Στα δύο κείμενα που προηγήθηκαν όπως και σε αυτό θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε να "αγγίζουμε" την πραγματικότητα, μέσα από έρευνα που πραγματοποιείται και όχι από αντιγραφές και αναμασήματα, των πρώτων εκείνων χρόνων του ανθρώπινου γένους.
Γράφω λίγο πυκνά γιατί από τα μέσα της ερχόμενης εβδομάδας και για δυο εβδομάδες ίσως δεν μπορέσω να γράψω κάτι έτσι θα προσπαθήσω να καλύψω όσο γίνεται ένα μεγάλο μέρος ως τότε.
Είδαμε λοιπόν στο προηγούμενο ορισμένους λόγους που θα πρέπει να μας κάνουν να είμαστε προσεχτικοί ως προς το τυχαίο της ύπαρξής μας εδώ.
Ακόμη είπαμε ότι οι τότε άνθρωποι αναφέρονται στο παρελθόν τους μέχρι και δυο γενιές το πολύ πίσω μια και η τρίτη είναι οι Θεοί, δηλαδή οι άνθρωποι ή καλύτερα τα όντα, γιατί δεν γνωρίζω αν ταυτιζόμαστε 100%, που βρίσκονται εντός των "Θεών". Χαρακτηριστικά παραδείγματα πολλά. Ας αναφέρω ενδεικτικά την Καλλιόπη, μητέρα του Ορφέα, η οποία τροφοδοτεί τον γυιό της με δεκάδες λεπτομερείς γεωγραφικές πληροφορίες, φωτογραφικές κυριολεκτικά, για όλη την Γη. Αν δεν πετάς και δεν καταγράφεις την Γη με αεροφωτογραφίες δεν είναι δυνατόν να γνωρίζεις όσα ο Ορφέας ξέρει. Μάλιστα εκτός των γεωγραφικών λεπτομερειών έχει μια πλήρη γνώση για το υπέδαφος όλων των περιοχών και των κοιτασμάτων που περιέχουν. Αυτό σημαίνει, με δεδομένο ότι ταξιδεύει σε ολόκληρο τον κόσμο, ότι οι γνώσεις αυτές προέρχονται από έρευνες κατά πολύ πιο ανώτερες από αυτές που κάνουν ή υποτίθεται ότι κάνουν οι πιο σύγχρονοι δορυφόροι σήμερα μια και το βάθος της έρευνας είναι αρκετά μεγάλο. Ο Ορφέας όμως κάνει αναφορά μόνο στην μητέρα του, που είναι και η μεταδίδουσα την γνώση και στον πατέρα του. Ούτε παππούδες ούτε προπάππους αναφέρει αν και αυτό, το γενεολογικό δέντρο δηλαδή, είναι σημείο τιμής και υπερηφάνιας για τους ανθρώπους εκείνους. Άραγε δεν τους ξέρει ή δεν έχει;
Σε όλες τις αναφορές σε πολλά σημεία των κειμένων βλέπουμε αυτό το σταμάτημα στην γενιά πριν τον Ορφέα, που είναι η πρώτη που κατέβηκε. Δειτε ένα κομμάτι από την Ιλιάδα, Α ραψωδία, στίχος 250
"τῷ δ᾿ ἤδη δύο μὲν γενεαὶ μερόπων ἀνθρώπων
ἐφθίαθ᾿, οἵ οἱ πρόσθεν ἅμα τράφεν ἠδ᾿ ἐγένοντο
ἐν Πύλῳ ἠγαθέῃ, μετὰ δὲ τριτάτοισιν ἄνασσεν".Όπως βλέπουμε η Πύλο, από τις πρώτες πόλεις, έζησε μόνο δυο γενιές ανθρώπων πριν τον Νέστορα. Ο Παππούς του Νέστορα, που είναι γέρος την εποχή του Τρωικού είναι ο Ποσειδώνας Αλλά και σε άλλο μέρος όταν ο Διομήδης θέλει να συμμετάσχει στην κατόπευση της Τροίας με τον Οδυσσέα και κάνει αναφορά στους προγόνους του πάλι σταματά στο ίδιο χρονικό σημείο. Αλλά και ο Ησίοδος, που μας μιλά για εκατομμύρια χρόνια εξέλιξης της ιστορίας δεν μας λέει το παραμικρό για την προηγούμενη γενιά των ανθρώπων μια και ξεκινά από την ίδια και αυτός άσε που η αναφορά σε "κούραι Διός" και όχι σε Γυναίκες που κάνει πιο κάτω όταν αρχίζει την αναφορά στο αμιγές ανθρώπινο γένος μας δίνει ένα πρώτο στοιχείο-ένδειξη αφού το κούραι δεν ταυτίζεται με το γυναίκες άσχετα αν μετά το κάναμε αυθαίρετα εμείς. Ακόμη οι πρώτοι άνδρες, αλλά πιθανώς και κάποιοι αργότερα μεγάλωσαν εντός του "Δία" γι' αυτό και ονομάζονται και "διοτρεφέος" όπως ο Αιήτης.
