Αγαπητοί φίλοι
Στο προηγούμενο σημείωμα εδώ το κεντρικό θέμα, σε κάθε ερευνητική προσπάθεια, τελικά, αποδεικνύεται ότι είναι το αν κάποιος θέλει να βάλει ένα τεράστιο ερωτηματικό σε όλα ή απλά σε ότι τον βολεύει. Έτσι μπορείς να αποδέχεσαι με μεγάλη ευκολία ότι κάποιος είναι μισός ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ(π.χ) και όλοι τον φωνάζουν ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟ ενώ μπορείς να κολήσεις στο αν εκεί έχει οξεία, βαρεία, περισπωμένη ή δεν ξέρω τι άλλο. Ένα πολύ ωραίο παράδειγμα(για τους λάτρεις του ελληνικού κινηματογράφου) είναι από το έργο"Μια Ιταλίδα απ' την Κυψέλη" όπου ο "ξάδερφος" της Μάρως Κοντού(κόλλησα και ξεχνάω τ' όνομά του) συστήνεται στον Βογιατζή και του λέει"Γκιουζέπε! αλλά αν με τρακάρεις στον δρόμο φώναξέ με Παναγιώτη γιατί σέρνονται και κάτι της αστυνομίας". Στο έργο βέβαια, ως μέρος της όλης φάρσας. πέρασε απαρατήρητο αλλά στην πραγματική ζωή τέτοιες αντιθέσεις μπορούν να γίνουν αποδεκτές;
Αυτός ο τρόπος σκέψεις κατά την δική μου φτωχή αντίληψη δείχνει ένα μόνο πράγμα. Έχουμε συμβιβαστεί και αποδεχτεί την πνευματική υποδούλωσή μας και μάλιστα αντί να το παλέψουμε για να χειραφετηθούμε πνευματικά "δενόμαστε" πάνω στην κυρίαρχη άποψη και προσπαθούμε να την ενισχύσουμε, ουσιαστικά, δημιουργώντας φανταστικές απαντήσεις με ένα όμως συγκεκριμένο υπόβαθρο,δεν αμφισβητούν επ' ουδενί την κυρίαρχη άποψη.
Ξέρω ότι πάλι θα εξοργίσω πολλούς μια και κανείς δεν θέλει να αναγνωρίσει τα λάθη του, πολύ περισσότερο αν είναι μεγάλα και διαρκή αλλά η αλήθεια δεν θ' αλλάξει είτε την πω είτε όχι, Άλλωστε ο Σωκράτης τα εξέφρασε όλα αυτά άριστα με τον μύθο τη ΣΠΗΛΙΑΣ.
Δείτε τώρα τι συμβαίνει με τον ΛΥΓΚΕΥΣ που είναι η επιτομή αυτών που έλεγα πιο πάνω.
Για τον Αργοναύτη αυτό μαθαίνουμε από τον Ορφέα τα εξής:
Στίχοι 181-183.
"ΛΥΓΚΕΥΣ Θ ΟΣ ΤΗΛΙΣΤΑ ΔΙ ΑΙΘΕΡΟΣ ΗΔΕ ΘΑΛΑΣΣΗΣ
ΒΕΝΘΕΑ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΗΟΣ ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΙΟ ΒΕΡΕΘΡΑ
ΜΟΥΝΟΣ ΑΠ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΔΕΙΝΟΙΣΙΝ ΟΠΩΠΕΕΝ ΟΣΣΟΙΣ"
και στίχος 1188
"ΛΥΓΚΕΥΣ ΕΙΣΕΝΟΗΣΕΝ (Ο ΓΑΡ ΤΗΛΩΠΟΝ ΟΠΩΠΕ)"
Εδώ υπάρχουν δύο δρόμοι:
Ο ένας, αυτός που ακολουθούν οι πολλοί και οι ειδικοί μαζί, τουλάχιστον οι περισσότεροι, είναι ο εύκολος που λέει ότι το "ΔΕΙΝΟΙΣΙΝ ΟΠΩΠΕΕΝ ΟΣΣΟΙΣ" "με φοβερό βλέμμα βλέπει" και το "Ο ΓΑΡ ΤΗΛΩΠΟΝ ΟΠΩΠΕ" "γιατί αυτός μακρυά έβλεπε". Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε. Τι σε νοιάζουν οι λεπτομέρειες. Τι σε νοιάζει αν δεν ταιριάζουν αυτά που λές με την πραγματικότητα που έχεις μπροστά σου. Εσύ ξέρεις! Όχι κάτι περίεργοι σαν τον ΠΑΥΣΑΝΙΑ.
Ο δεύτερος είναι των ερωτήσεων. Ας αρχίσουμε από το ΔΕΙΝΟΙΣΙΝ, πέρα από την γενική παρατήρηση του πως είμαστε σίγουροι τι ακριβώς σημαίνουν όλα όσα διαβάζουμε; και γιατί δεν αναγνωρίζουμε, αν τελικά ισχυρίζεται κάποιος ότι ξέρουμε, όλες τις λέξεις, του τι σημαίνει η λέξη αυτή. Εδώ μας λέει προφανώς ότι σημαίνει ΦΟΒΕΡΟ.Πιθανόλογώ ότι το ΟΠΩΠΕΝ το μεταφράζει ως βλέπει και το ΟΣΣΟΙΣ ως βλέμα ή το αντίθετο.
Αλλά ας αφήσουμε τα υπόλοιπα που φαίνονται εύκολα να καταρριφθούν από την εμφανή γελοιότητα της μετάφρασης τους και ας πάμε στο δύσκολο ΔΕΙΝΟΙΣΙΝ. Αν όντως σημαίνει φοβερό ή και ικανό που θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς τότε το ΔΕΙΝΟΛΕΧΗΣ τι σημαίνει όταν ταυτίζεται με την Μήδεια; Ότι κάνει φοβερό "κρεββάτι"; Αν σημαίνει δυστυχισμένος που το μεταφράζουν στην περίπτωση της Μήδειας τότε ο ΛΥΓΚΕΥΣ λόγω του δυστυχισμένου ή και θλιμένου βλέμματος έβλεπε και μακρυά; Καθάριζαν τα μάτια του από το κλάμα μήπως;
Ας δούμε όμως και μια ενδιάμεση κατάσταση από την Ιλιάδα 10 254-262
Ποιο από τον συνηθισμένο εξοπλισμό τους ήταν φοβερό και τρομερό; Τα κράνη; το φάσγανον; Το ξίφος; Ο σάκος;
Είναι προφανές ότι η όποια έννοια του ξεχωριστού, του πιο δυνατού ή του πιο μεγάλου ή άλλες παράλληλες είναι δευτερεύουσες και προφανώς η αρχική είναι άλλη. Το ίδιο δηλαδή που συμβαίνει με τις παρομοιώσεις. Λέω "έπαθα λάστιχο" ή "κλάταρα" αλλά τις περισσότερες φορές εννοούμε κάτι άλλο.
Αυτό όσον αφορά την γλωσσολογική προσέγγιση των παραπάνω αποσπασμάτων. Ερχόμαστε τώρα στην νοηματική.
