Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2011

Η σιγουριά θα τους φάει.

Αγαπητοί φίλοι
Να λοιπόν που ένας ένας οι μύθοι αρχίζουν να καταρρέουν. Να λοιπόν που οι χθεσινές βεβαιότητες είναι σήμερα λάθη και μόνο. Μεταφέρω ένα απόσπασμα από το ΒΗΜΑ.
"Αμφισβητείται η ηλικία του συμβόλου της Ρώμης, δηλαδή της ορειχάλκινης Λύκαινας που θηλάζει το Ρωμύλο και τον Ρέμο και που βρίσκεται στο Μουσείο Καπιτωλίου της Αιώνιας Πόλης.

Όπως δείχνει η νέα μέθοδος χρονολόγησης με ραδιενεργό άνθρακα C-14, το ύψους 75 εκατοστών ορειχάλκινο ομοίωμα της λύκαινας που τάισε τους δυο ιδρυτές της Ρώμης δεν χρονολογείται, όπως πιστευόταν στον 5ο αιώνα π.Χ. και στην Ετρουσκική Περίοδο, αλλά στον 13
ο αιώνα μ.Χ., δηλαδή πρόκειται για μεσαιωνικό αντίγραφο του αυθεντικού."
Δηλαδή μέχρι τα μέσα του 2011 πίστευαν ότι ένα άγαλμα του 13ου αιώνα είναι έργο κατά 2000 χρόνια παλαιότερο.
Μπορούν να μου πουν γιατί τελικά είναι σίγουροι;

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά Παυσανία, τώρα αρχίζεις και δικαιώνεσαι και εσύ και ο αγώνας που δίνεις μέσα από το ιστολόγιο σου . Είσαι παγκόσμιας εμβέλειας πνευματική προσωπικότητα . Μόνο που δυστυχώς δε το ξέρει ακόμα η παγκόσμια κοινότητα . Εμείς οι πιστοί σου ανγνώστες θα κάνουμε ότι μπορούμε να ακουστεί ο λόγος σου , ο ανατρεπτικός και πρωτοπόρος ,τολμώ δε να πω και ριζοσπαστικός , σε κάθε γωνιά του πλανήτη μας . Μη σε πτοούν οι κακόβουλοι και οι ανίδεοι . Το μόνο που βγάζουν προς τα έξω είναι η αλαζονεία της άγνοιας τους . Πλησιάζει η ώρα που όλοι θα υποκλιθούν μπροστά σου και θα αναγνωρίσουν την συμβολή σου στο ξερίζωμα του παλιού,του σάπιου και του σαθρού που εδώ κι αιώνες συσσωρεύτηκε στην κακώς εννοούμενη επιστήμη .
Να σαι πάντα καλά
(Δεν έχει σημασία το όνομα μου)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ το ξέρω το όνομά σου!!
Παυσανίας σε απελπισμένη προσπάθεια αυτοεμψύχωσης ;)


(Πέρα απ την πλάκα, παραλήρημα μεγαλείου λέγεται και επιστρατεύεται για να αντισταθμίσει ένα βαθυτατο σύμπλεγμα μειονεξίας. Βαρύ ψυχικό νόσημα, παίρνει βοήθεια πάντως)΄

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλε να εφαρμόσεις τις ιδέες της "παγκόσμιας εμβέλειας πνευματική προσωπικότητας" στο ψευδώνυμο της
ΠΑ-ΥΣ-ΑΝ-ΙΑ (Σ)
Ας το πάρουμε ανάποδα, το ΙΑ δεν είναι μενεξέδες είναι ΟΠΛΑ, το ΑΝ είναι το ίδιο που υπάρχει στον ΑΝθρωπο, το ΥΣ είναι προφανώς γουρούνι, ενώ το ΠΑ είναι - κι ας μη του φαίνεται - τα αρχικά της φράσης Παγκόσμιας Ακτινοβολίας !!!!!!!
Δηλαδή παγκόσμιας ακτινοβολίας γουρούνι (είναι) τα όπλα του ανθρώπου !
Αυτό ακριβώς είναι το νόημα της λέξης ΠΑ-ΥΣ-ΑΝ-ΙΑ

Καλημέρα σας

Μεγάλη Αικατερίνη Πασών των Ρωσιών

Pausanias είπε...

