Αγαπητοί φίλοι
Η καταιγίδα της επικαιρότητας μαζί με την λεκτική επίθεση στο μπλογκ μ' έβαλε σε σκέψεις για το αν αξίζει τον κόπο να προσπαθείς να ανοίξεις τα μυαλά κάποιων. Με πείραξε που έκλεισα τα σχόλια, που τώρα είναι ξανά ανοιχτά. Είναι τραγικό για να υπερασπίσεις την ελευθερία σου να περιορίζεις την ελευθερία των άλλων. Ελπίζω ότι αυτό τελείωσε και γι' αυτό μπαίνω στο θέμα.
Προφανείς αβλεψίες.-ως και κραυγαλέες
Είναι φορές που οι λέξεις χάνουν την δυνατότητα τους να εκφράσουν το μέγεθος της ανοησίας ορισμένων "ειδικών". Έχουν το μυαλό τους στο πως θα διατηρήσουν μια συγκεκριμένη οπτική και πραγματικά εθελοτυφλούν μπροστά όχι μονο στο προφανές αλλά και στο κραυγαλέο. Δείτε λοιπόν ένα κραυγαλέο παράδειγμα και πως το αντιμετώπισαν.
Ησίοδος-"Εργα και Ημέρες" στίχοι 663-664
"Ηματα πεντήκοντα μετά τροπάς ηέλιοιο
ες τέλος ελθόντος θέρεος, καματώδεος ώρης,"
προσέξτε την μετάφραση
"Πενήντα μέρες μετά το γύρισμα του ήλιου
που το καλοκαίρι βρίσκεται στην ακμή του"
Όλα φαίνονται κανονικά αλλά στα σχόλια του σημείου αυτού λέει:
"μετά τροπάς ηέλιοιο" Εννοεί τας χειμερινάς τροπάς
Ερωτώ τώρα εγώ. Όταν και ο ίδιος μεταφράζει, τουλάχιστον αυτό λέει στο εσώφυλλο, και σχολιάζει πως είναι δυνατόν να καταλαβαίνει ότι το "πενήντα ημέρες μετά τις τροπές του ηλίου στο τέλος του καλοκαιριού" σημαίνει ότι οι τροπές του ηλίου ή άλλιώς ηλιοστάσιο είναι το χειμερινό;
Θα μου πείτε ότι ο άνθρωπος έκανε ένα μικρό λαθάκι που δεν το είδαν και το τύπωσαν. Θα μπορούσε να είναι έτσι αν δεν έπεφτα στο επόμενο κείμενο.
Προφανείς αλήθειες
Η καταιγίδα της επικαιρότητας μαζί με την λεκτική επίθεση στο μπλογκ μ' έβαλε σε σκέψεις για το αν αξίζει τον κόπο να προσπαθείς να ανοίξεις τα μυαλά κάποιων. Με πείραξε που έκλεισα τα σχόλια, που τώρα είναι ξανά ανοιχτά. Είναι τραγικό για να υπερασπίσεις την ελευθερία σου να περιορίζεις την ελευθερία των άλλων. Ελπίζω ότι αυτό τελείωσε και γι' αυτό μπαίνω στο θέμα.
Προφανείς αβλεψίες.-ως και κραυγαλέες
Είναι φορές που οι λέξεις χάνουν την δυνατότητα τους να εκφράσουν το μέγεθος της ανοησίας ορισμένων "ειδικών". Έχουν το μυαλό τους στο πως θα διατηρήσουν μια συγκεκριμένη οπτική και πραγματικά εθελοτυφλούν μπροστά όχι μονο στο προφανές αλλά και στο κραυγαλέο. Δείτε λοιπόν ένα κραυγαλέο παράδειγμα και πως το αντιμετώπισαν.
