Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

ΧΡΟΝΟΣ και ταξίδια σε αυτόν-Μια λέξη μια ιστορία.Παγκόσμια πρώτη

Αγαπητοί φίλοι
Αρχικά καταλαβαίνεται φαντάζομαι ότι δεν γίνεται να γράφω άρθρα κάθε ημέρα. Αυτό θα με καταντούσε να επαναλαμβάνομαι συνεχώς από την μια αλλά και να προσπαθώ να σας εντυπωσιάσω από την άλλη με εξυπνακισμούς κρατώντας σας δεμένους ως υποψήφιους πελάτες. Αυτός όμως δεν είναι ο σκοπός μου και νομίζω ότι όσοι είναι λίγο καιρό στην παρέα μας το γνωρίζουν.
Εντούτοις τον τελευταίο καιρό νιώθω μια αδυναμία να γράψω κάτι όχι επειδή δεν έχω αλλά το αντίθετο. Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω, ξεκάθαρα πια, ότι το έργο μου, όπως έχει διαφανεί, σ' ένα μεγάλο μέρος το έχω φέρει σε πέρας. Κατάφερα να βρω τα κλειδιά που έψαχνα και τώρα όλα είναι τόσο ξεκάθαρα που πραγματικά έχω μείνει άναυδος από το αποτέλεσμα. Όπως τότε Ρία, που ήμουν έτοιμος να τα παρατήσω αντιλαμβανόμενος το μέγεθος της ευθύνης.
Τώρα βέβαια δεν μπορώ παρά να κάνω και τα επόμενα βήματα.Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.
Πάντως θα προσπαθήσω να σας περιγράψω με λίγα λόγια την έννοια του ΧΡΟΝΟΥ, όπως αυτή περιγράφεται από τους αρχαίους εκείνους Έλληνες που δίνει και απάντηση στο αν και το πως μπορούν να γίνουν ταξίδια στον χρόνο.
Τι είναι λοιπόν ο χρόνος γι' αυτούς.
Η λέξη χρόνος σημαίνει το εξής:
Είναι ένα από τα αποτελέσματα που δημιουργούνται όταν ένα σώμα συνδέεται με ένα άλλο που βρίσκεται σε συνεχή κίνηση. Τόσο απλά. Δηλαδή ο χρόνος μας σήμερα είναι αποτέλεσμα της κίνησης της Γης και μόνο, η οποία βέβαια κινείται μέσα σε ένα κινούμενο σύμπαν κλπ. Αυτό είναι απόλυτα συμβατό με το ότι η σύγχρονη επιστήμη έχει καταφέρει να συμπεράνει 20000 χρόνια μετά ενώ αυτό βρισκόταν εδώ και περίμενε να το διαβάσουν.
Επ' ευκαιρία ο καταστροφέας της ελληνικής γλώσσας έβγαλε καινούργιο βιβλίο για την ελληνική γλώσσα δεν είναι αστείο.
Αυτή είναι η αξία της γλώσσας που είχατε το προνόμιο να αποκτήσετε ως μητρική. Αυτή είναι η διαφορά σας και η ευθύνη σας απέναντι σε όλους τους άλλους. Ούτε DNA ούτε άλλες ανοησίες. Αυτό που μας κληροδότησαν ήταν η ευθύνη να κρατήσουμε αυτό το τέλειο εργαλείο ζωντανό και να το κάνουμε κάποτε να δουλέψει και πάλι. Αυτό πρέπει να κάνουμε λοιπόν μακρυά από ανοησίες, ανοήτους και ακρότητες.
Συνεχίζω όμως με τον χρόνο.
Ακόμη και αν λοιπόν διαπιστώσουμε ότι όλα αυτά φαίνονται πολύπλοκα και δύσκολα υπάρχει πάντα ένας απλός φαινομενικά τρόπος να δώσουμε απάντηση στο αν μπορούν να γίνουν και πως ταξίδια στον χρόνο και αν αυτό περιλαμβάνει και το χθες και το αύριο.
Η απάντηση που θα σας δώσω γι' αυτά είναι διαφορετική από τις κρατούντες αν και κάπου συγκλίνει αλλά γεννά ταυτόχρονα πολλά νέα ερωτήματα.
Ας πάμε όμως πρώτα στις αρχικές απαντήσεις.
Από την στιγμή που μας λέει ότι ο χρόνος είναι αποτέλεσμα της κίνησης του σώματος που ήμασταν συνδεδεμένοι τότε αυτά που χρειαζόμαστε είναι:
α) η ταχύτητα της Γης και
β) η πραγματική προηγούμενη τροχιά της και
γ) η πραγματική επόμενη τροχιά της.
Για τα ταξίδια στο παρελθόν χρειάζεται να αποσυνδεθούμε από την Γη κινούμενοι αντίθετα με μεγαλύτερη ταχύτητα από την δική της και ακολουθώντας την ανάποδη προς αυτήν τροχιά και ακριβώς το αντίθετο στο μέλλον.
Βέβαια γεννιέται αμέσως το ερώτημα αν πηγαίνοντας πίσω, ή μένοντας αδρανής, θα συναντήσεις το παρελθόν ή αν αναπτύξεις την ταχύτητα που χρειάζεσαι με κίνηση εμπρός θα συναντήσεις το μέλλον γιατί τότε θα σημαίνει ότι παρελθόν παρόν και μέλλον συνυπάρχουν ταυτόχρονα και απλά εμείς περνάμε από ήδη χαραγμένους δρόμους. Σαν να μας κάνουν κολάζ σε ήδη ζωγραφισμένους πίνακες οπότε καταλαβαίνουμε ότι δεν υπάρχει τυχαίο και ότι όλα εξυπηρετούν έναν προκαθορισμένο σκοπό προορισμό.
Όλα βέβαια αυτά δεν θα μπορούσα με τίποτα να τα απαντήσω απλά σας μεταφέρω τους προβληματισμούς μου που προέκυψαν όταν διαπίστωσα τι σημαίνει η λέξη ΧΡΟΝΟΣ.

