήρχαν Κένταυροι μισοί άνθρωποι και μισοί άλογα, ασπάζεσαι τη λογική;; Και πώς πολλαπλασιάζονταν οι Κένταυροι; Με Κενταυρίνες ή με κτηνοβασία;
Αναφέρω μόνο τους Κενταύρους ως παράδειγμα, για να μην μπερδευόμαστε!
Τα περί ασυναρτησιών που γράφω, ξαδέρφων και βάζελων τα αντιπαρέρχομαι!
Αναμένω την απάντησή σου για τον πολλαπλασιασμό των Κενταύρων σύμφωνα με την δική σου άποψη! Θα απαντήσεις ή ως κότα λυράτη θα την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια;
Φτωχούλη Αθηναίε καλό είναι πριν αρχίσει κάποιος την έρευνα να μελετήσει το θέμα αλλιώς ξεκινάς τα αγγλικά και το it's up to you το περνάς για την τσάπα του υιού.
Μάθε λοιπόν πως οι αρχαίοι είχαν αδελφότητες κάτι αντίστοιχο με τα σημερινά ζώδια και συχνά τις παρίσταναν με αντίστοιχα σχήματα. Ετσι όσοι ανήκαν στην αδελφότητα του Ιππου εμφανίζονταν σαν μισοί άνθρωποι μιαοί άλογα, στην αδελφότητα της Αίγας αντίστοιχα μισοί άνθρωποι μισοί κατσίκια όπως ο Παν, στην αδελφότητα του Λέοντα φέρανε λεοντή όπως ο Ηρακλής κ.λ.π.
Συμβολικές απεικονίσεις ήταν όπως του Χείρωνα που είχε 4 πόδια στην απεικόνισή του και όχι 4 χέρια επειδή έτσι του κάπνισε κάποιου...ερευνητή.
Μην νομίζεις πως θα ανοίξω διάλογο μαζί σου, αυτά τα ξέρουν όσοι έχουν κάνει στοιχειώδεις μελέτες πάνω σε αντίστοιχα θέματα. Κάτσε διάβασε να μάθεις, σκέψου για να κρίνεις και ... ερευνάς μετά παρέα με τον Παυσανία.
Όρφέας
Πάμφτωχε Ορφέα, που τα βρήκες όλα αυτά με τις αδελφότητες;;;; Τί ερεύνησες και τα ανακάλυψες όλα αυτά;;; Πώς τα τεκμηριώνεις;;;; Μάλον από το μυαλό σου τα έβγαλες!
Το περίμενα ότι δεν θα ανοίξεις διάλογο μαζί μου γιατί ΔΕΝ έχεις κάτι να προσθέσεις. Αναμασάς ότι σε τάισαν χρόνια τώρα οι δάσκαλοι, οι παπάδες και οι πολιτικοί, που πουλάν ακόμα και την μάνα τους για ένα πεντάεβρο!
Κάνεις κριτική σε κάποιον που χτίζει ένα τοίχο ότι ο τοίχος είναι στραβός. Βάλε κι εσύ ένα μικρό τούβλο στον τοίχο κι ας είναι και στραβό και μετά κάνε κριτική.
Άκου αδελφότητες!!!!
Υ/Γ.: Όλοι οι απατημένοι ανήκαν στην αδελφότητα του Μινώταυρου; Και οι γυναίκες που είχαν καρκίνο και είχαν αφαιρέσει το ένα στήθος στην αδελφότητα των Αμαζόνων; Και οι μονόφθαλμοι στην αδελφότητα των Κυκλώπων; Και οι κουτσοί στην αδελφότητα του Ηφαίστου; Αδελφότητες να φάνε και οι κότες!!!
