Αν κάτι κινδυνεύει από τους πρόσφυγες είναι η ανθρωπιά μας

Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Η άγνωστη προϊστορία: Χρονική εξέλιξη των γεγονότων

Αγαπητοί φίλοι
Από την συζήτηση που εξελίχθηκε τις προηγούμενες εβδομάδες με τον ΑΘΗΝΑΙΟ προέκυψε η ανάγκη να αναφερθώ ξανά στην χρονική εξέλιξη των γεγονότων. Ουσιαστικά θα αναφερθώ σε ορισμένους σταθμούς αυτής της πορείας μέσα στον χρόνο που ξεκινά πολλά εκατομμύρια χρόνια πριν.
Είναι αδιευκρίνιστο το πότε ξεκίνησε η εποχή του Ουρανού και μετά του Κρόνου μια και οι γνώσεις μου είναι ελλιπείς αλλά και τα δεδομένα που έχουμε φαίνονται ως τώρα λίγα. Λέω φαίνονται μια και υπάρχουν μια σειρά από "κωδικοποιημένα" μυστικά που δεν γνωρίζουμε. Με την λέξη κωδικοποιημένα αναφέρομαι στην άγνοια της έννοιας των λέξεων.
Επειδή θα βρεθούν κάποιοι που θα προσπαθήσουν να με συνδέσουν με άλλους φαντασιόπληκτους θα δώσω ένα παράδειγμα για να γίνω κατανοητός.
Τα τελευταία 120 χρόνια ανακαλύψαμε ότι νέφη υδρατμών(πολικά μεσοσφαιρικά σύννεφα) βρίσκονται κοντά στα όρια του διαστήματος. Πολλά δηλαδή χιλιόμετρα πάνω από την ατμοσφαιρική ζώνη που θα τα περιμέναμε. Αν τώρα αυτή η αναφορά υπήρχε(που υπάρχει) μέσα στα αρχαία κείμενα θα το καταλάβαινε κανείς; Όχι βέβαια μια και θα συνδέαμε τις όποιες αναφορές με διάφορα άλλα και φυσικά η παρανόηση είναι σίγουρη(όπως και έγινε).
Αφού λοιπόν κάναμε την πρώτη προσέγγιση ας δούμε που μπορούμε να βρούμε πληροφορίες για όλα αυτά.
Τα κείμενα που έχουν πληροφορίες είναι τα εξής γνωστά:
Τα Ομηρικά κείμενα, τα Αργοναυτικά του Ορφέα και φυσικά τα κείμενα των Ησιόδων τόσο η Θεογονία του Ησιόδου του Α' όσο και τα Έργα και ημέρες του Β' (άν λέγεται Ησίοδος).
Εκεί λοιπόν βλέπουμε τον χωρισμό των περιόδων της μέχρι τότε ιστορίας σε πέντε κύριες που βέβαια αν και δίνονται σχηματικά εντούτοις είναι απόλυτα ακριβείς.
Είναι φυσικά δύσκολο σ' ένα μικρό κείμενο να μιλήσεις για όλα. Έτσι θα περιοριστώ σε ελάχιστα.
Αρχικά όπως βλέπουμε από την Θεογονία η εποχή του Δία αρχίζει με την γνωστή διαμάχη με τον Κρόνο μα και με ένα σημαντικό γεγονός. Την πέτρα που ο Κρόνος κατάπιε στην θέση του Δία αυτός την εγκατέστησε στον Παρνασσό.
Αυτή η λεπτομέρεια μετρήθηκε μια και βρέθηκε, χωρίς να γνωρίζουν γιατί πρόκειται, και υπολόγισαν τον χρόνο στα 250.000.000 χρόνα. Φυσικά επειδή οι μετρήσεις δεν είναι ποτέ απόλυτα ακριβείς ας το δεχθούμε με μια επιφύλαξη.
Οι δύο τελευταίες περίοδοι είναι αυτή των ηρώων και ημιθέων και του σιδηρού γένους. Τα δύο αυτά γένη δεν ταυτίζονται όπως σαφώς ορίζουν όλοι. Ας δούμε τώρα ορισμένες πρώτες λεπτομέρειες γύρω από το θέμα.
