tag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post6350684658479605996..comments2023-10-26T14:17:52.667+03:00Comments on O ΠΕΡΙΠΛΟΥΣ: Ο Ορφέας οι ειδικοί και το ελληνικό τραγούδιPausaniashttp://www.blogger.com/profile/12382978042616603631noreply@blogger.comBlogger30125tag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-37925328835916090402011-06-29T18:28:47.280+03:002011-06-29T18:28:47.280+03:00Αγαπητέ Μ. Χ.
Μήπως μετακομίζετε κι' εσείς (ο...Αγαπητέ Μ. Χ.<br /><br />Μήπως μετακομίζετε κι' εσείς (ομοιοπαθητικό σύνδρομο) ;<br />Ελπίζω όχι !!<br />Λέω γιατί μοιάζει τόσο η γραφή σας με του θεοδώρου (του... Κολοκοτρώνη, εννοείται) που θα μπορούσατε να τον αντικαταστήσετε για κάποιο διάστημα, να μη χάσουμε και την διασκέδασή μας.<br />Πάντως όπως την κόβω την Ι.Γ. το έχει πάρει προσωπικά και μήνες να περάσουν με ανατολίτικη υπομονή θα περιμένει χωρίς να το ξεχάσει όπως ελπίζουν μερικοί. Μέχρι τότε προβλέπονται και άλλοι ανώνυμοι με διαφορετικά αρχικά γι' αυτό θα πρωτοτυπήσω, θα σας δώσω το μικρό μου (όχι το πόνυ)<br /><br />Πάνος Β.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-63301194383914152832011-06-29T17:07:07.762+03:002011-06-29T17:07:07.762+03:00Αγαπητέ Μ.Χ.
Θα περιμένω πρώτα την τοποθέτηση του...Αγαπητέ Μ.Χ.<br /><br />Θα περιμένω πρώτα την τοποθέτηση του Παυσανία επί του σχολίου σου (και ας απευθύνεσαι σε μένα), μια και τώρα αδυνατεί (λόγω μετακόμισης) να απαντήσει.<br /><br />Ι.Γ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-45432442513516550402011-06-29T16:58:41.311+03:002011-06-29T16:58:41.311+03:00@ Παυσανία
Συγγνώμη αν έδωσα την εντύπωση της αγε...@ Παυσανία<br /><br />Συγγνώμη αν έδωσα την εντύπωση της αγενούς. Αν και αυτό με την αγένεια θα μπορούσα να το πω και για σένα, που ρωτάς άλλους (όπως τον φίλο Μ.Χ.) να σου πουν αν εγώ δεν απαντάω στα ερωτήματά σου, ε; <br />Τελοσπάντων, θα περιμένω να τελείωσεις με τη μετακόμισή σου.<br /><br />Ι.Γ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-50603618651508078262011-06-29T16:35:18.375+03:002011-06-29T16:35:18.375+03:00Αγαπητή Ι.Γ
Θα προσπαθήσω με λίγα λόγια να αποσ...Αγαπητή Ι.Γ <br /><br />Θα προσπαθήσω με λίγα λόγια να αποσαφηνίσω το σκεπτικό μου .<br /> <br />Γράφεις : <br /> Δεν θα έλεγα ότι πρόκειται για εμμονή εκ μέρους μου <br />Απαντώ :<br />Εγώ αναφέρομαι στην επαναληπτικότητα των σχολίων σου για την μη απόδοση περισσότερων στοιχείων από τον Παυσανία , ο οποίος ρητά και κατηγορηματικά το έχει θέσει εξ αρχής ότι αυτό δεν θα γίνει έως ότου δημοσιεύσει το βιβλίο του ζητώντας να καταλάβουμε τον συλλογισμό του . Αυτήν την επαναληπτικότητα θεωρώ ως εμμονή .<br /><br />Γράφεις:<br /> Εσύ προσωπικά, όταν διαβάζεις εδώ ότι π.χ. ο Κένταυρος Χείρων έχει τέσσερα χέρια - μια θεωρία που ακούγεται ενδιαφέρουσα! - δεν θέλεις να μάθεις πού το στηρίζει αυτό ο γράφων; Έτσι, για να είσαι και εσύ προσωπικά σίγουρος;<br />Απαντώ :<br />Για το μόνο που είμαι σίγουρος είναι ότι δεν είμαι σίγουρος για τίποτα , γιαυτό παρέθεσα και το ρητό του Σωκράτη . Δεν είμαι λοιπόν σίγουρος ούτε για την θεωρία του Παυσανία αλλά ούτε για την θεωρία – θεωρίες κάποιων που επικαλείσαι εσύ .<br />Αποδεικνύεται καθημερινά ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο καθώς πολλά από αυτά που γνώριζα ανατρέπονται .Έτσι κρατώ και επεξεργάζομαι τα όποια επιχειρήματα καταθέτει ο Παυσανίας χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι τα ασπάζομαι .<br /><br />Γράφεις :<br />Όταν σου γράφει ο Παυσανίας ότι η Τροία είναι σε μια περιοχή με έναν άσπρο λόφο, αναρτά και δυο φωτογραφίες χωρίς λοιπά στοιχεία, δεν αναρωτιέσαι ποια είναι η περιοχή και που τραβήχτηκαν οι φωτογραφίες; Έτσι, για να πειστείς;<br />Απαντώ :<br />Βεβαίως και αναρωτιέμαι !! για το που είναι η περιοχή αλλά δεν θα τον ρωτήσω γιατί θα αναιρέσω τις απαντήσεις που ήδη έδωσα σε εσένα ποιο πάνω .<br />Μου μένει λοιπόν να αρχίσω να ψάχνω και εγώ όχι όμως !!! Αποκλείοντας τον όπως ο κύριος Π.Β χαρακτηρίζοντας τον Καραγκιόζάκο κ.τ.λ.π.<br /><br />Γράφεις :<br />Ίσως η "διαμάχη" μας να είναι όντως κουραστική. <br />Απαντώ :<br />Αν λοιπόν νιώθεις ότι είναι κουραστική μπορείς να την μετατρέψεις σε εποικοδομητική αφαιρώντας τα στοιχεία που κουράζουν και που δεν πρόκειται να απαντηθούν .<br /><br />Γράφεις :<br />Αλλά πιστεύω - χωρίς να μου πέφτει και λόγος βέβαια - πως μια πιο αναλυτική και εμπεριστατωμένη τεκμηρίωση μόνο καλό θα έκανε στον Παυσανία και το blog του.<br />Απαντώ :<br />Συμφωνώ μαζί σου και πιστεύω από την μεριά μου πως ο Παυσανίας χωρίς να τον γνωρίζω προσωπικά αλλά μόνο από τα γραφόμενα του , σκάει από μέσα του γιατί θέλει να αποκαλύψει λεπτομέρειες και δεν μπορεί .<br /><br />Εν κατακλείδι <br />Μου αρέσουν τα σχόλια σου όταν είναι εποικοδομητικά , μόνο πρόσεχε τα προαναγραφόμενα , ακoλουθώντας τους κανόνες που έθεσε ο Παυσανίας για το δικό του Blog .<br /><br />Με εκτίμηση <br />Μ.ΧAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-19820662605951189712011-06-29T11:37:59.022+03:002011-06-29T11:37:59.022+03:00Π.Β Σε αγνοώ.
Ι.Γ
Αρχικά είναι αγένεια αν μη τι ...Π.Β Σε αγνοώ. <br />Ι.Γ <br />Αρχικά είναι αγένεια αν μη τι άλλο όταν δηλώνω ότι δεν θα γράψω για πολλές ημέρες επειδή μετακομίζω να γράφεις και να ζητάς απαντήσεις. φαντάζομαι ότι το επόμενο στάδιο θα είναι να γράψεις ένα σχόλιο για ότι φοβάμαι και κρύβομαι. Δεν έχω χρόνο για απαντήσεις αλλά μόλις ξεπεράσεις τις διαλέκτους και δεν σου βγαίνουν έχει και γειτονιές ή και σπίτια. Στο ένα σπίτι λένε έτσι στο άλλο γιουβέτσι αλλά λόγω μεσοτοιχίας είναι λογική η διαφορά.<br />Για τα υπόλοιπα όταν θα έχω χρόνο. Όσο για το Ώραι θα ανακατέψεις πολλά ακόμη κείμενα με τεράστιες χρονολογικές διαφορές για να στοιχειοθετήσεις ότι τα γνωρίζεις όλα; Στα γραπτά της θείας μου οι ώρες αναφέρονταν ως Μαρία, Ελένη, Γεωργία...... και ναι ήταν 24 οπότε!Bingo!!!!!Το βρήκες είμαι άσχετος.<br />Τα υπόλοιπα μετά μαζί με απόσπασμα από τα γραπτά ...της Θειάς...μου.Pausaniashttps://www.blogger.com/profile/12382978042616603631noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-74460286952013860502011-06-29T00:33:19.864+03:002011-06-29T00:33:19.864+03:00Να επαναλάβω το διαφραφέν σχόλιο μου :
"είναι...Να επαναλάβω το διαφραφέν σχόλιο μου :<br />"είναι μάταιο να ξεφτιλίζεις τους ξεφτιλισμένους"<br />από το βιβλίο του Ηλία Πετρόπουλου "Το μπουρδέλο", σελίδα 129, εκδόσεις Γράμματα 1980<br /><br />για την αντιγραφή <br />Π.Β.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-32130854206715026902011-06-28T23:48:40.682+03:002011-06-28T23:48:40.682+03:00@ Μ.Χ.
Αγαπητέ Μ.Χ.
Δεν θα έλεγα ότι πρόκειται γ...@ Μ.Χ.<br /><br />Αγαπητέ Μ.Χ.<br /><br />Δεν θα έλεγα ότι πρόκειται για εμμονή εκ μέρους μου. Εσύ προσωπικά, όταν διαβάζεις εδώ ότι π.χ. ο Κένταυρος Χείρων έχει τέσσερα χέρια - μια θεωρία που ακούγεται ενδιαφέρουσα! - δεν θέλεις να μάθεις πού το στηρίζει αυτό ο γράφων; Έτσι, για να είσαι και εσύ προσωπικά σίγουρος; Όταν σου γράφει ο Παυσανίας ότι η Τροία είναι σε μια περιοχή με έναν άσπρο λόφο, αναρτά και δυο φωτογραφίες χωρίς λοιπά στοιχεία, δεν αναρωτιέσαι ποια είναι η περιοχή και που τραβήχτηκαν οι φωτογραφίες; Έτσι, για να πειστείς;<br />Ωραίο είναι να λέμε θεωρίες, αλλά να τις στηρίζουμε και σε στοιχεία. Δεν συμφωνείς; <br />Ίσως η "διαμάχη" μας να είναι όντως κουραστική. Αλλά πιστεύω - χωρίς να μου πέφτει και λόγος βέβαια - πως μια πιο αναλυτική και εμπεριστατωμένη τεκμηρίωση μόνο καλό θα έκανε στον Παυσανία και το blog του.<br /><br />Ι.Γ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-7273457482250792272011-06-28T23:41:04.408+03:002011-06-28T23:41:04.408+03:00@ Παυσανία
- Γραμματική : επειδή δεν καταλαβαίνει...@ Παυσανία<br /><br />- Γραμματική : επειδή δεν καταλαβαίνεις, απ' ό,τι φαίνεται, και δεν έχει νόημα να επιμείνω, ούτε δίνεις σημασία σε σχόλια άλλων που σου έκαναν σχετικές με τη γραμματική επισημάνσεις, το αφήνουμε και προτείνω να αφεθούμε στη δική σου "δημιουργική" και αυθαίρετη κάθε φορά ερμηνεία των κειμένων, των πτώσεων, των πάντων. Ό, τι πεις εσύ...Εσύ κρίνεσαι. Το ξέρεις.<br /><br />- Ώραι : δεν είναι ότι δεν θέλω να καταλάβω. Είναι ότι ο τρόπος που εκφράζεσαι και διατυπώνεις την σκέψη σου δεν με βοηθάει πολλές φορές. <br />Για να το πω απλά. Στην αρχαιότητα οι 'Ωραι ήταν θεότητες. Σχετίζονταν με τις εποχές του έτους, τον καιρό τον χρόνο (βλ. wikipedia, στα αγγλικά λήμμα Horae, στα ελληνικά λήμμα Ώρες [μυθολογία]). Ήταν τρεις : στον Ησίοδο φέρουν τα ονόματα Ευνομία, Δίκη, και Ειρήνη. Στη Αθήνα : Θαλλώ, Αυξώ και Καρπώ. Αλλού : Φέρουσα, Ευπωρία, Ορθωσία.