Αν σήμερα κάποιος σας πει ότι μπορώ σε μια ακτίνα ενός(1) χιλιομέτρου να σου πω τι υπάρχει θα υποθέσετε τι ακριβώς;
Ότι έχει μια σούπερ όραση και μπορεί και βλέπει, μόνος από τους ανθρώπους μέσα από κτήρια, βουνά και λαγκάδια ή ότι έχει κάποιο μηχάνημα(ένα ΡΑΝΤΑΡ ας πουμε), μόνος από τους ανθρώπους που κάνει αυτήν την δουλειά;
Τι είναι πιο λογικό λέτε; Να πετάω ο ίδιος ή να έχω μια συσκευή γι' αυτό;
Τώρα αν δεν το γνωρίζω αν έχει συσκευή αυτό δεν σημαίνει ότι το αποκλείω.Αυτήν την στιγμή για παράδειγμα δεν γνωρίζω αν έχετε χρήματα στην τσέπη σας αυτό δεν σημαίνει ότι το αποκλείω κιόλας. Κανείς δεν γνωρίζει με σιγουριά για την εποχή αυτή ποιο ήταν το πραγματικό τεχνολογικό επίπεδο. Αν όμως μαζεύαν απλά φρούτα από τα δένδρα τον υπολογιστή των Αντικυθήρων ποιος τον έφτιαξε; Είναι αστικός μύθος; Έχετε την εντύπωση ότι για να φτιάξεις ένα έστω και μηχανικό υπολογιστή σαν αυτόν θα το σκεφτείς και θα το φτιάξεις σ' έναν χρόνο ή μήπως χρειάζεται αρχικά το να αποκτήσεις ένα υψηλό τεχνολογικό επίπεδο μετά με ακριβής παρατήρηση και καταγραφή για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα να μαζέψεις τις απαραίτητες ακριβείς πληροφορίες και μετά να το σκεφτείς και μετά να τον κατασκευάσεις! Άρα σε ποιο επίπεδο ήταν την δήθεν εποχή του λίθου;
Ας κλείσουμε όμως με λίγες ακόμη προσεγγίσεις γλωσσολογικές για τον ΛΥΓΚΕΥΣ.
Μας λέει λοιπόν ΤΗΛΩΠΟΝ ΟΠΩΠΕ. Το ΤΗΛ ή ΤΗΛΕ πιστεύουμε ότι σημαίνει μακρυά σωστά; Το ΩΠΟΝ πιστεύουμε ότι σημαίνει βλέπω. Άρα το ΤΗΛΩΠΟΝ σημαίνει ότι βλέπω μακρυά. Σωστά; Το ΟΠΩΠΕ τότε τι σημαίνει; Γιατί δεν πιστεύω να θέλει κάποιος να μεταφράσεις το Ο ΓΑΡ ΤΗΛΩΠΟΝ ΟΠΩΠΕ ως "αυτός μακρυά έβλεπε έβλεπε" (αντίστοιχο φαντάζομαι με την ρήση" του Θεμιστοκλέους βεβαίως βεβαίως") ή ως "αυτός μακρύ βλέμμα έβλεπε" ή και άλλα χαρωπά. Εκτός αν το ΟΠΩΠΕ το έβαλε για μετρικούς λόγους ή και για διαμετρικούς(όλο και κάτι θα υπάρχει).
Εγώ επειδή δεν θέλω να ταυτιστώ με τις ανωτέρω αναλύσεις των ειδικών πιστεύω ότι ο ΛΥΓΚΕΥΣ είχε κάποια συσκευή, φορητή, αντίστοιχη με τα σημερινά ΡΑΝΤΑΡ, μόνος από τους ανθρώπους, για να μην ξεχνιόμαστε και θα περιμένω μέχρι να αποδειχτεί τελικά αν είναι σωστό ή όχι. Αρνούμαι δηλαδή τις ανοησίες περί υπερανθρώπων που δημιούργησαν οι χριστιανοί και μερικοί άσχετοι τύπου Απολλώνιου του Ρόδιου.
Θα μπορούσα να σας πω βέβαια ότι η κανονική ανάλυση των προτάσεων αυτό ακριβώς λέει αλλά επειδή δεν μπορώ να σας πω που το στηρίζω απλά το αναφέρω στο τέλος.
Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω που διαφωνούν όλοι αυτοί οι "λογικοί"
καλημέρα σας
Στο προηγούμενο σημείωμα εδώ το κεντρικό θέμα, σε κάθε ερευνητική προσπάθεια, τελικά, αποδεικνύεται ότι είναι το αν κάποιος θέλει να βάλει ένα τεράστιο ερωτηματικό σε όλα ή απλά σε ότι τον βολεύει. Έτσι μπορείς να αποδέχεσαι με μεγάλη ευκολία ότι κάποιος είναι μισός ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ(π.χ) και όλοι τον φωνάζουν ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΟ ενώ μπορείς να κολήσεις στο αν εκεί έχει οξεία, βαρεία, περισπωμένη ή δεν ξέρω τι άλλο. Ένα πολύ ωραίο παράδειγμα(για τους λάτρεις του ελληνικού κινηματογράφου) είναι από το έργο"Μια Ιταλίδα απ' την Κυψέλη" όπου ο "ξάδερφος" της Μάρως Κοντού(κόλλησα και ξεχνάω τ' όνομά του) συστήνεται στον Βογιατζή και του λέει"Γκιουζέπε! αλλά αν με τρακάρεις στον δρόμο φώναξέ με Παναγιώτη γιατί σέρνονται και κάτι της αστυνομίας". Στο έργο βέβαια, ως μέρος της όλης φάρσας. πέρασε απαρατήρητο αλλά στην πραγματική ζωή τέτοιες αντιθέσεις μπορούν να γίνουν αποδεκτές;
Αυτός ο τρόπος σκέψεις κατά την δική μου φτωχή αντίληψη δείχνει ένα μόνο πράγμα. Έχουμε συμβιβαστεί και αποδεχτεί την πνευματική υποδούλωσή μας και μάλιστα αντί να το παλέψουμε για να χειραφετηθούμε πνευματικά "δενόμαστε" πάνω στην κυρίαρχη άποψη και προσπαθούμε να την ενισχύσουμε, ουσιαστικά, δημιουργώντας φανταστικές απαντήσεις με ένα όμως συγκεκριμένο υπόβαθρο,δεν αμφισβητούν επ' ουδενί την κυρίαρχη άποψη.
Ξέρω ότι πάλι θα εξοργίσω πολλούς μια και κανείς δεν θέλει να αναγνωρίσει τα λάθη του, πολύ περισσότερο αν είναι μεγάλα και διαρκή αλλά η αλήθεια δεν θ' αλλάξει είτε την πω είτε όχι, Άλλωστε ο Σωκράτης τα εξέφρασε όλα αυτά άριστα με τον μύθο τη ΣΠΗΛΙΑΣ.
Δείτε τώρα τι συμβαίνει με τον ΛΥΓΚΕΥΣ που είναι η επιτομή αυτών που έλεγα πιο πάνω.
Για τον Αργοναύτη αυτό μαθαίνουμε από τον Ορφέα τα εξής:
Στίχοι 181-183.
"ΛΥΓΚΕΥΣ Θ ΟΣ ΤΗΛΙΣΤΑ ΔΙ ΑΙΘΕΡΟΣ ΗΔΕ ΘΑΛΑΣΣΗΣ
ΒΕΝΘΕΑ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΗΟΣ ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΙΟ ΒΕΡΕΘΡΑ
ΜΟΥΝΟΣ ΑΠ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΔΕΙΝΟΙΣΙΝ ΟΠΩΠΕΕΝ ΟΣΣΟΙΣ"
και στίχος 1188
"ΛΥΓΚΕΥΣ ΕΙΣΕΝΟΗΣΕΝ (Ο ΓΑΡ ΤΗΛΩΠΟΝ ΟΠΩΠΕ)"
Εδώ υπάρχουν δύο δρόμοι:
Ο ένας, αυτός που ακολουθούν οι πολλοί και οι ειδικοί μαζί, τουλάχιστον οι περισσότεροι, είναι ο εύκολος που λέει ότι το "ΔΕΙΝΟΙΣΙΝ ΟΠΩΠΕΕΝ ΟΣΣΟΙΣ" "με φοβερό βλέμμα βλέπει" και το "Ο ΓΑΡ ΤΗΛΩΠΟΝ ΟΠΩΠΕ" "γιατί αυτός μακρυά έβλεπε". Ψεκάστε, σκουπίστε, τελειώσατε. Τι σε νοιάζουν οι λεπτομέρειες. Τι σε νοιάζει αν δεν ταιριάζουν αυτά που λές με την πραγματικότητα που έχεις μπροστά σου. Εσύ ξέρεις! Όχι κάτι περίεργοι σαν τον ΠΑΥΣΑΝΙΑ.