Ο Ορφέας δεν γνωρίζει απολύτως τίποτα για το σιδηρούν γένος και άρα υπάρχει νωρίτερα. Ο Όμηρος δεν αναφέρεται επίσης σε αυτούς αλλά ο λόγος που γράφει τα έργα του είναι η παρουσία τους όπως φαίνεται και άρα ζει στην εποχή τους. Ο Ησίοδος Α' δεν τους γνωρίζει αλλά ο Β' ανήκει σε αυτούς.
Τελευταία λεπτομέρεια ότι κανείς δεν γνωρίζει τα περί ανατροπής των πόλων και της περιόδου των παγετόνων που ακολούθησε άρα είναι προγενέστεροι.
Τα όρια των δύο αυτών χρονικών περιόδων δεν είναι απόλυτα ξεκάθαρα αλλά μπορώ να σας πω ότι με βάση τα αστρολογικά δεδομένα η περίοδο των ηρώων και ημιθέων αρχίζει περί του 17100πχ. 
Αυτό το νούμερο βγαίνει από τρία διαφορετικά αστρονομικά γεγονότα που συμβαίνουν τότε και δίνουν την ακρίβεια αυτή.
Όπως ίσως γνωρίζεται η ημερομηνία αυτή είναι και αυτή που δίνεται για την πρώτη εμφάνιση του ανθρώπου.
Το τι ακριβώς υπήρχε πριν στην γη και που ήταν οι άνθρωποι, αν υπήρχαν σε αυτήν την μορφή ή που, είναι κάτι το μη διαπιστωμένο ως τώρα τουλάχιστον.
Αυτήν λοιπόν την εποχή έχουμε τους ήρωες και τους ημίθεους. Την ίδια εποχή όπως έχουμε δει υπάρχουν και τα τελευταία ανθρωποειδή. Λίγο μετά, περί του 17000,  έχουμε τον Τρωικό πόλεμο και λίγο πριν την Αργοναυτική εκστρατεία. Αυτή την εποχή ζούσαν οι Έλληνες, οι Τρώες, οι Μυκηναίοι, οι Δάρδανοι οι Γραικοί και οι λοιποί που υποστηρίζουμε και έτσι είναι σε μεγάλο ποσοστό, ότι είναι πρόγονοί μας. Το ποσοστό αναφέρεται στο DNA.
Μετά όμως από αυτούς και την εποχή που οι πρόγονοί μας έχουν μειωθεί πληθυσμιακά έρχεται το σιδηρούν γένος. Και αυτούς τους φέρνει ο Δίας όπως λένε και αυτό κάνει το μυστήριο ακόμη μεγαλύτερο.
Το γένος αυτό αρχικά καταλαμβάνει μεγάλο μέρος του πλανήτη αλλά περιορίζεται τελικά σε ορισμένα, μεγάλα, τμήματα.
Η εποχή αυτή εξελίσσεται γύρω στο 13500 πχ(πάλι από αστρονομικά δεδομένα). Πόλεμος και κατοχή μεγάλων τμημάτων των προηγούμενων κατοίκων. Άλλωστε έχω ξαναγράψει γι' αυτά.
Λίγο μετά το 12000 έχουμε την ανατροπή των πόλων και φυσικά την σχεδόν παντελή καταστροφή του πληθυσμού. Τότε αρχίζει και η περίοδο των παγετόνων που αφορά κυρίως το νέο Βόρειο ημισφαίρειο όπως μπορεί εύκολα κάποιος να διαπιστώσει. Τότε τα νερά από τον, σημερινό, Βόρειο πόλο περνάνε στη ξηρά και παγώνουν τα πάντα.
Η συνέχεια είναι λίγο πολύ γνωστή. Θύλακες ζωής κράτησαν τμήματα του πληθυσμού ζωντανό αλλά φυσικά αυτό δεν περιελάμβανε και την γνώση μια και ο προηγούμενος πολιτισμός καταστράφηκε και μαζί πολύτιμα στοιχεία. Έτσι με την προφορική παράδοση κύρια και κάποια ίσως λίγα πολιτισμικά στοιχεία η ζωή ξαναπήρε τον δρόμο της.
Αν δεν ήταν κατασκευές όπως ο υπολογιστής των Αντικυθήρων θα σταματούσα εδώ αλλά η ύπαρξή του με υποχρεώνει να υποθέσω ότι υπήρξαν και θύλακες γνώσεις που ίσως ακόμη υπάρχουν κάπου εκεί έξω.
     