<br />Υπάρχει πρόβλημα μέχρι εδώ; Προφανώς θα μου πεις πού κολλάνε οι ονομασίες στον Ησίοδο με την έννοια του χρόνου. Αν εννοείς αυτό, πες μου το, να συνεχίσουμε ως προς αυτό τη συζήτηση. Τα άλλα ονόματα πάντως έχουν σχέση με τον χρόνο<br />Τώρα, το ότι από κάποια στιγμή και έπειτα ονομάστηκαν "ώρες" τα 24 ή 12 (άλλοτε) μέρη της ημέρας γιατί σε προβληματίζει; <br /><br />- Προσωπικά είδα σε δυο λεξικά και οι τύποι πτόληος / πόλιος / πόληος αναφέρονται ως γενικές του π(τ)όλις. Η δε λ. "πόλις" ( έτσι, αυτούσια, σε ονομαστική) υπάρχει στον Όμηρο εδώ π.χ. : Ιλ. 2. 373, 4.18, 4. 290, Οδ. 19.105, 22. 230. Πτόλις : Ιλ. 22.118 - Οδ. 15.384. <br />Πάρε λοιπόν όλα τα παραδείγματα που σου παρέθεσα και "χώρεσε" μια σημασία διαφορετική. Για να δούμε, θα βγει νόημα; Δεν σε φοβάμαι εσένα... <br />- Πτόλις : υπ' όψιν, στους χώρους ημών των αδαών και πατατογράφων θεωρείται ότι η ελληνική γλώσσα διέθετε και διαλέκτους. Και επιπλέον συνεχίζουμε να είμαστε οπαδοί της πατατοθεωρίας (ή...ποτητοθεωρίας, για να χρησιμοποιήσω τον πραγματικό ομηρικό όρο για την πατάτα) ότι στον Όμηρο υπάρχουν τύποι από διάφορες διαλέκτους. Άσε που ορισμένοι ακόμη πιο αδαείς είδαν και ανάμειξη της φίλης σου, της μετρικής...Έτσι, σαν πληροφορία...Λεπτομέρειες διαθέσιμες, εφόσον ζητηθούν.<br /><br />- Αυτά με τα γράμματα που "σκάνε μύτη" είναι ένα σπορ στο οποίο διαπρέπεις μάλλον εσύ. Μόνο που στα δικά σου παραδείγματα (σε αντίθεση με το "π(τ)όλις. Τα δε "φθόλις" κτλ. δεν είναι δικά μου παραδείγματα. Και μη μπαίνεις στο μυαλό των άλλων, χωρίς να ξέρεις) οι προσθήκες και τα ανακατέματα είναι αυθαίρετα, για να στριμώξεις τα (ανύπαρκτα) δεδομένα στη προκατασκευασμένη θεωρία σου. Παράδειγμα: Ορίστε : <br />Γράφεις (http://operiplous.blogspot.com/2010/10/2_20.html) : "Ταυτόχρονα το ΦΩΣ δίνεται από την λέξη ΦΑΟΣ που προκύπτουν όμως από την ίδια ρίζα το Φ-ΑΥΩ όπου το ΑΥΩ σημαίνει ανάβω" (μια παρατήρηση : αλήθεια, γράφεις "ρίζα";;; Αφού δεν υπάρχουν, σύμφωνα με σένα! Πάλι για να καταλάβουμε εμείς οι αδαείς, ε; Να' σαι καλά!). Αυτό το Φ- πώς προέκυψε μπροστά από το "αύω"; Χμμμ...Κάτι μου λέι ότι φύτρωσε από το πουθενά...Δεν σε πείραξε μάλλον. <br /><br />- Αν μπορείς, μη ξαναπεις ότι δεν απαντάω στα ερωτήματά σου. Οι αναγνώστες έχουν καταλάβει ποιος απαντάει με στοιχεία και ποιος όχι. Ποιος παραθέτει στοιχεία από κείμενα και λεξικά και ποιος το ρίχνει σε ευφάνταστες χιουμοριστικές ατάκες. Ποιος επιμένει στα συγκεκριμένα ερωτήματα και ποιος ξεφεύγει συνεχώς σε άλλα ζητήματα, επειδή θέλει επιτέλους να έχει κάπου δίκιο μια φορά. Για να συνεννοούμαστε, έτσι;<br /><br />Ι.Γ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-77515381203271670112011-06-28T21:21:18.620+03:002011-06-28T21:21:18.620+03:00Λυπάμε για το σχόλιο φίλοι αναγνώστες. Δυστυχώς το...Λυπάμε για το σχόλιο φίλοι αναγνώστες. Δυστυχώς το προχωρημένο στάδιο δεν επιτρέπει τίποτε άλλο από λοβοτομή. Ας του ευχηθούμε περαστικά.<br />Υ.Γ Εξ' ιδίων πάντα κρίνεις τα αλλότρια Mr Hyde; ή να πω Dr Jekyll;Pausaniashttps://www.blogger.com/profile/12382978042616603631noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-57224222974452249152011-06-28T17:19:11.450+03:002011-06-28T17:19:11.450+03:00Αγαπητέ φίλε Μ.Χ.