Ο δεύτερος είναι των ερωτήσεων. Ας αρχίσουμε από το ΔΕΙΝΟΙΣΙΝ, πέρα από την γενική παρατήρηση του πως είμαστε σίγουροι τι ακριβώς σημαίνουν όλα όσα διαβάζουμε; και γιατί δεν αναγνωρίζουμε, αν τελικά ισχυρίζεται κάποιος ότι ξέρουμε, όλες τις λέξεις, του τι σημαίνει η λέξη αυτή. Εδώ μας λέει προφανώς ότι σημαίνει ΦΟΒΕΡΟ.Πιθανόλογώ ότι το ΟΠΩΠΕΝ το μεταφράζει ως βλέπει και το ΟΣΣΟΙΣ ως βλέμα ή το αντίθετο.
Αλλά ας αφήσουμε τα υπόλοιπα που φαίνονται εύκολα να καταρριφθούν από την εμφανή γελοιότητα της μετάφρασης τους και ας πάμε στο δύσκολο ΔΕΙΝΟΙΣΙΝ. Αν όντως σημαίνει φοβερό ή και ικανό που θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς τότε το ΔΕΙΝΟΛΕΧΗΣ τι σημαίνει όταν ταυτίζεται με την Μήδεια; Ότι κάνει φοβερό "κρεββάτι"; Αν σημαίνει δυστυχισμένος που το μεταφράζουν στην περίπτωση της Μήδειας τότε ο ΛΥΓΚΕΥΣ λόγω του δυστυχισμένου ή και θλιμένου βλέμματος έβλεπε και μακρυά; Καθάριζαν τα μάτια του από το κλάμα μήπως;
Ας δούμε όμως και μια ενδιάμεση κατάσταση από την Ιλιάδα 10 254-262
ὣς
εἰπόνθ᾽ ὅπλοισιν ἔνι δεινοῖσιν
ἐδύτην.
Τυδεΐδῃ
μὲν δῶκε μενεπτόλεμος Θρασυμήδης 255
φάσγανον
ἄμφηκες· τὸ δ᾽ ἑὸν παρὰ νηῒ λέλειπτο·
καὶ
σάκος· ἀμφὶ δέ οἱ κυνέην κεφαλῆφιν
ἔθηκε
ταυρείην,
ἄφαλόν τε καὶ ἄλλοφον, ἥ τε καταῖτυξ
κέκληται,
ῥύεται δὲ κάρη θαλερῶν αἰζηῶν.
Μηριόνης
δ᾽ Ὀδυσῆϊ δίδου βιὸν ἠδὲ φαρέτρην 260
καὶ
ξίφος, ἀμφὶ δέ οἱ κυνέην κεφαλῆφιν
ἔθηκε
ῥινοῦ
ποιητήν· πολέσιν δ᾽ ἔντοσθεν ἱμᾶσιν
ἐντέτατο
στερεῶς· ἔκτοσθε δὲ λευκοὶ ὀδόντες
ἀργιόδοντος
ὑὸς θαμέες ἔχον ἔνθα καὶ ἔνθα
εὖ καὶ
ἐπισταμένως· μέσσῃ δ᾽ ἐνὶ πῖλος
ἀρήρει. 265
τήν ῥά
ποτ᾽ ἐξ Ἐλεῶνος Ἀμύντορος Ὀρμενίδαο
ἐξέλετ᾽
Αὐτόλυκος πυκινὸν δόμον ἀντιτορήσας,
Ποιο από τον συνηθισμένο εξοπλισμό τους ήταν φοβερό και τρομερό; Τα κράνη; το φάσγανον; Το ξίφος; Ο σάκος;
Είναι προφανές ότι η όποια έννοια του ξεχωριστού, του πιο δυνατού ή του πιο μεγάλου ή άλλες παράλληλες είναι δευτερεύουσες και προφανώς η αρχική είναι άλλη. Το ίδιο δηλαδή που συμβαίνει με τις παρομοιώσεις. Λέω "έπαθα λάστιχο" ή "κλάταρα" αλλά τις περισσότερες φορές εννοούμε κάτι άλλο.
Αυτό όσον αφορά την γλωσσολογική προσέγγιση των παραπάνω αποσπασμάτων. Ερχόμαστε τώρα στην νοηματική.
Αν σήμερα κάποιος σας πει ότι μπορώ σε μια ακτίνα ενός(1) χιλιομέτρου να σου πω τι υπάρχει θα υποθέσετε τι ακριβώς;
Ότι έχει μια σούπερ όραση και μπορεί και βλέπει, μόνος από τους ανθρώπους μέσα από κτήρια, βουνά και λαγκάδια ή ότι έχει κάποιο μηχάνημα(ένα ΡΑΝΤΑΡ ας πουμε), μόνος από τους ανθρώπους που κάνει αυτήν την δουλειά;
Τι είναι πιο λογικό λέτε; Να πετάω ο ίδιος ή να έχω μια συσκευή γι' αυτό;
Τώρα αν δεν το γνωρίζω αν έχει συσκευή αυτό δεν σημαίνει ότι το αποκλείω.Αυτήν την στιγμή για παράδειγμα δεν γνωρίζω αν έχετε χρήματα στην τσέπη σας αυτό δεν σημαίνει ότι το αποκλείω κιόλας. Κανείς δεν γνωρίζει με σιγουριά για την εποχή αυτή ποιο ήταν το πραγματικό τεχνολογικό επίπεδο. Αν όμως μαζεύαν απλά φρούτα από τα δένδρα τον υπολογιστή των Αντικυθήρων ποιος τον έφτιαξε; Είναι αστικός μύθος; Έχετε την εντύπωση ότι για να φτιάξεις ένα έστω και μηχανικό υπολογιστή σαν αυτόν θα το σκεφτείς και θα το φτιάξεις σ' έναν χρόνο ή μήπως χρειάζεται αρχικά το να αποκτήσεις ένα υψηλό τεχνολογικό επίπεδο μετά με ακριβής παρατήρηση και καταγραφή για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα να μαζέψεις τις απαραίτητες ακριβείς πληροφορίες και μετά να το σκεφτείς και μετά να τον κατασκευάσεις! Άρα σε ποιο επίπεδο ήταν την δήθεν εποχή του λίθου;
Ας κλείσουμε όμως με λίγες ακόμη προσεγγίσεις γλωσσολογικές για τον ΛΥΓΚΕΥΣ.
Μας λέει λοιπόν ΤΗΛΩΠΟΝ ΟΠΩΠΕ. Το ΤΗΛ ή ΤΗΛΕ πιστεύουμε ότι σημαίνει μακρυά σωστά; Το ΩΠΟΝ πιστεύουμε ότι σημαίνει βλέπω. Άρα το ΤΗΛΩΠΟΝ σημαίνει ότι βλέπω μακρυά. Σωστά; Το ΟΠΩΠΕ τότε τι σημαίνει; Γιατί δεν πιστεύω να θέλει κάποιος να μεταφράσεις το Ο ΓΑΡ ΤΗΛΩΠΟΝ ΟΠΩΠΕ ως "αυτός μακρυά έβλεπε έβλεπε" (αντίστοιχο φαντάζομαι με την ρήση" του Θεμιστοκλέους βεβαίως βεβαίως") ή ως "αυτός μακρύ βλέμμα έβλεπε" ή και άλλα χαρωπά. Εκτός αν το ΟΠΩΠΕ το έβαλε για μετρικούς λόγους ή και για διαμετρικούς(όλο και κάτι θα υπάρχει).
Εγώ επειδή δεν θέλω να ταυτιστώ με τις ανωτέρω αναλύσεις των ειδικών πιστεύω ότι ο ΛΥΓΚΕΥΣ είχε κάποια συσκευή, φορητή, αντίστοιχη με τα σημερινά ΡΑΝΤΑΡ, μόνος από τους ανθρώπους, για να μην ξεχνιόμαστε και θα περιμένω μέχρι να αποδειχτεί τελικά αν είναι σωστό ή όχι. Αρνούμαι δηλαδή τις ανοησίες περί υπερανθρώπων που δημιούργησαν οι χριστιανοί και μερικοί άσχετοι τύπου Απολλώνιου του Ρόδιου.