9 σχόλια:

Αθηναίος είπε...

Φίλε Παυσανία, θα μου επιτρέψεις να πω δυο λόγια για την Θεογονία, γιατί είναι το μόνο γραπτό που έχουμε που αναφέρεται ξεκάθαρα στην κοσμογονία, την Θεογονία και την ανθρωπογονία.

Για την κοσμογονία ΔΕΝ λέει πολλά, ή μάλλον δεν λέει τίποτα αφήνοντας να εννοηθεί ότι το σύμπαν πάντα υπήρχε. Έτσι θα υιοθετήσω την άποψη του Ησιόδου αλλά και των πάνσοφων προγόνων μας γενικά, που πράττοντας φρόνιμα έλεγαν ότι «το Σύμπαν πάντα υπήρχε» χωρίς να πέφτουν σε ατοπήματα, αφού είναι αδύνατον ακόμα και σήμερα να πει κάποιος πώς δημιουργήθηκε.

Πάμε στη γενεαλογία των Θεών. Κατ’ αρχάς η γενεαλογία των Θεών διαμορφώνεται πάνω στο οικογενειακό πρότυπο και μάλιστα με βάση τη μητρική γραμμή διαδοχής. Σε όλες τις γεννήσεις δίνεται έμφαση στη μητέρα. Αρκετές μητέρες μάλιστα δεν έχουν συζύγους. Απ’ όσες δε έχουν συζύγους, οι σύζυγοι δεν παίζουν κανένα ρόλο.

Οι οικογένειες του Ουρανού και του Κρόνου είναι βασικά οικογένειες των αντίστοιχων μητέρων, ενώ και τα παιδιά του Δία από τους διάφορους γάμους του έχουν ιδιότητες που τα συνδέουν περισσότερο με τις μητέρες τους. Μόνο στο τέλος της Θεογονίας (στο τμήμα που γενικά θεωρείται ότι δεν ανήκει στο πρωτότυπο κείμενο του Ησιόδου, είναι δηλαδή επιπρόσθετο, νόθο ή παραχαραγμένο και διαστρεβλωμένο) οι πατέρες αποκτούν κυρίαρχο ρόλο.

Εδώ βλέπουμε την μεγάλη αντίθεση με όλες τις άλλες θεογονίες, θρησκείες και φιλοσοφίες όλων των άλλων λαών της Γης που είναι πατριαρχικές και οι γυναίκες αγνοούνται εντελώς, σε σημείο πολλές φορές να μην αναφέρονται τα ονόματα των συζύγων! Αυτό και μόνο προδίδει ότι η Θεογονία του Ησιόδου είναι κατά πολύ παλαιότερη όλων των κοσμοθεωριών που αναφέρονται στις παραδόσεις των λαών της Γης και σε όλες τις θρησκείες ή φιλοσοφίες, αφού είναι γεγονός ότι η μητριαρχικές κοινωνίες προηγήθηκαν κατά πολύ των πατριαρχικών κοινωνιών.

(συνεχίζεται)

Αθηναίος είπε...

(συνέχεια από το προηγούμενο)

Μετά απ’ αυτή την απαραίτητη εισαγωγή θα αναφέρω τα πρώτα στοιχεία που παίρνουμε από την θεογονία για την γέννηση των Θεών (μετά από την εισαγωγή του Ησιόδου).

«Στην αρχή γεννήθηκε το Χάος, κι έπειτα η πλατύστηθη Γαία παντοτινός και ασφαλής τόπος των αθανάτων που εξουσιάζουν τις χιονισμένες κορφές του Ολύμπου και τα σκοτεινά Τάρταρα στα βάθη της γης με τους πλατιούς δρόμους. Μετά ο Έρως που είναι ο ωραιότερος ανάμεσα στους αθάνατους θεούς, που λύνει τα μέλη όλων των θεών και των ανθρώπων και δαμάζει στα στήθια την καρδιά και τον νου. Από το Χάος ακόμη δημιουργήθηκαν το Έρεβος κι η μαύρη νύχτα. Κι απ’ τη Νύχτα γεννήθηκε ο Αιθέρας κι η Ημέρα, που τα γέννησε σμίγοντας ερωτικά με το Έρεβος. Η Γη πρώτα γέννησε τον γεμάτο αστέρια Ουρανό, ίσο με αυτήν να την καλύπτει από παντού και να είναι για πάντα ασφαλής τόπος για τους μακάριους θεούς. Και γέννησε τα ψηλά Όρη, χαριτωμένους τόπους των Νυμφών, των θεαινών που κατοικούν στα δασωμένα βουνά. Κι αυτή γέννησε και τον Πόντο, το ατέλειωτο πέλαγος, με τα μανιασμένα κύματα, χωρίς ερωτικό σμίξιμο. Έπειτα αφού πλάγιασε με τον Ουρανό, γέννησε τον βαθύ Ωκεανό, τον Κοίο, τον Κριό, τον Υπερίωνα, τον Ιαπετό, τη Θεία, τη Ρέα, τη Θέμιδα, τη Μνημοσύνη, τη χρυσοστεφανωμένη Φοίβη, και τη χαριτωμένη Τηθύα. Μετά απ’ αυτούς γεννήθηκε ο δόλιος Κρόνος, ο φοβερότερος απ’ όλους τους γιούς, που μίσησε τον θαλερό γονιό του».