Φίλε Αθηναίε, αυτό που λέει ο Ορφέας είναι το θέμα, η μπακαλίστικη ψευτοέρευνα, η συλλογή από δω κι από κει στοιχείων από αντίστοιχους αστειχείωτους "ερευνητες" και η αλλοιωσή τους κατά το δοκούν για να βγούν ακραία και φτηνού εντυπωσιασμού συμπεράσμ,ατα μπας και ο "ερευνητής" της δεκάρας ικανοποιήσει τη ματαιοδοξία του και συνεχίσει να φαντασιώνεται κάποια πράγματα για τον εαυτό (τρανές ανακαλυψεις, συγκλονιστικά συμπεράσματα που θα ταράξουν την ανθρωπότητα κλπ)
Η ελευθερία του λόγου είναι αυτονόητη αλλά το να ασελγείς πάνω στην αρχαιότητα και να γεμίζεις σελίδες με ασυνάρτητες παλαβομάρες και εφηβικές φαντασιώσεις έχουν σαν συέπεια να γελιοποιείσαι αφού πέρα από 2-3 εξίσου άσχετους-αστοιχείωτους η χαζούληδες που θα τα χάψουν, και 2-3 ψεύτικες ταυτότητες που θα φτιάξεις για να αυτοαποθεώνεσαι όλοι οι υπόλοιποι θα σε κράξουν και θα ΄έχουν κάθε δίκιο γιατί ο φασισμός της βλακείας εκνευρίζει ανθρώπους που ψάχνοντας πχ κάποιο επιστημονικό θέμα στο google θα πέσει κατά 80% σε τέτοιες ψυχιατρικές και θλιβερές περιπτώσεις σαν τον "Παυσανία-Αποστολο-ΜΧ"
Παίδες αν δεν είστε εντελώς καμένοι, αφού σας αρέσει η αρχαιολογία ψάξτε, ενημερωθείτε, διαβάστε κανονικούς επιστήμονες αλλά και πραγματικά αξιόλογους και αντισυμβατικους ερευνητές με μόρφωση και βαθειες γνώσεις και αντί να ανακαλύπτετε (μα όλοι μιλάμε) την ατλαντίδα και τα υπερόπλα των αρχαίων απ το ιντερνετ και την φαντασία σας, θα ανακαλύψετε την μαγεία της αρχαιότητες και των αρχαίων κειμένων που θα σας κάνουν ίσως λίγο καλό στην προφανώς διαταραγμένη και βαθειά συμπολεγματική προσωπικότητα
Άδης
Ε όχι τώρα να βγάλουμε τον Παυσανία και τη λοιπό πλήθος των παρα-αρχαιολογούντων και παρα-ιστοριογραφούντων πνευματικούς απογόνους του Μάη του '68 και υπερασπιστές της απελευθέρωσης της γνώσης και της άποψης!Έλεος!Άνθρωποι που επειδή δεν ξέρουν να κάνουν μια σωστή έρευνα σε βιβλιοθήκες της προκοπής (π.χ. τις δημοτικές ή τις πανεπιστημιακές - και οι δυο είναι ανοιχτές σε ΚΑΘΕ πολίτη) ανοίγουν τον Όμηρο και τον Ορφέα και παίρνουν τοις μετρητοίς τις μυθολογικές διηγήσεις των αρχαίων.Νισάφι πια! (Λύσανδρος)
Τώρα εγώ τι να πω...
Μου φαίνεται πως έχουν δίκαιο ο Αθηναίος και ο Παυσανίας - Απόστολος - Μ.Χ. αλλά δεν είμαι και σίγουρη. θα τους υποστηρίξω όμως γιατί είναι συνάδελφοι - οραματιστές !!!
Αγία Αθανασία του Αιγάλεω (ΑΑΑ)
Σωπάτε βλάσφημοι!
Εκάς οι βέβηλοι!
Μηδείς απαυσανίωτος εισίτω!
Μυρίζομαι παγκόσμια πρώτη!
Έ-έ-έρχεται!
Λύσανδρος
Με συγχωρείτε κύριε Λύσανδρε, ποίος έ-έ-έρχεται ;
Ο υιός του Βασιλέως ημών ως επενδυτής μεγαλομέτοχος του Παναθηναϊκού ;
Ο Ηρόστρατος εξ Εφέσσου ;
Ο Αθηναίος από την Ατλαντίδα ;
Ο Παυσανίας από τας παρυφάς του Βορείου Πόλου, ένθα κείται η (αληθής)
Τροία ;
ο Πλεύρης μήπως ;
Τειρεσίας
Έρχεται η παγκόσμια πρώτη βέβηλε!