Αρχικά είναι τιμή μου που κάθε έ...Αγαπητέ φίλε Μ.Χ.<br />Αρχικά είναι τιμή μου που κάθε ένας από εσάς αφιέρωσε τον προσωπικό του χρόνο για να διαβάσει τις απόψεις μου.<br />Από την άλλη μπορώ να πω ότι προσυπογράφω κάθε λέξη σου. Άλλωστε και για μένα τόσο η αντιπαράθεση με την Ι.Γ ή και παλαιότερα με άλλους ήταν και είναι πηγή γνώσης και ευχαρίστησης ταυτόχρονα. Εκείνο όμως που θα ζητούσα και από τους άλλους αναγνώστες από την στιγμή που δεν παρεμβαίνεται με κείμενα τουλάχιστον να υπήρχε κάποιο σχόλιο για τα όσα διαμείβονται όπως όντως δεν απαντάει η Ι.Γ στα ερωτήματά μου όπως νομίζω ή κάνω λάθος; Εγώ προσπαθώ να αποφύγω τις απαντήσεις ή όχι. Αυτό θα βοηθούσε όπως ξέρετε να προσανατολιστεί καλύτερα η συζήτηση και να καταλήξουμε κάπου. Ακόμη είμαι ανοιχτός σε κάθε ιδέα που θα βοηθούσε να βγουν αποτελέσματα από έναν τέτοιο διάλογο.<br />Ευχαριστώ πάντως για την παρέμβασή σου.Pausaniashttps://www.blogger.com/profile/12382978042616603631noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-46227731716841496162011-06-28T13:45:07.273+03:002011-06-28T13:45:07.273+03:00Αγαπητέ Παυσανία και λοιποί φίλοι .
Εδώ και καιρό ...Αγαπητέ Παυσανία και λοιποί φίλοι .<br />Εδώ και καιρό παρακολουθώ το blog σου (αυτό το γνωρίζεις ήδη ) γιατί θέλω να <> διαβάσω εν προκειμένου , την άποψη σου , όποια και αν είναι αυτή, ακόμα και διαφορετική από αυτά που γνωρίζω .<br /><br /> ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ <br /><br />Κάθε φορά που διαβάζω κάποιο σχόλιο αναγνώστη δίνω ιδιαίτερη βαρύτητα στα ερωτήματα που θέτονται τόσο από εσένα όσο και από τον φίλο σχολιαστή .<br />Η αντιπαράθεση στοιχείων μέσω των σχολίων από την Ι.Γ πιστεύω ότι για εσένα αλλά και για εμάς που σε παρακολουθούμε ( το εμάς το αναφέρω γιατί δεν είμαι μόνος μου ) είναι εποικοδομητική .<br /><br />Θα σε παρακαλούσα όμως να προσέχεις και να μην παρασύρεσαι από κάποιον ο οποίος προσπαθεί να σε αποσυντονίσει όπως π.χ ο Π.Β .<br /><br />Άνθρωποι σαν και αυτόν υπήρχαν και θα υπάρχουν στο διηνεκές , έχουν σαν στόχο και σκοπό τον εξευτελισμό των άλλων ,όμως εν τέλει , το μόνο που καταφέρνουν είναι η δική τους γελιοποίηση .<br />Αμφιβάλω αν ο εν λόγω κύριος είναι εκπαιδευτικός , καθώς και μόνο η αναφορές που κάνει ρίχνοντας βέλη προς όλες τις κατευθύνσεις , προκαλώντας σε , δηλώνει ότι είναι ανεπίδεκτος παιδείας .<br /><br />Όσο για εσένα Ι.Γ απέβαλε σε παρακαλώ την εμμονή της απόδοσης περισσοτέρων στοιχείων από το Παυσανία , καθώς η μεταξύ σας διαμάχη πάνω στο ζήτημα έχει κουράσει και μείνε στις θέσεις σου οι οποίες ( θα το ξαναγράψω ) είναι πολύ εποικοδομητικές <br /> <br />Να είστε καλά <br />Μ.ΧAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-49092298308613042462011-06-28T12:41:57.595+03:002011-06-28T12:41:57.595+03:00Αγαπητή φίλη Ι.Γ
Επέτρεψέ μου έναν αστεϊσμό"Σ...Αγαπητή φίλη Ι.Γ<br />Επέτρεψέ μου έναν αστεϊσμό"Στου κουφού την πόρτα ...πάρ' την πόρτα και φύγε"<br />Θα σου επιστήσω ξανά την προσοχή στο να διαβάζεις τι λέω με προσοχή.<br />1)Το λάθος δεν ήταν το ότι καποιοι προσπαθούν να καταστρέψουν την υπάρχουσα γλώσσα αλλά το ότι τότε δεν ήξερα ότι η γραμματική δεν είχα καμία αντιστοίχιση στον Όμηρο κλπ<br />2)Είπα σαφέστατα ρήματα κλπ δεν υπάρχουν αλλά τα χρησιμοποιώ ως συμβατική ορολογία για να γίνω κατανοητός και σύντομος αλλά και πάλι απ' ότι βλέπω δεν το καταφέρνω.<br />3)Για τις ΩΡΑΙ το ερώτημα είναι απλό αλλά δεν θέλεις να το καταλάβεις. Αν δεν μπορείς να μου πεις τι είναι οι ΏΡΑΙ που σήμερα νομίζουμε ότι ήταν μονάδα χρόνου, πως είσαι σίγουρη για τα υπόλοιπα.<br />4)Για το ΠΟΛΙΟΣ(συγνώμη κιόλας αλλά) δεν διαβάζεις ούτε τα δικά σου. Γράφεις άρχικά ότι το ΠΟΛΙΟΣ και ΠΤΟΛΙΟΣ και ΠΟΛΗΟΣ είναι η ίδια λέξη και δεν σε ενοχλεί. Μετά λες ότι όλο αυτό το συνοθίλευμα προέρχεται από την λέξη ΠΟΛΙΣ που όμως δεν την βρίσκεις αλλά υποθέτεις ότι υπάρχει αλλά έτυχε και δεν...Διότι σε ομηρικό κείμενο δεν υπάρχει. Μετά αποδέχεσαι ότι όλα τα παραπάνω έχουν κάποια οργανική σχέση αλλά δεν σ' ενοχλεί ούτε ότι ένα Τ φύτρωσε έτσι από το πουθενά. Αν με τον ίδιο τρόπο φυτρώσει άλλο ένα ή ένα Δ και ένα Θ(ΤΔΘ) ή το Π γίνει β ή Φ (ΠΒΦ) αυτό φαντάζομαι ότι είναι για σένα αποδεκτό. Άρα το ΦΘΟΛΙΟΣ ή ΦΘΟΛΗΟΣ σημαίνουν ΠΟΛΙΣ για να επεκτείνω την λογική σου. <br />Αν αυτό αποδέχεσαι τότε λυπάμαι αλλά συνεχίζουμε έναν διάλογο τουλάχιστον κουφών και νομίζω ότι είναι μάταιος.Pausaniashttps://www.blogger.com/profile/12382978042616603631noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-7025077290138267322011-06-28T09:34:26.657+03:002011-06-28T09:34:26.657+03:00@ Παυσανία