Θα σε παρακαλέσω να μην με μπερδεύεις ΚΑΤΕΡΙΝΑ με τον εαυτό σου. Εγώ ούτε γράφω ως ανώνυμος ούτε έχω ανάγκη να πολλαπλασιαστώ για να υποστηρίξει κάποιος την γνώμη μου. Αυτά ανήκουν στην δική σου προσωπικότητα.

Ανώνυμος είπε...

Δικέ μου άσε τον κόσμο να λέει...

(εσύ κοίτα τα χάλια σου)

Αύτανδρος

Ανώνυμος είπε...

Δεν είμαι ο Παυσανίας . Γιατι αρνειστε κάποιοι επίμονα το γεγονός ότι στο ιστολόγιο του Παυσανία έχουν ανατραπεί πολλές δήθεν αλήθειες αιώνων ακόμα και χιλιετιών ; Ναι εδω σε ένα ελληνικό ιστολόγιο . Αν κάποιοι έχουν να απαντήσουν σε μια τέτοια τιτάνεια προσπάθεια μόνο με ειρωνία , τότε αυτό δείχνει την κατάντια της πατρίδας μας . Μια ζωή ο ένας ζήλευε τον άλλον κι ιδιαίτερα όσους προχωρούσαν πιο μπροστά από τους υπόλοιπους .
Παυσανία συνέχισε τον αγώνα σου και τον δρόμο σου . Μη πτοείσε από τους επικριτές . Αν θέλουν να ασκούν κριτική να το κανουν με επιχειρήματα όχι με λεκτικές επιθέσεις .

(το όνομα μου πάλι δεν έχει σημασία)

Ανώνυμος είπε...

Εχεις δίκιο αναγνώστη του μπλογκ που δεν είσαι ο Παυσανίας αλλά κάνεις ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ τα ίδια ορθογραφικά λάθη με αυτόν που αποκαλεις παγκόσμιας εμβέλειας πνευματική προσωπικότητα !!

Από την Γη του Πυρός
μέχρι την Γροιλανδία,
όλοι, μα όλοι στο ίντερνετ
διαβάζουν Παυσανία !

Μαζί με τον αντιπρόσωπό μου στην Ελλάδα Βλάσση Τσάκα αποτελείτε ότι πιο συγχρονο και ανατρεπτικό έχει να παρουσιάσει η ελληνική κοινότητα στο παγκόσμιο γίγνεσθαι

Πρίγκηψ Αλ Σουλτάν μπιν Σαούντ

Ανώνυμος είπε...

Πως τολμάς αχρείε να με αποκαλείς με το υποκοριστικό μου, εμένανε μια τσαρίνα !
Αν το ξανακάνεις θα σε στείλω εξορία στην Σιβηρία, σκουλήκι !

Μεγάλη Αικατερίνη Πασών των Ρωσιών

Pausanias είπε...

Δεν πρόκειται να ασχοληθώ ξανά μαζί σας και φυσικά από εδώ και μετά θα συνεχίσω να σβήνω τα σχόλιά σας.
Είναι κατανοητή η πίκρα για το μέγεθος της ασημαντότητάς σας. Όσο για μένα δεν μ' ενδιαφέρει αν είμαι ή όχι σημαντικός για σας. Εγώ είμαι ζωντανός γιατί σκέφτομαι ενώ εσείς;

Ανώνυμος είπε...