Πάντες ημείς ακροώμεθα του Παυσανίου, ειπόντος Μυκήνας εν Κίνα ούσας, Κενταύρους πόδας πέντε έχοντας, τους δε πόλους αναστραφέντας ότε Ορφέας ενί γαίη αμφιβέβηκεν!
Ευοί ευάν ηέ ηέ ελθέ Παυσανία συν παγκοσμια πρωτη,λέξον ημίν τοις αγνωμόνεσσιν πάσαν την αληθείαν!
Λύσανδρος
Εγώ θα καταθέσω ότι γνωρίζω από προσωπικές εμπειρίες σε στενές επαφές τρίτου τύπου :
... ἔγνως ὡς θεός εἰμι, σὺ δ' ἀσπερχὲς μενεαίνεις. ἦ νύ τοι οὔ τι μέλει Τρώων πόνος, οὓς ἐφόβησας, οἳ δή τοι εἰς ἄστυ ἄλεν, σὺ δὲ δεῦρο λιάσθης...
Αγία Αθανασία του Αιγάλεω (ΑΑΑ)
Φίλε Άδη,
Φυσικά και δεν θα διαφωνήσω με τα όσα αναφέρεις. Εκείνο που με προβληματίζει είναι η επιμονή ορισμένων (μπορεί να είναι και ο ίδιος με διαφορετικά ονόματα) να επισκέπτονται το ιστολόγιο και να βγάζουν μια κακία!
Τηλεόραση θα έχεις φαντάζομαι. Παρακολουθείς κανάλια και εκπομπές που δεν συμβαδίζουν με την αισθητική σου; Μιά δυό φορές μπορεί (φαντάζομαι) από περιέργεια. Δεν παίρνεις τηλέφωνο όμως να βρίσεις τα κανάλια! Απλά δεν τα ξαναπαρακολουθείς!
Όπως αναφέρεις υπάρχουν εκατομμύρια ιστολόγια στο διαδύκτιο που γράφει ο κάθε πικραμένος ό,τι γουστάρει και μπορείς να διαβάσεις ό,τι τραβά η ψυχή σου! Αν κάτι από το περιεχόμενο των ιστολογίων δεν σου αρέσει ή σε χαλάει, απλά δεν το ξαναεπισκέπτεσαι ή καταθέτεις την άποψή σου σεβόμενος την φιλοξενία που σου παρέχεται.
Άλλο φίλε μου ο χαβαλές κι άλλο η προσβολή. Αλλά και ο χαβαλές και τα αστεία όταν το παρατραβά κάποιος χάνουν το χιούμορ τους και καταντούν απρέπεια.
Αν όλοι αυτοί οι Ανώνυμοι Σ, Λύσανδρος, Τειρεσίας, Αγία Αθανασία, Φούφουτος, Ορφέας, Ηρακλής κλπ έχουν κάτι να πουν ας φτιάξουν το δικό τους ιστολόγιο για να παρουσιάσουν τις απόψεις τους. Έχουν τα κότσια; Όλα τα άλλα είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε!
Και κάτι τελευταίο. Ο ιστότοπος του Παυσανία δεν έχει διαφημίσεις όπως πολλοί άλλοι "σοβαροί" και "επιστημονικοί" ιστότοποι με ό,τι αυτό συνεπάγεται!
Προς (( φίλο )) Ηρακλή
Εγώ δεν είμαι σίγουρος ότι είσαι ο φούφουτος ή ο ξεσκούφουτος του Ηρακλή , ούτε ο άλτης της Έφης (εκείνη το ξέρει?)
ΕΣΥ πως είσαι σίγουρος ότι είμαι ο Παυσανίας ??
Θα ήθελα να αποκαλύψω το Όνομα μου , αλλά αν ψάξεις θα με βρείς .