Ησίοδος-"Εργα και Ημέρες" στίχοι 663-664
"Ηματα πεντήκοντα μετά τροπάς ηέλιοιο
ες τέλος ελθόντος θέρεος, καματώδεος ώρης,"
προσέξτε την μετάφραση
"Πενήντα μέρες μετά το γύρισμα του ήλιου
που το καλοκαίρι βρίσκεται στην ακμή του"
Όλα φαίνονται κανονικά αλλά στα σχόλια του σημείου αυτού λέει:
"μετά τροπάς ηέλιοιο" Εννοεί τας χειμερινάς τροπάς
Ερωτώ τώρα εγώ. Όταν και ο ίδιος μεταφράζει, τουλάχιστον αυτό λέει στο εσώφυλλο, και σχολιάζει πως είναι δυνατόν να καταλαβαίνει ότι το "πενήντα ημέρες μετά τις τροπές του ηλίου στο τέλος του καλοκαιριού" σημαίνει ότι οι τροπές του ηλίου ή άλλιώς ηλιοστάσιο είναι το χειμερινό;
Θα μου πείτε ότι ο άνθρωπος έκανε ένα μικρό λαθάκι που δεν το είδαν και το τύπωσαν. Θα μπορούσε να είναι έτσι αν δεν έπεφτα στο επόμενο κείμενο.
Προφανείς αλήθειες
Ησίοδος(β΄)
“Έργα και Ημέρες” στίχος 414-418:
ἦμος
δὴ
λήγει μένος ὀξέος
ἠελίοιο
καύματος ἰδαλίμου, μετοπωρινὸν ὀμβρήσαντος
Ζηνὸς ἐρισθενέος, μετὰ δὲ τρέπεται βρότεος χρὼς
πολλὸν ἐλαφρότερος· δὴ γὰρ τότε Σείριος ἀστὴρ
βαιὸν ὑπὲρ κεφαλῆς κηριτρεφέων ἀνθρώπων
ἔρχεται ἠμάτιος, πλεῖον δέ τε νυκτὸς ἐπαυρεῖ·
καύματος ἰδαλίμου, μετοπωρινὸν ὀμβρήσαντος
Ζηνὸς ἐρισθενέος, μετὰ δὲ τρέπεται βρότεος χρὼς
πολλὸν ἐλαφρότερος· δὴ γὰρ τότε Σείριος ἀστὴρ
βαιὸν ὑπὲρ κεφαλῆς κηριτρεφέων ἀνθρώπων
ἔρχεται ἠμάτιος, πλεῖον δέ τε νυκτὸς ἐπαυρεῖ·
Εδώ λοιπόν ο εν λόγω κύριος έδωσε νέο ρεσιτάλ. Δείτε πρώτα την μετάφραση του:
"Όταν πια ο φλογερός ήλιος λιγοστεύη το κάμα του που ιδρώτα φέρνει, κατά το φθινόπωρο που ο μεγαλοδύναμος Ζεύς αρχίζει τις βροχές και το σώμα του ανθρώπου γίνεται πολύ πιο ευκίνητο γιατί την εποχή αυτή ο Σείριος το αστέρι λίγη ώρα την ημέρα έρχεται από πάνω από το κεφάλι των βασανισμένων ανθρώπων και χαίρεται το μεγαλύτερο μέρος της νύχτας."
Η τρίπλα λοιπόν του κυρίου αυτού, γιατί δεν μπορώ να δεχτώ την άγνοια, θυμίζει Μαραντόνα.
Το κρίσιμο αυτό κομμάτι κατακρεουργείται μεταφραστικά με σκοπό να καλύψει τα φοβερά γεγονότα που περιγράφει. Τι περιγράφει; Μα την ανατροπή των φυσικών πόλων της Γης.
Λέει λοιπόν ότι μόλις περάσει η δύναμη του καυτού ήλιου και μετά τις φθινοπωρινές βροχές όταν αρχίζει να γίνεται ανοιχτόχρωμη η επιδερμίδα των ανθρώπων"
("μετὰ
δὲ
τρέπεται βρότεος χρὼς πολλὸν
ἐλαφρότερος·") διότι το χρώμα(χρὼς) των ανθρώπων γίνεται πολύ πιο ανοιχτό(πολλὸν
ἐλαφρότερος) όπως καταλαβαίνετε και όχι πιο ευκίνητο το σώμα του που βέβαια το σώμα δεν αναφέρεται πουθενά αλλού πέρα από την φαντασία του. Όπως όλοι ξέρουμε και έχουμε βιώσει τον χειμώνα και μόνο λόγω της μειωμένης έντασης του ήλιου η επιδερμίδα γίνεται ανοιχτόχρωμη.
