Το 1997 η δημοσιογράφος Brigit Brandau εξέδοσε το βιβλίο της η Τροία προσπαθώντας να δημοσιοποιήσει την δουλειά του Δρ. Μάνφρεντ Κόρφμαν και τις πολυπληθούς ομάδα του στον χώρο που υποτίθετε ότι βρίσκεται η Τροία. Ο δρ. Κόρφμαν συνεργάζεται με τα πανεπιστήμια του Σινσινάτι όσο και του Τίμπινγκεν της Γερμανίας και ο πρώτος που έλαβε άδεια ανασκαφών μετά 1938 που έλαβε τέλος η ανασκαφή του καθηγητή του Πανεπιστημίου του Σινσινάτι Κάρλ Μπλέγκεν.
Όπως καταλαβαίνετε και μόνο ότι οι Τούρκοι έκαναν 50 χρόνια να δώσουν άδεια κάτι λέει για τον συγκεκριμένο αρχαιολόγο. Η ομάδα του άλλωστε αποτελούμενη από 70 επιστήμονες (από Γερμανία,ΗΠΑ και Τουρκία) και καμιά 100αριά εργάτες μόνο τυχαία δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί.
Στον πρόλογο ο ίδιος ο δρ. Κόρφμαν λέει:
“Από τότε (εννοεί το 1871) έχουν εκδοθεί διάφορες εργασίες γύρω από την τροία, ανάμεσα στις οποίες, για μεγάλη μου λύπη και πολλές ανοησίες”.
Στην συνέχεια εκθειάζει την συγγραφέα για την πολύ λεπτομερή και ολοκληρωμένη εργασία της το οποίο βέβαια και προλογίζει.
Στο βιβλίο αυτό αναφέρονται πολλά ενδιαφέροντα στοιχεία αλλά θα αναφερθώ σε μερικά που βρήκα ενδεικτικά του τρόπου που βγάζουν τα συμπεράσματά τους οι ειδικοί.
Αρχικά στο βιβλίο αυτό αναφέρεται ότι οι γνωστές δηλώσεις περί καταστροφής της Τροίας από πόλεμο κλπ είναι ένα μάτσο μπαρούφες μια και δεν υπάρχει κανένα στοιχείο πέρα από αυθαίρετα συμπεράσματα κάποιων εφάνταστων που σώνει και θέλουν να ταυτίσουν άσχετα μεταξύ τους πράγματα. Ακόμη βέβαια και η γεωγραφία της περιοχής “ταχτοποιήθηκε” με υποθετικά σενάρια αλλά και πάλι δεν ταιριάζει με τις αναφορές του Ομήρου.
Στο τέλος του βιβλίου(σελ. 506) αναφέρεται στις συσχετίσεις που προσπαθούν να κάνουν με τους γύρω λαούς μια και που λογικά θα έπρεπε να αναφέρονται έστω στους λαούς και στον πόλεμο. Στις αμέσως προηγούμενες σελίδες προσπαθεί να ταυτίσει χωρίς επιτυχία τους Χετταίους με τους Τρώες αλλά όπως και η ίδια παραδέχεται δεν υπάρχουν στοιχεία. Στην σελίδα λοιπόν εκείνη κάνει αναφορά στον Ραμσή τον Β'. Στην αναφορά του λοιπόν για την μάχη του Καντές βρίσκουμε μια αναφορά(από τα κακομεταφρασμένα ιερογλυφικά) όπως λέει στους Δαρδάνους όπως την διαβεβαίωσαν οι Αιγυπτιολόγοι. Διαβάζοντας αμέσως πιο κάτω βλέπω το εξής καταπληκτικό. Στο κείμενο “διαβάσανε” ΝΤΡΤΝΤΖ. Από αυτό το ΝΤΡΤΝΤΖ οι φωστήρες της διανόησης αποδέχτηκαν ότι λέει Δάρδανοι. Από που και ως που Δάρδανοι; Γιατί όχι και Ντόναλντ Ντάκ ή και Γιαγιά Ντάκ ή και Θείο Σκρούτζ; Μπορείτε να μπείτε και εσείς στο παιχνίδι. Δεν είναι καταπληκτικό;
Τα ωραία όμως δεν σταματάνε εδώ. Αμέσως πιο κάτω μας λέει στην Αίγυπτο την εποχή του Αμένοφη(1390-1353) υπάρχει αναφορά στο Ίλιον. Στα ονόματα των περιοχών που αναφέρονται να προσφέρουν φόρο υποτέλειας υπάρχει και το Wirij. Από αυτό το περίεργο κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι έγραφε Wίλιον και άρα φως φανερό είναι το γνωστό Ίλιον και μη χειρότερα.
Θα ήθελα να δω όλοι αυτοί οι επικριτές μου τι έχουν να πουν.
3 σχόλια:
Στις (παιδικές) γλωσσολογικές απορίες ακόμα και πρωτοετής φοιτητής αντίστοιχης σχολής θα μπορούσε να σου απαντήσει αλλά περιμένει πρώτα να του εξηγήσεις γιατί το Χείρων σημαίνει 4 χέρια και όχι τρισήμισυ...
Ως συνήθως αλλάζεις θέμα μήπως και ξεχασθει το ότι στριμώχθηκες άγρια με τα άσχετα που γράφεις αλλά δεν θα σου περάσει.
Και κάτι ακόμα : δεν έχεις επικριτές, θιασώτες της κωμωδίας έχεις για αναγνώστες.
Μετά τιμής και μπόλικου γέλιου
Πάνος Β.
Παυσανία καλώς ήρθες και πάλι.
Περιμένω με ανυπομονησία τις επόμενες αναρτήσεις σου .
Όσο για τον φίλο που προσπαθεί με κάθε τρόπο να σε πικάρει με τα σχόλια του, μην πτοήσε .
Είναι ελεύθερος να γράφει την όποια !! γνώμη του και την άποψη του .
Το χαλάει όμως στο τέλος όταν γράφει ότι έχεις θιασώτες της κωμωδίας και αναφέρεται στον πληθυντικό σαν να γνωρίζει όλους τους αναγνώστες σου !! κάνει έτσι το μεγαλύτερο λάθος του γιατί απογυμνώνει τον ?? ιδιαίτερο ?? χαρακτήρα του . Ο νοών νοείτω .
Να είσαι καλά
Μ . Χ
Είναι προφανές ότι έχεις δίκιο. Το χείρων σημαίνει 5 όχι τέσσερα και μάλιστα δάχτυλα ανοιχτά. Για το αν οι απορίες μου είναι παιδικές φάνηκε που δεν μπόρεσες να αρθρώσεις ούτε λέξη.Μπορείς να απαντήσεις; Εδώ να μας δείξεις την αξία σου αλλιώς γίνεσαι καταγέλαστος.
Αν θέλεις, με την υποχεωση βέβαια να ξεπεράσεις το ανόητο και αγενές τμήμα του χαρακτήρα σου και να ζητήσεις συγνώμη από τους αναγνώστες μου για τις κατά καιρούς ανοησίες σου, μπορείς να επαναφέρεις όποια ερώτηση δεν απάντησα. Σε προκαλώ λοιπόν.Είμαι βέβαιος ότι θα ακολουθήσεις τον τίμιο δρόμο της φυγής. Στο καλό και να μην μας γράφεις.
Για τους υπόλοιπους φίλους.
Σε λίγες ημέρες θα σας παρουσιάσω ένα εντυπωσικακό κατά την γνώμη μου θέμα. Είχαν τα αρχαία πλοία προπέλες; Σε λίγες ημέρες η απάντησή...τους.
Δημοσίευση σχολίου