- Αναφέρω ξανά τα λόγια σου : ".....@ Παυσανία<br /><br />- Αναφέρω ξανά τα λόγια σου : "...ΡΗΜΑΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ κλπ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ πλην από ορισμένα πάθη γραμμάτων, ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ που δίνουν με απόλυτο τρόπο μέσα από τους συνδυασμούς τους την όλη εικόνα." Τελικά, σύμφωνα με σένα υπάρχουν ή δεν υπάρχουν τα ρήματα κτλ. ως μέρη του λόγου ή απλά διαφωνείς με την ονομασία τους; Δεν βγαίνει σαφές νόημα από αυτά που γράφεις. Αν και η διατύπωσή σου μάλλον προς το πρώτο με πάει.<br />Το ο και το ω δεν είναι το κεντρικό ζήτημα. Το βασικό είναι ότι τη μια απαξιώνεις τη "κατεστημένη" γραμματική, ενώ την άλλη δηλώνεις πως κάποιοι "ανοήτως...προσπαθούν να μας κάνουν να [την]ξεχάσουμε". Είχες άλλες απόψεις περί γραμματικής τότε και άλλες τώρα; Αν είναι έτσι, δεκτό.<br /><br />- Όσον αφορά τις Ώρες...Δεν κατάλαβα ποιο είναι το ζητούμενο και το πρόβλημα.Θα χαιρόμουν να μου πεις με σαφήνεια πού είναι το πρόβλημα και η απορία σου. Με λίγα λόγια, τί θέλεις να μάθεις.<br /><br />- Πόλις : σου παρέθεσα το λήμμα από το αγγλικό Liddell Scott και πιθανότατα είτε δεν το είδες καλά, είτε δεν διέκρινες τα σημεία που παραθέτει από τον Όμηρο. <br />Ορίστε πάλι τμήμα του λήμματος : πόλις, Ep. also πτόλις (found sts. in Trag. etc., v. πτόλις), ἡ: Ep. forms, acc. sg. πόληα Hes.Sc.105, Call.Aet.Oxy.2080.62; gen. πόλιος or πτόλιος, Il.2.811, 4.514, al., πόληος 16.395,<br />(Εξηγήσεις : <br />Ep. = έπος, δηλαδή Όμηρος και Ησίοδος, μεταξύ άλλων.<br />gen. = γενική - Il.= Ιλιάδα. Άρα στο 2.811 και το 4. 514 - μεταξύ άλλων - της Ιλιάδας η γενική είναι "πόλιος". Στο 16.395 της Ιλιάδας η γενική είναι "πόληος")<br />Στον Δημητράκο : από το λήμμα "πόλις" : επικ., ιων., αιολ., κ. δωρ. γενικ. πόλιος (Ιλ. Β 811)...κ. πόληος (Ιλ. Π 395)<br /><br />Επειδή όμως υποθέτω ότι έχεις το λεξικό του Βυζάντιου, το οποίο επικαλέστηκες για να τεκμηριώσεις την άποψή σου σχετικά με το "πολιός" στην κόντρα σου με τον gpointofview, δες εκεί το λήμμα "πόλις".<br />Μέχρι τότε, να σου παραθέσω μερικά χωρία από την Ιλιάδα και την Οδύσσεια : <br />1. Ιλ. 21. 516 : μέμβλετο γαρ οι τείχος ευδμήτοιο πόληος<br />2. Οδ. 6. 263 : καλός δε λίμήν εκάτερθε πόληος<br />3. Ιλ.. 8. 545 : εκ πόλιος δ' άξοντο βόας και ίφια μήλα<br />4. Ιλ. 20. 52 : οξύ κατ' ακροτάτης πόλιος Τρώεσσι κελεύων.<br /><br />Και στα "Αργοναυτικά" του "Ορφέα" (στ. 797) : Άψυρτος δ' απάνευθε δόμους ναίεσκε πόληος<br /><br />Αν χρειάζεσαι μετάφραση, ζήτα μου, να τη γράψω σε επόμενο σχόλιο.<br /><br />Δεν φαντάζομαι να μου πεις τώρα ότι ήθελες να σου παραθέσω χωρίο όπου ο ΄Όμηρος μας λέει "αγαπητοί αναγνώστες : η γενική της λ. πόλις είναι στα έργα μου μεταξύ άλλων πόλιος / πόληος";<br /><br />Ι.Γ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-80057495191156595792011-06-28T08:09:44.607+03:002011-06-28T08:09:44.607+03:00Αγαπητή φίλη Ι.Γ
Έχω την εντύπωση ότι η προσπάθειά...Αγαπητή φίλη Ι.Γ<br />Έχω την εντύπωση ότι η προσπάθειά σου να βρεις κάτι σ' έχει αναγκάσει να πάρεις διαζύγιο με την απλή λογική.<br />Άκου λοιπόν:<br />Αρχικά για την χρήση των όρων ΕΠΙΘΕΤΟ,ΡΗΜΑ κλπ. Θα πρέπει κάπως να με καταλαβαίνουν αυτοί που διαβάζουν τα γραφόμενά μου. Εκεί που γράφω αυτά πιο κάτω σε επόμενο κείμενο αλλά και επαναλαμβανόμενο πολλές φορές έχω γράψει και ξαναγράψει ότι όλα αυτά τα σχήματα δεν υπάρχουν αλλά δεν μπορώ να γράφω πάντα σε παρένθεση(σύμφωνα με την κατεστημένη γραμματική) όπως χρησιμοποιώ τον όρο Π.Χ(προ χριστού) όρο που δεν αποδέχομαι αλλά γίνεται κατανοητός από τον πολύ κόσμο. Έτσι αντί να πλατιάζω με συνεχείς αναφορές και επαναλήψεις προσπαθώ να μικραίνω τα κείμενα όσο μπορώ.