Συνεχίζει όμως ο επικίνδυνος αυτός "ειδικός" με νέες μεταφραστικές "επιτυχίες". Λέει το "κηριτρεφέων
" ως "βασανισμένων". Σας παρακαλώ αν δεν έχω όντως τρελλαθεί αυτό το ΤΡΕΦΕΩΝ έχει σχέση με το τρέφομαι και την τροφή ή όχι; Που το είδες ρε κακόμοιρε το "βασανισμένων". Πόσο ηλίθιοι πιστεύεις ότι είμαστε όλοι; Ποιο είναι το πιο εξοργιστικό; Ότι η έκδοση που έχω είναι παλιά, την εποχή που οι νεοέλληνες γνώριζαν καλά, θεωρητικά, την καθαρεύουσα και άρα, θεωρητικά πάλι, ήταν πιο κοντά στην αρχαία ελληνική και η έκδοση είναι όχι μόνο γνωστή αλλά και έγκριτη. Το ΚΗΡΙΤΡΕΦΕΩΝ είναι όπως το βλέπετε αυτοί που τρώνε το κηρί(Κηρίθρα) δηλαδή αυτοί που τρώνε το μέλι διότι το μέλι(και μαζί και η κηρίθρα στο φυσικό μέλι και όχι αυτό που συμβαίνει σήμερα με το εμπορίου) τρώγεται τον χειμώνα μια και οι μέλισσες το ετοιμάζουν την άνοιξη και το καλοκαίρι.
Γιατί θα μου πείτε όλα αυτά τα κραυγαλέα "λάθη"; Μα το μυστικό βρίσκεται αμέσως πιο κάτω. Εκεί ο Ησίοδος μιλάει για ένα γνωστό αστρονομικό φαινόμενο που δεν επιδέχεται ούτε κάλυψη ούτε απόκρυψη. Η ανατολή ενός άστρου το πρωί, η λεγόμενη επιτολή, είναι ένα σημαντικό και μοναδικό φαινόμενο για το κάθε άστρο, σε σχέση με την Γη και βέβαια δεν εξαρτάται από την ίδια την Γη αλλά είναι σταθερή για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Έτσι η επιτολή του Σειρίου συμβαίνει το διάστημα Ιουλίου-Αυγούστου όμως εδώ περιγράφεται ότι αυτό συμβαίνει τον χειμώνα. "Ο,ο! μαντάμ! τι βλέπω! βεραμάν!" που λέει και η γνωστή διαφήμιση. Είναι δυνατόν η επιτολή του Σειρίου να συμβαίνει τον χειμώνα!
Άρα επισυνάπτοντας όλα καταλαβαίνεις ότι κάποιος στον "Ελλαδικό" χώρο βλέπει την επιτολή του Σείριου(αστέρα) τον χειμώνα μόνο μία περίπτωση υπάρχει, με δεδομένο ότι τότε, σύμφωνα με τον Ορφέα, είχαμε την εαρινή ισημερία στον Ταύρο, ότι είσαι στο Νότιο ημισφαίριο. Όπως βλέπετε ο Ησίοδος και βέβαια και ο Όμηρος και ο Ορφέας έβλεπαν τον κόσμο από το Νότιο ημισφαίριο ενώ σήμερα οι ίδιοι τόποι βρίσκονται στο Βόρειο. Αυτό μόνο με ανατροπή των πόλων γίνεται αλλά κάθε "ειδικός" που σέβεται τον εαυτό του οφείλει να το κρύβει άσχετα αν θα γελοιοποιηθεί στον πρώτο που θα θελήσει να διαβάσει ξεφεύγοντας από την ατυχής μετάφρασή του.
19 σχόλια:
!!!
