Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Μια άλλη ανάρτηση Νο 2.Chemtrails

Αγαπητοί φίλοι
Σήμερα μια και είναι μια περίεργη ημέρα θα κάνω και δεύτερη ανάρτηση πάλι διαφορετική από τις συνηθισμένες.
Πάλι αφορά σκέψεις που θα κάνω "φωναχτά" για να μοιραστώ μαζί σας τους προβληματισμούς μου περισσότερο μια και δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα στην πραγματικότητα.
Εδώ και τέσσερα χρόνια ζω σε μια χώρα όπου το τεχνητό φαινόμενο των chemtrails είναι σχεδόν καθημερινό.
Είχα ακούσει γι' αυτό διάφορα και ακόμη δεν έχω βρει μια λογική εξήγηση πέρα από την βεβαιότητα πλέον ότι το γνω΄ζω σίγυρα τώρα πια ότι είναι πραγματικό.
Θα περιγράψω εν συντομία τι συμβαίνει στον ουρανό την στιγμή εκείνη για να καταλάβετε το μέγεθος αλλά και να αντιληφθείτε την μεγάλη μου απορία και το τεράστιο γιατί.
Αρχικά μένω στον τελευταίο όροφο ενός ψηλού κτηρίου με τεράστιο οπτικό πεδίο. Έτσι μπορώ να αντιληφθώ το τι συμβαίνει γύρω μου σε αντίθεση με το αν έμενα χαμηλά. Άλλωστε σε μια χώρα όπου τις 300 ημέρες τον χρόνο ή και περισσότερο βρέχει και άρα είσαι μέσα, μόνο αν είσαι ψηλά μπορείς να το αντιληφθείς. Άλλωστε όταν βρέχει κανείς δεν κοιτά τον ουρανό.
Η εξέλιξη του "φαινομένου γίνεται ως εξής:
Δεκάδες αεροπλάνα σε πορείες κάθετες και παράλληλες, όσες οι γραμμές ενός σταυρόλεξου περνούν σε μικρό σχετικά χρονικό διάστημα σε χαμηλό σχετικά ύψος, χαμηλότερα από τις συνηθισμένες πτήσεις, αφήνοντας πίσω τους τις άσπρες αυτές γραμμές που κάποιες λίγες φορές ήταν και κόκκινες.
Το άσπρο αυτό νέφος σιγά-σιγά εξαπλώνεται ενώνεται και γίνεται ένα στρώμα που σκεπάζει ολόκληρο τον ουρανό.
Αυτό εν ολίγης είναι όσα εδώ και τέσσερα χρόνια ζω.
Θα αναρωτηθεί κανείς γιατί επαναλαμβάνω μια λίγο πολύ γνωστή ιστορία!
Ο λόγος φίλοι μου είναι ο εξής:
Ενώ έχω διαβάσει διάφορες εικασίες για πειράματα με χημικά κλπ εγώ παρατήρησα ένα πολύ συγκεκριμένο γεγονός. Φυσικά μαζί μ' εμένα και η οικογένειά μου.
Φαντάζομαι ότι πολλές φορές όλοι σας προσπαθήσατε να καταλάβετε το γιατί μια και αν ψεκάζουν χημικά δεν υπάρχουν φυσικές αποδείξεις και ούτε κάποια ιδιαίτερη θνησιμότητα ή κάτι αντίστοιχο για να υποστηρίξει κανείς σοβαρά τα περί ασθενειών κλπ.
Τις ίδιες σκέψεις έκανα και εγώ αλλά όπως σας είπα λόγω θέσεως μπορούσα να παρατηρώ το γεγονός καθε φορά. Παρατήρησα λοιπόν το εξής αξιοπερίεργο φαινόμενο. Ο "εχθρός" των ψεκαστών δεν είναι άλλος από τον ήλιο. Αυτόν αντιμάχονται. Το γιατί δεν το ξέρω αλλά δεν παύει να είναι μια πραγματικότητα. Κάθε φορά που ο καιρός πάει να φανεί ότι ίσως καθαρίσει από τα σύννεφα και βγει ο ήλιος ξεχύνονται δεκάδες αεροπλάνα και τον καλύπτουν όπως προείπα.
Φυσικά τις ημέρες που και η φύση δεν τους βοηθά με κάποια μικρή συννεφιά ο ήλιος καταφέρνει να διαλύσει τα τεχνητά αυτά σύννεφα και να φανεί αλλά αυτό σπάνια συμβαίνει στην έτσι κι αλλιώς βροχερή αυτή χώρα. Μάλιστα όταν αποτύχουν την πρώτη δεν φοβούνται να ξαναβγούν και δεύτερη ή σπανίως και τρίτη φορά.
Είμαι απόλυτα πεπισμένος ότι για κάποιο λόγο τους φοβίζει ο ήλιος.
Φυσικά όταν σε φοβίζει ο ήλιος δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν:
ή ο ήλιος και οι αχτίνες του είναι τόσο ισχυρές που προσπαθούν να προστατέψουν τους πολίτες τους( μάλλον απίθανο)
ή κάποιοι για κάποιον αδιόρατο λόγο έχουν κάποιου είδους φωτοευαισθησία και ...λαμβάνουν τα μέτρα τους, όπως ας πούμε τα κινματογραφικά βαμπίρ απέφευγαν τον ήλιο για να μην καούν.
Ελπίζω ότι υπάρχει και τρίτη εξήγηση.
Καλησπέρα σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: