Αγαπητοί φίλοι
Φαντάζομαι ότι όλοι έχετε διαβάσει τα δύο άρθρα μου περί της θέσεως της Ατλαντίδος.
Αν δεν τα έχετε διαβάσει θα τα βρείτε εδώ το πρώτο και εδώ το δεύτερο.
Ενώ λοιπόν έχω βρει την πραγματική θέση, όπως θα δείτε και με χάρτι και έχω επιβεβαιώσει και την παραμικρή λεπτομέρεια τόσο του Πλάτωνα όσο και του Ορφέα αλλά και του Ομήρου που την περιγράφουν με διαφορετικά ονόματα λόγω 16500 και 13000 χρόνων αντίστοιχα διαφορας, δεν έχω καταφέρει να βρω τον τρόπο όχι να αποδεχτούν οι συνμπλόγκερς αυτά που λέω αλλά να τους πείσω να τα αμφισβητήσουν. Έτσι αφού δεν μπορούν να τ' αμφισβητήσουν τα αγνοούν προβάλλοντας την κάθε φαντασίωση. Τελευταίο χτύπημα αυτό με την ξαναζεσταμένη σούπα του εν λόγω αμερικανού που πιστεύει ότι η Ατλαντίδα είναι στην Ισπανία.
Αυτό το έχει ξαναπεί πριν από δυο χρόνια περίπου αλλά τώρα μετά το τσουνάμι το επαναφέρει για να αποκτήσει δημοσιότητα μέσω της τραγικότητας της κατάστασης.
Φυσικά δεν περίμενα να με διαβάζει αλλά άλλοι που ξέρω ότι με διαβάζουν περίμενα, αφού ασπάζονται τις θέσεις αυτές να μου πουν κατάμουτρα ΕΙΧΕΣ ΑΔΙΚΟ γιατί εκεί λέει αυτό κλπ. Όχι. Ανάρτησαν την είδηση υπερθερματίζοντας για το πόσο σωστή είναι και επιτέλους κάποιος ταύτισε τον Πλάτωνα με την πραγματικότητα. Τόσο άγχος δεν το περίμενα. Σιγά ρε παιδιά χαλαρώστε, χόμπυ κάνουμε εδώ. Γράφουμε όχι για να μας διαβάζουν αλλά για να επικοινωνούμε μεταξύ μας και να συζητάμε, να διαφωνούμε και συμφωνούμε και τελικά ίσως καταφέρουμε και να συνεργαστούμε. Κανείς δεν κατέκτησε τον κόσμο μόνος του και πάντα οι πολλοί έχουν καλύτερες πιθανότητες από τον ένα.
Αρκετά όμως ας γυρίσουμε στους Τρώες.
Πριν σας αποκαλύψω ποιοι είναι οι Τρώες ας δούμε ορισμένα αξιοπρόσεκτα χαρακτηριστικά από όσα μεταφέρει ο Όμηρος.
α)Οι Τρώες είναι συγγενείς με τους Αιθίοπες μια και ο Μένωνας, βασιλιάς των Αιθιώπων είναι αδερφός του Πρίαμου.
β) Οι Τρώες είναι μελαχρινοί όπως με επιμονή πολλές φορές τονίζει ο Όμηρος σε αντιδιαστολή με τους Θεσσαλούς που είναι ανοιχτόχρωμοι ως ξανθοί.
γ) Οι Τρώες είναι κοντύτεροι από τους Θεσσαλούς μια και σε αντιπαραβολή τους χαρακτηρίζει τους αχαιούς ευκνήμιδες που σημαίνει τελικά ψηλοί.
δ) Οι Τρώες είναι συγγενείς με τους Θηβαίους αλλά όχι με τους Αθηναίους, τους Βοιωτούς, Φωκαείς και Ορχομένοιους που είναι γείτονες όπως σας είπα.
ε) Οι Τρώες είναι συγγενείς με τους Δάρδανους και τους Πελασγούς που κατοικούν πέριξ του Αίγυπτου ποταμού και πιθανώς και στην Λυβίη.
ζ) Οι Τρώες φαίνεται ότι είναι συγγενείς ή αισθάνονται πιο κοντά με τους Φοίνικες.
Εδώ θέλω να θέσω ένα τέλος, άλλη μια φορά, σε όλη αυτήν την μυθολογία περί Πελασγών. Οι άνθρωποι δεν είχαν καμιά σχέση με όλα αυτά που τους προσάπτουν οι διάφοροι ευφάνταστοι ρομαντικοί. Απλά υπήρξαν και συγχωνεύτηκαν με τους γείτονες τους, όπως θα διαβάσατε στο πρώτο άρθρο "που είναι οι Τρώες ΟΕΟΟ!!". Θυμίζει το πολύ καλό σατυρικό του Χάρυ Κλυν, όταν ήταν καλλιτέχνης, με το δημοτικό τραγούδι όπου αναφερόμενος στο γνωστό "Του Κίτσου η μάνα κάθονταν" λέει το εξής αμίμητο: " και τι έκανε η γυναικούλα απλά καθόνταν. Τίποτα. Εκεί, τραγούδι αυτοί: "του Κίτσου η μάνα κάθονταν". Και που να σηκωνόνταν η γυναικούλα πάλι τραγούδι θα της έγραφαν. Και ποιος ήταν ο Κίτσος; Ούτε η μάνα του δεν τον ήξερε". Ωραίες εποχές. Πέταξε το ταλέντο του.
Επανέρχομαι όμως στους Τρώες.
Είδαμε όλα αυτά τα σημαντικά στοιχεία που υπάρχουν στα κείμενα αλλά ας πάμε μια βόλτα και στο σήμερα.
Στο σήμερα έχουμε την εμφάνιση ενός πολυάριθμου λαού που δεν εμφανίζεται στα Ομηρικά κείμενα, όταν ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι εμφανίζονται, και φυσικά παράξενα γεωγραφικά σημερινά δεδομένα.
Ας πάρουμε για παράδειγμα την Θήβα. Έχουμε μια Θήβα στην Ελλάδα και μια στην Αίγυπτο. Είναι δυνατόν; Ποια είναι η πρώτη; η άλλη πως δημιουργήθηκε με μετανάστευση; ή είχαν κάποια κοινή έμπνευση και έδωσαν το ίδιο όνομα;
Έχουμε ακόμη την Λυβίη και την Αίγυπτο μαζί, την Φοινίκη κοντά αλλά την Αθήνα μακριά και την Τροία σε πολύ μεγάλη απόσταση.
Πως όλα αυτά συνάδουν με όσα λέει ο Όμηρος και όχι μόνο αλλά και με όσα σας έχω κατά καιρούς, έστω και με το σταγονόμετρο, πει;
Κι όμως φίλοι μου όλα αυτά είναι απόλυτα λογικά για έναν και μόνο λόγο. Όταν και η Τροία έπεσε καμιά πόλη των παραπάνω συγγενών πληθυσμών δεν ήταν ικανή να παίξει κάποιο ρόλο. ολόκληρη η περιοχή έπεσε στα χέρια των Αχαιών(οι Βοιωτοί ανέλαβαν αυτόν τον ρόλο) και κυρίως οι δύο αυτές μεγάλες πόλεις. Οι εναπομείναντες πρώην κάτοικοί τους είτε έφυγαν όπως οι Τρώες με τον Αινεία που πήγε στο Λάτιο, που τότε μάζευε τον καθένα με σκοπό να γίνει κάποτε μια μεγάλη πόλη είτε έμειναν σκλαβωμένοι πχ Θήβα.
Την περίοδο όμως της εισβολής οι παλαιοί κάτοικοι έφυγαν για αλλού και οι νεότεροι για αλλού. Έτσι οι Θήβες έγιναν δύο. Μία των Αχαιών στην σημερινή Ελλάδα και μία των Τρώων-Θηβαίων στην σημερινή Αίγυπτο.
Οι Τρώες δε του Ιλίου ακολούθησαν τους Λατίνους στην περιοχή της σημερινής Ιταλίας.
Όπως ήδη έχετε καταλάβει οι Τρώες, εκτός Ιλίου και οι σύμμαχοί τους-γείτονες, είναι ο πολυάριθμος λαός που έλεγα πιο πάνω οι σημερινοί Άραβες.
Έτσι τώρα θα μπορέσετε να κάταλάβετε γιατί για παράδειγμα η σημερινή Ιταλία έχει τόσο καλές και κοντινές σχέσεις με τις Αραβικές χώρες, γιατί αυτές αισθάνονται συγγενείς πέρα από την κοινή ή όχι θρησκεία, γιατί είναι λευκοί και όχι μιγάδες, οι κανονικοί άραβες είναι λευκοί και χωρίς διακριτικά ρούχα ή χτενίσματα δεν τον ξεχωρίζεις, εύκολα, από έναν άλλο μελαχρινό Ευρωπαίο.
Ακόμη τώρα καταλαβαίνεται το γιατί της μη ύπαρξης πολλών και στενών σχέσεων, μέχρι πρόσφατα τουλάχιστον, ανάμεσα στην Αχαϊκή Ευρώπη και την Τρωϊκή Β. Αφρική.
Ζούμε όπως σας έχω ξαναπεί σ' έναν κόσμο που κινείται στα πλαίσια πάντα των τεράστιων εκείνων πολέμων, δύο Θηβαϊκοί και ο Τρωικός και κυρίως του τελευταίου, εδώ και 19000 χρόνια.
Καλή νύχτα σας.
Φαντάζομαι ότι όλοι έχετε διαβάσει τα δύο άρθρα μου περί της θέσεως της Ατλαντίδος.
Αν δεν τα έχετε διαβάσει θα τα βρείτε εδώ το πρώτο και εδώ το δεύτερο.
Ενώ λοιπόν έχω βρει την πραγματική θέση, όπως θα δείτε και με χάρτι και έχω επιβεβαιώσει και την παραμικρή λεπτομέρεια τόσο του Πλάτωνα όσο και του Ορφέα αλλά και του Ομήρου που την περιγράφουν με διαφορετικά ονόματα λόγω 16500 και 13000 χρόνων αντίστοιχα διαφορας, δεν έχω καταφέρει να βρω τον τρόπο όχι να αποδεχτούν οι συνμπλόγκερς αυτά που λέω αλλά να τους πείσω να τα αμφισβητήσουν. Έτσι αφού δεν μπορούν να τ' αμφισβητήσουν τα αγνοούν προβάλλοντας την κάθε φαντασίωση. Τελευταίο χτύπημα αυτό με την ξαναζεσταμένη σούπα του εν λόγω αμερικανού που πιστεύει ότι η Ατλαντίδα είναι στην Ισπανία.
Αυτό το έχει ξαναπεί πριν από δυο χρόνια περίπου αλλά τώρα μετά το τσουνάμι το επαναφέρει για να αποκτήσει δημοσιότητα μέσω της τραγικότητας της κατάστασης.
Φυσικά δεν περίμενα να με διαβάζει αλλά άλλοι που ξέρω ότι με διαβάζουν περίμενα, αφού ασπάζονται τις θέσεις αυτές να μου πουν κατάμουτρα ΕΙΧΕΣ ΑΔΙΚΟ γιατί εκεί λέει αυτό κλπ. Όχι. Ανάρτησαν την είδηση υπερθερματίζοντας για το πόσο σωστή είναι και επιτέλους κάποιος ταύτισε τον Πλάτωνα με την πραγματικότητα. Τόσο άγχος δεν το περίμενα. Σιγά ρε παιδιά χαλαρώστε, χόμπυ κάνουμε εδώ. Γράφουμε όχι για να μας διαβάζουν αλλά για να επικοινωνούμε μεταξύ μας και να συζητάμε, να διαφωνούμε και συμφωνούμε και τελικά ίσως καταφέρουμε και να συνεργαστούμε. Κανείς δεν κατέκτησε τον κόσμο μόνος του και πάντα οι πολλοί έχουν καλύτερες πιθανότητες από τον ένα.
Αρκετά όμως ας γυρίσουμε στους Τρώες.
Πριν σας αποκαλύψω ποιοι είναι οι Τρώες ας δούμε ορισμένα αξιοπρόσεκτα χαρακτηριστικά από όσα μεταφέρει ο Όμηρος.
α)Οι Τρώες είναι συγγενείς με τους Αιθίοπες μια και ο Μένωνας, βασιλιάς των Αιθιώπων είναι αδερφός του Πρίαμου.
β) Οι Τρώες είναι μελαχρινοί όπως με επιμονή πολλές φορές τονίζει ο Όμηρος σε αντιδιαστολή με τους Θεσσαλούς που είναι ανοιχτόχρωμοι ως ξανθοί.
γ) Οι Τρώες είναι κοντύτεροι από τους Θεσσαλούς μια και σε αντιπαραβολή τους χαρακτηρίζει τους αχαιούς ευκνήμιδες που σημαίνει τελικά ψηλοί.
δ) Οι Τρώες είναι συγγενείς με τους Θηβαίους αλλά όχι με τους Αθηναίους, τους Βοιωτούς, Φωκαείς και Ορχομένοιους που είναι γείτονες όπως σας είπα.
ε) Οι Τρώες είναι συγγενείς με τους Δάρδανους και τους Πελασγούς που κατοικούν πέριξ του Αίγυπτου ποταμού και πιθανώς και στην Λυβίη.
ζ) Οι Τρώες φαίνεται ότι είναι συγγενείς ή αισθάνονται πιο κοντά με τους Φοίνικες.
Εδώ θέλω να θέσω ένα τέλος, άλλη μια φορά, σε όλη αυτήν την μυθολογία περί Πελασγών. Οι άνθρωποι δεν είχαν καμιά σχέση με όλα αυτά που τους προσάπτουν οι διάφοροι ευφάνταστοι ρομαντικοί. Απλά υπήρξαν και συγχωνεύτηκαν με τους γείτονες τους, όπως θα διαβάσατε στο πρώτο άρθρο "που είναι οι Τρώες ΟΕΟΟ!!". Θυμίζει το πολύ καλό σατυρικό του Χάρυ Κλυν, όταν ήταν καλλιτέχνης, με το δημοτικό τραγούδι όπου αναφερόμενος στο γνωστό "Του Κίτσου η μάνα κάθονταν" λέει το εξής αμίμητο: " και τι έκανε η γυναικούλα απλά καθόνταν. Τίποτα. Εκεί, τραγούδι αυτοί: "του Κίτσου η μάνα κάθονταν". Και που να σηκωνόνταν η γυναικούλα πάλι τραγούδι θα της έγραφαν. Και ποιος ήταν ο Κίτσος; Ούτε η μάνα του δεν τον ήξερε". Ωραίες εποχές. Πέταξε το ταλέντο του.
Επανέρχομαι όμως στους Τρώες.
Είδαμε όλα αυτά τα σημαντικά στοιχεία που υπάρχουν στα κείμενα αλλά ας πάμε μια βόλτα και στο σήμερα.
Στο σήμερα έχουμε την εμφάνιση ενός πολυάριθμου λαού που δεν εμφανίζεται στα Ομηρικά κείμενα, όταν ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι εμφανίζονται, και φυσικά παράξενα γεωγραφικά σημερινά δεδομένα.
Ας πάρουμε για παράδειγμα την Θήβα. Έχουμε μια Θήβα στην Ελλάδα και μια στην Αίγυπτο. Είναι δυνατόν; Ποια είναι η πρώτη; η άλλη πως δημιουργήθηκε με μετανάστευση; ή είχαν κάποια κοινή έμπνευση και έδωσαν το ίδιο όνομα;
Έχουμε ακόμη την Λυβίη και την Αίγυπτο μαζί, την Φοινίκη κοντά αλλά την Αθήνα μακριά και την Τροία σε πολύ μεγάλη απόσταση.
Πως όλα αυτά συνάδουν με όσα λέει ο Όμηρος και όχι μόνο αλλά και με όσα σας έχω κατά καιρούς, έστω και με το σταγονόμετρο, πει;
Κι όμως φίλοι μου όλα αυτά είναι απόλυτα λογικά για έναν και μόνο λόγο. Όταν και η Τροία έπεσε καμιά πόλη των παραπάνω συγγενών πληθυσμών δεν ήταν ικανή να παίξει κάποιο ρόλο. ολόκληρη η περιοχή έπεσε στα χέρια των Αχαιών(οι Βοιωτοί ανέλαβαν αυτόν τον ρόλο) και κυρίως οι δύο αυτές μεγάλες πόλεις. Οι εναπομείναντες πρώην κάτοικοί τους είτε έφυγαν όπως οι Τρώες με τον Αινεία που πήγε στο Λάτιο, που τότε μάζευε τον καθένα με σκοπό να γίνει κάποτε μια μεγάλη πόλη είτε έμειναν σκλαβωμένοι πχ Θήβα.