Για να σε βοηθήσω θα σου γράψω ότι δεν είμαι ΕΙΔΙΚΟΣ όπως εσύ.
Η τουλάχιστον δεν κάνω τον ΕΙΔΙΚΟ .
Αυτό δεν με εμποδίζει όμως να αναζητώ συνεχώς την γνώση από όπου και αν αυτή προσφέρεται . Αν Εγώ κρίνω ότι δεν έχω να πάρω κάτι , αποχωρώ χωρίς να σχολιάζω .
Όντας μεσήλικας πλέον , έχω μάθει να ΑΚΟΥΩ όλες τις πλευρές , να βγάζω τα δικά μου συμπεράσματα και να απομακρύνομαι απο αυτούς που αντί να παραθέτουν αντίθετα επιχειρήματα τα οποία να με καθηλώσουν και να με βοηθήσουν στην προσωπική αναζήτηση μου , αναλώνονται σε ειρωνικά σχόλια , αλλάζοντας συνεχώς ονόματα , όπως αλλάζουν φιδοτόμαρο τα φίδια .
Απομακρύνομαι από τους ΕΙΔΙΚΟΥΣ , αυτούς που καθημερινά απογυμνώνονται , όταν με τοποθετούν σε αυτούς που ΑΚΟΥΝ την ¨κλίκα ¨ ( είναι αυτά λόγια επιστήμονα? μήπως ).
Απομακρύνομαι από τους ΕΙΔΙΚΟΥΣ που ενώ δήθεν γνωρίζουν !!! δεν ανοίγουν διάλογο, γιατί δυστυχώς δεν έχουν επιχειρήματα (Μην νομίζεις πως θα ανοίξω διάλογο μαζί σου, αυτά τα ξέρουν όσοι έχουν κάνει στοιχειώδεις μελέτες πάνω σε αντίστοιχα θέματα. )Τάδε έφη Ορφέας στις 3 Σεπτεμβρίου 2011 5:29 μ.μ. ή όπως αλλιώς ονομαστεί από τούδε και εμπρός .
Υ.Γ Υπογράφω πάντα με τα αρχικά μου και ενημερώνω τον κάθε μπλόγγερ για την πραγματική μου ταυτότητα .
Χωρίς καμία εκτίμηση για άτομα που νομίζουν ότι τα γνωρίζουν όλα και απεύχομαι να είναι εκπαιδευτικοί των παιδιών μου .
Μ.Χ
Αθηναίε, είναι άκρως απεχθές το μελιστάλακτο ύφος σου αφού όταν στριμώχνεσαι όπως έγινε με τον Ορφέα το γυρίζεις στο υστερικό. Είσαι τόσο άσχετος δε που μιλάς για αδελφότητες κουτσών και αμαζόνων αγνοώντας ότι ονοματίζονταν από τα ΖΩΑ των αντίστοιχων θεοτήτων. Είμαι εντελώς σίγουρος ότι όσα έμαθες θα τα ξεφουρνίζεις αλλού σαν δικά σου αποδεικτικά γνώσεων όταν τελειώσεις με την δικηγορική υπεράσπιση του Παυσανία.
Κάποτε πρέπει να καθαρίσει το διαδίκτυο από τους ψωνισμένους που το καθιστούν αναξιόπιστο σαν ψαχτήρι για να ικανοποιήσουν τις προσωπικές μωροφιλοδοξίες τους
Πλούτων
Είπα και γω να αποτοξινωθώ από το διαδίκτυο για μία ημέρα και έγινε ένας μικρός πανικός. Ας προσπαθήσω να απαντήσω συνολικά λοιπόν.
Αρχικά να πω ότι δεν πιστεύω στις συμπτώσεις. Μόλις ξεσκέπασα τον γνωστό ΕΡΓάτη και τον κολλητό του από τις οβιδιακές μεταμορφώσεις τους έκαναν αυτό που ταίριαζε στον χαρακτήρα τους και στην πνευματική τους ηλικία. Φέραν και του φίλους τους για να με τρομάξουν όταν οι ευθείες απειλές τους μου έφεραν γέλια και μόνο.Μου θυμίζουν μωρά και ανώριμα που απειλούν με το γνωστό "θα φέρω τους φίλους μου" ή θα το πω στον θείο μου. Φωνάξτε και τον δεσπότη της γειτονιάς σας να μου ρίξει μια κατάρα ίσως πιάσει.Αντί να αναλώνεσται στο πλήθος των ανοησιών και σπαταλάται χωρίς λόγο τον χρόνο μου θα μπορούσατε όλοι εσείς που τα ξέρετε όλα να θέσετε κάποια ερωτήματα και να κάνω και γω το ίδιο να δούμε ποιος γνωρίζει και ποιος όχι. Εσείς όλοι μαζί και εγώ από εδώ με σειρά πολιτισμένα και με ουσιαστικό διάλογο.Ξέρω βέβαια ότι δεν είστε ικανοί και γι' αυτό θα συνεχίσετε την ίδια ανοησία. Μάλιστα αρκετοί από εσάς, όπως κατάλαβα, δεν γνωρίζετε ούτε τα στοιχειώδη, ούτε βέβαια μπήκατε στον κόπο να διαβάσετε το μπλογκ. Σας είπε ο φίλος σας πέντε ανοησίες επειδή τον έπιασα να με αντιγράφει και τρέξατε. Αλλά αυτό είναι ενδεικτικό της προσωπικότητάς σας όπως και τα δικά μου γραπτά αντανακλούν την δική μου. όταν λοιπόν ενηλικιωθείτε μπορείτε να έρθετε και να με ρωτήσετε ότι θέλετε και αν δεν απαντήσω να έχετε να το λέτε. Μέχρι τότε πάρτε τα κουβαδάκια σας και σε άλλη παραλία γιατί μικροί μεγάλοι στο καφενείο δε λέει.
Υ.Γ Μια δυσάρεστη είδηση προς αγνώστους. Ο κόσμος δεν τελειώνει στον καθρεύτης σας ξέρετε. Είναι δύσκολο το καταλαβαίνω αλλά υπάρχουν και διαφορετικοί άνθρωποι.
Κλείνω μ' ένα αίνιγμα.
Είναι κενΤΑΥΡΟΣ αλλά δεν είναι μισός άνθρωπος μισός ταύρος αλλά μισό άλογο. Τότε γιατί δεν τον είπαν κενΑΛΟΓΟ ή μισΑΛΟΓΟ ή ψωρΑΛΟΓΟ στο φινάλε;
Άντε να σας δω σαίνια τι λένε οι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ.
Αυτό με τις αδελφές και τις αδελφότητες το υιοθετεί και ο μίστερ Τζέκυλ εκτός του Χάυντ.Για να ξέρω πόσο να γελάσω!
Πλούτωνα
μπράβο βρε μεγάλε.Με εξέπληξε πραγματικά το πόσο καλά γνωρίζεις τον εαυτό σου. Κάνε λοιπόν το πρώτο βήμα.Άντε γιατί έχει πολύ σαβούρα ακόμη
Καλώς τον πρωθιερέα της ανοησίας με τις παραπλανητικές ερωτήσεις του (αλλά φον Ντένικεν, μόνο που αυτός σαν απατεώνας κατέληξε στην φυλακή, άφησε όμως "σχολή " πίσω του).
Λοιπόν οι Λάπιθες γιατί ονομάθηκαν Λάπιθες και οι Μυρμηδόνες γιατί ονομάσθηκαν έτσι ; οι Λοκροί ; οι Αιτωλοί ;
Κάποιους ονόμασαν Κένταυρους αλλά ανήκαν στην αδελφότητα του ΙΠΠΟΥ γι' αυτό τους απεικόνιζαν σαν αλογάνθρωπουςε όπους με παπιάνθρωπο απεικόνισε τον Ντόναλντ Ντακ ο Ντίσνευ και με ποντικάνθρωπο τον Μίκυ Μάους, δεν ήταν καινούργια μέθοδος.