Εάν πάρουμε το κείμενο κατά γράμμα δεν βγαίνει και πολύ νόημα. Αν όμως το δούμε σαν κωδικοποιημένη περιγραφή, από την δική μου οπτική θεώρηση των γεγονότων που περιγράφονται, καταλήγω στα εξής:

Έχουμε (για κάποιους αδιευκρίνιστους λόγους) μια γενική αναστάτωση και ανασφάλεια στο Σύμπαν και επικρατεί το Χάος. Ανακαλύπτεται η Γη η οποία ίσως λόγω της θέσης της στο Γαλαξία και της θέσης του Γαλαξία στο Σύμπαν, αποτελεί ένα ασφαλή τόπο διαβίωσης και ένα τόπο που (λόγω κοσμικής θέσης) συμβάλει στο να επικρατήσει η ειρήνη και η αρμονία (Έρως) ξανά στο Σύμπαν!

Από το Χάος που είχε «γεννηθεί» προκλήθηκε σιγή, βουβαμάρα (Έρεβος) και μαυρίλα (Νύχτα) στο Σύμπαν, τα οποία, με την συμβολή της ειρήνης και της αρμονίας (Έρως), διαδέχτηκε η ζωή (Αιθέρας = Οξυγόνο = Ζωή) και το φώς (Ημέρα = Φως)! Έτσι, χάρη στη συμβολή της Γης (της στρατηγικής θέσης της στο Σύμπαν) απέκτησε πάλι ζωή ο Ουρανός και έγινε πάλι ασφαλής!

Έπειτα από διάφορες γεωλογικές ανακατατάξεις (τεχνικές παρεμβάσεις ή μη – δεν διευκρινίζεται) διαμορφώθηκε η Γη όπως την ξέρουμε.

Αυτοί που ήταν στη Γη ή ήρθαν στη Γη (και την διαμόρφωσαν) άρχισαν να δημιουργούν με κίνητρο την ειρήνη και την αρμονία (Έρως) γαλαξιακές και διαγαλαξιακές συμμαχίες, έως την στιγμή που εμφανίστηκαν οι Κρόνιες δυνάμεις (συμμαχίες) και δημιούργησαν μεγάλα προβλήματα (ξανά μια αναστάτωση). Μέχρι εδώ δεν μπορώ να τοποθετήσω χρονικά τα γεγονότα. Πάντως όλα αυτά γίνονται πριν το 20.000 π. Χ.

Έγινε πάλι αναστάτωση στο σύμπαν με «μήλο της Έριδος» την Γη (λόγω της σημαντικής στρατηγικής θέσης της). Μετά από εχθροπραξίες (Τιτανομαχία) και ανασυνθέσεις στις Γαλαξιακές και Διαγαλαξιακές Συμμαχίες, επικράτησε η Συμμαχία που είχε αρχηγό το Δία και οι «κακοί» της Συμπαντικής παρέας υποτάχθηκαν και περιορίστηκαν ή φυλακίστηκαν. Αυτά όλα γύρω στ0 23.000 με 17.000 π. Χ.

Από εδώ και πέρα ξεκινά η αύξηση του πληθυσμού (και σε αυτό συμβάλουν και οι διάφορες φυλές που αποτελούν τη Συμμαχία με αρχηγό το Δία, με κυρίαρχη φυλή την φυλή του Δία) και η εξάπλωσή τους σ’ όλη τη Γη. Αυτά γίνονται από το 17.000 π. Χ. και μετά μέχρι περίπου το 12.000 π. Χ.

(συνεχίζεται)

Αθηναίος είπε...

(συνέχεια από το προηγούμενο)

Μετά από όλα αυτά έχουμε τον Μινωικό πολιτισμό τις εξορμήσεις του Ηρακλή ανά τον κόσμο, την Αργοναυτική εκστρατεία (και γενικά τα Ορφικά), την εξάπλωση των Ατλάντων και την καταδυνάστευση του τότε κόσμου και την νίκη των Αθηναίων επί των Ατλάντων γύρω στο 9.500, με αποτέλεσμα την καταστροφή και καταβύθιση της Ατλαντίδος.

Επειδή έχουμε αναφορά σε διάφορες περιοχές με κεντρική περιοχή τον σημερινό Όλυμπο στην Πιερία (Πιερία = Π(ύλη) Ιερή) και επειδή ο Όλυμπος είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι είναι το πρώτο όρος που σχηματίστηκε πάνω στη Γη, θεωρώ την σημερινή Ελλάδα ως κεντρικό τόπο διεξαγωγής όλης αυτής της διαδικασίας. Η μόνη διαφορά με τη σημερινή Ελλάδα είναι ότι τότε η γεωγραφική Ελλάδα ήταν στο νότιο Ημισφαίριο της Γης και γύρω στο 9.500 π. Χ. έγινε μερική μετατόπιση των γεωγραφικών πόλων της Γης και η Ελλάδα “ανέβηκε” στο Βόρειο Ημισφαίριο στη σημερινή της θέση.

Με την μετατόπιση των πόλων έχουμε και την έκρηξη του ηφαιστείου της Θήρας (ίσως ως αποτέλεσμα της μετατόπισης των πόλων), την καταστροφή του Μινωικού πολιτισμού και την έναρξη του Μυκηναϊκού πολιτισμού, τον Τρωικό πόλεμο (πριν το 3.500 π. Χ.) και μετά την συγγραφή των Ομηρικών επών (περίπου 40-70 χρόνια μετά τον Τρωικό πόλεμο).

Από τον Τρωικό πόλεμο και μετά η ιστορία είναι γνωστή, αλλά οι ανιστόρητοι ιστορικοί την έχουν συμπιέσει σε 500 χρόνια (από το 1.300 έως το 800 π. Χ.) για να τους βγαίνουν οι χρονολογίες. Η πραγματική χρονική διάρκεια όλης αυτής της περιόδου είναι γύρω στα 3.000 χρόνια. Από το 800 π. Χ. και μετά έχουμε την ιστορία καταγεγραμμένη.

Δεν ξέρω πώς σου φαίνονται όλα αυτά! Γι εμένα έχουν μια λογική και έναν ειρμό που δένει και με την μυθολογία αλλά και με την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία αρμονικά, αν και το μεγαλύτερο μέρος της έχει εξαφανιστεί ή καταστραφεί!

Φυσικά αν είχαμε ολόκληρη την Αρχαία Ελληνική Γραμματεία στη διάθεσή μας, είμαι βέβαιος ότι δεν θα είχαμε κανένα απολύτως κενό. Και εάν θέλεις μπορώ να σου δώσω μερικά μικρά παραδείγματα χαμένης γνώσεις που ενώ έχουμε ένα κείμενο που μας πάει από το Α μέχρι το Δ, το κείμενο που θα μας πήγαινε από το Δ μέχρι το Ε λείπει. Και ίσως ήταν πιο σημαντικό από το κείμενο που μας έφερε μέχρι το Δ.

Οι διαφωνίες που έχουμε είναι:
1. Στο ότι εσύ λες για ολική μετατόπιση των γεωγραφικών πόλων της Γης (ο Βόρειος πόλος πήγε στη θέση του Νότιου και ο Νότιος στη θέση του Βόρειου), πράγμα για το οποίο δεν υπάρχουν γεωλογικές ενδείξεις, ενώ εγώ λέω ότι έγινε μετατόπιση των πόλων (τόση όσο η Ελλάδα από το Νότιο ημισφαίριο να ανέβη λίγο προς βορά και να έλθει στη σημερινή θέση της στο Βόρειο ημισφαίριο) πράγμα για το οποίο υπάρχουν σαφείς γεωλογικές ενδείξεις.
2. Στο ότι όπως λες, Ελλάδα λεγόταν ένα άλλο σημείο της Γης (αν δεν κάνω λάθος στην ευρύτερη περιοχή Αυστραλίας, Νέας Ζηλανδίας, Ιαπωνίας, Κίνας) και οι κάτοικοί της μετακόμισαν στη σημερινή Ελλάδα κάποια χρονική στιγμή, ενώ εγώ θεωρώ ότι η Ελλάδα ήταν πάντα στη σημερινή γεωγραφική θέση και ίσως ορισμένες πόλεις έχουν μεταφερθεί από την αρχική θέση τους (πάντα εντός της Ελλάδος) στη σημερινή τοποθεσία τους.
3. Στις χρονολογήσεις των γεγονότων (και όχι στη σειρά που έγιναν) που όμως δεν είναι τόσο σημαντικό γεγονός.
4. Στο ότι όπως λες εσύ, ο Τρωικός πόλεμος έγινε πριν την Μετατόπιση ή ανατροπή των πόλων της Γης, ενώ εγώ λέω ότι έγινε μετά.

Θα ήταν καλό να μην διαφωνούσαμε σε τίποτα, αλλά ταυτόχρονα θα ήταν και ανιαρό και εναντίων του DNA της ράτσας μας (χα χα χα χα).

ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

Αγαπητέ φίλε
Είναι σίγουρο ότι αρκετές από τις διαφωνίες μας θα πρέπει να περιμένουμε λίγο για να επθιβεβαιωθεί αν και ποιος έχει δίκιο. Για κάποιες όμως θα πρέπει να βρούμε αν θέλεις έναν κοινό τρόπο αντίληψης για να μπορέσουμε να παρακολουθούμε με τον ίδιο τρόπο τα κείμενα.
Εγώ προτείνω και πίστεψέ με αν θέλεις δεν το κάνω ούτε αβασάνιστα ούτε χωρίς στοιχεία πια και όχι ενδείξεις, τον εξής:
Θεωρώ και μπορώ να τεκμηριώσω, μόλις διασφαλίσω τα δικαιώματά μου,ότι η εικόνα που έχουμε για κάποιους απλοϊκούς ανθρώπους που με βάση τα γήινα θέλησαν να εξηγήσουν και τα εξωγήινα ότι είναι λανθασμένη. Αυτή η λάθος εντύπωση προέκυψε από μια διακριβωμένη άγνοια, την άγνοια των λέξεων. Είναι δεδομένο και νομίζω ότι θα πρέπει να το δεχτείς ότι γνωρίζουμε ελάχιστες λέξεις από τις αναγραφόμενες το τι ακριβώς σημαίνουν. Έχουμε σε κάποιες μια καλή ίσως προσέγγιση, σε πολλές μια θολή και σε πάρα πολλές καμία. Υποθέτουμε νοηματικά ή και διαισθητικά τι πιθανών θα ήθελε να πει αλλά τις περισσότερες φορές ξεκινάμαι από ένα μικρό λάθος και συνεχίζουμε με ένα μεγαλύτερο.
Ας πάρουμε για παράδειγμα την Θεογονία που αναφερθήκαμε. Λέει στην αρχή, στους πρώτους στίχους ΚΑΙ ΤΕ ΛΟΕΣΣΑΜΕΝΑΙ ΤΕΡΕΝΑ ΧΡΟΑ ΠΕΡΜΗΣΣΟΙΟ. Σε αυτό το κομμάτι υποθέτουν ότι μιλάει για κάποιες που τρίβουν το δέρμα τους στα νερά του Περμήσσοιου ποταμού, που βέβαια δεν υπάρχει σήμερα αλλά αυτό είναι λεπτομέρεια για τους ειδικούς. Στην πραγματικότητα το ΤΕΡΕΝΑ ΧΡΟΑ αναφέρεται στον Περμήσσοιο, που στον κανονικό Ελικώνα υπάρχει και η αναφορά αυτή αφορά το ασβεστολιθικό πέτρωμα γύρω από τον ποταμό που τρίβεται, όπως κάθε ασβεστολιθικό πέτρωμα.
Ποιο κάτω λέει ΤΥΝΗ ΜΟΥΣΑΩΝ αλλά επειδή δεν γνωρίζουμε τι είναι αυτό το ΤΥΝΗ ανακάλυψαν ότι το ΤΥ είναι παρέκταμα του ΣΥ, για το ΝΗ κουβέντα και άρα το όλων τελικά σημαίνει εσύ τραγουδιστή ή και άλλα φαιδρά.
Άρα τις μεταφραστικές προσεγγίσεις των ειδικών δεν τις ακολουθώ γιατί είναι λανθασμένες σε μεγάλο βαθμό.
Αυτό το αναφέρω για να σου πω ότι αυτή η μυθολογία περί γάμων ούτε καν έτσι δεν αναφέρεται αλλά είναι προσέγγιση της χριστιανοκρατούμενης διανόησης για να δημιουργήσει έναν κακό ή έναν ηλίθιο ως αντίπαλο δέος.Οι προσεγγίσεις του συγραφέα που παρουσιάζεται ως Ησίοδος και που δεν είμαι καθόλου έτοιμος να δεχτώ ότι είναι έτσι και όχι μια ακόμη παρεξήγηση, είναι απόλυτα ακριβείς και επιστημονικά τεκμηριωμένες. Βρέθηκα πολλές φορές μπροστά στην ευχάριστη έκπληξη να διαπιστώνω ότι ανακαλύψεις του σήμερα περιγράφονται με μεγάλη ακρίβεια εκεί και εμείς τα μαθαίνουμε σήμερα. Δεν σου ζητώ βέβαια να με πιστέψεις αλλά να τα έχεις στην άκρη του μυαλού σου σαν πιθανότητα.
Οιθεοί δεν είναι ανθρωποποιημένες φυσικές δυνάμεις όπως φαίνεται να μοιάζουν από τα ονόματά τους αλλά αυτά που μοιάζουν με ονόματα είναι απλά περιγραφές.
Είναι πολύ δύσκολο να εξηγήσω πλήρως αλλά θα σου πω κάτι που μπορώ. Εμείς θεωρούμε τα ΑΡΤΕΜΗΣ και ΑΠΟΛΛΩΝ ονόματα όμως αυτό συμβαίνει επειδή έτσι εμείς τα θεωρήσαμε από ένα σημείο και μετά. Θέλω να πω ότι είναι ένα κυκλικό επιχείρημα. Θεωρώ ότι το ΑΡΤΕΜΗΣ και ΑΠΟΛΛΩΝ είναι ονόματα και άρα μετά αποδεικνύω ότι αυτοί ήταν άνθρωποι ή ανθρωποποιημένες κάτι που όμως όλα τα συμπεράσματα ξεκινούν και τελειώνουν στην δική μου υπόθεση.

ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

Συνέχεια
Τώρα όσον αφορά την γεωγραφική διαφορά έχεις δίκιο. Εγώ λέω ότι η Ελλάδα ήταν αλλού αλλά όχι στην περιοχή που υποθέτεις. Αυτό βέβαια δεν το λέω μόνο εγώ αλλά και η γεωγραφία μια και τα γεωγραφικά δεδομένα δεν ταιριάζουν στον ελληνικό χώρο. Ψάξε για παράδειγμα την Ιωλκό που είναι και εύκολο. Εκεί, τόσο στα Αργοναυτικά του Ορφέα όσο και στον Όμηρο που ταυτίζεται μαζί του γεωγραφικά μαθαίνουμε ότι κοντά στην Ιωλκό υπάρχουν ένα ποτάμι, ο Άμυρος, μία λίμνη που σε αυτήν καταλήγει ποτάμι, ένα ποτάμι παράλληλο με αυτό που έχουν το ίδιο στόμιο στην ενλόγω λίμνη και μια ακόμη λίμνη πιο μεγάλη ακόμη η Μελίβοια(τα ονόματα μου διαφεύγουν τώρα δεν έχω μπροστά μου τα κείμενα). Ακόμη εκεί υπάρχει και η Δωδώνη η δυχειμέρια που λέει και ο Ησίοδος. Αν αυτά τα γεωγραφικά στοιχεία τα βρίσκεις στην σημερινή Ιωλκό....
Οι ειδικοί λένε ότι τα ποτάμια και οι λίμνες ξεράθηκαν προφανώς χωρίς να αφήσουν ίχνη. Μπορεί να μετακόμισαν και σε άλλους τόπους λέω εγώ. Έτσι και αλλιώς λέμε και καμιά μαλ... για να περάσει η ώρα που λέει και το ανέκδοτο με τον λαγό. Δεν είναι δύσκολο λοιπόν να υποθέσεις απλά ότι μπορεί η Ελλάδα να ήταν αλλού. Άλλωστε εδώ ολόκληρη Ιθάκη και δεν την βρήκαν ακόμη. Αυτο και μόνο φτάνει για να αμφισβητήσεις τις γνώσεις των ειδικών.
Για τους Άτλαντες δε δεν έχω άποψη μια και εκτός του Πλάτωνα υπάρχει μόνο μια αναφορά, όχι γεωγραφικής φύσεως που υπάρχουν αρκετές στον Όμηρο και τον Ορφέα αλλά εθνολογικής που λέει ότι εκεί πηγαίνει να κατοικήσει ο Μενέλαος και φυσικά ζυτό δεν σημαίνει ότι πάει μόνος του αλλά ότι γίνεται κάποιος αποικισμός σημαντικός αλλά μέχρι εκεί. Πάντως αν κατοικείται νωρίτερα δεν το γνωρίζω μια και οι δύο μεγάλοι ταξιδευτές, ο Ιάσωνας και ο Οδυσσέας την αποφεύγουν ίσως και σκόπιμα μπαίνοντας σε μεγαλύτερα ταξίδια, κόπους και κινδύνους.
Για τον πόλεμο που προαναφέρεται στον Πλάτωνα δεν μπορώ να τον προσδιορίσω. Αν έγινε, έγινε πριν το 12000 και ίσως αυτός να είναι η αιτία της ανατροπής των πόλων. Πολύ πιθανών να έγινε σε μια προηγούμενη εποχή που έσβησε αλλά ίσως θα έπρεπε να υπάρχουν αναφορές. Ένα σκοτεινό σημείο είναι αυτό με την Πανδώρα. Ίσως ο θρυλούμενος πόλεμος έγινε μια πολύ μακρινή εποχή που έμεινε μόνο μια μικρή ανάμνηση.
όλα αυτά όπως βλέπεις είναι συγκεχυμένα αφού όπως σωστά λες λοίπουν κομμάτια από το παζλ που κάποιοι ανόητοι έσπευσαν να καταστρέψουν από άγνοια και θρησκευτικό φανατισμό. Ελπίζω μόνο οι φήμες περί μυστικών βιβλιοθηκών να είναι σωστές και να βρούμε κάποτε τα απαραίτητα κείμενα.
Μέχρι τότε μπορούμε μόνο να υποθέτουμε.
(Υ.Γ έχω ένα πρόβλημα με το internet και γι' αυτό δεν θα απαντώ άμεσα)

Αθηναίος είπε...