Ρε πανηλίθιε άσχετε αυτός που ζει στο νότιο ημισφαίριο τον Δεκέμβριο π.χ. δεν τον θεωρεί χειμώνα αλλά καλοκαίρι !
Αρα ...πάλι μαλακίες έγραψες και σε θυμήθηκε η... Ρία, καραγκιοζάκο !
Η Αγία Αθανασία του Αιγάλεω ( 3Α )
Αυτή η ιστορία ΚΑΤΕΡΙΝΑ πρέπει να σταματήσει. Αν συνεχίσεις δεν θα μου αφήσεις πολλά περιθώρια για το τι πρέπει να κάνω.
Όσον αφορά την ουσία εγώ μίλησα για χειμώνα όχι για Δεκέμβριο. Εκτός αυτού μίλησα για καλοκαίρι στο Βόρρειο. Το αδικαιολόγητο πάθος εναντίον μου σε τυφλώνει ΚΑΤΕΡΙΝΑ και δεν διαβάζεις τι γράφω αλλά μου επιτίθεσαι απλά επειδή υπάρχω. Νομίζω ότι πρέπει να το προσέξεις αυτό.
Προσπαθώ όλον αυτόν τον καιρό να καταλάβω τι ζόρι τραβάει/άνε αυτός/ή/οί που θέλουν σώνει και καλά να δείξουν πόσο συμπλεγματικοί είναι και αδυνατώ.
Εάν θεωρούν ότι γράφεις λανθασμένα, το έχουν δηλώσει πολλάκις και έχει καταγραφεί η άποψή τους.
Η άθλια επιμονή τους και οι χαρακτηρισμοί τους το μόνο που φανερώνουν είναι ανοησία και εμπάθεια.
Προφανώς έχουν άπλετο χρόνο για να δημιουργούν προβλήματα.
Μόνο αν μου κάνεις ερωτική εξομολόγηση μπορεί να σε συγχωρήσω !
Αγία Αθανασία ττου Αιγάλεω (3Α)
ΘΟΔΩΡΕ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΒΛΑΚΕΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΚΕΨΗ. ΜΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΛΑ ΤΙΣ 10000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ. ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΑΝ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΕΥΡΙΣΚΑΝ ΚΑΤΙ ΕΒΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕΣ. ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΣΕ ΟΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ. ΑΝΤΩΝΗΣ
Προς Αντώνη
Τι "άλλη" άποψη αποκόμισες ακριβώς εδώ μέσα; Ότι οι πόλοι ανεστράφησαν; Ο συγγραφέας αυτών των "απόψεων" και όσοι τις ασπάζονται έχoυν σκεφτεί τι συνέπειες θα είχε κάτι τέτοιο για τη ζωή στον πλανήτη Γη;
Furor
ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΛΕΚΤΙΚΩΝ ΕΠΙΘΕΣΕΩΝ ΣΟΥ. ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ(ΟΠΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ BLOG), ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ. ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΡΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΔΩ, ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙΣ, ΟΠΩΣ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ Ή ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΟΧΙ, ΤΟ ΤΙ ΑΠΟΚΟΜΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ, ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ. ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΥΣΑΝΙΑ, ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΤΟ ΕΚΑΝΕ, ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΝ, ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ. ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΕΔΩ, ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΛΑΒΩ, Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΘΑ ΜΠΌΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΕΠΙ ΜΑΚΡΟΝ, ΑΠΛΑ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΜΗ ΤΗ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΠΑΥΣΑΝΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΘΕΛΟΥΕ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Αγαπητέ μου
1ον: Λεκτική επίθεση ΔΕΝ έκανα, αν εννοείς εμένα. Ούτε ύβρεις εκτόξευσα, ούτε χαρακτηρισμούς έκανα. Μερικά ερωτήματα διατύπωσα. Σωστά;
2ον : Εννοείται και έχει δικαίωμα να γράφει ο καθένας ό,τι θέλει. όπως και έχει ο καθείς δικαίωμα να σχολιάζει, πόσο μάλλον σε ένα blog. Σωστά;
3ον : Εσύ ακριβώς τι και ποιος είσαι που θα πεις στον οποιοδήποτε να διαβάζει ή να μη διαβάζει και να σχολιάζει ή να μη σχολιάζει εδώ μέσα; Μήπως δεν αντέχεις να έχεις κριτικούς συναναγνώστες;
4ον : Δεν έχω σκοπό να συζητήσω μαζί σου, εφόσον δεν το θέλεις. Αν και δεν θα είχα πρόβλημα.