Για το πως αναπαράγεται το είδος του Ντόναλντ ειδικός να σου απαντήσει είναι ο δικηγόρος σου (ALTER EGO) Αθηναίος.
Μπορείς να εξακολουθήσεις να απευθύνεις κενά ερωτήματα, είναι το μόν που ξέρεις καλά.
Φυσικά ούτε με σένα θα ξαναασχοληθώ παλιό το κόλπο σας να μάθετε κάτι γιατί δεν ξέρετε να ψάχνετε.
Ορφέας
Φίλοι Ορφέα και Πλούτωνα,
Απεχθάνομαι τις Αδελφότητες όπως τις απεχθάνονταν και οι αρχαίοι μας πρόγονοι! Δείξτε μου που αναφέρονται αδελφότητες στην Αρχαία Ελλάδα. Μόνο στο φτωχό μυαλό σας υπάρχουν, στην Βίβλο των Αρχαίων Εβραίων και στη Βίβλο των σύγχρονων Ιουδαιοχριστιανών.
Και για να εξηγούμαστε: Δεν είμαι δικηγόρος και υπερασπιστής κανενός. Αυτή την έρμη την ελευθερία του λόγου υπερασπίζομαι και την ελεύθερη ανταλλαγή απόψεων από το διαδίκτυο. Έχουν φιμώσει την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τον τύπο, τους πανεπιστημιακούς, τους Ακαδημαϊκούς! Μην παίζεται το παιχνίδι τους, έστω και άδολα προς χάρη του χαβαλέ!
Δεν θα μου πει κανείς τί θα πω και πώς θα το πω! Ούτε θα μου επιβάλει το πώς θα σκέφτομαι! Δεν θα επιτρέψω σε κανένα να λογοκρίνει την κρίση μου! Να την αμφισβητήσει, ΝΑΙ. Με στοιχεία και κατάθεση ΔΙΚΩΝ του απόψεων!
Περιμένω φίλοι μου να μου πείτε πού ανακαλύψατε τις αδελφότητες στην Αρχαία Ελλάδα.
Καλημέρα, βοήθειά σας
Κατά την διάρκεια του ύπνου μου είχα μια ενόραση !
Είδα ότι ο Αδης και ο Πλούτων ήταν το ίδιο πρόσωπο ενώ το όνομα του Μ.Χ. είχε άμεση συνάρτηση με το πνεύμα μεγάλου μουσικοσυνθέτη!
Τα καταθέτω για να σας βοηθήσω στον αγώνα σας κατά των σκοταδιστικών εβραϊκών δυνάμεων (άσε που χάσαμε και από τα Σκόπια)
Αγία Αθανασία του Αιγάλεω (3Α)
Τελικά βρε Ορφέα έχει μάλλον εν μέρη δίκιο η 3Α(Θα συμφωνήσω και για τα Σκόπια).Φαντάζομαι ότι οι χοντροί, σαν εμένα, ανήκαν στην αδελφότητα του ΛΙΠΟΥΣ.
Το ότι δεν γνωρίζεις γιατί οι Μυρμιδόνες ονομάστηκαν έτσι, για παράδειγμα, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει εξήγηση. Αλλά βέβαια είπαμε δεν γνωρίζεις ότι μετά τον καθρέφτη σου υπάρχει ζωή.