Θα μπορούσα να σας πω βέβαια ότι η κανονική ανάλυση των προτάσεων αυτό ακριβώς λέει αλλά επειδή δεν μπορώ να σας πω που το στηρίζω απλά το αναφέρω στο τέλος.
Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω που διαφωνούν όλοι αυτοί οι "λογικοί"
καλημέρα σας
35 σχόλια:
Από όσα αναφέρουν τα αποσπάσματα που παραθέτετε, νομίζω ότι μια πιθανότερη ερμηνεία θα αφορούσε μάλλον κάποια απόκρυφη πρακτική παρά ένα μηχανισμό. Η αναφορά στους υποχθόνιους συνδυάζεται κατά κανόνα με "μυστηριακή" γνώση.
"Δείτε τώρα τι συμβαίνει με τον ΛΥΓΚΕΥΣ"
"τότε ο ΛΥΓΚΕΥΣ λόγω του δυστυχισμένου ή και θλιμένου βλέμματος έβλεπε και μακρυά"
"Ας κλείσουμε όμως με λίγες ακόμη προσεγγίσεις γλωσσολογικές για τον ΛΥΓΚΕΥΣ."
Ο Λυγκεύς,του Λυγκεύς,τω Λυγκευς,τον Λυγκεύς,ω Λυγκεύς;Άκλιτο προφανώς...
"ο σάκος".Το έκανες αρσενικό;Δεν ξέρεις ότι είναι ουδέτερο;
Για δες ποιοι ασχολούνται με τους αρχαίους και τα κείμενα τους...
Λύσανδρος
Γράφεις :
το Ο ΓΑΡ ΤΗΛΩΠΟΝ ΟΠΩΠΕ ως "αυτός μακρυά έβλεπε έβλεπε" (αντίστοιχο φαντάζομαι με την ρήση" του Θεμιστοκλέους βεβαίως βεβαίως" γιατί σου φαίνεται περίεργη η επανάληψη (επίταση) και ψάχνεις άλλες ερμηνείες στον φανταστικό κόσμο σου.
Στο κείμενο βέβαια που παραθέτεις από την Ιλιάδα διαβάζουμε :
"ἔκτοσθε δὲ λευκοὶ ὀδόντες
ἀργιόδοντος ὑὸς θαμέες ἔχον ἔνθα καὶ ἔνθα"
όπου το "λευκοί οδόντες" είναι μια επίταση του "ἀργιόδοντος ὑὸς" κάτι πολύ συνηθισμένο στους ποιητές των αρχαίων χρόνων.
Αλλά αυτά συμβαίνουν στους ημιμαθείς.
Τιμολέων Πρ.
(τα πλήρη στοιχεία μου σου τα έστειλα με email όπως o M.X.)
Μποτίλια στο πέλαγος
Αγαπητέ μου φίλε τίποτα απ' όσα μέχρι τώρα έχω δει δεν έχουν κάποια τέτοια προσέγγιση, όσο τουλάχιστον μπορώ να τα κατανοήσω. Γι' αυτό και το αποφεύγω χωρίς βέβαια να μπορώ να αποκλίσω κάτι. Πάντως επαναλαμβάνω όλα μέχρι τώρα είχαν κάποια φυσική προσέγγιση.
Τιμολέων Πρ
Σε όσους δεν γράφουν ανοησίες απαντώ.
Κάθε τόσο ανακαλύπτω ότι η ευρηματικότητα αυτών που είναι βυθισμένοι στην άγνοια είναι καταπληκτική. Ώστε αυτό είναι επανάληψη για επίταση. Δεν σε βλέπω βλέπω να μιλάς μιλάς έτσι έτσι.Ακόμη αυτό θα έστεκε αν έλεγε ΤΗΛΩΠΟΝ ΤΗΛΩΠΟΝ ή κάτι σαν ΤΗΛΩΠΟΝ ΟΡΑΣΗ ή κάτι αντίστοιχο αυτό με το ΟΠΩΠΕ το αποδέχεσαι ώς κανονικό; Και τότε το ΟΠΩΠΕΕΝ ΟΣΣΟΙΣ τι σημαίνει έσπρωχνε τα βλέμμα του;
Το κείμενο που παρέθεσα το έβαλα για το ΔΕΙΝΟΙΣΙΝ. Προφανώς το άγχος σου να γράψεις κάτι σ' έκανε να μην διαβάζεις. Μην έχεις άγχος εγώ εδώ είμαι. Όσο για τους ανόητους θα τους σβήνω.
Λύσανδρε
Αφήνω στην άκρη τα υπόλοιπα και απαντώ σε αυτό που βρίσκω λογικό ως απορία. Προφανώς δεν έχεις διαβάσει το μπλογκ μου. Εγώ πιστεύω ότι δεν υπάρχουν λέξεις. Έτσι κάτι που δεν υπάρχει δεν μπορεί να έχει και γραμματική. Κανόνες βασικούς δομικούς ναι αλλά γραμματική όχι. Όταν χτίζεις ένα τείχος ή έναν τοίχο αποτελείται από παρόμοια ή διαφορετικά στοιχεία με παρόμοιους τοίχους ή τείχη αλλά πέρα τούτου δεν τους συνδέει κάτι άλλο. Δεν είναι δηλαδή ο ένας μετεξέλιξη του άλλου αλλά αυτόνομα. Έτσι αν ένας τοίχος είναι 3Χ2 θα είναι πάντα 3χ2. Ακόμη και αν τον μετακινήσουμε ολόκληρο θα συνεχίσει να είναι ένας τοίχος 3χ2. Αν δεν μπορείς να το καταλάβεις ψάξε, αφού καταλαβαίνω ότι μπορείς σε όποια λέξη θέλεις να βρεις αν υπάρχουν οι κλισεις της ή τα πρόσωπά της ή κάτι άλλο στα συγγράμματα των Ομήρου,Ορφέα και Ησιόδου. Όταν το βρείς αυτό εγώ θα σταματήσω να γράφω. Αν δεν το βρεις τότε μάλλον έχω δίκιο.
Τώρα πέρα από αυτό σε όλους αυτούς που διαβάζουν το μπλογκ κάπως θα πρέπει να τα μεταφέρω όλα αυτά. προσπαθώ λοιπόν να τα μεταφέρω αυτούσια χωρίς να δημιουργώ κλίσεις όσο άσχημο και αν αυτό ακούγεται. Καλύτερα έτσι παρά να δημιουργώ ψευδαισθήσεις.
Αν λοιπόν βρεις το ΛΥΓΚΑΙΟΣ ή ΛΥΓΚΑΙΟΥ κάπου θα το σβήσω το μπλογκ. Το ίδιο και με το ΣΑΚΟΣ αλλά και με κάθε λέξη. Εγώ όμως όπως βλέπεις σε προσφώνησα ΛΥΣΑΝΔΡΕ μια και ο δικός μας τρόπος ομιλίας είναι διαφορετικός.
Ελπίζω ότι και εσύ και ο Τιμολέων Πρ έχετε το επίπεδο να συζητήσετε με επιχειρήματα. Αν όχι που πολύ το φοβάμαι τότε αυτή είναι η τελευταία μου προσπάθεια. θα σβήνω χωρίς να διαβάζω τ κάθε σχόλιο της παρέας σου.