Furor
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΙΣ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΣΥ Ή ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΙΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΝΑΡΜΟΣΤΟ ΤΡΟΠΟ, ΑΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΚΟΠΙΑ ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΒΡΙΣΙΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΥΣΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΕΓΡΑΦΕ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ , ΠΑΡΑ ΘΟΔΩΡΕ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΑΥΤΑ ΜΟΥ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ. ΑΝΤΩΝΗΣ
Αγαπητέ φίλε Αντώνη. Περνάω μια περίοδο εσωτερικής αναζήτησης αλλά ελπίζω ότι σύντομα αυτό θα αλλάξει.
Φίλε Furor. Είναι πραγματικά δύσκολο να το αποδεχτείς μια και αυτό το "όλοι ξέρουμε ότι" μπλοκάρει πάντοτε την λογική. Οι συνέπειες από μια ανατροπή των πόλων ήταν πράγματι τρομακτικές αλλά αυτό έφερε την έλλειψη ικανοποιητικών απτών αποδείξεων του πρότερου πολιτισμού,την σχεδόν ερήμωση του πλανήτη και φυσικά την εξαφάνιση των πρότερων γνώσεων.
Έτσι σήμερα αγνοούμε το παρελθόν. Αυτό δεν πρέπει να μας φαίνεται περίεργο μια και αγνοούμε τι συνέβη πριν 3000 χρόνια για παράδειγμα.Ακόμη και για την ζωή του Μ.Αλεξάνδρου αν σκεφτείς υπάρχουν τεράστια κενά και αμφισβητήσεις.
Θα περιμένω τον όποιο αντίλογο.
Τι σχολειο να αφησει κανεις εδω σε μια παρεα...φουκαραδων που ασχολουνται με αρχαια κειμενα για να τη διωξουν!
"Κι ο ενας περισσοτερο τον αλλο αγαπουσε" υπενθυμιζει το παλιο εκεινο ασμα.
Και εμεις απλα αντιστρεφουμε:
Ο ενας περισσοτερο τον αλλο ξεπερνουσε...(εννοειται στη μαλακια)
Οπως και του ετερου ρητου αντιστροφη ποιειται.
ενος μαλακα μυριοι επονται...
Διοτι "χρως" δεν ειναι χρωμα... μαλλον προς το χωμα κλεινει.
Ουτε το "κηριτρεφεων" εχει σχεση με μελισσες και μελια, μαλλον με...λιβανια εχει να κανει, για οσους νιωθουν.
Το μονο σωστο, ισως, μια μικρη ή μεγαλη γεωπολιτικη αλλαγη, με μεταπτωση του αξονα ή αλλη μεγαλυτερη
γεωλογικη μεταβολη...
Εισηλθα γιατι αφορα τη κληρονομια μου και δε θελω παραβολες και διαστερεβλωσεις, εστω και χαριν...θεραπειας. Πολυ περισσοτερο δε αστεΐσμου.
Διοτι οσοι συμπεριφερονται ετσι εναντι αυτης,κατ΄αποδειξη πλεον δεν ειναι Ελληνες...
Υπαρχει και κανεις; Ανακυπτει ευλογο το ερωτημα.Ουδεις! Πιστευω απο τη σκοπια μου.
Τουλαχιστο ομως ας σιωπωμεν, ιερας σιγης και κατανυξεως μετερχομενοι, οταν ασχολουμεθα με Αυτην. ¨Η να μη μετερχωμεθα...βανδαλισμων και αλλων ασεβων πραξεων για τη...μεταδοση της
Αυτουσια παρεχεται και ακεραια, αυτονομος και αυτοτελης για οντινα ηθελε λαβοι και ασπασθει Αυτην.