Μην τα σβήσετε κύριε Παυσανία τα σχόλια. Μόνο για αυτά αξίζει η σελίδα σας. Προσφέρει γέλιο και χαρά στις δύσκολες μέρες που ζούμε

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Παυσανία

μόις τελειώσω κάτι ψιλοδουλειές που έχω με τον Παναθηναϊκό και τον Ροναλντίνιο θα ήθελα να συνεργαστούμε για την έκδοση ενός βιβλίου στα ισπανικά με μερικές από τις Παγκόσμιες Πρώτες που έχετε γράψει. Οι ισπανόφωνοι λατρεύουν τέτοιες διατριβές και είμαι σίγουρος πως θα γίνει μπεστ-σέλλερ.
Ολες τις τεχνικές λεπτομέρειες άστες επάνω μου, εξ άλλου αυτή είναι η δουλειά του μάναντζερ.

Θα είμαστε σε επαφή

Βλάσσης Τσάκας, ιντερνάσιοναλ μάναντζερ

Αθηναίος είπε...

Προσωπικά εμένα Μεγαλειοτάτη Τσα(τσα)ρίνα με απασχολούν μόνο τα σοβαρά πράγματα και δεν ασχολούμαι με τα ασήμαντα και τις ασημαντότητες! Εσάς;;;;;;;

Προς όλους τους Ανώνυμους:
Ο Παυσανίας είναι ένας ηλίθιος, βλάκας, υπερφίαλος, έχει καβαλήσει το καλάμι, είναι τρελός, χαζός και ότι άλλο θέλετε! Έχει φτιάξει ένα Blog και κάνει το κέφι του. Εσάς γιατί σας ενοχλεί αυτό;;; Γιατί ασχολείστε με ένα Blog στο οποίο ο ιδιοκτήτης του γράφει μαλακίες;;;

Ειλικρινά δεν θέλω να το παίξω δικηγόρος του Παυσανία, άλλως τε δεν τον γνωρίζω και τυχαία βρέθηκα στο blog του το οποίο επισκέπτομαι αλιεύοντας ο,τιδήποτε μου φαίνεται ενδιαφέρον, όπως άλλως τε κάνω και με άλλα blogs και site!

Δεν περιμένω καμιά απάντηση φυσικά, αν και είμαι ανοικτός για κάθε συζήτηση!

Pausanias είπε...

Ο Αθηναίος είπε το αυτονόητο. Αν εγώ είμαι όλα αυτά που ισχυρίζεσται ανόητοι, ανώνυμοι ήθελα να πω, τότε προφανώς εσείς είστε στην νιοστή που με παρακολουθείται ανελλειπώς.
Αλλά για στάσου. Όχι ξέρω για ποιον λόγο το κάνετε. Είστε έτοιμοι να με κατατροπώσετε με τις γνώσεις σας αλλά ακόμη δεν είστε έτοιμοι. Οσονούπω όμως θα μπορέσετε να αρθρώσετε μια λέξη γίγαντες της γνώσης.
Ίσως αν βγείτε με πανσέληνο γυμνοί στο δάσος να τα καταφέρετε. Το μόνο που δεν πρέπει να κάνετε είναι να δαγκώσετε την γλώσσα σας.
Θα περιμένω νέα σας. Μάλιστα σκέφτομαι να μεταφέρω όλα τα σχόλιά σας σε ξεχωριστό μέρος ως μνημείο.....

Ανώνυμος είπε...

Ρε Παυσανιάκο δεν πας να κάνεις καμια μετακόμιση πάλι μπας και ξεχαστεί το πράμα ;
Αντε μπράβο και χαιρετίσματα στα alter ego σου κομπλεξικέ που σβήνεις όσα σχόλια δεν σε συμφέρουν

Λύσσανδρος

Pausanias είπε...

Χοντρο-Θόδωρε από τώρα και στο εξής τα σχόλια δεν μπορεί να είναι ανώνυμα. Για να σε δω εσένα και το τσιράκι σου την Κατερίνα.