Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Ο Τρωικός πόλεμος και ...οι άλλοι-Θεοί,ημίθεοι, ατομικά όπλα.Παγκόσμια πρώτη.

Αγαπητοί φίλοι
Αν και δεν συνηθίζω να γράφω τόσα κείμενα σε μια βδομάδα εντούτοις θα ήθελα να μοιραστώ ορισμένες σκέψεις μου μαζί σας που με κάνουν και εμένα να αναρωτιέμαι τι ακόμη κρύβεται πίσω από το υπέροχο κείμενο, χωρίς ποτέ να παραγνωρίζω τα ίσης σημασίας και αξίας κείμενα των Ορφέα και Ησιόδου.
Έλεγα λοιπόν ότι τα έχω δει όλα αν και κάποιες μικρές απορίες πάντα υπήρχαν και υπάρχουν αλλά πίστευα ότι ξέρω την γενική εικόνα. Απ' ότι φαίνεται όμως η ζωή ξεπερνά πάντα κάθε φαντασία ακόμη και το σύνολο των ταινιών επιστημονικής φαντασίας.
Ας ξεκινήσω όμως από την αρχή για να καταλάβεται τι δεν ήξερα και απορούσα και τι καινούργιο τώρα πια γνωρίζω.
Όπως σας είπα έχω καταφέρει σε πολύ μεγάλο βαθμό να ετοιμολογήσω το σύνολο των δυσνόητων Ομηρικών λέξεων αλλά παρ' όλα αυτά κάποια συνεχίζουν και είναι δυσνόητα μια και αναφέρονται σε γνώσεις που όσο και να ήθελα δεν έχω. Αυτό σημαίνει ότι για να αποκωδικοποιήσεις μια λέξη-εικόνα πρέπει να ξέρεις και τι είναι αυτό που παρουσιάζει. Για παράδειγμα αν δεν ξέρεις τι είναι το DNA και πως λειτουργεί άντε να καταλάβεις τι σημαίνει διαιρούμενος άξονας με τέσσερεις ξεχωριστές χημικές ενώσεις. Θα το διαβάζεις θα το ξέρεις αλλά μέχρι εκεί. Ενώ αν το γνωρίζεις θα καταλάβεις την αξία της κάθε λέξεως-εικόνας και τον ρόλο που παίζει. Ελπίζω ότι έγινε αντιληπτό τι θέλω να πω. Συνεχίζω.
Αν λοιπόν δεν ξέρεις είναι σαν να έχεις ένα παζλ, βλέπεις όλα τα κομμάτια αλλά δεν μπορείς να το συναρμολογήσεις. Ενώ αν ξέρεις!!! τότε χιλιάδες εικόνες πετάγονται μπροστά σου και κάθεσαι και κοιτάζεις απορημένος αλλά και με έκσταση αυτά που βλέπεις.
Σε μια τέτοια εκστατική κατάσταση είμαι και εγώ και αυτός είναι και ο λόγος που θέλω να την μοιραστώ, όσο μπορώ, μαζί σας.
Ενώ λοιπόν μέχρι τώρα σας είχα αναφέρει ότι ήρθαμε από τ' αστέρια πριν από 19000(και κάτι) περίπου χρόνια εντούτοις δεν μπορούσα να πω τίποτε για το πριν μια και δεν μπορούσα να βρω αναφορές. Μια θολή αναφορά όλη και όλη για τον Δευκαλίωνα και το ότι ήρθε από έναν έτοιμο να καταστραφεί πλανήτη αλλά μέχρι εκεί.
Εδώ θέλω να μοιραστώ μαζί σας μερικές υποψίες μου για το παραπάνω θέμα. Έχω την ισχυρή εντύπωση-υποψία ότι ούτε ο Δευκαλίωνας ούτε η Πύρρα ήταν άνθρωποι αλλά μάλλον πρόκειται για αναφορά σε διαστημικά οχήματα και μόνο αλλά απλά είναι εντύπωση. Συνεχίζω λοιπόν.
Υπήρχε λοιπόν η απορία του πως ήρθαμε, γιατί ήρθαμε, ήρθαμε μόνοι μας ή μας φέρανε; Αλλά ακόμη υπήρχαν απορίες για το ποιοι ήταν οι θεοί πραγματικά; Ήταν οι πλανήτες του ηλιακού μας συτήματος για παράδειγμα και αν ναι τότε πως επενέβαιναν στην ζωή των ανθρώπων; Αν όλα αυτά ήταν απλά και μόνο αστρολογικές αναφορές, όπως ισχυρίζονται κάποιοι, τότε πως οι θεοί μετακινούνται κατυά βούληση όταν αυτό σε κοσμική κλίμακα είναι αδύνατον;
Αυτά και πολλά άλλα ήταν τα ερωτήματα που υπήρχαν μέσα μου και προσπαθούσα να ξεδιαλύνω αν τελικά κατάφερνα να βρω ένα στοιχείο.
Μια άλλη ομάδα ερωτημάτων είχε να κάνει με την τεχνολογία των αντιμαχόμενων πλευρών. Τι φορούσαν στην μάχη, τι οχήματα είχαν, ποιος ήταν ο πραγματικός εξοπλισμός και όχι αυτό που θέλουμε να νομίζουμε και άλλα τέτοια παρόμοια.