<br />Αυτό για το Ο και το Ω το είχα γράψει πριν από καιρό και ναι από εκεί είχα ξεκινήσει και προχώρησα. Τέτοια λάθη έχω κάνει και άλλα που αναθεώρησα στην συνέχεια. Οι τακτικοί μου αναγνώστες το ξέρουν.<br />Για το ΠΟΛΙΟΣ-ΠΟΛΗΟΣ. Τι σε εμπόδιζε να απαντήσεις;Απλά έβλεπα ότι άρχιζες πάλι τα γνωστά και προσπαθούσα ο καημένος να πάρω μια απάντηση. Μου εμφάνιζες παράδειγμα τον Ησύχιο ή άλλους ως ερμηνευτές του παραλόγου και τι έπρεπε να κάνω; Να το δεχτώ;<br />Δες την παραπομπή για τις ώρες που μου έστειλε κάποιος άγνωστος.Βγαίνει συμπέρασμα; Όχι εντούτοις ο συγγραφέας λέει ξαφνικά σημαίνει χρόνος. Τέτοια φίλη μου ούτε επί χούντας δεν γίνονταν αποδεκτά.<br />Σε ρώτησα που στον Όμηρο βρήκες το η ΠΟΛΙΣ της ΠΟΛΙΟΣ ή ΠΟΛΗΟΣ. Τόσο απλό αλλά...<br />Μπορείς να μου απαντήσεις αν θέλεις.Pausaniashttps://www.blogger.com/profile/12382978042616603631noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-51230936477790657002011-06-28T05:01:18.914+03:002011-06-28T05:01:18.914+03:00@ Παυσανία
Β' (συνέχεια)
[τα κεφαλαία στα πα...@ Παυσανία<br /><br />Β' (συνέχεια)<br /><br />[τα κεφαλαία στα παραθέματα είναι δικά μου]<br /><br />Τελικά, απ' ό,τι φαίνεται, για σένα οι χαρακτηρισμοί "όνομα, ρήμα, επίθετο" μπορεί να μην έχουν νόημα, αλλά κάνεις ευρεία χρήση των σχετικών χαρακτηρισμών. Λιγάκι παράξενο και αντιφατικό, ε; <br /><br />Από την άλλη χρησιμοποιείς όρους όπως "δοτική" και "πληθυντικός", όροι που ανήκουν στη "κλασσική" και αναγνωρισμένη (από εμάς τους αδαείς) γραμματική, για την οποία έγραφες, μεταξύ άλλων, κάποτε (http://operiplous.blogspot.com/2011/06/blog-post_16.html?showComment=1308515039124#c5747821739949249492) τα εξής : "Αρχικά να σου πω ότι όταν άρχισα να διαβάζω γραμματική και συντακτικό το πρώτο πράγμα που κατάλαβα ήταν ότι ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ μια και οι υποθέσεις τα μη λογικά άλματα και τα κενά ήταν τόσα που σταμάτησα να ασχολούμαι αλλά τότε δεν ήξερα τίποτε περισσότερο πέραν αυτής της εντύπωσης."<br /><br />Αλλού όμως γράφεις (http://operiplous.blogspot.com/2011/04/blog-post.html) : "Αν αναρωτηθείτε πως ξεχώριζαν το Ο από το Ω η απάντηση έρχεται και από την ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΠΟΥ ΑΝΟΗΤΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ, όπου το μεν Ο είναι βραχύ και το Ω μακρύ..." <br /><br />Τελικά, τί συμπέρασμα να βγάλουμε από όλα αυτά που έγραφες κατά καιρούς; Πότε ισχύουν τα όσα μας λένε οι "επίσημες" γραμματικές και πότε όχι; Πότε αρχίζουν τα "φιλολογικά κόλπα" και πότε η γλωσσική πραγματικότητα; Πότε να διαβάζει κανείς τον Τζάρτζανο και πότε όχι;<br /><br />Ι.Γ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-22467093048706092672011-06-28T04:53:37.727+03:002011-06-28T04:53:37.727+03:00@ Παυσανία
Α'
Με αφορμή τα όσα έγραψες εδώ ...@ Παυσανία<br /><br />Α'<br /> <br />Με αφορμή τα όσα έγραψες εδώ και αλλού για τη γραμματική<br /><br />Διαπιστώνω ότι συχνά φάσκεις και αντιφάσκεις. Παραδείγματα [τα κεφαλαία στους γραμματικούς όρους είναι δικά μου] : <br /><br />Γράφεις (http://operiplous.blogspot.com/2011/06/blog-post_16.html?showComment=1308550262689#c6088130269165849644) "ΟΙ χαρακτηρισμοί, όνομα, ρήμα, επίθετο κλπ δεν έχουν νόημα". <br /><br />Αλλού όμως γράφεις (π.χ.: http://operiplous.blogspot.com/p/blog-page_04.html - Το συγκεκριμένο post επιγράφεται μάλιστα "Το ΕΠΙΘΕΤΟ Πολιός") : "Όπως ήδη γνωρίζετε γίνετε μια συζήτηση-αντιπαράθεση για το νόημα του ΕΠΙΘΕΤΟΥ ΠΟΛΙΟΣ." <br /><br />Αλλού (http://operiplous.blogspot.com/2010/05/blog-post_04.html) : "Το δεύτερο τώρα συνθετικό είναι το ΡΗΜΑ ΑΙΡΩ"<br />Στο ίδιο post : "...ονομάζονται ως ΜΑΚΑΡΕΣΣΙ. Αν αυτό σας φαίνεται μόνο σαν ΔΟΤΙΚΗ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΥ, που είναι και αυτό βέβαια,..."<br /><br />Αλλού : (http://operiplous.blogspot.com/2010/12/blog-post_21.html) : "...για να σας παρουσιάσω μια σπουδαία πραγματικά λέξη. Την λέξη ΙΔΡΥΣΕΝ και ΙΔΡΥΝΘΗΣΑΝ.<br />Μην ψάξετε να βρείτε το ρήμα ποιο είναι και τα λοιπά γνωστά φιλολογικά κόλπα. Όπως είπα ΡΗΜΑΤΑ ΕΠΙΘΕΤΑ κλπ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ πλην από ορισμένα πάθη γραμμάτων, ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ [τα κεφαλαία παντού δικά μου] που δίνουν με απόλυτο τρόπο μέσα από τους συνδυασμούς τους την όλη εικόνα."<br /><br />Ι.Γ. (συνεχίζεται)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-54923659329879310192011-06-28T01:02:31.339+03:002011-06-28T01:02:31.339+03:00Φίλε άγνωστε
Είδα τα βιβλία αλλά δεν κατάλαβα. Στο...Φίλε άγνωστε<br />Είδα τα βιβλία αλλά δεν κατάλαβα. Στο ένα γράφει όλα όσα υπάρχουν κείμενα σχετικά με τις ώρες και έτσι στα ξεκούδουνα λέει ότι είναι ο χρόνος. Πως καταλήγει μόνο ο ίδιος το ξέρει. Ακόμη εσκεμμένως δεν λέει τα ονόματα των τριών μόνο ωρών (ευνομία, δίκη, ειρήνη για να μην καταριφθεί το αποφασίζουμε και διατάσσουμε. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα να κατατάξω στους ασχέτους τον οποιοδήποτε με ότι όνομα και αν φέρει.<br />Το άλλο με το άνθεμον δεν το κατάλαβα αν θέλεις να εξηγήσεις γιατί είναι και αργά και νυστάζω ευχαρίστως να το απαντήσω μόλις το δω.Pausaniashttps://www.blogger.com/profile/12382978042616603631noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-29950286177091801472011-06-28T00:37:20.539+03:002011-06-28T00:37:20.539+03:00ΑΝΘΕΜΟΝ
http://books.google.com/books?id=hjA3AQAAI...ΑΝΘΕΜΟΝ<br />http://books.google.com/books?id=hjA3AQAAIAAJ&pg=PR11&lpg=PR11&dq=%CE%91%CE%9D%CE%98%CE%95%CE%9C%CE%9F%CE%A3+%CE%95%CE%A4%CE%A5%CE%9C%CE%9F%CE%9D&source=bl&ots=Cah7v7Srm5&sig=FnY6BS9ZJiXFntVXRJjXy-k5Jio&hl=en&ei=fPcITuyxLMqWOt_MtMIN&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=6&ved=0CD4Q6AEwBThG#v=onepage&q&f=falseAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-74375962830410997542011-06-28T00:31:06.376+03:002011-06-28T00:31:06.376+03:00ΕΠΙΣΗΣ
http://books.google.com/books?id=sAYe7a9OOD...ΕΠΙΣΗΣ<br />http://books.google.com/books?id=sAYe7a9OOD8C&pg=PA947&lpg=PA947&dq=%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%A5%CE%91%CE%9D%CE%98%CE%95%CE%9C%CE%9F%CE%A3&source=bl&ots=d_ZXZiplkB&sig=I8z9wiRBZJNvFUXTpG9wTlAbl78&hl=en&ei=XPUITr_oI8KVOtK2qbsN&sa=X&oi=book_result&ct=result&resnum=4&ved=0CCkQ6AEwAw#v=onepage&q&f=trueAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-87378002076020649952011-06-27T22:43:18.880+03:002011-06-27T22:43:18.880+03:00Οφείλω να κάνω μια δήλωση. Όχι με το αλαθητο του π...Οφείλω να κάνω μια δήλωση. Όχι με το αλαθητο του πάπα, φίλη Ι.Γ. Κάνω λάθη και χαίρομαι γι' αυτό γιατί με προσγειώνει αλλά αυτό δεν αναιρεί την αλήθεια.<br />1)Είμαι σε θέση να υποδείξω το κάθε γεωγραφικό σημείο τόσο της Ιλιάδας όσο και της Οδύσσειας αλλά και των Αργοναυτικών και αυτού ακόμη του Ησιόδου. Αυτό, παρ' όλο λογικά και το θέλω να το αμφισβητήσετε, μέχρι να μιλήσω να ξέρετε ότι θα επαληθευτεί μέχρι κεραίας.<br />2)Είμαι σε θέση(κοντά στο 90% αλλά πλησιάζω στο 100%)να ετυμολογήσω κάθε(εννοώ κάθε)λέξη των κειμένων των μεγάλων προαναφερόμενων συγγραφέων. Αμφισβητήστε το αλλά θα αποδειχτεί 100% αληθινό. <br />3)Η γλώσσα τους έχει ελάχιστη σχέση με την δική μας μια και υπήρξε βιαιη διακοπή παρ' όλα αυτά η ελληνική είναι ο πιο κοντινός συγγενής.<br />4)Δεν υπάρχουν λέξεις ούτε γράμματα αλλά μόνο εικόνες. Αυτός είναι και ο λόγος που χρησιμοποιήθηκαν εικονόλεξα (ιερογλυφικά κλπ) στην συνέχεια και επεκτάθηκαν σε αλφάβητα όπως το κινεζικό.<br />Αυτά όλα τα γνωρίζω με σιγουριά και γι' αυτό αντιδρώ στις αιτιάσεις για δοτικές και θυληκά κλπ. Όχι γιατί με πιάνει πείσμα.<br />Κλείνω με ένα τελευταίο. Τόσο η ανλαγνωση της Γραμμικής όσο και των ιερογλυφικών είναι λανθασμένη και γι' αυτό οι μεταφράσεις είναι σαν σε γιαπωνέζικη ταινία(όσοι έχουν δει καταλαβαίνουν).<br />Αυτά για να είμαι εντάξει με όλους.<br />Φαντάζομαι ότι αν κάποιος από εσάς ήταν στην θέση μου δεν θα τα έλεγε όλα αυτά σ' ένα μπλογκ!!Pausaniashttps://www.blogger.com/profile/12382978042616603631noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-82563915117235909132011-06-27T22:08:03.916+03:002011-06-27T22:08:03.916+03:00Φίλε Αθηναίε προσυπογράφω τα πάντα χωρίς καμιά επι...Φίλε Αθηναίε προσυπογράφω τα πάντα χωρίς καμιά επιφύλαξη.Pausaniashttps://www.blogger.com/profile/12382978042616603631noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-88059818587032998012011-06-27T19:30:25.999+03:002011-06-27T19:30:25.999+03:00Φίλε Π.Β.
Δεν γνωρίζω αν όντως είσαι εκπαιδευτικό...Φίλε Π.Β.<br /><br />Δεν γνωρίζω αν όντως είσαι εκπαιδευτικός όπως λέει ο Παυσανίας, αλλά αν είσαι, ο Θεός να φυλάει τα παιδιά μας από εκπαιδευτικούς τέτοιου επιπέδου!<br /><br />Αλλά και εκπαιδευτικός να μην είσαι, η ευγένεια προς τους συνομιλητές σου όταν μάλιστα είσαι φιλοξενούμενος πρέπει να είναι δεδομένη. <br /><br />Κι εγώ έχω πάρα πολλές αντιρρήσεις πάνω σε όσα λέει ο Παυσανίας. Είπα ότι θα διαβάσω όλες τις αναρτήσεις του μαζί με τα σχόλια των επισκεπτών του blog και μετά θα συζητήσω μαζί του παραθέτοντας τις δικές μου απόψεις περί κοσμοθεώρησης για να δούμε που συμφωνούμε, που διαφωνούμε, γιατί διαφωνούμε και έτσι να υπάρξει μια αντιπαράθεση απόψεων και ανταλλαγή σκέψεων. <br /><br />Ο Παυσανίας ερευνά την κοσμογονία μέσα από τα γραπτά του Ορφέα, του Ησιόδου και του Ομήρου για να καταλήξει στην κοσμοθεωρία του. Εγώ χρησιμοποιώ κάπως διαφορετικές πηγές. ΕΣΥ φίλε Π.Β. ποια κοσμοθεωρία ασπάζεσαι;;;; Απάντησε σ' αυτό το ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΟ θέμα και μετά ασχολήσου με τη γραμματική του Τζάρτζανου!!!<br /><br />Ο Παυσανίας μπορεί να λέει και να γράφει κουταμάρες, ή για να το πω ωμά μαλακίες (και μην το κόψης αυτό φίλε Παυσανία) αλλά δεν κάλεσε κανένα να τις διαβάσει! Κάνει μια προσπάθεια και το μόνο που θα ήθελε πιστεύω ότι είναι κάποια βοήθεια στην προσπάθειά του. Τον καταλαβαίνω γιατί κι εγώ κάτι παρόμοιο προσπαθώ να κάνω και ψάχνω όλες τις απόψεις όλων των ασχολούμενων με τέτοια θέματα, ανεξαρτήτως μορφώσεως.<br /><br />ΕΣΥ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΜΕ;;;; Έχεις;; Πες το! Δεν έχεις;; Άντε στην αυλή να παίξεις με τίποτε άλλο!!!Αθηναίοςhttps://www.blogger.com/profile/07270781289755700579noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-60181827900386014752011-06-27T18:18:34.144+03:002011-06-27T18:18:34.144+03:00Είδες πόσο μεγάλος καραγκιόζης όμως είσαι εσύ;
Δεν...Είδες πόσο μεγάλος καραγκιόζης όμως είσαι εσύ;<br />Δεν μπορείς να απαντήσεις και αρχίζεις να πετάς λάσπες εδώ και εκεί. Κρίμα γιατί ου γαρ έρχεται μόνον. Έπρεπε να σέβεσαι την ηλικία σου και το ότι δηλώνεις εκπαιδευτικός. Έτσι μπαίνεις σε τάξεις; Γι' αυτό τα παιδιά συχαίνονται το σχολείο και τα μαθηματικά.Pausaniashttps://www.blogger.com/profile/12382978042616603631noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-31888026616023656362011-06-27T13:32:10.835+03:002011-06-27T13:32:10.835+03:00Ρε Παυσανία...
σ' απασχολώ και ξέχασες να ειδο...Ρε Παυσανία...<br />σ' απασχολώ και ξέχασες να ειδοποιήσεις την Ρία να σχολιάσει μετις στημένες απορίες ...<br /><br />Καραγκιοζάκο !<br /><br />Π.Β.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7762844515091606265.post-80163727759271302772011-06-27T10:58:20.950+03:002011-06-27T10:58:20.950+03:00Τι έγινε μας πόνεσε το λάθος! Αχ! με συγχωρείς σε ...Τι έγινε μας πόνεσε το λάθος! Αχ! με συγχωρείς σε πάτησα! <br />Προφανώς δεν είσαι σε θέση να καταλάβεις και γι' αυτό θα ξαναβουτήξω στο επίπεδό σου να σου απαντήσω. Κανένας από τους υπόλοιπους ανθρώπους όταν συντάσσει μια πρόταση δεν χρησιμοποιεί δοτικη ή εξωτική και πληθυντικό μαζίμε ενικό σ' ένα χαρμάνι ανακατεμένα γιατί δεν βγάζει νόημα. Εγώ ομολογώ ότι τετοια σχήματα ξεπερνούν την αντιληπτική μου ικανότητα. Άλλωστε η ψυχοπάθεια δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν απαντώ σε ασυνάρτητες ερωτήσεις. Αφού όμως όλα είναι τόσο καλά ταχτοποιημένα για σένα απάντησε για τις ΩΡΑΙ. Είναι χρονικά διαστήματα, εποχές, κάτι άγνωστο, ένα τραίνο που 'ρχεται; Για να σε δω ψευτόμαγκα.<br />Όσο για τους φίλους μου δεν ξέρω τι εννοείς επειδή δεν έχω κανέναν αλλά εσύ τσίμπησες το δόλωμα και παραδέχτηκες ότι είστε παρέα.<br />Σκουπίσου λίγο πιο δεξιά έχει αίματα από το αγκίστρι.<br />Διάβαζε λιγότερο Τζάρτζανο και σκέψου περισσότερο καλό θα σου κάνει.<br />Ακόμη περιμένω να μου πεις για τα σύνθετα σε -ΟΙ.<br />Είπες τίποτα;Pausaniashttps://www.blogger.com/profile/12382978042616603631noreply@blogger.com