Επειδή πέραν των αρχαίων ΚΑΙ τα νεοελληνικά,έτσι χωρίς ειρμό και λογική συνάφεια που γράφεις,δεν είναι το φόρτε σου,θέλεις να μας πεις ότι ο Όμηρος,ο Ορφέας και ο Ησίοδος θα έλεγαν ΤΟΝ ΛΥΓΚΕΥΣ;;;Και ΤΟΝ ΟΡΦΕΥΣ;Και ΤΟΝ ΟΔΥΣΣΕΥΣ;Υπάρχει κανείς άλλος εδώ που διαπιστώνει ότι δεν ξέρεις γρυ αρχαία;
Λύσανδρος
Και αν είναι έτσι τότε γιατί είχες γράψει "Μια αξιέπαινη προσπάθεια από τον ΠΛΑΤΩΝ Πισατίδη";;;Με τον συγκεκριμένο κύριο έχεις άλλο τρόπο ομιλίας και με μένα άλλο,που με προσφώνησες "Λύσανδρε" και όχι "Λύσανδρος";Παραδέξου ότι δυσκολεύεσαι λιγάκι με την τρίτη κλίση και άσε τα άλλα.
Λύσανδρος
Λύσανδρε
Προφανώς δεν μπορεί να απαντήσεις και ψάχνεις απεγνωσμένα κάτι.Το "ΠΛΑΤΩΝ ΠΙΣΑΤΙΔΗΣ" είναι το σημείο αναφοράς του συγκεκριμένου μπλόγκερ και όχι το όνομά του.Ο τίτλος του. Άρα προφανώς και δεν δεν μπορείς να το κλίνεις όπως παράδειγμα δεν θα πει "η πορτοκαλάδα της ΗΒΗΣ" αλλά η πορτοκαλάδα της ΗΒΗ". Τώρα αν δεν το καταλαβαίνεις δεν είναι δικό μου το σφάλμα. Θα μπορούσα όμως να έχω κάνει και λάθος σε κάτι άλλο. Εγώ παραδέχομαι τα λάθη μου και το έχω γράψει και στο μπλογκ αυτό περισσότερες της μιας φορές. Ελπίζω ότι καταλαβαίνει ότι το φορές πάει με το περισσότερες. Σε προκάλεσα να βρεις παραδείγματα. Αυτό το μη μου πεις και μη σου πω θυμίζει κουτσομπολιό και μόνο. Μπορείς να βρεις παραδείγματα; τα περιμένω. Το τι θα σου πω μετά το έχω ήδη δηλώσει.
Προφανώς τα ελληνικά δεν είναι το δικό σου φόρτε γιατί αν και αυτά που γράφω είναι όντως τμήματα και μόνο από το βιβλίο μου πάρα πολύ τα κατανοούν. Το γιατί δεν μπορείς εσύ ας απασχολήσει εσένα αυτό και όχι εμένα.
Χαίρομαι τέλος που απαντάς σαν άνθρωπος θα περιμένω όμως να με αποστομώσεις με τα ευρήματά σου και όχι τα πιστεύω σου.
Καλώ τον οποιοδήποτε να μου πει αν καταλαβαίνει κάτι από αυτά που λέει ο Παυσανίας!Εκεί που του λέω για το "ΤΟΝ ΛΥΓΚΕΥΣ" μου μιλάει για το "ΛΥΓΚΑΙΟΣ".Τον ρωτάω για το "Μια αξιέπαινη προσπάθεια από τον ΠΛΑΤΩΝ Πισατίδη" και μου λέει τα δικά του ασυνάρτητα.Αλήθεια,γιατί δεν έβαλες εισαγωγικά στο "Πλάτων Πισατίδη" αφού είναι το "σημείο αναφοράς" (τι'ν' πάλι τούτο;) και όχι το όνομά του;Άκου εκεί "τον Πλάτων Πισατίδη"!Δηλαδή εσένα πρέπει να σε προσφωνούμε "Παυσανίας" (π.χ. Γεια σου Παυσανίας!) επειδή δεν είναι το κανονικό σου όνομα;Είσαι σοβαρός;
Ωραία είναι να έχεις αναγνώστες που σου λένε ότι είσαι υπέροχος και συγκλονιστικός ή σου εύχονται Καλές Γιορτές ως σχόλιο σε μια από τις 150 παγκόσμιες πρώτες σου.Αλλά θα πρέπει να περιμένεις και πιο καυστικά σχόλια.Ειδικά εσύ που παρφουμάρεις την έλλειψη γνώσεων που σε διακρίνει με μπόλικη έπαρση και μεγαλομανία.
Λύσανδρος
3Α αυτά συμβαίνουν όταν το 95 τοις εκατό των όσων λέγονται ή γράφονται στην πατρίδα μας για τους αρχαίους προέρχονται από τους παρα-φιλολογούντες και παρα-αρχαιολογούντες.Δυστυχώς.Αυτοί κάνουν "κουμάντο".Πως λέμε ότι έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν;Έχουμε και τους "ερευνητές" που μας αξίζουν.
Λύσανδρος
Φίλε Παυσανίας εφόσον το "Πλάτων Πισατίδης" είναι "σημείο αναφοράς" γιατί άφησες το "ΠΛΑΤΩΝ" ως έχει και το ΠΙΣΑΤΙΔΗΣ το έκανες "ΠισατίΔΗ";Το ποιος ξέρει ελληνικά φάνηκε εκ νέου από το δικό σου : "Προφανώς τα ελληνικά δεν είναι το δικό σου φόρτε γιατί αν και αυτά που γράφω είναι όντως τμήματα και μόνο από το βιβλίο μου πάρα ΠΟΛΥ τα κατανοούν".Εννοείς ΠΟΛΛΟΙ ή ότι τα κατανοούν σε μεγάλο βαθμό (=πολύ);Αυτά για τα ελληνικά του καθενός.
Λύσανδρος
Λύσανδρε δεν θα αποδείξεις τίποτα εσύ γιατί θα κόψει και θα ράψει τα σχόλια σου όπου έχει άδικο. Η καλύτερη απόδειξη της ήττας του είναι που εξαφανίζονται οι άλλες ανώνυμες προσωπικότητες του και οι δήθεν φίλοι του
3Α
Ζητώ συγγνώμη από τον Λύσσα-Άνδρο και την οραματίστρια 3 Α που διαβάζω τα γραφόμενα τού Παυσανία και των άλλων δήθεν αρχαίο-λόγων που κατακλύζουν το 95% του ιστό .
Ζητώ συγγνώμη που παρά τις παροτρύνσεις τους να μην διαβάζω και κατά συνέπεια να μην αξιολογώ το κάθε τι που αναγράφετε στα μπλόγκ αφού το διαβάσω , Εγώ συνεχίζω να διαβάζω .
Μήπως κύριοι - κύριοι ζείτε σε άλλη εποχή .Μήπως σας έχουν απομείνει κατάλοιπα του μεσαίωνα όπου διώκονταν αυτοί οι οποίοι δεν ήταν ΠΡΟΒΑΤΑ .
Μήπως κύριοι - κύριοι νομίζετε ότι ακόμα φοβόμαστε τον κακό λύκο .
Επειδή κύριοι - κύριοι έχω μάθει να μην κρύβομαι όπως εσείς πίσω από την ανωνυμία μου σας βοηθώ και σας ξαναλέω πως δεν είμαι Ειδικός όπως εσείς .
Μπορείτε να με βρείτε αν ψάξετε , για να διαπιστώσετε ότι δεν ακολουθό τις δικές σας μεθόδους . Δεν είμαι ο Παυσανίας , αλλά κάποιος από τους ανθρώπους που πιστεύουν στην ελευθερία του λόγου , όποια και αν είναι αυτή , κάτι στο οποίο εσείς δεν πιστεύετε όταν απροκάλυπτα και εμμέσως , δηλώνετε πως πρέπει να φιμωθούν όλοι αυτοί που έχουν αντίθετη άποψη με εσάς .
Μου θυμίζετε τους ορθοδόξους (αμαθείς ) που όταν ρωτηθούν ποια είναι η διαφορά μεταξύ αυτών και των καθολικών χριστιανών , απαντούν !!! (το λέει και η λέξη ,εμείς ακολουθούμε την ορθή δοξασία .)
Πραγματικά είστε για γέλια αν νομίζετε ότι με αυτήν την κυνικότητα , την ειρωνεία και την εξυπνάδα !!! που κουβαλάτε δεν έχετε ήδη γίνει ο περίγελως , όλων αυτών που κατανοούν χωρίς να σχολιάζουν .