Η Κληρονομια των Εκλεκτων και οχι των κλητων!
ειμαι εκ φυσεως ευγενης αλλα εξανισταμαι οταν διαβαζω οτι η σαρκα ειναι χρωμα. Και μαλιστα οταν η λαξη, η λεξη "χρως", αφορα αρχαια Ελληνικη Κληροδοτηση,διοτι αν ηταν αλλη δε θα μρ πειραζε,ουτε θα εδινα σημασια.Στα λεξικα δε πολυκαταφευγω γιατι το θεωρω ενα ειδος αδυναμιας και πνευματικης ανεπαρκειας...
Εσυ εχεις την εντυπωση οτι, "το ταμεειν χροα νηλεΐ χαλκω" αρμενιζει ξυλαρμενο; Και οτι ο γραψας τουτο θα χρησιμοποιουσε ολοκληρο δολιχοσκιο εγχος για να "γρατζουνισει" λιγο την "επιδερμιδα" σου, ενω μπορουσε να το κανει αυτο με μια απλη καρφιτσα;
Καθι αν αυτο δε σε πειθει οτι "χρως" σημαινει σαρκα, και μονο σαρκα, και οχι επιδερμιδες και χρωματα (παρα μονο σαν συνεπακολουθα και μορια αυτης) τι εχεις να πεις για το καθοριστικο, πιστευω, "φθινυθει δ΄αμφ΄ οστεόφι χρως".
Ξερεις κανενα κοκκαλο περιτυλιγμενο με επιδερμιδα, και μονο, και να απουσιαζει η σαρκα απο αυτο, το οποιο να φθινει κατα αυτον το τροπο που ερμηνευεις;
¨Η μηπως νομιζεις οτι ο ποιητης θα ασχολιοταν με κατι τετοιο;
Με τη περιγραφη δηλαδη της επιδερμιδας και του οστου εξαιρωντας, ή μη εννοωντας τη σαρκα;
Και εν κατακλειδι η "επιδερμιδα" σου ειναι το καλυμμα, το περιτυλιγμα, το δερμα ο μανδυας του χροος και οχι ιδιος ο χρως.
Και αν αυτα δε σε πεισουν θαχω λιγο δικιο ναμαι αγενης- αν θες να με βλεπεις ετσι!
Για τα δε αλλα σφηνα, και...γαργαρα!
Τας κηρας και μοιρας, δηλαδη,τας νηλεοποινους λεω, τα παιδια της Νυκτος,που μας τακανες κηρυθρες και μελια και πετιμεζια...φαγωσιμα!
Ενω ειναι αυτα που εχουν σχεση με λιβανια, χοες. λοιβες, εσπερινους μνημοσυνα και αλλα σχετικα με γοους και στοναχες δυσηχιους...
Αυτα. Και αν δεν τα καταλαβεις, και αν δεν τα καταλαβεις - Ηλιου φαεινοτερα - , με μια πρωτη ματια, γευση και μάσημα, "αναχαραξετα" μετα και παλι! Συνισταται και ενδεικνυται σε αυτες τις περιπτωσεις...
Ναι μεν και σε ολους. Αλλα οντως
στα δυσκολα. Και αυτο δε φαινεται ναναι.
Και εμεις ηλιθιοι... δεεεν ειμαστε, γινομαστε ομως, συναντωντας τετοιους... στο διαβα μας!!
Και αυτο προσπαθουμε να αποφυγουμε, χωρις να το κατορθωνομε....
Ο συνονοματος σου, ο Παυσανιας, αυτο επισημαινει στο εργο του, οτι ουδεις τον εξενευριζε τοσο, οσο ο βλακας!
Κατι θα γνωριζε.
Παρολο που και ο ιδιος πηγε στο Μαραθωνα και γυρευε ταφους των Περσων, αλλα δε συναντησε κανενα!!
Οπως, επισης, σημειωνει στα εργα του.
Εδω μου φαινεται θεωρειται ληξαν το θεμα, αφου σου εξηγησα ευκρινως τους λογους του λαθους σου.
Αν θες να εμμενεις, μαλλον θα προκειται για υποσυνειδητη επιβεβαιωση των παραπανω εκ μερους σου!
Αγαπητέ φίλε
Εμένα αντίθετα με τον σημαντικό συνονόματό μου δεν με εκνευρίζουν οι βλάκες αλλά η βλακεία και κύρια αυτή που ξεκινά από εξυπνακισμό.
Προσπαθώ να καταλάβω, για να έρθω στο μύνημά σου, τι ακριβώς λες αλλά λυπάμαι δεν το αντιλαμβάνομαι. Ίσως είμαι και εγώ βλάξ όπως ευγενέστατα κατά δήλωσή σου επισημαίνεις. Από τους πλίνθους και κέραμους ατάκτως ερριμένους μπορώ να ξεχωρίσω ότι ισχυρίζεσαι, χωρίς να λες από πού ορμώμενος ότι το χρως δεν σημαίνει η επιδερμίδα και άρα το χρώμα της αλλά το κρέας. Ατυχώς χρησιοποιείς το παράδειγμα "το ταμεειν χροα νηλεΐ χαλκω" ξεχνώντας προφανώς ότι ο χαλκός δεν έχει κρέας αλλά έχει εξωτερική επιφάνεια αλλά τι ξέρουμε εμείς οι βλάκες θα μου πεις.
Επίσης το ΚΗΡΙΤΡΕΦΕΩΝ μου λες αν καταλαβαίνω από τα λόγια σου προέρχεται από το ΚΗΡΑΣ αλλά τότε το ΤΡΕΦΕΩΝ προέρχεται από που; τον ΤΡΥΦΩΝΑ ή την ΤΡΟΦΗ γιατί ή μιλάει για τις τύψεις του Τρύφωνα ή ότι έτρωγαν ΚΗΡΙ εκτός αν έχεις άλλη εκδοχή για το ΤΡΕΦΕΩΝ οπότε θα περιμένω με αγωνία να την ακούσω.
Θα παρακαλέσω μόνο αν τυχόν απαντήσεις να προσπαθήσεις να τα καταλαβαίνουμε και εμείς οι αμύητοι.
Μετά τιμής Παυσανίας
Αγαπητε φιλε, επαναλαμβανω και εγω τη προσφωνηση. Και αυτο δειχνει ξεκαθαρα οτι βρισκομαι σε στιγμες αδυναμιας, διοτι αλλως δε χρησιμοποιω τετοιες εκφρασεις παρα μονο σε εξαιρετικες περιπτωσεις. Τι επαθα λοιπον;
Σου εγραφα δυο ωρες περιπου την απαντηση για το μηνυμα τις 15 του φλεβαρη, την ολοκληρωσα καποτε,πατησα δημοσιευση και αρχ... καλαβρεζικα! με εβγαλε σε μια οθονη (το πατημα εννοω του"δημοσιευση") που εγραφε Google, και αυτο ηταν ολο!
Τοσος κοπος να παει χαμενος...
Εσυ απο κει με τις τεραστιες...ηλεκτρονικες βεβαια...γνωσεις σου μπορεις ναα κανεις τιποτα για την ανευρεση αυτης της απααντησης; Εχει ενδιαφερον!
Και για να επαναλαβω, πατησα δημοσιευση και αντι να δω το σχολιο δημοσιευμενο, ειδα αλλα αντ΄αλλων...
Μπορεις να βοηθησσεις;
Αγαπητέ φίλε
λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να βοηθήσω.Άλλωστε το έχω πάθει και εγώ πολλάκις.
Το "πελοντο" αντικατεστησε το με "τετυκτο".
Thanks
Έχεις το δικαίωμα να μην συμφωνείς αλλά δεν έχεις το δικαίωμα να βρίζεις. Αυτή βέβαια η συμπεριφορά συνάδει με τα πιστεύω σου αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό. Θα σε παρακαλέσω λοιπόν αν δεν μπορείς να είσαι κόσμιος να μην ξαναγράψεις.
Δημοσίευση σχολίου