Όλα λοιπόν τα στοιχεία οδηγούν μόνα τους στο ασφαλές συμπέρασμα ότι η ζωή και η ύπαρξη του σύγχρονου ανθρώπου άρχισε την εποχή εκείνη, όπως βέβαια και οι έρευνες όλες δείχνουν, γύρω, λίγο πριν πιστεύω, το 17000 πχ , δηλαδή πριν 19000 χρόνια. Όταν λέω άρχισε το εννοώ κυριολεκτικά.
Τα πρώτα χρόνια οι άνθρωποι, πριν ακόμη εγκληματιστούν τελείως στην γήινη πραγματικότητα διέθεταν και περισσότερες φυσικές δυνάμεις, όπως μας εξηγεί ο Νέστορας σε αναφορά του στην Ιλιάδα και που μάλλον δικαιολογεί αυτό και την υπερφυσική δύναμη του Ηρακλή(Ηρακλήος ή Ηρακλές τα αναφερόμενα ονόματα-χαρακτηρισμοί). Βέβαια με τον καιρό και την εναρμόνιση με το βαρυτικό πεδίο τέτοιοι άνθρωποι έπαψαν να γεννιούνται, με κατακαιρούς εξαιρέσεις όπως βλέπουμε μέχρι σήμερα. Μια υπόνοια που δίνει το όνομά του είναι ότι ο Ηρακλής, όπως τον ξέρουμε, έμενε "ΝΕΟΣ" μια και μάλλον κατά την αναπαραγωγή των κυττάρων του δεν μεταβάλλονταν καθόλου το μήκος της αλυσίδας του DNA, όπως είδαμε στο προηγούμενο σημείωμα, και μάλλον αυτό του προσέδιδε μια δύναμη αντίστοιχη με αυτή της πρώτης νιότης.
Λυπάμαι που αυτό είναι ακόμη μια υπόθεση αλλά βλέπετε αυτοί που μπορούν να βοηθήσουν απλά κλείνουν τα αυτιά και τα μάτια τους για να καμώνονται ότι δεν γνωρίζουν τίποτα.
Ένα ωραίο ερώτημα θα ήταν αν είμασταν οι πρώτοι επάνω στην Γη.
Η απάντηση είναι όχι.
Έχουμε κάποιες ομάδες άλλων, ανθρώπων ή ανθρωποειδών που συνυπάρχουν με τους πρώτους ανθρώπους και που ή είναι παλαιότερα γεννητικά πειράματα που για κάποιο λόγο σταμάτησαν ή από αλλού αν και κλείνω προς το πρώτο.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα τέτοιας παρουσίας είναι οι Μακρόβιοι. Ένας λαός που ζει στην Ανταρκτική και που ούτε λίγο ούτε πολύ ζουν γύρω στα 900 χρόνια. Η ύπαρξή τους, πέρα από το περίεργο του πράγματος, μάλλον έδωσε την αφορμή τόσο για τους μύθους των αθανάτων, πέρα από τους "θεούς" αλλά και από τους γνωστούς αντιγραφείς το παραμύθι περί Μαθουσάλα.
Φυσικά υπάρχουν και τα "ανήμερα φύλα". Αυτός είναι ο χαρακτηρισμός, κατά Ορφέα, που δίνεται στα ανθρωποειδή που υπάρχουν ακόμη τότε. Ο χαρακτηρισμός "ανήμερα" φυσικά δεν σημαίνει άγρια αλλά ότι κρύβονται την ημέρα και βγαίνουν την νύχτα.Μπορεί τελικά όλες αυτές οι μέχρι σήμερα σκόρπιες ιστορίες περί εμφανίσεων την νύχτα όντων σε δάση κλπ να είναι πραγματικές και να είναι "υπολείμματα" αυτών των "ανήμερων". Ακόμη δεν τους ονομάζει ούτε ανθρώπους ούτε κάποιον άλλο χαρακτηρισμό αντίστοιχο αλλά βέβαια δεν τους ονομάζει ζώα αλλά "φύλα" .
Για τους "Κουρήτες" δεν έχω άποψη του τι είναι και έτσι απλά το αναφέρω.
Εδώ τελειώνουν τα στοιχεία που θα αντιπαραθέσω για τους ανθρώπους και θα συνεχίσω με τους θεούς και φυσικά μερικές ακόμη παραδοξότητες του Ομήρου και την υπόνοια για ατομικά όπλα.
Συνεχίζεται ......
2 σχόλια:
θα μας τρελλάνεις παυσανία!
Αγαπητή φίλη
Αυτά όλα είναι πραγματικά γεγονότα. Τουλάχιστον αυτά γράφουν μέσα τα βιβλία. Έχω όμως την εντύπωση ότι η πραγματική εικόνα και ιστορία είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή από αυτήν που γνωρίζω και σας παρουσιάζω.
Δημοσίευση σχολίου