Α ,, κάτι που ξέχασα , αν βρείτε ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη στα γραφόμενα μου σας ζητώ συγνώμη αλλά έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε που τελείωσα το σχολείο και τα έχω λίγο ξεχάσει .Μην μου κόψετε τον βαθμό .
Μ.Χ
Πρώτον
Παρακαλούνται οι ηλίθιοι να μην γράφουν γιατί θα τα σβήνω τα σχόλιά τους.
Δεύτερον
Μπράβο βρε Λύσανδρε. Εννοούσα ΠΟΛΛΟΙ και έγραψα εκ παραδρομής ΠΟΛΥ. Η διαφορά είναι ότι εγώ κάνω λάθη και το ξέρω εσύ όμως;
Περιμένω ακόμη τις αναφορές για το Λυγκεύς.
Παράκληση μπορείς να μαζέψεις τους κολλητούς σου;Η βλακεία, αυτού του τύπου είναι το μόνο που δεν ανέχομαι.
τέταρτον
3Α. Προφανώς η αδυναμία σου να αρθρώσεις έναν έστω και στοιχειωδώς δομημένο λόγο, έστω και με λάθη σε κάνει να εκφράζεσαι με αυτόν τον τρόπο. Το καταλαβαίνω όπως καταλαβαίνω και τους τρόφιμους των ψυχιατρικών για τις διαταραχές τους. Εκείνους όμως τους ανέχομαι εσένα και τους όμοιούς σου όχι.
Πέμπτον
Ποτέ δεν έκοψα και έραψα σχόλια. Έχω όμως το δικαίωμα να προστατέψω το σπίτι μου και εδώ είναι το σπίτι μου. Όσον αφορά τις απειλές και τις ύβρεις μόνο λύπη προκαλούν που υπάρχουν ακόμη τόσο υποανάπτυκτοι άνθρωποι. Πραγματικά σε λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να σας βοηθήσω. Απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό.
Συμπληρωματικά να πω ότι αν ψάξετε τα γραπτά μου στο σχολείο και κύρια στο δημοτικό, ειδικά στην πρώτη τάξη ήταν γεμάτα λάθη. Αν δεν τα βρείτε μπορώ να σας τα προμηθεύσω εγώ.
Θα μπορούσα να σας πω και άλλα μειονεκτήματά μου αν αυτό σας φανεί χρήσιμο ή να τα εφεύρετε. Μπορείτε να ισχυριστείτε ότι το ένα μου πόδι είναι πιο κοντό από το άλλο ή πιο παχύ ά ακόμη το δεξί μου χέρι έχει έξι δάχτυλα ή ότι έχω κώφωση από το ένα ή και τα δύο αυτιά ανάλογα με το πόσο γκεμπελίσκος μπορεί να γίνει κάποιος. Το μέλλον ανοίγετε μπροστά σας και γρήγορα θα έχετε την ευκαιρία να προσφέρετε τις πολύτιμες υπηρεσίες σας επί πλκηρωμή οι έξυπνοι και δωρεάν οι ανόητοι αλλά αυτό δεν θα αλλάξει την ουσία στην οποία είστε ανίκανοι να αρθρώσετε έστω και μια λέξη.
Συνεχίστε λοιπόν ως καλοί σκοταδιστές να ασχολείστε με το μήκος της μύτης μου μήπως και γελάσετε κανέναν. Άλλωστε στα ανώτερα κλιμάκια υπάρχει και άλλος τρόπος ανόδου. ΣΕΡΝΟΝΤΑΣ
Κύριε Μη Χε.ω (αλλάζω το "σημείο αναφοράς" σας,που λεει και ο Παυσανίας,κατά το δοκούν,όπως και εσείς το δικό μου.Δεν σας πειράζει;) για άλλη μια φορά έχω την ευκαιρία να απολαύσω μια διακήρυξη περί ελευθερίας του λόγου εκ μέρους σας.Είναι το έυκολο καταφύγιο όσων δεν έχουν να πουν τίποτε άλλο.Λες και απαγόρευσε κανείς στον Παυσανία να εκφράσει τις απόψεις του!Λες και πάει κανείς να τον φιμώσει!Αλλά η ασχετοσύνη (αποδείχθηκε κάθε φορά που ήρθε αντιμέτωπος με κάποιον που δεν τον "θαυμάζει"),η έπαρση (να θυμίσω ότι ο κύριος Παυσανίας είχε στείλει το βιβλίο του στο ΑΠΘ;Δεν είναι κακό,αλλά απολαύστε δήλωση : http://operiplous.blogspot.com/2010/02/blog-post_19.html) και η ανικανότητα διαλόγου (να θυμίσω την κόντρα που ξεκίνησε από το πουθενά στο http://www.atlanteans.gr/viewtopic.php?f=1&t=3&sid=f0f89bd5c3469fa01d500d7110ba43a1,όπου έγραφε ως thepos) δεν αντιμετωπίζονται πλέον αλλιώς παρά με "ειρωνεία" και "εξυπνάδες".Μέχρι να μάθει να κάνει διάλογο.Γιατί τότε θα "ξεβρακωθεί".Έχει το δικαίωμα να γράφει όσο κι ό,τι θέλει.Η κρίση ανήκει στον κόσμο.Διαφωνείτε,κύριε;Και μη λέτε συνέχεια για την ανωνυμία μου (και των άλλων).Το ότι εσείς κοινοποιήσατε τα στοιχεία σας στον Παυσανία δεν μου λέει τίποτε κι ούτε,στην τελική,ζητάω να μάθω ποιος είστε.
(Λύσανδρος)
ΥΓ1.Ασχετοσύνη,έπαρση,ανικανότητα διαλόγου.Χμμμ...Να ποιος θυμίζει θεολόγο του Μεσαίωνα...
ΥΓ2. Κύριε Παυσανία,το "Λύσσα-Άνδρο" δεν είναι λόγος να διαγράψετε το σχόλιο του Μ.Χ.;Λιγάκι προσβλητικό εις βάρος αναγνώστη σας,δεν βρίσκετε;Ή ισχύουν δυο μέτρα και δυο σταθμά;
Άντε πάλι με το "Λυγκεύς".Πείτε μου κύριε τι ακριβώς θέλετε,μήπως και σας εξυπηρετήσω.Αλλά αυτή τη φορά να εκφραστείτε με τρόπο που να σας καταλαβαίνει κάποιος απλός άνθρωπος!Γράφετε"Αν λοιπόν βρεις το ΛΥΓΚΑΙΟΣ ή ΛΥΓΚΑΙΟΥ κάπου θα το σβήσω το μπλογκ. Το ίδιο και με το ΣΑΚΟΣ αλλά και με κάθε λέξη.".Δηλαδή αν βρω τις λέξεις ΛΥΓΚΑΙΟΣ ή ΛΥΓΚΑΙΟΥ και ΣΑΚΟΣ ή κάθε λέξη κάπου σε κάποιον αρχαίο συγγραφέα θα σβήσετε το μπλογκ σας;Αυτό ζητάτε;Δεν καταλαβαίνω,γιατί όταν με πλήρωναν οι ξέρετε ποιοι,τα λεφτά τα ξόδευα στον ιππόδρομο και όχι σε κάποιο καλό φροντιστήριο (παυσανίειων) ελληνικών.
Λύσανδρος
Το πρόβλημά σου Λύσανδρε ποιο είναι ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω. Δείχνεις ότι προσπαθείς να καταλάβεις αλλά κάπου χάνεσαι. Ξαναλέω λοιπόν.Μου λες ότι υπάρχουν πτώσεις,πρόσωπα κλπ. Αυτά που λέω είναι γραμματικοί χαρακτηρισμοί.Κατηγοριοποίηση. Πόσο πιο απλά να το πω. Αύριο θα το ζωγραφίσω Αν δεν ξέρεις ανοίγεις μια γραμματική.