Για τα τελευταία είμαι ακόμη σε αναζήτηση. Ξέρω ότι είχαν μηχανοκίνητα οχήματα, όπως έχω ξαναγράψει και πολύ πιθανό να είχαν και κάποιο είδος παρόμοιο με την σημερινή μηχανή, με δύο ρόδες εννοώ αλλά ακόμη το ψάχνω. Εκεί που έκανα μπαμ ήταν στην πρώτη ομάδα.
Όπως γνωρίζεται όλοι οι της εποχής του Τρωικού είχαν δύο κύρια γνωρίσματα:
Ήταν ΗΡΩΕΣ καιΗΜΙΘΕΟΙ.
Για το πρώτο έχετε πια μάθει ότι αναφέρονταν στην ικανότητα να αναπνέουν με τους πνεύμονες. Αυτός ήταν και ο λόγος που όλοι ήταν ήρωες και όχι λόγω πράξεων που πολλές δεν ήταν καθόλου ηρωικές με τα σημερινά δεδομένα τουλάχιστον.
Το δεύτερο όμως χαρακτηριστικό ήταν μια σκοτεινή εικόνα. Ένα κομμάτι από το πάζλ που λέγαμε, που είναι μπλε, μια και ανήκει στον ουρανό και δεν ξέρεις τι να το κάνεις.
Γιατί άραγε ήταν ημίθεοι, άρα μισοί θεοί;
Παλαιότερα πίστευα ότι αναφέρεται στο ότι τώρα πια βρίσκονται στην γη και άρα δεν πετάνε πια όπως οι θεοί. Αυτό εν μέρη ήταν σωστό αλλά εν μέρη και επειδή οι μισές δουλειές δεν μου αρέσουν συνέχισα να στίβω το μυαλό μου για να το βρω.
Κάποια στιγμή λογικά βαρέθηκα να ψάχνω μια και δεν είχε αποτέλεσμα όλο αυτό αλλά απ' ότι φαίνεται η καλή μου Μούσα δεν μ' άφησε με την απορία. Ακούστε πως έχει η ιστορία.
Αυτό που αναφέρεται ως θεοί δεν είναι τίποτε άλλο από τις εξωτερικές εκδηλώσεις αυτών που βρίσκονται εντός τους αλλά αυτό ίσως το φανταζόσασταν. Εκείνο που είναι νέο είναι ότι είναι πολύ πιθανό, ως σίγουρο, οι θεοί να μην μας μοιάζουν καταπληκτικά αλλά έχουμε απλά κοινά χαρακτηριστικά. Τι θέλω να πω.
Οι λεγόμενοι θεοί είναι κάποια άλλη φιλή του διαστήματος που στην δική μας περίπτωση έπαιξε και ίσως παίζει ακόμη το πιο πιθανό τον ρόλο του προστάτη. Γιατί αυτό θα μου πείτε.
Αυτό έγινε γιατί είμαστε ...παιδιά τους. όχι σαν και αυτούς αλλά παιδιά τους.
Τι θέλω να πω. Το μισό DNA μας προήλθε από αυτούς προφανώς σε πολύ παλαιές εποχές. Για κάποιο λόγο αποφάσισαν ένα είδος σε κάποιον πλανήτη να το διασταυρώσουν με το δικό τους γονιδίωμα και βγήκαμε εμείς. Από τότε λοιπόν μας προσέχουν σαν τους γονείς που προσέχουν τα παιδιά τους από μακρυά για να μπορέσουν να ενηλικιωθούν σωστά. Μάλιστα αυτό το δηλώνουν ευθαρσώς μέσα στα κείμενα. Πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα ο Δίας.
Ο Δίας όπως ξέρετε λέγεται και ΖΕΥΣ αλλά δεν ξέρατε τι σημαίνει. Σήμερα λοιπόν εδώ μαθαίνεται ότι ΖΕΥΣ σημαίνει ο αόρατος. Έχει και συνέχεια αλλά στο σημείο αυτό αυτό μας ενδιαφέρει ότι ο Δίας είναι αόρατος και άρα ΖΕΥΣ.
Ξέρω ότι ορισμένοι θα πηδήξουν από το κακό τους αλλά τι να γίνει έτσι είναι η ζωή(για να βγάλω και εγώ το απωθημένο μου με ορισμένους που κλείνουν τα μάτια και τ' αυτιά για να μην παραδεχτούν ότι αυτό που βλέπουν είναι μόνο η σκόνη μου. Αφού έβγαλα τον μικροαστισμό μου συνεχίζω).
Εδώ βέβαια γεννάται ένα δυο εύλογα και αναπάντητα προς στιγμήν ερωτήματα.
Ερώτημα πρώτο: Συνεχίζουμε να είμαστε υπό επιτήρηση;
Ερώτημα δεύτερο: Ήμασταν υπό επιτήρηση στα πλαίσια μιας προστασίας για λόγους φροντίδας ή στα πλαίσια ενός πειράματος που ίσως ακόμη συνεχίζεται;
Η συνέχεια στο επόμενο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ria είπε...

αν λάβω υπόψιν μου τη δήλωση ενός φυσικού, αν θυμάμαι καλά, είμαστε ακόμα σε επιτήρηση γιατί ενώ αυξάνει η επικίνδυνη ακτινοβολία του ήλιου, δημιουργείται ειδική ζώνη γύρω από τη γη με το όζον και φιλτράρει την επιβλαβή ακτινοβολία, τότε είμαστε ακόμη υπό επιτήρηση...

λέω τώρα εγώ με το φτωχό μυαλό μου....