Φίλε μου, όπως διαπιστώνω σχεδόν σε όλα συμφωνούμε και οι διαφωνίες μας είναι:

1. Στην γεωγραφική θέση της Ελλάδος.
Αυτό δεν μπορούμε να το πούμε με μόνα στοιχεία τη διαφορετικότητα του ανάγλυφου της σημερινής γεωγραφίας, γιατί είναι τόσα πολλά τα χρόνια που έχουν περάσει που όντως μπορεί να έχει αλλάξει ακόμα και ριζικά. Παράδειγμα το στενό των Θερμοπυλών που σήμερα, μετά από 2.500 χρόνια έχει γίνει ολόκληρη πεδιάδα. Φαντάσου αλλαγές που θα έχουν γίνει (και με τις φυσικές καταστροφές) όταν μιλάμε για 10, 15 και 20 χιλιάδες χρόνια πριν. Οι μόνες αξιόπιστες περιγραφές που έχουμε είναι από το Στράβωνα που ήταν και πιο κοντά σ' αυτές τις περιόδους, αλλά είχε και πρόσβαση στην τότε άθικτη Αρχαία Ελληνική Γραμματεία. Και δεν ήταν φαφλατάς (όπως ο Ηρόδοτος που όλο νόμιζε) αλλά ακριβολόγος.

2. Στο αν έγινε ανατροπή των πόλων ή μερική μετατόπιση, που πιστεύω παραθέσαμε τις απόψεις μας και το αναλύσαμε επαρκώς, χωρίς εγώ τουλάχιστον να απορρίπτω τίποτα, απλά γέρνω λίγο προς την μερική μετατόπιση.

3. Στην χρονολόγηση των γεγονότων (καθώς στην σειρά που έγιναν δεν υπάρχει διαφωνία). Εδώ παρατηρούμε το εξής: Η μοναδική χρονολογία που έχουμε είναι τα "9.000 χρόνια πριν" που είπαν στον Σόλωνα οι Αιγύπτιοι ιερείς (βάσει γραπτών που κατείχαν) ότι έγινε ο πόλεμος Αθηναίων - Ατλάντων. Αν προσθέσουμε και άλλα 500 (γιατί μιλάμε ότι η βρισκόντουσαν τότε στο 500 π. Χ.) έχουμε την χρονολογία περίπου στο 9.500. Μας λείπει όμως η Ατλαντίδα. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις έχουμε την χώρα ή την τοποθεσία και λείπουν οι χρονολογίες ή δεν έχουμε ούτε τη χώρα ή την τοποθεσία ούτε την χρονολογία. Ούτε οι αστρονομικές αναφορές μπορούν να ληφθούν ως 100% σαφείς αποδείξεις, για τον λόγο του ότι έχουμε επαναλήψεις των αστρονομικών φαινομένων με την μετάπτωση του ισημερινού που έχει ένα κύκλο 26.000 ετών (περίπου).

Θα περιμένω την νέα σου ανάρτηση για κάποιο νέο θέμα να συζητήσουμε, έχοντας πάντα σε εκκρεμότητα τις τρεις παραπάνω διαφωνίες μας, μήπως κάτι νέο ανακαλύψουμε και κάνουμε ένα πιο σταθερό βήμα προς την αλήθεια!

Υ/Γ.: Θα ήθελα να μου πεις που υπάρχει η αναφορά για την Ατλαντίδα (εκτός από τον Πλάτωνα) και για την επιθυμία του Μενέλαου να πάει στην Ατλαντίδα.

ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

Αγαπητέ φίλε
Η απάντηση στο ερώτημά σου είναι η εξής:
Το ότι δεν βρέθηκαν αναφορές για την Ατλαντίδα είναι γιατί το άλλο όνομά της είναι "νησιά των μακάρων". Ως έτσι αναφέρονται και στον ησίοδο-Θεογονία αλλά και στον Όμηρο.
Θα τα ξαναπούμε στην επόμενη ανάρτηση.

Aggrampeli & Minas είπε...

Πολυ ωραια ολα αυτα που μαθαινω, τα ρουφαω στην κυριολεξια. Σας ευχαριστω παρα πολυ και καλη συνεχεια!
Το βιβλιο σας γραφει ολα αυτα τα ''μυστικα'' για να μαθουμε επιτελους την αληθεια και ποιοι ειμαστε;
Καλη σας νυχτα!

ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

Αγαπητοί φίλοι
Εκτός από το βιβλίο μου έχω γράψει πάρα πολλά στο ιστολόγιο αυτό αλλά επίσης οι πηγές μου είναι ο Ορφέας, ο Όμηρος και ο Ησίοδος σχεδόν αποκλειστικά. Έτσι με αφορμή αυτά που γράφω εδώ μπορεί(ς)τε να βρει(ς)τε τα πάντα. Δεν είναι μυστικά. Αν πάλι θέλεις να παρακολουθήσεις τον τρόπο που εγώ διαβάζω του συγγραφείς αυτούς τότε ναι θα πρέπει να πάρεις το βιβλίο.