Αν λοιπόν βρεις κάτι απ' όλα αυτά σε κάποιο κείμενο θα ήθελα να το δω. Αν λοιπόν υπάρχει θα σταματήσω το μπλογκ και θα πετύχετε τον σκοπό σας. Πιο απλή εξήγηση υπάρχει;
Είσαι απίστευτος,πραγματικά!Πάλι τα αλλάζεις;Αγορίνα μου,για τελευταία φορά και με κεφαλαία:ΔΙΑΤΥΠΩΣΕ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΟΥ ΜΕ ΣΑΦΗΝΕΙΑ!ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ;;;Δεν μπορείς να εκφραστείς;Αν δεν μπορείς εσύ,ας διατυπώσει το ερώτημα κάποιος που καταλαβαίνει τα ελληνικά σου και ξέρει να εκφράζεται καλύτερα.Άντε να καταλάβω τι θέλεις και να σου απαντήσω γιατί μετά περιμένω απάντηση για το ΠΛΑΤΩΝ που το άφησες έτσι και το ΠΙΣΑΤΙΔΗΣ που το έκανες ΠΙΣΑΤΙΔΗ.
Λύσανδρος
(Λύσανδρε)
Δεν ξέρω αν είσαι ο ίδιος και γι' αυτό απαντώ χώρια.
Έχεις τεράστιο πρόβλημα προσοχής. Το βιβλίο μου δεν το έστειλα στο ΑΠΘ αλλά η αντιληπτική σου ικανότητα είναι μάλλον υπο του μηδενός. Ζήτησα να τους το στείλω και δεν το δέχτηκαν χωρίς να γνωρίζουν το περιεχόμενό του. Άυτό με την ΑΤΛΑΝΤΙΔΑ ήδη απάντησα αλλά όσες φορές και να το πω τα ίδια και τα ίδια. Άλλωστε όπως θα είδες πολλοί στο διαδίκτυο την βρήκαν καταπληκτική.
Κατάλαβα βέβαια ποιο είναι το πρόβλημά σας. Αν κάποιος βάλει στο GOOGLE ατλαντίδα και τώρα όμηρος βγαίνει το μπλογκ στην πρώτη σελίδα. Αυτό σας πονάει. Εσείς όλοι μαζί με τις αλλαξο...λιες μεταξύ σας είστε χαμένοι στο διάστημα. Τι να κάνουμε πονάει αλλά είναι η αλήθεια.
Υπενθύμιση. Κάθε φορά που μπαίνετε εδώ ανεβάζετε την θέση του μπλογκ. Συνεχίστε να με στηρίζετε.
Ίσως θα έπρεπε να είχα δεχτεί την προσφορά για να παραχωρήσω διαφημιστικό χώρο. Μάλλον τώρα μετά την επιτυχία αυτή θ' ανεβάσουν την προσφορά τους.
Συνεχίστε λοιπόν όλοι εσείς οι άγνωστοι.
Zo ik moet nog een keer zeggen. Ik vrag als de verbuigingen er zijn. Begrijpen?
Γιατί στα ελληνικά δεν συνεννοούμαστε είναι σίγουρο.
Μπα,ευτυχώς όταν πληκτρολογείς "Όμηρος" δεν έμφανίζεται το δικό σου μπλογκ στην πρωτη σελίδα.Μέχρι και το ΙΕΚ Όμηρος είναι πιο πάνω. Το ίδιο και για την Ατλαντίδα.
Αυτό με το ΑΠΘ πάλι το διαστρεβλώνεις.Και καλά τους έδωσες την ευκαιρία να γίνουν το κορυφαίο ίδρυμα στον κόσμο...Αυτό δεν γράφεις;Το δε άλλο με την Ατλαντίδα,ας διαβάσουν οι φίλοι σου τι έγραφες και πως κατάφερες να σπάσεις με την ανικανότητα να κάνεις διάλογο και την έπαρση (δεν σου απαντούσαν για μερικές μέρες και έγραψες:"Πως να το χαρακτηρίσω αυτό;
Σύμπτωση ή ζήλεια.
Άντε γεια".Μωρέ μπράβο ταπεινότητα και προπαντός διαδικτυακή εκ μέρους σου ευγένεια)τα νεύρα του διαχειριστή,που και αυτός είναι του χώρου σου.Τα links υπάρχουν παραπάνω.
Έχεις δίκιο.Τα δικά μου σχόλια και αυτά των άλλων Ανωνύμων σε ανεβάζουν.Ειδικά σε ένα μπλογκ που τα ποστ του έχουν συνήθως 0 σχόλια ή σχόλια του τύπου "Έφαγες σήμερα;","Καλά Χριστούγεννα" ή "Νά'σαι καλά!"Πράγματι,πότε άλλοτε είχε δεκάδες σχόλια σε ένα ποστ;
(Λύσανδρος)
ΥΓ.Τα ερωτήματα για τη γραμματική παρακαλώ να τα διατυπώσει κάποιος που μπορεί και γράφει τα ελληνικά με σαφήνεια και ειρμό.
Ψυχολόγε μια παράκληση αν επιτρέπεις.Δεν έχει νόημα να γράφεις για "ψυχολογικά προβλήματα" κτλ.Έτσι κι αλλιώς θα σβήνει τα σχόλια.Καλύτερο είναι να επισημαίνεις τα κενά και τα ανυπόστατα του "θεωρητικού" του "στερεώματος".Αυτό είναι που τους πειράζει περισσότερο.Θα το έχεις καταλάβει.
Φιλικά,Λύσανδρος
(Λύσανδρε)
Το να μην αντιλαμβάνεσαι μπορώ να το καταλάβω. Ακόμη και το να μην γνωρίζεις το τι σημαίνουν οι πτώσεις ή τα πρόσωπα στην γραμματική είναι κατανοητό. Όχι αποδεκτό αλλά κατανοητό αλλά να μην βλέπεις κιόλας;
θα προσπαθήσω λοιπόν να γίνω πιο παραστατικός.
Μέσα στο τετράγωνο πραγματάκι που έχεις μπροστά σου, άλλοι το λένε οθόνη αλλά αγνόησετο μία έννοια κάθε φορά είναι αρκετή, ανοίγει ένα κουτάκι τετράγωνο, άλλοι το λένε σελίδα αλλά αγνόησέτο και αυτό. Εκεί λοιπόν υπάρχουν στην σειρά οι λεξούλες που αναζητάς. Κατανοητό ως εδώ;
Πολλές φορές αν το πραγματάκι είναι μικρό, όπως συμβαίνει μάλλον στην δική σου περίπτωση τότε δεν φαίνεται,το εμφανίζεται που ήταν η πρώτη μου επιλογή το βρήκα δύσκολο άλλωστε είπαμε μία έννοια κάθε φορά, ολόκληρο. Στην περίπτωση αυτή έχουμε δύο επιλογές:
ή πάμε σε κάτι μεγάλα σπίτια, μαγαζιά τα λένε και αγοράζουμε μεγαλύτερο ή πάμε στο σημείο με τα πολλά μικρά κουτάκια και βρίσκουμε ένα με ένα βελάκι που δείχνει προς τα κάτω και γράφει pgDn και το πατάμε συνεχόμενα μέχρι να δούμε όλο το κουτάκι ή πάμε σε κάτι που βρίσκεται κοντά του και έχει και ένα καλώδιο, μοιάζει με ποντικάκι.
Όχι αυτό που είναι στην φάκα δεν κάνει γι' αυτό ξαναπροσπάθησε με το κουμπάκι με το βελάκι θα τα καταφέρεις.
Αν φτάσεις στο τέλος της πρώτης σελίδας θα το βρεις εκεί.