Θα περιμένω με αγωνία να αναφέρεις ένα κείμενο που να γράφει για αδελφότητες ή ακόμη και για αδελφές ,θα το δεχτώ, εγώ τουλάχιστον, που το κάναν με τους ΙΠΠΟΥΣ και βγάζαν κενΤΑΥΡΟΥΣ προφανώς. Είναι αν μη τι άλλο ανόητο να σκέφτεσαι ότι κάποιος βλέπει ένα άλογο έστω και μισό και του λέει "είσαι γερός σαν ΤΑΥΡΟΣ". Μήπως τελικά αυτή είναι η απάντηση; Έτσι μπορείς να βλέπεις Ελέφαντες και τους ονομάζεις κατσίκες. Ουάου!βρήκα κιάλλο,βρήκα κιάλλο.Φαντάζομαι ότι την καΜΗΛΑ την ονόμασαν έτσι γιατί κουβαλούσε πορτοκάλια και κάποιος φώναξε όταν κάποτε ένα ζώο χωρίς όνομα, τα κουβαλούσε"Είναι πιο γλυΚΑ από τα ΜΗΛΑ" έτσι ονομάστηκε (γλυ)ΚΑ-ΜΗΛΑ.ΟΥΑΟΥ! βρήκα άλλο ένα!βρήκα άλλο ένα! Έχει πλάκα να ψάχνεις το LOTTO!
Φαντάζομαι ότι τώρα επικοινωνώ με όλους εσάς τους αγνώστους κλπ μια και είμαστε στο ίδιο επίπεδο.
Μέχρι λοιπόν να βγειτε απ' την ομιχλη καλό θα είναι να μας αφήσετε γιατί ο αγώνας σας είναι προσωπικός και το καταλαβαίνω. Όταν φτάσετε στο σημείο να βάζετε και ερωτήματα εδώ είμαστε πάλι.
Αχ για σας κύριε Περίπλου μου
θάθλα να συμπληρώσω κάτι που θυμήθηκα από μια ενόραση μου ένας βλάκας έλεγε ότι κένταυρος είναι αυτός που έχει μια μπαταρία στο κεφάλι, δεν θυμάμαι όμως τις ήτο !
Υ.Γ.
Καλέ γιατί δεν ξυρίζεσθε ;
Δεν σας πάει η γενειάδα!
Σας αγριεύει !
Ο θεός να σας δύναμη στον αγώνα σας απέναντι σε άπιστοι και εβραίοι !
Η Αγία του Αιγάλεω Αθανασία (3Α)
Αχ ναι καλέ το Θυμήθηκα :
"Ονομάζονται ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ λοιπόν μια και το ζωτικό τους ενεργειακό σύστημα, η "μπαταρία" τους βρίσκεται στην περιοχή του κεφαλιού και είναι μάλιστα εμφανής και γι' αυτό λέγονται ΚΕΝΤΑΥΡΟΙ μια και αυτό σημαίνει η λέξη."
Απορία μου είναι πως χωράει ολόκληρος ΤΑΥΡΟΣ μέσα σε μια μπαταρία αλλά δεν βαριέσαι δεν θα τα μάθω όλα ποτέ, ξέρω τόσα απολυτίκια εγώ !
Μου είπανε πως αν το γκουγκλίσω μπορώ να βρω ποιός βλάκας το έγραψε αλλά εγώ είμαι μια απλή Αγία από το Αιγάλεω, δεν ξέρω από τέτοια.
Στις ενοράσεις μου καμιά φορά βλέπω πως μου σβήνουνε τα σχόλια κάποιοι με φασιστικές αντιλήψεις αλά εδώ δεν πιστεύω ότι συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Αυτούς που μου σβήνουν τα σχόλια τους καταριέμαι και δεν μπορούν να ορθοποδίσουν γιατί εμείς οι Αγιες ξέρουμε από τέτοια
Την ευλογία μου να έχεις, τέκνον μου
Η Αγία του Αιγάλεω Αθανασία (3Α)
Βα δεις τι άλλο θυμήθηκα κυρ-Παυσανία μου
Αυτός ο βλάκας λίγο πιο κάτω έγραφε ότι :
"Έτσι σωστά διασώθηκε ότι οι Κένταυροι ήταν μισοί άνθρωποι μισοί άλογα μόνο που όταν λέμε άλογα εννοούμε τις μηχανές"
δηλαδή το ΤΑΥΡΟΙ σημαίνει μηχανικά άλογα "!
Μα πως γίνεται να βλέπουν ΑΛΟΓΑ ακόμα και μηχανικά και να λένε ΤΑΥΡΟΙ ????
Τι λέει ο βλάκας! Οέο!!
