Αν κάτι κινδυνεύει από τους πρόσφυγες είναι η ανθρωπιά μας

Τετάρτη, 6 Απριλίου 2016

Η Χρονολόγηση του Τρωικού πολέμου-Το λάθος της ομάδας Παπαμαρινόπουλου.

Αγαπητοί αναγνώστες
φαντάζομαι ότι όλοι σας έχετε ήδη διαβάσει για την χρονολόγηση της του Τρωικού πολέμου από την ομάδα του καθηγητή κ. Παπαμαρινόπουλου και φυσικά την προβολή που είχε από το σύνολο των εντύπων και όχι μόνο. Φαντάζομαι επίσης ότι καταλαβαίνεται πως προβλήθηκε όχι τόσο η έρευνα αλλά κάτι που ταιριάζει σε όσα το σύστημα προβάλει ως αληθινά. Άλλωστε αν απλώς κάποιος κοιτάξει την σύσταση της ομάδος θα δει ενδιαφέροντα πράγματα. Όμως αυτό δεν με ενδιαφέρει την στιγμή αυτή. Εκείνο που μ' ενδιαφέρει είναι η αλήθεια που επιμελώς ή από άγνοια κρύβεται πίσω από την υποτιθέμενη επιστημονική έρευνα.
Μην νομίζετε ότι μεμψιμοιρώ επειδή αυτοί έχουν την προβολή και εγώ όχι. Δεν είναι εκεί το σημείο σύγκρουσης. Είναι στο ότι παραποιούν την αλήθεια μέσα από βολικά στοιχεία με σκοπό να πετύχουν προσωπικούς στόχους παρασύροντας ίσως και κάποιους που έχουν αγαθούς σκοπούς. Επειδή τα λόγια είναι εύκολα και η απόδειξη μετράει θα περάσω αμέσως σε αυτήν.
Ισχυρίστηκαν λοιπόν ότι με βάση τα αστρονομικά στοιχεία που παρουσιάζονται στα έργα του Ομήρου βρήκαν τις ημερομηνίες. Θέλω λοιπόν να ρωτήσω "τα αστρονομικά στοιχεία που χρησιμοποιεί κάποιος είναι μόνο όσα τον βολεύουν ή χρησιμοποιεί το σύνολο των στοιχείων για να προκύψει ένα συμπέρασμα;" Θα περίμενα λοιπόν από επιστήμονες να χρησιμοποιήσουν το σύνολο των στοιχείων. Αυτό θα ήταν τουλάχιστον επιστημονικά ορθό. Μπορεί η προσέγγιση τους να είχε διαφορές με την δική μου αλλά τότε δεν θα μπορούσα να τους προσάψω και πολλά. Τι μπορείς να πεις για κάποιον που κάνει σωστά την δουλειά του και καταλήγει απλά σε λάθος συμπεράσματα; ΤΙΠΟΤΑ. Όμως εδώ δεν έγινε αυτό.
Επειδή οφείλω να είμαι απόλυτα καθαρός θα μπω σε λεπτομέρειες. Η χρονολόγηση του τρωικού πολέμου από μέρους τους βασίστηκε κυρίως σε μια αδιόρατη αναφορά που πιθανών υπέκρυπτε την ύπαρξη μιας έκλειψης ηλίου την ώρα της μνηστηροφονίας. Αν και αυτό αποτελεί μια υπόθεση μια και δεν αποτελεί ξεκάθαρη δήλωση ας υποθέσουμε για λίγο ότι αυτό πράγματι συμβαίνει. Είναι το μόνο αστρονομικό στοιχείο στα ομηρικά έπη; ΟΧΙ. Υπάρχει μια διπλή αναφορά στην Οδύσσεια όπου η Καλυψώ αναφέρει στον Οδυσσέα ότι η Μ.Άρκτος είναι αειφανής και για να φτάσει στο νησί του πρέπει να την έχει πάντοτε στα αριστερά. Οι αναφορές αυτές της Καλυψώ δεν υποτίθενται ούτε αμφισβητούνται από κανέναν. Είναι εκεί φανερές και συγκεκριμένες. Αυτές λοιπόν τις αναφορές δεν τις έλαβαν υπ' όψιν τους καθόλου. Ούτε τους ένοιαξε αν ικανοποιούνται οι παραπάνω δύο συνθήκες την χρονολογία που υποτίθεται ανακάλυψαν. Ας δούμε λοιπόν αν πραγματικά συμβαίνει αυτό.
 Αυτή η εικόνα είναι ένας συνδυασμός ανάμεσα στην θέση των αστερισμών και την πορεία που διαγράφει ο βόρειος πόλος της Γης κατά το φαινόμενο της μετάπτωσης των ισημεριών. Όπως μπορείτε να δείτε την εποχή γύρω στο 1200 πχ η Μ. Άρκτος βρίσκονταν πάνω από τον Βόρειο πόλο και δεξιά του. Λέω δεξιά του μια και η κίνηση της Γης προς τα ανατολικά εμφανίζει την Μ. Άρκτο, εκείνη την εποχή να βρίσκεται στα δεξιά κάθε ακίνητου κατοίκου της Γης.  Το ίδιο θα συνέβαινε αν προσπαθούσες να κινηθείς προς Βορρά ή Βορειοδυτικά. Αν πάλι πήγαινες Βόρειο ανατολικά θα την είχες μπροστά σου και λίγο αριστερά. Σε περίπτωση που η πορεία σου ήταν παράλληλη με τον ισημερινό και με κατεύθυνση από Δύση προς ανατολή τότε και μόνο τότε θα την είχε στο αριστερό σου χέρι. Ας δούμε ένα μικρό επεξηγηματικό σχεδιάγραμμα.








Με αυτή την θέση της Μ.Άρκτου στον ουρανό του 1200 πχ ο Οδυσσέας για να την έχει πάντα αριστερά έπρεπε να ταξιδεύει από Δυτικά προς ανατολικά.

Με αυτήν την φορά στην σχεδία του ο Οδυσσέας θέλω κάποιος να μου πει πως βρέθηκε στο Ιόνιο πέλαγος; που είναι στην πραγματικότητα ένας μεγάλος κόλπος μια και περιορίζεται από το τις Ιταλικές και ελληνικές ακτές.
 Θα αρχίσουν να ισχυρίζονται οι διάφοροι ειδικοί τι; Ότι πέταξε με την σχεδία του πάνω από την Ιταλία; Ότι ήταν κάπου κοντά στον κόλπου του Τάραντα; Γιατί δεν πήγαινε στην Ιταλική χερσόνησο τότε που ήταν μπροστά του. Με 17 ημέρες που ταξίδεψε με την σχεδία με ευνοϊκό άνεμο θα πρέπει να κοιμόταν τουλάχιστον καμιά δεκαριά για να μην φτάσει στα ελληνικά παράλια. Που είναι αλήθεια το νησί της Καλυψώ; Είναι σαν όλα τα υπόλοιπα μόνο στην φαντασία του Ομήρου; Πώς όμως τότε στηρίζονται σε μια υποτιθέμενη αναφορά όταν αδιάσειστα στοιχεία από το νησί της Καλυψώς ξεκινώντας ως τις αστρονομικές αναφορές χαρακτηρίζονται ως μυθοπλασίες;
Μην αφήνετε να σας περνούν για εύκολα θύματα που μπορούν να σας σερβίρουν το οποιοδήποτε παραμύθι. Αντισταθείτε στα ψέμματά τους και αντιμετωπίστε τους με την αλήθεια. Ίσως έτσι κάποτε θελήσουν να την δουν.
Παυσανίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: