Τρίτη 10 Μαρτίου 2009

Ιστορικοί και ανιστόριτοι 2

Καλημέρα αγαπητοί μου φίλοι.
Όπως όλοι είδατε μια προσεχτική έρευνα χωρίς αγκυλώσεις δίνει καταπληκτικά αποτελέσματα γιατί οφείλω να ομολογήσω ότι ούτε "ειδικός" επί του θέματος είμαι ούτε και τίποτε ιδιαίτερες γνώσεις έχω πάνω σε αυτά πέρα από την αγάπη μου για την έρευνα και την προσπάθεια αυτομόρφωσης μου μια και στο ελληνικό κράτος αυτά σαν δημόσιο αγαθό είναι απαγορευμένα.Θυμάμαι μάλιστα όταν ασχολήθηκα με το θέμα προσπαθώντας μέσα από κατατακτήριες να συμπληρώσω την εκπαίδευση μου για να μπορώ να είμαι καλύτερος στην εργασία μου και παρ' όλο που έκανα μια αξιοπρεπή προσπάθεια,τουλάχιστον σύμφωνα με την δική μου κρίση, εντούτοις πέρασαν οι εξής:οι γνωστοί του συστήματος.Μάλιστα διαπίστωσα εκ των υστέρων ότι όλοι όσοι βρίσκονταν στις ηγεσίες των κομματικών μηχανισμών όλοι ήταν όχι μόνο με μεταπτυχιακά αλλά και με διδακτορικά.Απ' ότι φαίνεται τα "καλύτερα" μυαλά της χώρας ασχολούνται με την πολιτική γιατί μην μου πείτε ότι περνούν με μέσο ή μάλλον με απροαποφασισμένη λίστα γιατί θα θυμώσω.
Αυτοί λοιπόν οι τύποι στην συνέχεια γίνονται καθηγητές και βέβαια γράφουν και βιβλία αντάξια της επιστημινικότητάς τους και μη χειρότερα να λέμε αν υπάρχει κάτι τέτοιο.Για να μην ισοπεδώσω όμως τα πάντα υπάρχουν και φωτεινές εξαιρέσεις όμως.
Γιατί ξεκίνησα μια τέτοια κουβέντα;Από την μια κάπου πρέπει να βγάλω τα εσώψυχά μου και αν δεν το κάνω εδώ που θα το κάνω.Από την άλλη έχω ένα θέμα με ένα "μεγάλο" όνομα του παρελθόντος και την παντογνωσία του που κάποτε ως ειδικός "ήλενχε" την ελληνική σκέψη σε θέματα ιστορίας.
Από εδώ και μετά θα αφήσω τον "κύριο καθηγητή" να μιλήσει.
Ας δούμε την φράση του:"Είναι οι ανηλεείς και τραχείς πόλεμοι των λαών,ότε άνθρωπος εμάχετο εναντίον ανθρώπου,ορδαί εναντίων ορδών,φυλαί εναντίον φυλών, και ούτε ίχνος υπήρχεν ωργανωμένης κοινωνίας ή συνειδητοποιημένης εθνότητος,ουδέ υποψία δικαίου"
Θα μπορούσε κάποιος να πει ότι αυτό είναι μια προφητική αναφορά του σήμερα;
Μα βέβαια.Λίγο να κοιτάξει γύρω του θα δει ότι όλα αυτά και πολλά ακόμη είναι τα στοιχεία της σημερινής παγκοσμιας κοινωνίας.Αλλά ακόμη και διαχρονικά να το δεις πάλι στο ίδιο συμπέρασμα καταλήγεις.Προφητικός λοιπόν ο κύριος καθηγητής;
Όχι φίλοι μου.Ο κύριος αυτός που ανέλαβε να αποδόσει και να σχολιάσει τα αρχαία ελληνικά κείμενα επιφυλάσσει αυτούς τους χαρακτητρισμούς για την Ελλάδα και τους κατοίκους της.Διαβάστε ολόκληρη την φράση:
"Είναι οι ανηλεείς και τραχείς πόλεμοι των πανάρχαιων λαών της Ελλάδος κατά τους χρόνους της Φυσιολατρείας,ότε άνθρωπος εμάχετο εναντίον ανθρώπου,ορδαί εναντίων ορδών,φυλαί εναντίον φυλών, και ούτε ίχνος υπήρχεν ωργανωμένης κοινωνίας ή συνειδητοποιημένης εθνότητος,ουδέ υποψία δικαίου".
Βλέπετε.Η Ελλάδα είναι το πρόβλημά του και κλείνει τα μάτια σε όλα.Η Ελλάδα και η φυσιολατρεία της.Ντροπή τους να μην είναι χριστιανοί,ήθελε να πει αλλά το ξανασκέφτηκε και δεν το έγραψε.Ο κύριος καθηγητής.Το άλλο οι λαοί της Ελλάδος το είδατε; και μετά μας φταίνε οι σκοπιανοί όταν εμείς αναδεικνύουμε τέτοιους καθηγητάδες.
Κάθε λέξη του και μια αμφισβήτηση κάθε πρόταση και μια εξυπηρέτηση προς αυτούς που τον τοποθέτησαν εκεί.Θα μπορούσα να γράψω αρκετά για τις ιδέες του και το πόσο κατάλαβε το τι έκανε αλλά θνομίζω ότι καταλάβατε.Μάλιστα είχε το θράσος ,όπως περιέργως όλοι οι "Έλληνες" που ασχολήθηκαν με τον σχολιασμό και την απόδοση στα ελληνικά των αρχαίων κειμένων σε μια θαυμαστή συγχορδία, να αποκαλεί την Θεογονία για παράδειγμα ποίημα πτωχό σε σκέψη και σε γλώσσα.Απολαύστετο"φαινόμενο,αναφέρεται στις θρησκευτικές πεποιθήσεις του Ησίοδου που δεν ήταν της αρεσκείας του κυρίου καθηγητή,συνηθέστατον εις τον σύνδεσμον πτωχής διανοήσεως και γλώσσης πτωχής".Να το χαίρεστε το φυντάνι σας

Δεν υπάρχουν σχόλια: