Αν κάτι κινδυνεύει από τους πρόσφυγες είναι η ανθρωπιά μας

Παρασκευή, 13 Ιανουαρίου 2017

Η Μ.Άρκτος αγκάθι στο μάτι των ειδικών

Αγαπητοί φίλοι
Είναι ωραίο να επιβεβαιώνεσαι κάθε φορά σε κάθε βήμα, ερευνητικό, που κάνεις όπως και να βλέπεις τους διάφορους ειδικούς να μην μπορούν να αρθρώσουν ούτε ένα άρθρο παρά μόνο άναρθρες κραυγές.
Στο τελευταίο μου άρθρο σας μίλησα για τον ήλιο που βγαίνει από δεξιά, όπως ακριβώς συμβαίνει στο Νότιο ημισφαίριο αλλά και πάλι κανείς δεν μίλησε για την ταμπακιέρα. Όλοι άρχισαν να χλευάζουν τον Έκτωρα ότι δεν ήξερε τι έλεγε λες και δεν μπορούσε να κοιτάξει στον ουρανό να δει από που ξημερώνει ή λέτε να σκεφτόταν " θα πω μια ανοησία ώστε μερικές χιλιάδες χρόνια μετά να μην μπορούν να καταλάβουν σε ποιο ημισφαίριο είμαι." Είναι τόσο ακραία ... που σου  'ρχεται να βάλεις τις φωνές. Αλλά εγώ δεν έχω σκοπό να σταματήσω. Θα τους προκαλώ με στοιχεία πραγματικά και όχι φανταστικά όπως τα δικά τους. Ένα τέτοιο στοιχείο είναι και η Μ.Άρκτος.
Έχω ξαναγράψει και ,ευτυχώς, είναι αποδεκτό από όλους ότι η Μ. Άρκτο την εποχή του Τρωικού πολέμου βρίσκονταν κοντά στον Β.Πόλο έτσι ώστε να μην εμφανίζεται το οπτικό φαινόμενο της "βύθισης" του αστερισμού στην θάλασσα. Άν κάποιος επίσης προσπαθήσει να κάνει μια μικρή έρευνα στο διαδύκτιο θα διαπιστώσει ότι σε ολόκληρο τον κόσμο η Μ.Άρκτος ονομάζεται είτε ως Άρκτος είτε ως Άμαξα χαρακτηρισμούς που δίνει ο Όμηρος. Βέβαια με την γνωστή απάτη των δήθεν ειδικών που σώνει και καλά θέλουν να μεταθέσουν τον Τρωικό πόλεμο τον 12ο πχ αιώνα και τον Όμηρο τον 8ο αιώνα πχ την ονομασία Άμαξα την απέδωσαν στους Πέρσες, και εδώ φαίνονται καθαρά ότι όλα αυτά που σας λέω περί ηθελημένης τύφλωσης με σκοπό να αναδείξουν κάποιους άλλους ως παλαιούς και να ελέγχουν τον χρόνο των γεγονότων έχουν συγκεκριμένη στόχευση αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο σήμερα.
Η Μ.Άρκτος λοιπόν στον Τρωικό πόλεμο είχε έναν ακόμη προσδιορισμό. Δείτε το αρχαίο κείμενο:
Ιλιάδα 18  487
"Ἄρκτόν θ᾽, ἣν καὶ Ἄμαξαν ἐπίκλησιν καλέουσιν"

Μας λέει λοιπόν ότι την Μ.Άρκτο την λένε και Άμαξαν ΕΠΙΚΛΗΣΙΝ. Προσέξτε το ξαναλέω Άμαξαν ΕΠΙΚΛΗΣΙΝ. 
Αν μπείτε σε οποιοδήποτε λεξικό η λέξη ΕΠΙΚΛΗΣΙΝ θα βρείτε ότι σημαίνει ΛΕΩ και το ταυτίζουμε με το νεοελληνικό ΕΠΙΚΛΗΣΙΝ. Στο Liddel & Scott υπάρχει και μια δεύτερη ερμηνεία που είναι η ΣΤΡΟΦΗ (BEND). Πριν σας πω τι σημαίνει θα σας παραθέσω ένα ακόμη απόσπασμα από τον Όμηρο και μπορείτε να μπείτε στα κείμενα να βρείτε και πολλά άλλα.
Ιλιάδα 22 506-507

" Ἀστυάναξ, ὃν Τρῶες ἐπίκλησιν καλέουσιν:
οἶος γάρ σφιν ἔρυσο πύλας καὶ τείχεα μακρά.

Εδώ μας λέει ότι οι Τρώες φωνάζουν τον Αστυάναξ "ἐπίκλησιν " επειδή αρκούδιζε (ἔρυσο) σε όλη την πόλη (πύλας καὶ τείχεα μακρά).
Φαντάζομαι ότι κανείς δεν θα φανταζόταν ότι τον Αστυάναξ, που αρκούδιζε σε όλη την πόλη, θα τον φώναζαν με κάποιο άλλο παρατσούκλια πέρα από τα αντίστοιχα που θα δίναμε και σήμερα; Ένα τέτοιο παιδάκι τι χαρακτηρισμό θα του δίνατε; Θα τον λέγατε ΣΒΟΥΡΑ ή κάτι ανάλογο. Σωστά; Πως όμως θα δώσεις έναν τέτοιο χαρακτηρισμό στην Μ.Άρκτο; Αυτό γιατί όλοι οι αστερισμοί φαινομενικά περιστρέφονται γύρω από την Γη. Άρα όλοι είναι σβούρες; Όχι. Αυτόν τον χαρακτηρισμό μπορείς να τον δώσεις μόνο στον Αστερισμό που είναι κοντά στον εκάστοτε μαγνητικό Βορρά ώστε να δίνει την αντίστοιχη εικόνα όπως αυτήν που έδινε η Μ.Άρκτος την εποχή εκείνη:
foto:astronomos.blogspot
    Όπως βλέπετε η Μ.Άρκτος την εποχή εκείνη είχε αυτήν την εικόνα. Έκανε δηλαδή μια φαινομενική περιστροφή γύρω από τον Πόλο.
Για όσους δεν έχουν αντιληφθεί την αξία της αποκάλυψης αυτής θα τους πω ότι για να έχεις την εικόνα αυτή θα πρέπει να έχεις την δυνατότητα να επισκεφθείς τον πόλο. Άρα οι γνώσεις του Ομήρου και των Τρώων γύρω από το συγκεκριμένο φαινόμενο ήταν αντίστοιχες με το σήμερα και μάλιστα θα επισημάνω εδώ ότι το φαινόμενο αυτό οπτικά γινόταν αντιληπτό γύρω στο 14450 πχ και αργότερα γύρω στο 1800 πχ (λόγω ανατροπής των πόλων). Άρα για να αναφέρεις κάτι αντίστοιχο πρέπει να είσαι στις δύο ημερομηνίες. Μα σε όποια και να είσαι δεν είσαι στο 1200 πχ που υποτίθεται ότι έγινε ο Τρωικός πόλεμος γιατί τότε δεν βρίσκονταν η Μ.Άρκτος σε αυτήν την θέση.
Τι έχουν να πουν άραγε οι ειδικοί;
Φιλικά Παυσανίας 
    

     

Δεν υπάρχουν σχόλια: