Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

Περι Φαιάκων και άλλα τινά


Ζητώ συγνώμη από τους φίλους για την αργοπορία αλλά να ξέρετε ότι "ταξιδεύω" και εγώ μαζί σας.Έτσι σε κάθε ταξίδι υπάρχουν και απρόοπτα.
Οι Φαίηκες και όχι φαίακες όπως είναι η νεοελληνική απόδοση είναι ένας "λαός" που ζει στην Κέρκυρα.
Ωραία θα μου πει κάποιος και που είναι το καινούργιο;
Το καινούργιο φίλοι μου είναι ότι η Κέρκυρα δεν είναι νησί αλλά τμήμα μιας ξηράς και μάλιστα μιας ξηράς η οποία βρίσκεται σε γεωγραφικές συντεταγμένες κοντά στον,σημερινό, Βόρειο Πόλο(!!!!).
Τι μας λέει λοιπόν ο Ορφέας στα αργοναυτικά του.
Ότι: 1)Η Κέρκυρα είναι μια πόλη που βρίσκεται στο μυχό ενός κόλπου
2)Ο κόλπος αυτός λέγεται Αμβρακικός(!!!)
3)Είναι κοντά στην Κρήτη(!!!)
4)Είναι έξω από τον Βερίγγιο Πορθμό που τότε λεγόταν Λιλύβαιος πορθμός
5)Είναι όπως προείπα στην περιοχή του σημερινού Βόρειου πόλου.
και επειδή όπως σας είπα και εγώ ταξιδεύω μαζί σας θα ήθελα να ζητήσω μια μικρή πίστωση χρόνου μια και το ταξίδι "προς την Ιθάκη" έχει πάντα απρόοπτα.
Παρ' όλα τάυτα δεν θα ήθελα να σας αφήσω με μια πίκρα στα χείλη γιαυτό παραθέτω μια εικόνα από την πιθανών τελευταία Κερκυραία των τόπων εκείνων

3 σχόλια:

ria είπε...

οι ινδιάνοι της βόρειας αμερικής?

Unknown είπε...

Εγω φιλε Παυσανια την βλεπω να μοιζει τους Εσκιμωο.

Pausanias είπε...

'εχεις απόλυτο δίκιο