Την περίοδο όμως της εισβολής οι παλαιοί κάτοικοι έφυγαν για αλλού και οι νεότεροι για αλλού. Έτσι οι Θήβες έγιναν δύο. Μία των Αχαιών στην σημερινή Ελλάδα και μία των Τρώων-Θηβαίων στην σημερινή Αίγυπτο.
Οι Τρώες δε του Ιλίου ακολούθησαν τους Λατίνους στην περιοχή της σημερινής Ιταλίας.
Όπως ήδη έχετε καταλάβει οι Τρώες, εκτός Ιλίου και οι σύμμαχοί τους-γείτονες, είναι ο πολυάριθμος λαός που έλεγα πιο πάνω οι σημερινοί Άραβες.
Έτσι τώρα θα μπορέσετε να κάταλάβετε γιατί για παράδειγμα η σημερινή Ιταλία έχει τόσο καλές και κοντινές σχέσεις με τις Αραβικές χώρες, γιατί αυτές αισθάνονται συγγενείς πέρα από την κοινή ή όχι θρησκεία, γιατί είναι λευκοί και όχι μιγάδες, οι κανονικοί άραβες είναι λευκοί και χωρίς διακριτικά ρούχα ή χτενίσματα δεν τον ξεχωρίζεις, εύκολα, από έναν άλλο μελαχρινό Ευρωπαίο.
Ακόμη τώρα καταλαβαίνεται το γιατί της μη ύπαρξης πολλών και στενών σχέσεων, μέχρι πρόσφατα τουλάχιστον, ανάμεσα στην Αχαϊκή Ευρώπη και την Τρωϊκή Β. Αφρική.
Ζούμε όπως σας έχω ξαναπεί σ' έναν κόσμο που κινείται στα πλαίσια πάντα των τεράστιων εκείνων πολέμων, δύο Θηβαϊκοί και ο Τρωικός και κυρίως του τελευταίου, εδώ και 19000 χρόνια.
Καλή νύχτα σας.
2 σχόλια:
Απολυτως σωστα αυτα που γραφεις. Αν το επεκτηνουμε πιστευεις οτι οι Αχαιοι-Ελληνες, οπως οι ξανθοι Αχιλλεας, Μενελαος, Ελενη, κ.α., ειναι πιο πολυ προγονοι των νεοελληνων-Ιταλων και αλλων μεσογειακων πελασγων(Ετρουσκων, Τρωων,κ.α.) η Νορδικων-βορειων Ευρωπαιων(πιστευω το δευτερο, δηλαδη λογω των χιλιαδων χρονων επικρατησαν τα Πελασγικα στοιχεια στους νεοελληνες, και λιγοι ειναι ομοιοι με τους Ομηρικους Ελληνες). Επισης ειχες γραψει σε προηγουμενο κειμενο οτι οι κινεζοι ηταν οι πιο αρχαιοι στην Γη(πολλοι πιστευουν οτι οι καθαροι γηινοι ειναι οι Αφρικανοι-νεγροι). Πως εξακριβωνεται αυτο, εχουν σχεση με τους Κρονιους?
ΣΤΑΘΗΣ
Φίλε Στάθη
Δες το εξής σχήμα:
Οι Ομηρικοί Αχαιοί και Αργείοι είναι το σύνολο των λαών της Γης πλην Αφρικανών και Τρώων φυσικά. Εμείς ως "μέσος όρος" αυτών είναι λογικό να είμαστε περισσότερο μελαχρινοί απ' ότι ξανθοί.
Τώρα για τους Αφρικανούς σε καμιά περίπτωση δεν ήρθαν πρώτοι κλπ ανοησίες που ακούγονται.
Για τους Κινέζους το λένε τα κείμενα, όπως και όλα τα παραπάνω που σου είπα και όταν λέω για κείμενα μιλάω πάντα για τα γνωστά των Ομηρου, Ησιόδου, Ορφέα.
Δημοσίευση σχολίου