5 σχόλια:

ria είπε...

εξίσου συγκλονισμένη είμαι και εγώ με την έννοια της λέξης.

άσε που με προβλημάτισε η προηγούμενη και επόμενη ταχύτητα.

η ευθύνη σου μεγαλώνει τώρα. περιμένουμε νέα σου σύντομα.

καλή σου μέρα.

Ανώνυμος είπε...

κατι σχετικο με τον χρονο.ο απολλοδωρος στην βιβλιοθηκη μας πληροφορει οτι την εποχη που περιγραφει ο ενας χρονος=σημερινα 8 ετη.βαγγελης

Pausanias είπε...

Ρία
Πάντα κάτι καλό έχεις να πεις και σ' ευχαριστώ γι' αυτό.
Βαγγέλη
Ελπίζω να είσαι καλά στα καινούργια... καθήκοντα. Το έχω διαβάσει και εγώ αλλά δεν ξέρω από που προκύπτει. Πάντως και εμένα μου δίνουν την εντύπωση υπεραιωνόβιων χωρίς να έχω στοιχεία αλλά εντυπώσεις περισσότερο.

Ανώνυμος είπε...

φιλε παυσανια,υπαρχουν αναφορες παντου για υπεραιωνοβιους και ανθρωπους ενω ειχαν βασιλευσει για πολλες γεννιες εδειχναν αγεραστοι και ειχαν την οψη των αθανατων.σιγουρα κατι γινοταν.αλλωστε αναφερεται οτι η ιατρικη τοτε οχι μονο εσωζε ανθρωπους αλλα και τους ανεσταινε.

Pausanias είπε...

Φίλε Βαγγέλη
Υπήρχαν οι μακρόβιοι που ζούσαν 990 χρόνια σύμφωνα με τον Ορφέα. Εγώ αναφέρθηκα στους υπόλοιπους. Εκείνοι φαίνεται ότι ζούσαν περισσότερα από εμάς χρόνια. Άλλωστε το αναφέρει και ο Ησίοδος που ήρθε μετά και λέει ότι η ατμόσφαιρα έχει αλλάξει προς το χειρότερο, πολύ πιθανό να μιλάει για ραδιενέργεια, και εμφανίστηκαν έτσι οι ασθένειες.