Αχ δεν θα μάθω να γκογκλίζω, θα το βρω ποιός βλάκας τα έγραψε !!
Ολα τα κακά στους Οβριούς, όλα τα καλά σε σένα !
Η Αγία του Αιγάλεω Αθανασία (3Α)
Είναι προφανές ότι το ήθος σου είναι αντίστοιχο της Αγίας Αθανασίας του Αιγάλεω. Αυτή απ ότι θυμάμαι καταδικάστηκε γιατί εξαπατούσε ημιμαθείς ανθρώπους με διάφορα κόλπα έχοντας και την στήριξη του κατεστημένου. Διορθώστε με αν κάνω λάθος. Όσον αφορά τον οχετό προηγουμένος να σας πληροφορήσω ότι είστε σε τεράστια σύγχιση μια και προσθέτε τε τις φαντασιώσεις σας και πιστεύετε ότι τα είπα εγώ. Προχωρημένη η περίπτωσή σας για να μην πω τελειωμένη αλλά απλά θα διευκρινισω για τους υπόλοιπους ότι ποτέ δεν είπα ότι ΤΑΥΡΟΙ σημαίνει μηχανικά άλογα. Είστε φαντάζομαι σε φάση σύνδεσης με το υπερπέραν και γράμματα εμφανίζονται στο στήθος σας αλλά μην τα πέρνετε και τις μετρητοίς κάποιος σας κάνει πλάκα. Θεός ή διάβολος θα σας γελάσω και δεν το θέλω. Μπορείται να συνταχθείτε όμως με την άποψη ότι οι Κένταυροι ήταν καβαλάρηδες που κάντριζαν ταύρους ή ακόμη να μας πείτε εσείς τι γράφει για όλα αυτά στο ... σώμα σας οπότε έκθαμβει θα υποκλιθούμε.
Υ.Γ Χαρακτηρισμοί που δεν στηρίζονται να ξέρετε ότι πάντα αφορούν αυτόν που τους λέει. Φοβερό πράγμα ο καθρεφτης μόνο που η πραγματικότητα είναι ανάποδη.
Υ.Γ2 Αν δεν σταματήσεις έγκαιρα να αλλάζεις ταυτότητες σε βλέπω ασορτί με το άσπρο μπλουζάκι που δένει πίσω με ιμάντες. Πάρε και ανάλογα τακούνια.
Υ.Γ 3
Θα χρειαστείς επειγόντως ένα καλό λεξικό για να μάθεις τι σημαίνει ΑΛΟΓΟ(για παράδειγμα).
Το να σε ρωτήσω βέβαια τι σημαίνει ΤΑΥΡΟΣ είναι χαμένος χρόνος και εννοώ τι πραγματικά σημαίνει εκτός αν δέχεσαι ότι θα μπορούσαμε τον ΤΑΥΡΟ εξίσου εύκολα να τον πούμε ΚΟΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙ ή και ΚΑΜΗΛΟΠΑΡΔΑΛΗ μια και το σημαίνον με το σημαινόμενο είναι τελείως άσχετα μεταξύ τους.
Ωχ! σου έβαλα δύσκολες λέξεις. Στο επόμενο θα στο ζωγραφίσω μην στεναχωριέσαι βρε. Άλλωστε δεν υπάρχει περίπτωση ποτέ να καταλάβεις.Οπότε πες μια από τις συνηθισμένες σου μαλ...ες. Έτσι κι αλλιώς είναι σαν την Coca cola πάνε με όλα τσαχπίνικο.
Ερώτηση
Είναι από το μεγάλο ταξίδι που το έπαθες αυτό;ΣΤΟΠ Όταν επιστρέψεις θα επανέλθει στην θέση του;ΣΤΟΠ
Ενημέρωσέ μας για την κατάστασή σου.ΣΤΟΠ Επιλέον μυαλό για μεταμόσχευση δεν διαθέτω αλλά αν σου κάνει σουβλάκι με διπλή πίτα το συζητάμε.ΣΤΟΠ
Δημοσίευση σχολίου