ΛΥΣΑΝΔΡΕ Ακόμη περιμένω τα κενά του θεωρητικού μου στερεώματος. Γιατί εκτός από την θεωρία περί θεωρητικής νίκης υπάρχει και η πράξη. Περιμένω λοιπόν πράξεις. Από λόγια χόρτασα. Όσο για τον κομπλεξικό που περνάει τις ώρες του για να ποστάρει το ίδιο ανόητο σχόλιο θα το σβήνω όπως και των υπολοίπων. Ας λύσουν τα προβλήματα τους αλλού. τζάμπα ψυχοθεραπεία δεν κάνω
Έλεος!Δεν παίζεσαι ρε συ Παυσανία,ειδικά όταν συγχύζεσαι!Πέραν του ότι τα ελληνικά σου γίνονται χειρότερα όσο περισσότερο θυμώνεις (ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ "Πολλές φορές αν το πραγματάκι είναι μικρό, όπως συμβαίνει μάλλον στην δική σου περίπτωση τότε δεν φαίνεται,το εμφανίζεται που ήταν η πρώτη μου επιλογή το βρήκα δύσκολο άλλωστε είπαμε μία έννοια κάθε φορά, ολόκληρο." ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ;) μη μου το γυρνάς στα χυδαία αστειάκια.
Ξανά : ΓΡΑΨΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΑΦΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΡΜΟ!Εκτός αν νομίζεις ότι ο εκδοτικός οίκος που θα δεχθεί να τυπώσει τα 50 αντίτυπα του "μανιφέστου" σου,θα μπει στον κόπο να πληρώσει και κανέναν έρμο διορθωτή για να διορθώσει τους βαρβαρισμούς και τους σολοικισμούς σου.
Μπορείς να εκφραστείς σαν Έλληνας;Τουλάχιστον αυτό!
Λύσανδρος
Τα κενά του "στερεώματός σου" σου τα έχουν επισημάνει κατά καιρούς αρκετοί και θα υπάρξουν κι άλλοι.Και ξέρεις ότι είναι τότε που χάνεις την ψυχραιμία σου και καταφεύγεις σε ασυναρτησίες,ειρωνικά σχόλια και υποτίμηση του άλλου.Μην γκρινιάζεις.Κάνεις ακριβώς αυτά για τα οποία κατηγορείς τους άλλους.
Λύσανδρος
Ρε Ψυχολόγε!Με το πείσμα σου!Εμένα μου είπε ότι την έχω μικρή (να την είδε άραγε ποτέ;).Τι να κάνω;Να ζητήσω να σβήσει το δικό του σχόλιο;Ο Παυσανίας δεν πέφτει στο επίπεδο του να κατηγορήσει και να ειρωνευτεί.Εσύ γιατί το κάνεις;Άντε γράφε κάτι επί των θεμάτων του μπλογκ.Πονάει περισσότερο.
Φιλικά (πάντα,το καταλαβαίνεις,έτσι;)
Λύσανδρος
Φίλε Ψυχολόγε (το ΛΥΣΣανδρε ελπίζω να οφείλεται...στον καναπέ! ;)) διαφωνώ και πάλι.Επιμένω,ο διάλογος επί των θεμάτων (όποτε το επιτρέψει ο οικοδεσπότης και τα ελληνικά του και δεν αρχίσει πάλι τις μανούβρες και τους ελιγμούς) είναι αυτό που χρειάζεται σε τέτοιες περιπτώσεις.Όταν θα απαντάει ειρωνικά,ειρωνεία,αλλιώς συζήτηση και επιχειρήματα.Όσο κι αν ακούγεται δύσκολο να πραγματοποιηθεί.
Λύσανδρος
BTW τον ομώνυμο φιλόσοφο τον χρονολογεί στο 200 ή 300 π.Χ. Δείτε εδώ : http://operiplous.blogspot.com/2010/09/blog-post_19.html (βλ. το προτελευταίο σχόλιο του Παυσανία σε εκείνο το ποστ).Γράφει : "Όσον αφορά τον Πλάτωνα νομίζω ότι σωστά τον επιλέγεις. Βέβαια στο δικό μου ερευνητικό κομμάτι τον χρησιμοποίησα ελάχιστα και αυτό για να μην χρειαστεί να αντιδικώ με κείμενα του 200 ή 300 πχ(συμβατικά)"
Αυτά περί κενών του θεωρητικού στερεώματος...
Λύσανδρος
Με εξυπνακισμούς δεν θα ξεφύγεις.
περιμένω ακόμη να μου πεις που υπάρχει η κλιση των λέξεων. Αν είσαι ανίκανος να το κάνεις πες το να ησυχάσεις και εσύ και εμείς. Άρα αν θέλεις να σου απαντήσω μια και βαρέθηκα με την ανοησία αυτή κάντο αλλιώς σταμάτα με κουράζεις.
θα πρέπει να μάθεις να διαβάζει. Διαβάζεις μια σειρα και νομίζεις ότι τα κατάλαβες όλα. Αυτό που είπα αναφέρονταν στον Πλάτωνα;Είναι εύκολο να πετάς μια σειρά σαν το άλλο με την ατλαντίδα. Μιλούσα για την χρονολόγηση που οριστικοποιήθηκε την εποχή του Απολλώνιου του Ρόδιου και γενικότερα την εποχή της άνθισης της βιβλιοθήκης της Αλεξάνδρειας και του κύκλου των Αλεξανδρινών.Αν δεν καταλαβαίνεις λυπάμαι πολύ.
Ουδείς εξυπνακισμός.Το ερώτημά σου είναι η πέμπτη φορά που το διατυπώνεις ΧΩΡΙΣ καμια σαφήνεια.Θα απαντήσω μόλις καταφέρεις να το διατυπώσεις σε κατανοητά ελληνικά.
http://operiplous.blogspot.com/2010/09/blog-post_19.html:σου γράφει ο Αθηναίος:"Απ' ό,τι έχω καταλάβει, φίλε Παυσανία, έχεις επικεντρώσει την έρευνά σου στην απόδειξη των ημερομηνιών και των γεωγραφικών τοποθεσιών των διαφόρων γεγονότων του πλανήτη βασιζόμενος (και πράττεις άριστα) στην Αγία Γραφή των Ελλήνων, την Θεογονία, την Ιλιάδα, την Οδύσσεια, τα Αργοναυτικά. Δηλαδή Ησίοδο, Όμηρο, Ορφέα. Σ' αυτά εγώ προσθέτω και τον Πλάτωνα και συγκεκριμένα τον Τίμαιο, τον Κριτία και τον Φαίδωνα! Έτσι έχουμε συμπληρωμένη την Αγία Γραφή!" Απαντάς παρακάτω:"Όσον αφορά τον Πλάτωνα νομίζω ότι σωστά τον επιλέγεις. Βέβαια στο δικό μου ερευνητικό κομμάτι ΤΟΝ χρησιμοποίησα ελάχιστα και αυτό για να μην χρειαστεί να αντιδικώ με κείμενα του 200 ή 300 πχ(συμβατικά)"
Το "τον" αναφέρεται στον Πλάτωνα,όπως και ό,τι ακολουθεί.Άρα τον χρονολογείς σατο 200 ή 300 π.Χ.Έτσι εκφράζεσαι,έτσι καταλαβαίνω.Begrijpen?
Λύσανδρος
Λυσσανδρε
Φυσικά και αναφέρομαι στον Πλάτωνα.Το ΤΟΝ πάει στον Πλάτωνα η χρονολογία όμως πάει σε αυτούς που τον χρησιμοποίησαν. Είναι τόσο απλό.
Ξαναδιατυπώνω λοιπόν το ερώτημα μου.
Έχεις βρει σε κείμενα του Ομήρου ή του Ησιόδου ή του Ορφέα κλίσεις ονομάτων ή ρημάτων. Δηλαδή. Έχεις βρει: Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ή ΕΓΩ ΤΡΕΧΩ ΕΣΥ ΤΡΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟΣ ΤΡΕΧΕΙ;
Υπ' όψιν ότι δεν μιλώ για διαχωρισμό ενός και πολλών(ενικός-πληθυντικός) που υπάρχει ως φυσική συνέπεια.
Στα κείμενα μην συμπεριλάβεις τους τίτλους που ξέρεις ότι δόθηκαν μετά.
Θα περιμένω.
Δημοσίευση σχολίου